Puta MàKina !


divendres, 21 de març del 2008

Pk! Setmana Santa 2008

Ja tenim les mini vacances de setmana santa aquí !! Seràn més curtes o més llargues ... però intenses. Aquest cap de setmana teniem que fer una sortida per Castellar per acavar a Cal Pirat@ fent uns d'aquells esmorzars que fan por ... però la poca afluencia de gent ha fet que quedi aplaçat per més endevant.

De totes maneres, la sortida de diumenge ens portarà igualment fins a Castellar i d'allà enfilarem el Puig de la Creu fins a l'Ermita, quedem com sempre, a les 8 al Local Social i Don Antonio he vist que al post anterior diu que porteu bocata o sigui que apa ... ja teniu feina.

Per part meva, en aquesta ocasió no us podré acompanyar ... de totes maneres, amb una mica de sort a les 8 hem veureu a davant del Local Social carregant les maletes al cotxe !!

Vinga nois a passar-ho bé !!

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Torno a ser el primer

Anònim ha dit...

Eiiii!!! I per que no neu a parar al petasques!!!JO NO VINDRÉ A RODAR, xo l`esmorzar el podriem fer alla no? o un Marianico, o uns megabocates no? i els xupitos??? i les gerres de mig de clara??? s`ha de pensar en tot eh? jejeje
Nose suposo que si ja està decidit no es podra fer res, xo si us ho repenseu digueu algo x aki ok?

Petons i abraçades, i al qui està de vacançes o li falta poc, no correu massa x la carretera ok?

dewwwwwww

Anònim ha dit...

Ei canalla!!!
Jo m'apunto a un Petasques!
Total, no sé si aquest diumenge serem dos o tres a sortir.
Apali, salut i força.

Anònim ha dit...

Osti Tlm, quans dies, on t'avies ficat, tancat a casa refleccionan com un monju? Ja; Setmana S. jejejeje
Sense tu aquet bloc es una mica ensopit.

Anònim ha dit...

Bon soire mesieurs!!!
Je suis arrivé de la France!!!!!
Diumenge que collons farem , bocata o tasca.
Aclarius-vos marikites!!!!!
Petonets , vaig a rentar i planxar robeta.

Anònim ha dit...

Si es ot averiguar si el Petasques es obert jo m'hi apunto, pero aquests dies hi ha molta gent que tanca.

Anònim ha dit...

Ultima hora marikites!!!!!
Demà a les 8 al LS x anar al Petasques , si plou res de res.
Serem uhmmmm, no quatre gats no ,tres gats!!!!!^
Petonets!!!

Anònim ha dit...

eiii!!! encara que plogui podriem quedar x nar a esmorzar encara que sigui amb cotxe no?? jo crec que un dia que no es surti no passara res no?? xo només si plou, si no, doncs a rodar!!! he nat a visitar la casa Dalí... mare meva... akell tio si que tenia un camell de puta mare!!! els vigotis se li ficaven així xo dels kikis k es fotia el mamón jajajaj

ja direu quelcom penya, fins ara

Anònim ha dit...

Avui sortida del "nucli dur" del "nucli dur" amb participacio de Don Gigi.
Sortideta d'uns 34 Km. però... amb "morro" inclós.
avui erem Dom Antonio, Tuner@, Tlm, i Gigi. Però a l'hora d'esmorzar hem tingut la grata companyia del Mega Makina @@PK.
-----
Aquesta es la mini crònica de la sortida. això es el que pasa quan no hi ha administrador. jejejejeje
Apali canalla, que encara queda algún dia de FESTA!!!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Mega güai i mega tot!!!!
Estic content , un matí tope güai i una migdia très bien i una soire fantàstic.
Ja ho veieu, tot molt bé . Més que bé, rebé!!!!!
Dies com avui , no s'en troven gaires.
Sóc molt content i demà no tinc que anar a treballar.
Salutacions x tots!!!!

Anònim ha dit...

Aqui es respira una felicitat de collons!!! jo tb m`ho vaig passar molt bé encara que no fós sobre la FSR... APROFITEU EL DIA D`A8 QUE JA S`ACAVA I QUE VAGI MOLT BÉ LA MONA OK???

^^^^PUTA MAKINA^^^^

Anònim ha dit...

Hola nois!!
Sortida perfecta despres de tant de temps.
Esmorzar com Deu mana i agulletes també potents.
Un plaer tornar a pedalar amb vosaltres. Moltes gràcies.
Bona tornada de les vacances i feliç dia de la mona.
Petonets per tots.

Anònim ha dit...

Bona tarda companys ja soc aqui , stmana santa a tope!!!! sol,pluja ,fred ,vent,bici ,brasa i cava.
Aquest capde vinent em quedo a SBD, vull dir que m'apunto a la sortida per diumenge anem on anem....bona i curta setmana de resaca.

Maveck ha dit...

Hola marikites !! Salutacions desde Baqueira !! Quina nevada !!
De tanta neu que ha caigut avui no hem pogut esquiar ... es necesitaven cadenes per anar de Salardú a Baqueira ... amb això ja us ho dic tot!!
A veure si demà tenim menys neu !!
Vinga companys ...

Anònim ha dit...

maveck, aquest comentari de, "a veure si demà tenim menys neu" m´ha arribat al ... en fí, sense comentaris, encara sortireu a "españa en directo" jejejeje.
De totes maneres.... aprofito que aixó és el final.
Setmaneta ben curta per la resta.
Au siau
Petotnets.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Avui he estat a Manresa i tinc una proposta per el dia 6 de Abril.
Cliqueu aquet enllaç i veureu LA DIFERENT , 35 Kms per el cor de Catalunya.
www.bttsallent.com
El preu és de 15 euros si ho fem avans del dia de la sortida.
Ja direu quelcom.
P.D. Don Antonio i Maveck tenen la cursa dels Bombers a Barna.
Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

ja he tornat, un puto pla de marketing i vendes m´ha tingut apartat de la vostre companya, sense temps per entrar en el bloc ni pedalar, pero finalment ja l´he acabat, i ara nomes falta la presentacio als putos alemans el proper dilluns (la prova de foc), es a dir que aquest diumenge em tindreu que soportar un altre cop, pero us demano compasio que crec que no m'enrecordare de pedalar

Siau

Anònim ha dit...

Amic Clot!!!!!
Estàs viu , algú ha comentat que pases pel bloc i no ens dius res.
T'esperem diumenge , ja som a l'Abril marikita!!!!
P.D. Ja no fa ferd al mati.
Saludus!!!!

Anònim ha dit...

hOLA NENES !
aquest diumenge crec que tinc una plantàaaaa d´arbres, no és cap excusa, jejeje

La web de www.bttsallent.com pinta força bé no ???.

Es tard, vaig a fe nones... abans però uns petonets per tots.

Siau.

Anònim ha dit...

Estimats companys, ja no porto punts, tot va collonut, seria una bona reentre feru a Sallent, o no.

Anònim ha dit...

Felicitats Pirat@ , tot va bé!!!!
Lo de Sallent pinta una mica de tot segons el company de Manresa , però ja saps que mica en mica nosaltres arriben a tot arreu.
Jo segur que et faré costat.
De tota manera si tenim de anar ho em de decidir aviat, ja direu quelcom però, amb una mica de diligencia.
Petonets.

Anònim ha dit...

SI a la sortida den Marian@, pinta força bé no creieu??? Maveck espero k hagi nat bé l`esquiada ok? Pirat@ com va la cameta? espero k cuasi recuperat dl tot, recorda k hi ha un pike pendent entre tu i jo eh??? jajaja
cuideu-vos molt i fins demàaaa!!!