Puta MàKina !


dimecres, 26 de desembre del 2007

Pk!! Sant Esteve

Bon dia, companys Puta Makineros !!
Espero i desitjo que tots pasesiu un Bon Nadal acompanyats per els vostres.
Després de la sopa de galets, la carn d'olla, els turrons, neules i complements ... tot això, es clar, amaserat emb el seu corresponent cava "català" i vinillo ... avui tocan "Els canalons" de la iaia ...
quin fart de jalar !! Això no pot ser.

És per això que proposo una sortida per demà mateix, al matí, allà les 9 per que no faig mal. Desde el Local Social i menys de dues hores per no carregar massa ...

Ja direu quelcom, ok ??

Salut i gana !!

19 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones festes marikites!!!!!!
Jo demà la sortideta la faré a les 8, cap al despaitx. Tinc guàrdia!!
De tota manera que cicleu de gust!!
Fins aviat.
P.D. Algú te que treballar

Anònim ha dit...

... ho semtu tuner@... jo fins el dia 2 no enganxo, cuidado amb el terra, no el rallis amb les dents!!! jajajaj, passa- ho lo millor possible ok ?

maveck, jo mapunto k dma estreno camelbag k me lan regalat. digues algo x assegurar ok?

tartana... sortida dels solitaris????

recorda a tots

Anònim ha dit...

Collons nenes,
ja m´explicareu com us ho feu. Em semblava que el textil era el sector més agraciat per conveni, però veig que ia d´altres més atractius. Jo com el meu amic tuner@, a pencar ! amb la salut del autónom es clar. Arriba fí de mes hi ia coses que no poden esperar, c´est la vie.
Bé, desitjo que les festes us hagin fet tant panxuts que no us pogueu ni tallar les ungles dels peus, al millor ho aprofitem els rajilles (a la força) per millorar posicions.
Apa !, qui treballi demá ja pot incorporarse al club i qui no, que ús la piqui un poll.
JOJOJOJOJJO...

Maveck ha dit...

@@Pk, demà confirmat. Pots quedar a les 8 o prefereixes a les 9 com els marikites ? jejeje
La sortida ha de ser rapideta no puc estirar gaire la corda que és trenca tiu !!
Vinga fins després !

Anònim ha dit...

a les 8 al L.S xo una sortideta k tingui cap i peus eh??? minim 35km jajaja... facilet n?
tranki, dma u parlem ok fins araaaa

Maveck ha dit...

Vinga doncs, ens veiem aviat !!

Anònim ha dit...

bondia amics. com van les festas? jo tambe m´apuntu al club dels pringats,TAMBE TREBALLO. als que feu festa despres us queixeu al jefe de que voleu cobra mes,mes dias de festa, menos hores,sempra demanan, aixi va el pais, 3 treballan i 200 de festa.
diumenja que fareu? jo no ser si podre,
una abraçada a tothom, inclos als que no treballeu.

adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Hola pandilla de ...
Jo també treballo. Algú ha d'aguantar aquest collons de país, no?
Encara que em sembla que n'hi han molts més pringats currat que "señoritos" de festa!!!
Salut a tots marikites!!

Maveck ha dit...

Ei, marikites ... sortideta de 37 kms. força interessant.
Avui, l'@@pk i un servidor hem fet el Puig de la Creu de veritat ... fins a dalt de tot.
Bueno, ara vaig a dinar que ja toca ... jejeje que no falti jalar !!
Fins després.

Anònim ha dit...

elis eeeelisssss!!!! a treballaaaaar!!! i nosaltrea a fer km amb bici jajajaja

als ke treballeu, anims k ja es dijous!!!

Anònim ha dit...

gipi:
Eii pandilla de ciclaires y putamakineros!!!!
Bon Nadal,encara q amb retras...pero esperava a cobrar el gordo de nadal i anar amb una nova makina del carajo(vale tambe us hagues convidat a un xupito,jejjejejejjej)...pero em sembla q continuare amb el meu ferro... i q duri molt temps.
Com veieu he tornat del mon de la paternitat...jejejjeje...pero sarna con gusto no pica,no???
Per cert,la peque esta increible,nois...i el papi amb unes ganes de bici q ni us ho podeu imaginar.Així q aquest diumenge tinc carta blanca de les nenes de la casa per fer una sortideta com deu mana...tambe portare fotos al mobil(ja soc un papito babosillo...).
Ah, dissabte fare una sortideta d'escalfament pq no feu papilla al papito...
Vinga nois tinc ganes de veure a tota la colla de gent maca q formeu aquest grup!!!!!

Anònim ha dit...

Ei, canalla!
En Don Antonio sense vidre ni portàtil diu que si diumenge voleu anar a Sant Llorenç. D'una puta vegada!!!!
Per a mi "vale"!
Ja direu quelcom marikites, però la veritat es que estaría bé acabar l'any sense "l'espina clavada"!
Apali que ja estem al cap de setmana!

Anònim ha dit...

bondia nenes.si puc venir seria una bona idea fer st,llorenç,pasi el que pasi s´ha de fer,perque uns makinas com nosaltres no arriba a st,llorenç es una vergonya. pero per anar alla s´ha de sortir a les 8 ja direu quelcom.
pd,toner@, com tens la cama ? ahir semblavas una iaia de 70 anys.recuperat.

Anònim ha dit...

Per ser mès exacte de 73 anys.
Adeu marikites!!!

Anònim ha dit...

iaios!!! diumenge a les 8? i nem a fer la supercareta a st llorenç xo akesta vegada si eh? vaaaa
ki vindra???


@@PK....SI

Anònim ha dit...

administrador...... TAS X AKI??
fes un apartat dakells x ficar ki ve o no.... tipo loteria de nadal!!!

I PORQUE NO TE CALLAS!!!!!

Anònim ha dit...

hola marikitas. diumenja haig de obrir la botiga,pero si la meva estimada mulle amb deixa, vindre a fer la ultima sortida del any. aquesta setmana st,llorenç SI O SI.
tuner@, sino pots per la cama vina amb cotxe,que et sembla?

Anònim ha dit...

qtal marikites ?
ja veig que put_mara, m´alegro.
La veritat que em feu envege, per Dr. Relat les coses fotudes encara. Ara resulta que hi agafat una bronquitis esmática. Total que quan torni agafar la bici tindre que anar amb botella de submariniste.
Ja em fot, tindre que explicar aquestes batalles, però "Es lo que hay" a fotres.
Bé, us desitjo la millor sortida "última d´any" i si us recordeu i arribeu finalment a Sant Llorenç, feu uns veures per la meva salut.
Apa canalla, es veiem l´any vinent !.

Petonets !!!!!!

Anònim ha dit...

Jo vink