Puta MàKina !


dilluns, 3 de març del 2008

Pk! A rodar ... i a Votar !!

Hola que tal !!
La sortida d'ahir va anar força bé, va ser més una passeig entre amics amb esmorzar que una altre cosa però de tant en tant també va bé. El nostre estimat Titi va fer-se el valent la nit anterior i després, la bici, li va passar factura ... desde aquí una abraçada Titi ... Ets un campió !!

Bueno, ja tornem a tenir el dilluns a sobre, les setmanes van passant ... ja estem al març, comença a venir el bon temps tot i que encara no ens podem acavar e destapar del tot desde el Nucli Dur s'ha proposat fer la mítica sortida del "bikini" que tots coneixem perfectament. Es tractarà de sortir a rodar, únicament rodar ... res de pujades i baixades i fer el cabra per corriols i trialeres !!
Encara no està decidit a on pararem ... podem fer com sempre, arrivar a Premià o bé, fins la Barceloneta ... depén de com vagi la setmana farem una cosa o l'altre.

Que la setmana us sigui lleu.

PD: @@Pk! Aquesta sortida te la dediquem ... esperem que aquest cop no prenguis mal, de totes maneres POSA'T EL CASC !

29 comentaris:

Anònim ha dit...

El primer.

Anònim ha dit...

El segon!!! jajajaja. Premià tremolaaaa, jo ja em demano un de chistorra!!!! dedicada no Maveck?? merci tio ;-) a8 man tret els punts i de puta mare no fan cuasi mal!!! Inga gent on souuuu????

Saludussss

Anònim ha dit...

Diumenge chistorra???

Agafa el casc , cap de pus!!!!!!

Petonets!!!

P.D. Els que van sortir diumenge , ¿que en pensen de la tunejada del company Maveck?

Anònim ha dit...

bona nit companys , aquest capde sembla que no tinc cap protocol vull dir que sortire a ciclar que tinc un mono......!!!!!
On voleu anar ?
Pirata molt maques les nenes que envies una mica alopeciques com jo
,sera per aixo que crec que ens entendriem ? tenic quelcom en comu amb elles...

Anònim ha dit...

Companys, ja no arribeu ni a fer una Tartana, mol malament.
Ja direu quin dia pesareu a esmorzar per casa, si es que podeu fe una Tartana. je je je....
Pitu, com jo.

Maveck ha dit...

Mariano !! Nene, ja veuràs quina bici més wapa m'ha quedat !!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Aquest cap de setmana.....SIIIIIIIIIII QUE SORTO......tinc la bici descolorida de treure-li la pols cada dia, el Camel Back ja m'ha sortit verdet a dintre, les sabates de ciclar no se on collons son, es casc em fotre el de esquiar, les cameras de recambi estan caducades, y el maillot m'ha quedat petit......PERO SORTIRE ..COLLON SI SORTIRE!!!!!!

Siau

Anònim ha dit...

Quine enveja, amics,
Sentir la fresqueta del mati, el sol del migdia, la brisa del mar, la companyia etc…

jo... sortiré amb cotxe.

Anònim ha dit...

Com sempre PIRATA ! ets un poeta...

una abraçada desde Sabadell...

i els demes gelossos.... que us la piqui un poll !!!!.

Bona nit i petonets.

Anònim ha dit...

On collons voleu anar ???? encara no n'he tret l'aigua clara...
De SBD pel voral del riu ? tot pla? a premia? res de maricondes.....ehhh!!!
jo necessito marxa!!! pujades,baixades,corriols,esmorzar,carajillo, mes pujades i mes baixades.....vaig calent com un titot !!!!

Anònim ha dit...

Gracies Presi:
Madrid Kaput.

Maveck ha dit...

Nene, aquest cap de setmana no hi hauràn gaires pujades, ni baixades, ni corriols ben parits ... tret de la baixada i posterior pujada de la Bassa !!
Recordeu que haurem de portar entrepans ...
Vinga canalla que ja tenim la setmana liquidada ... alguns !!

Salud!

Anònim ha dit...

Ei!!!!! canalla!!!!!
jA SOC AQUI!!!
Veig que no m'heu trovat a faltar. ssnnifff!!!
Sr. Obèlix, aquest cap de setmana anem a fer una MARIKONADA, però n'hi ha que els hi agrada molt. (perquè serà?)jejejejeje
Ja veig que si no em connecto això esta més mort que el pla del repós del costat de la Salut. Només dotze comentaris en tota una setmana!!!! Marikites!!!!
Bé, avui estic content. Serà perque hi han posibilitats que a la xampinyons ens toqui la Roma?? jejejejeje
Apali, salut a tots.

Anònim ha dit...

Jo si que te truvat a faltar,
com un gra al cul

Maveck ha dit...

Nois !! Comença el cap de setmana ... estava pensant una cosa.
¿¿Que us sembla si fem un altre sopar com el que vem fer al Gràcia ?? Podem repetir .. crec que estaria bé ... que us sembla el proper dijous dia 20 que l'endemà serà festiu i així podem desmadrar-nos una mica més ... podrem cel.lebrar l'èxit de la operació del Pirat@ ... entre altres coses ...
Ja direu quelcom !!

Maveck ha dit...

El Gràcia ens va bé pq està molt a prop del Local Social i després podem acavar la festa allà ... a més, coneixem al personal i sabem que ens tractaran bé ... però si algú vol fer algun suggeriment que no es talli .. vinga nois, animeu-vos ... l'últim sopar erem 10, a vuere si podem reunir-nos tots d'una vegada !!

Anònim ha dit...

de puta mare nene!!! ke no faltin els soparets!!! x mi siiii... com magraden jejeje.
Obèlix, akesta 7tmana es una sortida x agafar fondo ke tb va be!!! mitja de 40 km/h nant cap alla!!!! bé gent, ens veiem ara dewwwww

Anònim ha dit...

Marikites !!! rodar.... au vinga ! si fos l´estiu encara, biquinis, toples, hummmmmmmm...
Ara tan sols pescadors de 2ª, borratxos, i capullos com nosaltres.

total... que ús la piqui un poll.

Petonets, au siau.

Anònim ha dit...

sortida aprovada, i les ensaimades... el colmo!! jajaja.

Paseu-ho bé tota la 7tmana

apa deuuuuu

Anònim ha dit...

Queden tres dies:
Conpanys, Si sou capaços de fer una Tartana, el dissabte dia 22, tindreu la recompensa de un esmorzar de forquilla a casa meva, que desprès de tan bocata segur que agraireu, i prepareu-se per que el 30 turnare a dunar guerra.

Anònim ha dit...

Castellar del Vales, 8 Cº
Plou mol. I que duri.

Anònim ha dit...

I també granis, el cirerer a prendre.

Anònim ha dit...

17:20 a la city, ni una gota...

Anònim ha dit...

Collons quina tormenta.

Anònim ha dit...

Vaig a prepara la zodiac

Anònim ha dit...

Canalla, aqui en el microclima de Caldes també està diluviant.
Apali, a passar-ho be.
Fins d'aqui una estona Marikites!! jejejejeje

Anònim ha dit...

Sr. Administrador:
Que pasa; com que ja te el lloc assegurat�..
Abans, arribava primer la cr�nica de la sortida a casa meva que no pas jo,
Fa unes setmanes que no hi ha manera de sab� com a nat la sortida fins l�endem�.
Avia�m si espavilem.

Anònim ha dit...

se n'esperen en forma de ruixat moderat i localment acompanyat de tempesta a qualsevol indret, si bé ràpidament tendiran a quedar restringides a punts del terç nord i la meitat est, de cara a la nit sobretot al nord del litoral i el Prelitoral central i al sud de la Costa Brava. Les precipitacions aniran acompanyades de vent ratxejat i fort i no es descarta que fins al vespre encara puguin deixar algun gra de calamarsa.
Cota de neu 1000 metres.

Anònim ha dit...

Fis ara companys