Puta MàKina !


dilluns, 25 de febrer del 2008

Pk! Una de freda i una de calenta


Benvolguts companys Puta Makineros,
Ahir es va viure una situació bastant desagradable, un dels nostres màxims referents, l'Arnau, va patir una caiguda molt bèstia baixant del Balcó de Sant Llorenç.
La sortida va anar molt bé, vem arrivar a Castellar a l'hora prevista, el Sr. Tlm no ens va poder acompanyar i vem sortir cap al Puig de la Creu el Tuner@, Don Antonio, @@pk i jo. Vem arrivar a Sant Llorenç i vem continuar fins la Vall d'Horta, allà ens vem enmerdar una mica però al final estavem a Can Marquet a les 10:45.


A Can Marquet ens esperava el Pirat@ i la seva senyora amb uns amics amb cervesa fresca, café i piscolavis varis ... tot un detall, que vem agraïr molt. A continuació, comencem el retorn, anem fins a la carretera i arrivem a Sant Llorenç, agafem el, ja conegut, camí de les verges i arrivem a Can Catafal, en comptes de tornar pel Puig, decidim baixar pel Balcó de Sant Llorenç ... quines baixades !! Quins bamhs !! Ja coneixeu l'Arnau, el tiu veu un salt i ja està volant ... total, que en un dels salts, la roda de darrera el va escupir i el va fer caure. Resultat: Fort cop al cap, rescades a la cella i barbeta, tall al colze i magulladures vaires per tot el cos. El tiu és un Puta Màkina de veritat ... a mi hem passa això i m'han de recollir amb pinces i el chaval després de reposar una mica (3 min.) agafa la bici, mira que tot estigui al seu lloc i continua baixant (ara més a poc a poc, es clar!) fins a Castellar. Un cop allà, el nostre company Tuner@ l'acompanya al Taulí.
Hem de cel.lebrar que, per el que podia haver estat, tot hagi quedat en un bon susto.
Arnau, desde el bloc et volem far arrivar tot el suport dels Puta Màkina, la setmana vinent et donem permís per no venir, però et volem en forma ràpidament, ok ??
Ets un tio collonut, vale ?? Millora't de seguida i si necessites alguna cosa, ja ho saps, només ho has de dir.
Bona setmana a tots, especialment a tú!

36 comentaris:

Maveck ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Maveck ha dit...

Ja podeu veure les fotos d'ahir.
Sigueu bons .. @@pk fes bondat !!

Per cert, Visca el Barça ... a 2 punts !!

Anònim ha dit...

Hostia Arnau quina mala llet , no fa falta que t'autolesionis per lo del RMadrit...jejejeje..que cabrooooon!!!!
Be que et recuperis aviat , en quin estat estas???

Anònim ha dit...

per cert anaves sense casc?

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Arnau tio, millorat!!!!!! i sobre tot posat el casco collons!!!!!!!i tu com vaixes tindria que ser integral am airback incorporat, senyors tindriem que tindre uns estatuts en la colla de Puta Makineros i la primera seria no sortir sense el puto casco, la ultima ostia que jo em vaig fotre estic segur que em va salvar el casco, aquest diumenge em tindreu que soportar un altre cop, he conseguit la ruta de Ripoll a Sant Feliu de Guixols per etapes, amb els hotel, restaurants, estacions i tot el que podem trobar a la ruta pot estar molt be.

Siau

Anònim ha dit...

Ei, Murdock ... ja passaràs aquesta info. Pot ser una ruta per fer en un cap de setmana ??
Per cert, ja podeu anar pensant en la propera sortida ... aquesta setmana us deixo escollir a vosaltres ... deixarem reposar el Gps ... jejeje

Anònim ha dit...

Maveck son 122 Km dels quals 100 son en baixada es pot fer en un dia o en dos i rematem la jugada dormin fora, la ruta es molt maca, una altre ruta molt maca que jo he fet amb cotxe ja fa uns anys es anar de Roses fins a Cadaques per tota la costa, ara nomes es pot passar a peu o amb bici, si podeu mireu la Ruta del Congost de Motrebei esta calificada com una de les rutes mes dures de catalunya, jo l'hi feta a peu i es de collons!!!!ja intentare pensar en alguna per aquest cap de setmana

Siau

Anònim ha dit...

Maveck tio tu has currat molt eh? amb kina penya més wapa e anat a caure!!!x cert, fa un mment que he passat xl L.S a bskr la bici i ha vingut la teva dona amb els nens i en Janmarc ma preguntat cm em trovaba, ke maku k es, donali un petunet d la meva part!!!
Gràcies tb Obèlix, ja estic millor, e nat a treballar i tot, dma si tot va b nire mitja horeta al club xo, LIGHT eh?...JEJEJEJ. Murdock merci tb ok? i allo dl casc integral amb airback... no staria malament xk tpoc et deixaria veure la ostia jajaja.
Eiii!!! 122 kmt? 100 d baixada??? si la feu aket finde LO DEJO TOOOOO!!! i vinc jajajaj
Bona setmana a tots

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiii Arnau, hi vist la foto del tlm a l´hospital, tremendasssssssa hostia nene !!!!.

Si el pRESi ves vingut de vent segur que no et deixem sortir sense casc, palabrita del niño jesús.

Com ho podem explicar, per un altra cop queda rotundament prohibit sortir sense les mínimes condicions de seguretat. Ja está Murdock ! ESTATUTS APROBATS !.

bÉ, per una altra banda, avui hi parlat amb tlm, a veure si el personal comença a tencar dates per lo del "Cid" ja que si no la cosa és complica. Per cert, diuen les males llengües que la ruta és de PUTA MARE !, bon paisatge i bon menjar. Vinga, una mica de ritme, marikites.

Petonets

P.D. Com tens el tema dels Oscars, Murdock ???

Anònim ha dit...

Hola Marikites!!!!
Totalment d'acord PROHIBIT CICLAR SENSE CASC!!!!!!
Al menys amb l'equip.

Anònim ha dit...

Torno a ser jo!!!!
Diumenge día 1 de Març , el nene no podrà sortir , tinc que fer de pare.
Si algú no pot sortir també diumenge i vol que sortim disabte que ho digui.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Presi els Oscar ja els tinc dema t'ha els porto

Anònim ha dit...

MARIANUUUU aqui al centre de SBD el dia 1M es dissabte titu !!!!
Arnau m'alegro que estiguis be xaval , ara salta pero no giris la bici a l'aire , salta recte collons com els puretas......jo aquest diumenge estic en mans de la cap de protcol de casa meva ,que me huelo que vol sortir a passejar dissabte nit i quan surto que es prepari els SR. BOMBAY SAPHIRE !!! diumenge estare com estare dormint-la.
O sigui que ja us posare al corrent si vinc o no.

Anònim ha dit...

El que fa l´edad ja no aguantes res, donç que vingui el Sr. Bombay que com mes serem mes riurem, i aquest te nom de ser caxondo

Siau

Maveck ha dit...

Avui és el 2º dia que surto a correr amb el Sr. Don Antonio i ... no hem sento es cames !!!
Estic mort !!
Encara no he vist cap proposta per la sortida de diumenge ... Tuner@, quina sortida proposes per disabte ? Segons com hem trobi de les cames a lo millor vinc amb tú ... Algú s'anima a venir a veure el Barça demà al Local Social ?? Tú també pots venir @@pk !! Encara que no siguis Culé al menys veuràs bon futbol !! jejeje

Maveck ha dit...

Per cert, no envieu res més al correu de telefonica.net pq ja no el puc rebre ... en breu us paso el nou mail ... perdoneu les molesties.
Tlm, ja he solucionat el meu tema del Portàtil ... al final era el puto NOD 32 !!! Per flipar !!

Anònim ha dit...

Marc, tranqui amb el correr ....no es anar amb bici...has de estirar molt ,antes i despues,tambe ser molt progressiu amb els entrenaments sino us cremareu en dos dies o us podeu lesionar, pero anims titus que el correr es un bon complement per la bici us trobareu molt mes forts,ja veureu!!!

Maveck ha dit...

Ok! Pitu, prenc nota!! La veritat es que ahir ... quan feiem els estiraments després d'acavar de correr ... era pràcticamnet comparable a un mini-orgasme !! Quina passada !! De moment les sensacions son bones ... a vuere si consiguim mantenir-ho. Suposo que ho notaré quan surti els diumenges ... per cert, si algú es vol animar es pot apuntar ... sortim cada dia a partir de les 20:30 del Local Social.
Vinga canalla !! A currar una estoneta !!

Anònim ha dit...

Ostia Maveck, tal com ho expliques, em venen ganes de corre, de moment vindre nomes a la part dels estiraments...... pel tema del mini-orgasmes....per cert que collons us estireu???

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!
Maveck , ves amb cuidadin amb els estiramens que aquet demati amb la Boira semblabas d'una sola peça.Sense articulacions.
Aneu amb compte el que estireu , ja ho ha dit el Murdock.
Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Jo aniré al LS x Barça-Valencia

Anònim ha dit...

Mariano !!! Ja veuràs com ha quedat la bici !!!

Anònim ha dit...

Sr. Maveck, que ja tenim una edad. jejeje
Arnau, com estas, fa dies que no se res de tu. recuperant-te?
Jo segur que no surto el diumenge jejejeje
Proposta per Setmana Santa:
Que sembla si el día que aneu a ciclar veniu a fe un mos a case meua, careta, botifarra etc. I exina, celebrem el meu sant, entra bons amics.

Anònim ha dit...

Bona niiiiit!!!! com estem? Eii!! dmà vindré a veure el barça i si em deixeu, em kedaré a sopar ok? tic bastant encostipat xo crec k podré. Don Antonio, et va vé??? jam diras algo ok? Merci Pirat@, em fa mal la ferida i l`Hombro dret xo buenu... tot fos aixó!!!
Sortiu a correr? molt bé tios, aixi magrada xo poc a poc eh... fins demàaaaa

Maveck ha dit...

Bona nit, nois. Sembla que ja tenim sortida per aquest cap de setmana i per el següent ... decidit desde el Nucli dur, aquest diumenge toca fer una Tartana i s'haurà de portar entrepans.
Pirat@ el teu oferiment és collonut, decideix quin dia et va més bé del 20 al 24 de març ...
@@Pk ja hem va dir el Tuner@ que vas anar al Club ... ets el meu ídol !! Ja hem diràs que collons et prens ... jo per un esguinç a la clavícula vaig estar 15 dies de baixa ... estàs fet de ferro !!

Maveck ha dit...

Per cert, és molt provable que aquest diumenge no us pugui acompanyar. Ja diré quelcom!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Arn@u ja pots venir a sopar , el menu és: ous estrellats em honor teu (x lo de la caigudeta, jejejje)i amanida del tuner@ de postres farem un canell de gitano de cal Genesca.
Desitjo que t'agradi.
Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Perdona , em faltaba la morcilleta de Burgos x menjar amb el ous , però x la boca,jejejej

Anònim ha dit...

Gràcies x lo dels ous jajajaja!!!
ok, cap a les 9 i pico estare allà x pendre una birra abans. Fins araaaa

Maveck ha dit...

Nois, a veure si sabeu d'algú que vulgui el porta-bicis que tinc ... és per anar amb bola de remolc de la marca Thule per dues bicis, preu a convenir.
Salut.

Maveck ha dit...

Bueno nois demà a les 8 al Local Social amb entrepans, anirem a fer una Tartana ràpida per ser a les 12 a Casa. Ok ?

Anònim ha dit...

Hola marikites!!

Que tingeu una bona ciclada i sobre tot EL CASC , no feu com algú que jo conec!!

Petonets!!!

Anònim ha dit...

Bé nenes,
demá amb bocata i moltes ganes...
ens trobem a la rambla, mitg camí.
siau i bona nit

Petonets........

Anònim ha dit...

Bé nenes,
demá amb bocata i moltes ganes...
ens trobem a la rambla, mitg camí.
siau i bona nit

Petonets........

Anònim ha dit...

Bé nenes,
demá amb bocata i moltes ganes...
ens trobem a la rambla, mitg camí.
siau i bona nit

Petonets........

Anònim ha dit...

Presi, ja se que tens moltes ganes de ciclar, pero no calia insistir tan jejejeje.