Puta MàKina !


dilluns, 3 de desembre del 2007

Pk!! La Puríssima

Benviguts al Dilluns !!!
Ja la tenim aquí !! La setmana fantàstica !! Molts de vosaltres heu esperat aquesta setmana durant moooolt temps ... hem consta !! Doncs apa ... disfruteu-la bé pq passa ràpid.

Bueno, anem per feina, alguns tenen festa el divendres i altres no ... en principi volia programar una sortida per dijous pq tothom té festa però sembla que la gent té obligacions ... ( un ha de pintar, l'altre nosé que ha de fer a casa, l'altre s'ha de quedar amb els nens ... etc, etc, etc ...).
Total, com que no està gaire clar ... la solució és fer 2 sortides, una dijous i l'altre divendres, que us sembla ?? Així tothom pot triar la opció més cómode i s'apuntarà a la que li vagi més bé.

Crec que podriem fer algo ràpid una sortida de 2 o 3 hores, per tant podem sortir perfectament a les 9 del Local Social, no cal quedar a les 8. Portem entrepans i anirem rapidet. La sortida ha de ser alguna que ja haguem fet ... nosé ... un Puig-Guanta, La Tartana, La Falconadeta ... vosaltres mateixos.

Llógicament diumenge hi haurà igualment sortida, o sigui, que si algú no pot sortir ni dijous ni divendres que no pateixi que no es quedarà sense pedalar, eh!

Bé res més ... anticipo que la setmana vinent a partir de diumenge dia 9 estaré "Off-Line" durant 7 dies (de diumenge a diumenge), això farà que hem perdi dues sortides puta makineres i és una putada ... però, el que és més greu, és que no podré tenir el bloc actualitzat tal i com ho anava fent fins ara ... Hauré de nomenar un nou administrador ... nois, si hi ha algún voluntari que ho digui ara o que calli per sempre ... sino surt ningú ... Tlm: T'ha toca't.

Vinga senyors, que vagi bé la setmana !!

17 comentaris:

Maveck ha dit...

Nois jo divendres treballo !!
Hem sembla que l'@@Pk podia sortir dijous. Vols fer alguna cosa ??

Anònim ha dit...

dijous surto. ki sapunta? tu si no, maveck?

Anònim ha dit...

Jo divendres i diumenge.

don antonio ha dit...

Jo si el meu cos ho vol sortire diemenge.
Per cert veient les fotos del sopar recordo lo be que ens ho vem pasar, estic d'acord que es tindria que fer mes sovint, al menys hi erem gairabe tots els PK.

DON ANTONIO ha dit...

Marikitas si aneu a la pagina dels Falcons hi ha una sorpresa.

Maveck ha dit...

@@Pk, dijous surtim els dos, de moment, solets ...
Que et ve de gust fer ?? Estic a la teva disposició ... jejeje

Don Antonio, et refereixes a la foto de la Falconada, oi ??

Anònim ha dit...

ok maveck et va bé una tartana? és la sortida dls solitaris n? en tuner@ diu k ptser treura el cap, k a8 le vist al klub.
HEM D TORNAR A FER EL SOPARET EH? .
inga k dma molts kpullus pleguen fins dilluns!!!!

Anònim ha dit...

ah!!! jo voto x la equipació de verd (la num 2) ;-)

Anònim ha dit...

Weno, si hay que ir se va !!
A veure si s'anima el Tuner@ i surtim juntets.
Jejeje, tu i jo la Tartana ... quins records !!

Anònim ha dit...

Hola martikites!!!
Be , si soc al LS a les 9 és que vinc i si no hi soc és que no.
Tinc pendent una sortida x la tarda i no sé si la faré.

Anònim ha dit...

Tuner@, Marikita ...
Surt al matí amb les puta màkina i ala tarda i tornes ... con dos cojones !!
jejeje

Anònim ha dit...

@@Pk, demà a les 9 al Local Social i decidim .. portem bocata o esmorzem com dos Senyors ??

Anònim ha dit...

ok maveck, podem anar a fer uns bocatas n? alla a castellar x variar una mica... k dius?

Anònim ha dit...

Hola nenes,
demà tot i sent festa tinc necessitat de resoldre un tema important de feina. Divendres treballo fins mitg matí, però diumenge espèro estar com un clau al LS. Una sugerència, pot ser a les 8:30 ?, cullons que fa fred tant aviat.

Petonets.

Anònim ha dit...

Demà a les 9 al Local Social sense bocata ... sortim i ja veurem on anem a parar ... per esmorzar parem a Castellar i que sigui el que Déu vulgui ...
PRESi, Diumenge podeu quedar a les 08:30 sense cap problema ... sé de alguns que hi estaràn d'acord !!
Jo ja vaig dir que no podria sortir ni aquest diumenge ni el següent pq estarè fora. O sigui que us haureu de posar d'acord entre vosaltres ...

Anònim ha dit...

ok`s mavek, fins demà :-)

Anònim ha dit...

Jo sortiré divendres.
Algú s'apunta?
Si ningú diu res em buscaré la vida tot sol i faré una sortida pels voltants de Caldes:
Caldes-Sentmenat-Guanta-Can Senosa-Caldes.
Au! ja teniu feina, o no!
Jo demà a cuidar canalla!! jejejeje
Tinc a la iaia nerviosa! jajajaja