Puta MàKina !


divendres, 14 de desembre del 2007

Pk!! Diumenge 16

Companys Puta Màkineros !!
Aquesta pot ser la última sortida per alguns dels components dels Pk! Btt Team ... i us diré per què ... resulta que la següent sortida cau el dia 23 just després del sorteig en el que alguns dels components del equip hi participen ... ánims a tots !! No sabeu que heu de fer per participar ???
Només cal que compreu un décim i digueu en un post quin és per què automàticament tots els que hi hagin a la llista dels Pk! Millonaris juguin també amb aquest nº i al revés, es clar ...
Si teniu algún dubte només cal que us poseu en contacte amb al meu amic Tuner@ que és qui s'ha encarregat de tot això ...

Més coses ... nois, veureu que els companys de la 2ª Expedició de la Pedals de Foc s'ho estàn currant de valent ... tant és així, que teniu un enllaç directe dels dos videos que estàn penjats al YouTube (poca broma ... ). Al respecte només hem queda afegir la meva felicitació per el treball i el resultat ... Moolt bé companys !!

Aquest diumenge sortirem en Btt, o per lo menys, o intentarem ... tenim força clar que el lloc de trobada serà el de sempre, el Local Social, però el que no està tant clar és a quina hora ?? Si fa falta entrepà ?? I on anirem ?? O sigui que nois, ja sabeu ... aneu postejant a quina hora voleu quedar i on voleu anar, pq en funció d'això tindrem més clar si s'ha de portar "bocata" o no ...
jo no us podré acompanyar ... encara estaré fora ... però us seguiré a través del bloc.

Puta Màkina !!

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola xatins !

Lamento dir-hos que aquest diumenge fare campana. El vent del altra día no em va agradar gens. El fred d´aquest propèr, menys. Digueume caguetilla, però nois ja sabeu que no hi vingut a patir a aquest mon.

Petonets pert tots !.

Ah!!!! per cert !, quan tingui el número ja el penjaré del post.

Anònim ha dit...

Bueno ... no sé pq però hem fa l'afecte que aquest diumenge només sortiràn els Puta màKina auténtics !! Jejeje
Vinga nanos ... que hem d'estar eufórics !! Ja hem cobrat la extra !! Ja podem anar a comprar tot el que nes farà falta per aquests dies ... més jalar !!!
Que no falti de res ... vinga això és xauxa ...
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Nois, una cosa ??
La temperatura que surt al bloc està bé ?? A els 09:35 del matí
-3 ºC ???
Joder !!

Anònim ha dit...

Si noi si, -3º.
Demà estaré molt bé al llitet.
Apunteu un rajilla mès.
Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

21022 akest és el meu num, i x tant el k tocara jajajaja
x cert dma ki collons sortira?
dieu algo xk si no ha de srtir ningu, ja no em llevooooo
ja nireu dient

don antonio ha dit...

Jo dema a les 8 estare al local presto y dispuesto. Puig i Petasques.

Anònim ha dit...

Si el meu company sur jo tambe, us esperaré a dal de la pujada de Can Amat, Puig, Petasques i cap a casa que tinc compromisos. Si no Plou, asclar

Anònim ha dit...

nomes avui fas campana?¿ po si la fas cada diumenge presi

Anònim ha dit...

jo vink xd po si plou no u crec xd

Anònim ha dit...

Ei, nois ...
Veig que els rajilles se superen un cop més ...
Bueno, bueno ... suposo que ja vindrán millors temps, no ??
Esperem que el fred passi tot lo ràpid que es pugui ... a veure si d'aquesta manera la gent torna a ser la que jo vaig conèixer ... jejeje
Bueno, desde Pamplona us desitjo que la sortida sigui tot lo bona que es pot esperar ...
Visca el Barça i Visca Catalunya !!

Anònim ha dit...

Bé nois, us dire els motius exactes del perqué no he vingut avui. El cert es que si us els ves dit, molt probablement no els creurieu i per tant millor donar una excusa més planera.
El cas és que disabte nit tenía sopar d´Aniversari dels 25 anys de la feina i com podreu imaginar la "papa" podía i de fet a estat, grossa.
Bé, espèro doncs que hagiu tingut una sortideta "fesqueta" però a l´alçada dels PK.
Petonets !
P.D.
La setmana vinent penjo el número.
Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Anònim ha dit...

Bon dia nois!!
Com ha anat la sortida ??
Espero que bé !! Bueno quedo a la espera de que hem reporteu les novetats d'avui i dels que finalment han participat ...
La setmana vinent ja tornaré a estar amb volsaltres ... ja en tinc ganes ... podriem fer una sortida amb Gps , que us sembla ??
Bueno aneu rumiant i ja parlarem ...

Anònim ha dit...

Avui hem sortit els durs de veritat!
Pirata, Don Antonio, mini Puto makinero i Tlm.
De moment, amb aixó ja podeu començar a fer boca.
apali, que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Amic tlm,
defineix "durs de veritat" ...

ho es que al millor tenim una rebeliò en el nucli dur ???

jejejeje....

Petonets.

Anònim ha dit...

Benvingut Maveck!!!!
Avui ja he vist la teva voiture al carrer, com ha anat?
Veig que has pengat el nº de loteria , és de Madrid?
Als altres makinerus recordeu que el sorteig és dissabte!!!
Petonets!!!
P.D. Diumenge a casa estaba molt calentet.

Anònim ha dit...

Dur de veritat: gent amb poc seny i molt sacrifici.

Anònim ha dit...

Bè tlm, de l´últim ja saps que estic a totes però de lo primer, ni que volgues podría estar a l´alçada. El temps (que tinc), com en el ví, em done matissos.

L´IMPORTANT VE ARA : 09526 (102/07- 3ª- 6ªfracció- 20 Euros).

Petonets.

Anònim ha dit...

jejejeje XD XD XD eh tlm?

Anònim ha dit...

soc @@PK

Maveck ha dit...

Tuner@, ha anat força bé ... no ens podem queixar. El nº és el d'Àvila, arriva fresquet, fresquet, com els pk's que van sortir diumenge ... jejeje.
Ja m'han dit que alguns del Nucli dur s'estàn transformant en "rajilles" ... bueno bueno ... espero que aquest diumenge sortiu alguns més ... i si no que sigui pq som millonaris !!!
Apa, fins aviat.

Anònim ha dit...

De fet jo sortiré, sigui o no milionari.
I la veritat es que ens farem milionaris amb el número d'en Tlm i MPM (mini puto makinero).
No. 25454
Salut i que la setman us sigui lleu.