Puta MàKina !


dilluns, 24 de desembre del 2007

Pk!! Noche Buena

"Esta noche es noche buena y mañana Navidad saca la Bota María que me voy a emborrachar ...
ande ande ande la marimorena ... ande ande ande que esta noche es buena"

Del partit d'ahir no faré cap comentari, no val la pena !!

Canalla s'ha comentat amb algún dels membres del grup de fer alguna sortideta "relàmpago" entre setmana (avui, dijous o divendres). En tot cas si algú l'hi va bé que digui quelcom i mirem de quedar.

Bueno senyors res més, només hem queda desitjar-vos a tots que tingueu un Bon Nadal ple de joia i felicitat.

7 comentaris:

Maveck ha dit...

Colegues, jo avui al final no crec que pugui sortir. Tinc obligacions familiars que no puc esquivar ...
però dijous m'ho montaré per poder cremar el canalons de Sant Esteve.
Ja quedarem, ok ??
Bon Nadal. Oh, Oh, Oh !

Anònim ha dit...

bondia marikitas. trobo que els cules estan molt callats,jajajajaja. tranquils un atre any sera,arnau per poc guanyes la porra.
BON NADAL A TOTHOM

Anònim ha dit...

Hola Marikites, el dia de air l'aig de partir amb dos, un mati impresionant, com sempre que estic amb els Makineros m'ho vaig passar de conya, i una tarda decepcionant com passa ultimament cuan juga el Barça, pero no em de perdre la fe.
Aprofito per desitjar-vos un molt Bon Nadal a tots, rajilles inclosos.

Anònim ha dit...

bones festes a tots!!! i encara k el barça va perdre... va ser només d`un gol... xk tampoc us vam voler fotre molts més xk tinguessiu unes festes més feliçes jajajaja.
bon nadal i bon any nou ok? si dijous sortiu ja direu alguna cosa. adeuuuuuuu

Anònim ha dit...

Hola marikites !
per aquí casa, tot igual, un sac de mocs i carrasperes, sembla ser que aquest Nadal no pasara a la historia.
Bé tan sols desitjar-vos un esplèndit NADAL i que ho paseu amb tots els vostres estimats.

Una abraçada de tota la meva fámili.

Petonets !!!!!

Anònim ha dit...

Canalla!!!!!
BON NADAL!!!!!

Anònim ha dit...

sr.tlm..canalla: mala persona,insensible,grup de nen i nenes .home ja som una mica grandets,i males persones tampoc es aixo company.ah som mol sensibles.sr. arnau es cavat la teva fosa,tan sols falta el dia i la hora.bon nadal a tothom,i els malals que es recuperin.sr. ferre diguli al papa noel,que et porti una bici nova,dons ja estic cansat de tenir-te que esperar sempre,o potser es que vens poc i no et trovo ah ja ho se .. vas mol aviat i no ens trovem...petons.una abracada al colega tunero,........