Puta MàKina !


dilluns, 10 de març del 2008

Pk! A BCN

Benvolguts companys, demano disculpes per no tenir el bloc actualitzat el mateix diumenge.
Pirat@, amic meu, intentaré que no passi més, però ahir hem va ser del tot impossible fer-ho per motius que no venen al cas ...

La sortida d'ahir va ser fortça distreta, de fet, molts de vosaltres ja la coneixeu, no té res d'especial però ahir en comptes d'anar fins a Premià com és habitual, vem arrivar a la Rambla de Barcelona, Plaça de Colom, pujem la Rambla fins la Plaça Reial, esmorzem a la font de la citada plaça i ens arrivem fins al carrer Petrixol per fer una mítica tasa de xocolata desfeta amb una ensiamada i, alguns, hasta hi vem posar-hi nata ... (no deixeu de mirar les fotos). Per tornar desfem el camí, tot plegat uns 62 Kms.

Aquesta setmana tenim l'operació del nostre company Puta Màkina ... Pirat@. Ànims ¿Ok? Per cert ell mateix s'ha ofert per la porpera sortida del dia 22 de març (disabte) de setmana santa per fer una Tartana i esmorzar com Déu mana a casa seva ... hem sembla que tenim claríssim que hem de fer ... oi ??

Bueno, hem sembla que ja no hem deixo res ... a part dels resultats de les eleccions i de que el Barça segueix desaprofitant les oportunitats ... tot segueix igual.

Bona setmana a tothom !!

34 comentaris:

Anònim ha dit...

El primer.

Anònim ha dit...

collons nens,
això de intentar ser el primer de posterjar comença a ser una dura competició! jejejeje
Només dir-vos als rajilles, que encara que la sortida del "bikini" a mi personalment NO m'agrada, el que si es veritat es que em vaig fotre un suis que estava de mort.
Apali, que la setmana us sigui lleu.
Vaig a sopar i a dormir que tinc més son que un os al gener.

Anònim ha dit...

Hola tlm,
la veritat que em tenies preocupat per la vantada que ha fotut a les Gàlies.
La darrera imatge del avio atravessat a pista, em venía al cap.
Bé, amb una bona dormida doncs ho arreglem tot.
Que tinguis bona tornada.

Petonets per tots.

Anònim ha dit...

Maveck a tu set perdona tot... fins i tot la mariconada de sortida ....pero 62 Km son uns quants Km....
Jo vaig sortir amb bici amb la meva dona .SBD,castellarnau,golf,can deu ,castellar,togores ,SBD ...28Km com una campiona , ara ja tinc la tarja de punts(bon comportament) plena una altre vegada que fins fa poc estava en "numeros rojos".!!!!
A veure si em porteu a mi a menjar xocolata i a sucar el melindro per aquests mons de deu !!!!
BONA setmana companys...

Anònim ha dit...

Primer.. Maveck, perdonat, no constarà en el teu expedien.
Segon; Tlm, no ets l’únic que te son, bona tornada.
Tercer; Pitu, per recollir primer tens que sembra, veig que u fas mol be.
Tunero, von viatge, un altre dia amb dius adéu.
Quart; Murdok, tot un senyor.
A la resta que sigue mol feliços.

Anònim ha dit...

Hola marikites desde Saragossa!!!!!
Sr Picó, perdona que marxes, perdó, "desapareixes",sense dir ni piu!.
D'altre banda, desitjar-te una bona intervenció i "curta".
Saludus per tots el altres.
Vaig a veure les fotos que segur que sortiré amb un tros d'ensiamada amb chocotate a punt de cruspir-me.
Petonets!!!!!

Anònim ha dit...

Papallones a la panxa:

Companys, fins avui res de res, pero ara que ja lo tinc aquí....
Suposo que quedaré com nou.
Estareu informat.
Salut.

Anònim ha dit...

Molt bé Mavec, nene tu si que vales!!!!
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Pirat@ molta sort...i una altra cosa pirat@ Picó... això del cortar i copiar va de puta mare eh? jajajaja ke vagi molt bé la operacio ok company? i merci x l`esmorzarrrrr!!!! Tunerill@ no viatgis tant i vuelve a casa por navidad!! Pitu ets l`unic ke sap tractar bé a la seva dona jejeje
bé nois, després de les cuatre gilipollades k acabo de dir, vaig a mirar les afotos. ala DEWWWWWW

Anònim ha dit...

Un abraçada Pirata. Ja veuras que será com un polvo amb canalla, ...visto i no visto... jejejeje.

Molta merda !!!.

Maveck ha dit...

Pirat@, ja ha arrivat el gran dia ... espero que tot et vagi bé .. i sobretot ! Pregunta si després de l'operació podràs tocar la guitarra ... jejeje
Salut i força !

Anònim ha dit...

Pirat@ que sigui una hora curta! Ah no, que això se'ls hi diu a les prenyades. jejeje
I tingues clar una cosa: Nou segur que no t'hi deixen, necessitaríen molts dies d'operació. jajajaja
Apali molta sort company!! Esperem noticies!!!
Records des de la terra dels temporals (vent, pluja, aigua de mar,...).

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!
Acabo de parlar amb el Pirata i veig que tot anat bé. Felicitats!!!.
D'altre banda jo continu-ho aqui al reine d'Aragó , que per cert no es ven ni ......jo que sé!!!!!.
Demà al matí surtu d'aqui i torno cap a casa que per aqui tinc feina.
Si no volen comprar que no comprin!!!!!
Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Moltes Gracias a tods i a totes, tot anat be.
Duran unes hores no amb sentia els cames, pero el que mes amb preocupava era que tampoc amb sentia, (el que faig servir per fer els Jack tricks). pero al final tot a tornat el seu lloc.
Una abrasada i gracies a tots.

Anònim ha dit...

Hat Tricks!!??? si això nomes et sona de les pelicules!! jejejejeje
ENHORABONA company!!! Esperem que aviat tornis a marcar-nos de prop.
Apali canalla, salutacions encara des de la terre "do percebe".

Anònim ha dit...

Benvolgut Pirata,

ja veig que no podras fer honor complert al teu sobrenom, la cama de fusta tindra que esperar, jejejeje.
M´alegro doncs, que tot hagi estat un no res.
Ara descansa que ja tindras temps del Triks...

Petonets per tots...

Anònim ha dit...

felicitats pirata , aviat podras tornar a pedalar.....pero no a cardar dret.

Aquest diumenge podriem fer quelcom pel Montnegre?
Vinga companys propostes.....

Marianu els manyos nomes estan pendents de la EXPO , es com aqui les olimpiades...

Maveck ha dit...

Pirat@, content de saber que tot ha anat bé. Espero poder veure't pedalant amb nosaltres aviat.
Per aquest diumenge proposo una Tartana ... la última vegada no es va poder acavar ...
Ja direu quelcom.

Anònim ha dit...

Ja no ser com posar-me, ni on seure, ni que fer, això es un avorrim-ne total.
Sr. Tlm, per que l’aire no se t’endugui, el millor que pots fer es posar-te pedres a les butxaques.
El referen els tricks, tot arribarà.

Proponte del diumenge:
Sabadell, Castellar, Sant Llorenç, Granera, Monistrol, Talamanca, Rocafort, Mura, Matadepera i Sabadell, je je je je.
Son 100 Km. de res, a un promig de 15 Km a la hora, amb 6 h. i surtin de Sabadell a les 7 , a les 2 sou a Sabadell
Perquè estic com estic, sino JO....¿=¨Ç;.

Anònim ha dit...

NO ME SIENTO LAS PIERNASSSS!!!! eh Pirat@!!! ei tio, d puta mere eh? ara ja ke t`operin l`altra x si de cas no??? jajajaja ja te les vas notant o ke? suposo k si...

una ruta bastant interesant no? 100 km... deixem`ho xl diumenge k bé... no? una tartaneta ja em sembla d`allo més bé.

inga gent, fins diumenge i Pirat@, cura`t rapid marikita ;-)

Maveck ha dit...

Pirat@ ... Vols dir que el metge no s'ha equivocat ?? No t'operaven el genoll ?? jejejeje
Per cert, ja has pogut fer pipi ??

Diumenge ja està pràcticament decidida la sortida:
Sortirem de Sabadell a les 8 del matí SENSE ENTREPÀ, ens marcarem una Tartana ràpida, sense entreteniments .. pim pam, pim pam ... i entre les 10:15 i 10:30 estarem seient a Cal Petaskes per fotrens una bona Careta o "semejante". Pirat@ no fa falta que et digui que seria una plaer que ens poguessis acompanyar per celebrar que tot ha anat bé. També podem celebrar la ràpida incorporació de l'@@pk als Pk! Btt Team ...
Vinga nois, ens veiem aviat !!
(Mariano & Arnau, sopeu demà al Local Social ??)

Anònim ha dit...

Good morning Catalonia.

Ja veig que no agrada la meva proposta, je je je. Cada cop sou mes Marikitas.
Gracies per l’oferiment de esmorzar a can Petasques, pero sera que no,
Avui començo l’entrenament, preparat @@pk, Aviat tornaré.

Anònim ha dit...

al vessant nord del Pirineu estarà entre mig i molt ennuvolat tot el dia.
A la resta del país hi haurà intervals de núvols a primera hora del dia, més abundants a la meitat nord, que durant la matinada tendiran a desaparèixer per deixar un matí assolellat, amb el cel serè o poc ennuvolat en conjunt. A partir de migdia creixeran alguns núvols d'evolució a punts de muntanya que deixaran el cel mig ennuvolat al Pirineu i al Prepirineu, i poc ennuvolat a la resta del país.

Fins despres.

Anònim ha dit...

Pronostic de Diumenge.

Anònim ha dit...

... és divendres iupiiiiiiiiiii...
amics, surto de finde de skiaaaaaaaaaaada.

Anònim ha dit...

Marikites!!! , diumenge a les 8 sense entrepà. OK.

Maveck ha dit...

Marian@, ahir no vaig poder estar gaire per vosaltres ...
Ja parlarem de lo "nostra".
Colla ? Coneixeu Sant Antoni de Vilamjor ?? Tinc uns quants tracks per aquelles terres ... ja podeu començar a tremolar ... jejeje
de cara a l'abril

Anònim ha dit...

No se quin dia es, pero segur que estic de finde, amb quedo a casa estirat el sooooofa, iupiiiiiii....
Bona esquiada Presi.
Quins Collons...
Totes las activitats que feu.
Quina enveja.

Anònim ha dit...

Aquesta tarde pasare ple L/S, si la meva Santa, emporta asclar.

Anònim ha dit...

com va nar el soparet?? rebut Tuner@ a les 8 al L.S SENSE ENTREPÀ eh??? jejeje Pirat@ m`estas fent tremolar!! jejeje
Inga gent ens veiem dema deewwwwww

Anònim ha dit...

@@pk ets un crak.

Anònim ha dit...

marc , sant pere de vilamajor aixo sona a Montseny, qina canya !!!
Fins de ma a les 8h, a dormir dora canalla.

Maveck ha dit...

Molt bé Obélix ... et veig fort en geografía ... Sant Antoni de Vilamajor, Sant Pere de Vilamajor ... a la falda del Montseny ... trialeres i corriols molt ben parits ... quan estigueu preparats ja m'ho direu, jejeje
Jo ara estaré un parell de setmanes sense poder sortir, vaig a veure si puc acavar la temporada d'esquí com Déu mana. Fins el proper dia 6 d'abril no podré tornar a ciclar amb els Pk's, a partir d'aleshores ... el Pirat@ ja estarà sobradament preparat per poder fer una sortideta de les nostres.
Bueno, parlem demà senyors !

Maveck ha dit...

Per cert, heu vist lo de la llicència federativa a través del Open Natura ?? Pinta força bé.