Puta MàKina !


dilluns, 17 de desembre del 2007

Pk!! Nadal 2007

Companys Puta Màkinerus !! Ara ve Nadal, matarem al gall ... !!!
S'acosta una setmana completa ... d'aquelles que pot anar molt bé o no ...
D'entrada, tenim partit ... i quin partit !! Barça - Madrid !!! Digne de fer una porra ... que us sembla ??? Si voleu anar dient resultats jo els aniré controlant ... i els aniré penjant. Ja direu algo
Després tenim Loteria ... 50 millonets al dècim ...

Un paperet com aquest amb els 5 números màgics encertats ens serviría a més d'un per tapar uns quants forats ... no ?? A veure si tenim sort !! Per cert, si voleu participar ja sabeu que heu de fer, comprar un dècim i penjar-lo al bloc. Vosaltres mateixos ...

I com no, el diumenge (si no ens ha tocat la Loteria !!) sortirem en bici que és el que sabem fer millor ... oi ?? O sigui que ja podeu anar fent propostes per aquest diumenge, ok ?

Vinga bona setmana a tothom i, com deia aquell calvo: "que la sort ens acompanyi".

23 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure si es veritat i els putus "neivers" deixen anar algun caleró d'una punyetera vegada!!!!
De cara a diumenge no cal que fem masses plans ja que amb la quantitat de "rajilles" que hi han, segur que els quatre que sortirem en posarem d'acord molt aviat. jejejejje
Però la veritat!!! També veig molts "rajilles" amb el tema de la loteria!!!

Maveck ha dit...

Tenim baixes importants ... fa dies que no sap res del Sr. Ferr@ ... tot bé, company ??
A veure si us aneu animant.
Bueno, vosaltres mateixos ...
després no vingueu a tocar els collons als que siguem rics ... jejeje
Diumenge m'estarà bé qualsevol cosa ... tinc unes ganes enormes d'agafar la bici ... és igual per on.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Diumenge sortida de Nadal , es a dir a rentar la bici , a cal pare i cap a casa jejejeje!!!
Fins aviat , petonets

Maveck ha dit...

Tuenr@, tú si que cada cop ets més marikita !! jejeje
Nois, per diumenge proposo fer un Sant Llorenç, a veure si per fi, podem fer-lo sense cap incident ... s'acava l'any i jo encara no m'he fotut aquest famós morro a la brasa ... bueno, queda dit.
Podem quedar a les 8, com sempre.

Anònim ha dit...

Marikita jo? i que!!!
Diumenge, si la ratlla de la temperatura de tv3 perd el color blau i es posa de color groget, sortiré.El que tinc molt clar és que no serà a les 8 i dubto que arribi a Sant Llorenç.
He dit!!!!
Petonets

Anònim ha dit...

bona tarde a tothom.tonero,a les 9 sorten las iaias per anar a compra xocola amb xurrus.¡es broooooma!.
jo estic amb al marc,a les 8 i morret a st.llorenç.
a10siau

Anònim ha dit...

hola fredolics!!!!!!!!!! com va la 7tmana x aki? segur k algun numeret toca eh¿? xo sencer!!! va tuner@ k un dia a la 7tmana no passa res!!! ni per un ni per laltre kdem a les 8.30 i jata n?¿ hola ferr@ cuant temps tio!! buenu ja nireu dient dewwwwwwww

Anònim ha dit...

Bona nit a tothom, freda i humida nit.
Estic com una iaia, nenes ! un refredat de collons. Sebla ser que les birres de ahir amb el tuner@ no m´han sentat bé. Ja se que alguns capolls veuran en aixó la preparació de l´excusa per diumenge. Doncs que els hi piqui un poll !!, a veure si tenen collonets de ferme el boca a boca.
Bé, si em recupero a temps comenseu a demanar-me una careta a la brasa. Ja es hora de que se superi, la sortideta malaida.
Petonets per tots i MOLTA MERDA PER DISABTE.
Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Anònim ha dit...

Ferrer ets un marikita!!!
Jo ja tinc una edad i segons quines coses no emb senten bé.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

collons Presi casi amb trepitxes el comentari!!!

Anònim ha dit...

PORRO,A LA PORRA : 1-1 em podeu dir cagatilla, però no les tinc totes, parla el meu cap.

Anònim ha dit...

Bueno, ja tenim el primer resultat per el partit de diumenge ...
La veritat és que està complicat ... el cor hem diu una cosa però el cap m'hen diu una altre ... hem sembla que m'ho rumiaré una mica.
Nanos avui m'ha passat una cosa molt peculiar ... m'han rallat el cotxe a davant del Bogey i hem enganchat el tiu ... un payo de 60 i picu anys que anva caminat per l'acera amb les claus a la mà i rallant els cotxes, per flipar !! la penya està molt malament ... total que hem anat a posar una denúncia i ens han tingut tres hores a comisaria ... vaya pel.lícula ... a veure com acava.

Anònim ha dit...

Bon dia el meu nº es 13558.
Saludus!!!!

Anònim ha dit...

Per la porra con k no s'ha juga res
posarem 5 a 2 a favor del bcn capullus!!!!

Anònim ha dit...

Hola marikitas encara falta gent per vindre a retirar la seva participacio amb la loteria del LS.Penseu que dema es l'ultim dia de reserva, perque tinc una llista d'espera de collons.
El numero que jo poso per el pot Makinero es 00941 es wuapu oi?
El meu resultat per la porra es 4-1
Amb sembla que aquest diumenge tampoc pujarem a menjar morret.

Maveck ha dit...

Óstia Don Antonio ... quin fallo amb la loteria !! Demà ja hem diràs com ha anat ... amb el dècim !!
Pel que fa a la sortida de diumenge ... si algú té cap altre proposta que ho digui ara o que calli per sempre ...
Fins més tard !!

Anònim ha dit...

hola marikitas,la meva porra es 1-3,es la realitat nois. dema posare el meu numero de loto.
diumenja si no plou conque sera la meva ultima sortida de l´any pq la setmana que be no podre,amb nire a menja un morret,sigui a st.llorenç o al petaskes.HE DICHO.
ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anònim ha dit...

Hola marikites i altres espècies!!!
Estic madurant el resultat de la porra , demà o disabte el penjanré,estic esperant el del ex-administradó per pendre la decisió.
Diumenge pinten bastos , però si voleu ens podem trovar per esmorzar encara que sigui amb el cotxe "l'esmorzar de Nadal".

Anònim ha dit...

Don Antonio,tens tota la raó, no tenim perdó. Si et sembla li dons al Tuner@, que te la pagui, ja que jo el veure al mitgdia. Si no pogues ser, mirare de pasar al vespre. Sobretot no fem cagarela, que si toca m´arrenco les patilles.

Petonets....

Anònim ha dit...

bondia marikitas. aqui teniu el GORDO,41805.
de cuan en cuan en toner@ diu algo amb seny,els que no vulguin o sigui RAJILLAS sortir amb bici podem queda igualment algun lloc per ermorzar tots junts,seria molt maco,m´estic posan tendre,amb sembla que plorare.
ja direu.
pd,mavec actualitza el bloc,la meva porra i sobre tot el gordo. molte sort per tots per dema.

Anònim ha dit...

Sr. Maveck, una porra com la del Sr. Ferre, jo no la penjaria, portarà mala astrugància... si de cas el pengem a ell.
La meva es: 3-0
Sortida de diumenge: Jo Quedaria a les 8,3 al LS. I decidí quin camí fem per anar a Can Morro. i si plou quedem a Can Morro a las 9,3. Si o Si.
Molta sort i mes salud per dema.

Anònim ha dit...

porra: 0 A 6... SISI, barça 0 madrid 6!!! tot xl fill d puta dl puyol jajaja
don antonio ara passo a bskr el decim ok?
fins ara!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

El meu numero es el 22398, i per el partit 3-1
Mos veiem el diumenge i molta merda per el disabte

Siau