Puta MàKina !


diumenge, 3 de febrer del 2008

Pk! 3 en 1

Bona nit companys, ja us aviso ara que aquest post serà llarguet ... s'han de comentar moltes coses i per això he trigat més del que ve sent habitual a penjar-lo.
1) Visca el Barça !! Hem hagut de patir, com sempre, però ha valgut la pena, golàs de Xavi !! ... ja tenim als Blancs a 6 punts, comença el "declive merengue"!
2) La sortida d'avui, molt bé, 51,1 Kms molt ben portats ... De Sabadell a Caldes però, amb una peitat variant, en comptes de pujar per el Puig hem anat per la Salut i després direcció Sentmenat. Hem creuat Sentmenat, ens hem dirigit a Palau passant per Can Capella. Sortim de Palau direcció Torre Marimón i arrivem a Caldes. Allà parem a esmorzar i recuperar forces, després ens dirigim cap al Castell de Sentmenat passant pel Mas d'en Corró. De Sentmenat a Can Vinyals amb unes pujadetes molt cabrones, més pujadetes a Can Padró i corriol de cactus cap a Castellar. A Castellar hem fet una visita al nostre amic Pirat@ per donar-li tot el nostre suport i ell ens ha compensat amb unes birretes que han entrat de puta mare !! ( Gràcies Pirat@!). Sortim de Castellar i baixem al riu, no el deixem fins a Sabadell. Sortida sense accidents a lamentar.
Participants: Don Antonio, @@Pk!, Tuner@, Tlm, Obèliz (1/2) i Maveck.
A destacar: El Sr. Tlm s'ha tornat a adormir (ja van 2) ... tenim una lleugera idea de que regalar-li per el seu aniversari ... que és a l'abril. L'estat de forma del Sr. Tuner@, està el tiu molt fort (sengons ell gràcies al gimnàs, comfiem que així sigui. Tot i que de cara a properes sortides crec que hauriem de fer una anàlisis anti-doping !! jejeje ). La bici del company Don Antonio, li convé un repàs exhaustiu ...
3) Tema Sopar: Nois el proper dijous dia 7 farem el primer sopar de l'any corresponent al primer trimestre. L'event es durà a terme al Local Social a les 9 del vespre i servirà per exposar la sortida que està preparant el membre del Departament I+D (Sr. Tlm) per aquest any, entre altres coses.
4) Propera sotida: Un cop tancada l'enquesta, la sortida escollida per el proper cap de setmana ha estat la dels Corriols per Collserola. O sigui que, diumenge a les 8 carreguem bicis als cotxes i cap a Cerdanyola o Sant Cugat. Durant la setmana ja anirem dient com ho organitzarem.
Ja està, hem sembla que no hem deixo res ... que tingueu una bona setmana tots plegats.

Pk! Btt Team

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Si senyor!!! i van 2
Està bé, m'agrada que sàpigues quan es el meu aniversari i així em puguis fer algun regalet. jejejejejeje
ke kabroooooon!
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu. Ah! dijous hi ha sorpresa Holendesa. jajajajajja

Maveck ha dit...

Company, de bon rotllo !!
Sorpresa? Holandesa ?? mmmm
Doncs ara mateix no se pas que pot ser !!
Quin peligru que teniu !!
Apa, vaig a treure la gossa ...
Fins més tard.

Anònim ha dit...

Ei Nois !!
El diumenge, mentre esmorzavem es va parlar d'organtizar una calçotada amb dones i nens per d'aquí a 15 dies. Tenim dues opcions, fer només calçotada o fer calçotada i sortida Betetera, vosaltres mateixos. Pirat@, has de mirar si a Can Catafal es pot fer foc i en funció d'això decidirem...

Anònim ha dit...

Jo faria sortida BTT nosaltres i les dones and nens que vaigin directement al retaurant i ens trobem alla la hora convinguda....elles contentes i nosaltres encara mes, hem sortit amb bici i em quedat com un senyors.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Quina sortideta 51 Km no esta gens malament, Tuner@ t'has sortit amb la teva i no heu fet el Puig molt be......... la sortideta de la colçotada estaria be fer-la amb dones i fins i tot podrien ser les nostres........aquest cap de setmana sino hi ha res de nou sortire a pedalar, vaig montant el porta bicis, bona setmana amics!!!!

Siau

Maveck ha dit...

Obèlix Pk! si no vaig equivocat la intenció es fer-nos els calçots nosaltres ... del pal picnic !!
Segons el Tuner@ queden més bons !! jejeje i ens sortirà més barato !!
Però la idea és bona ... surten les dones (les nostres) amb el cotxe desde Sabadell i nosaltres ja haurem sortit amb les bicis i quedem a un lloc per fer la festa i xerinola !!! Ara només falta trobar un lloc que sigui lo suficientment aprop per anar-hi amb bici i si puigui fer foc ... ja podeu pensar-hi ...

Anònim ha dit...

Hostia nanos , fer foc esta prohibit tot l'any ,em sembla. Sino hem de buscar un lloc tipus Sant Julia d'altura(can deu) , que pel tipus de fauna que hi ha ens costara convencer a les dones que les convidem a una calçotada...pero si per aquests mons de deu hi ha quelcom millor i civilitzat (diguem classista no racista)cap promlem , fem foc,calçots carn i porro a dojo.....jo no tinc cap mania !!!

Maveck ha dit...

Quin yuyu !! Sant julià fa una mica d'engunia ... el pirat@ va parlar de fer-ho a Can Catafal ... i amb el Tlm vem veure siumenge un lloc força currat a Caldes però les brases estaven a terra ... nois nose ... l'altre alternativa és fer-ho a casa d'un Pk !! Però jo no vull posar a ningú en un compromís ...
Per cert, Obélix Pk vindràs al sopar ??
Necesito que algú es posi en contacte amb el TiTi i el Sr. Clot perquè confirmin si vindràn. Gràcies.

Anònim ha dit...

Està bé, del Titi i d'en Esmolet ja m'encarrego jo.
En quan a la calçotada, potser i de moment només potser, les brases del parc de Can Rius a Caldes ja estaran arranjades. No ho se segur, però seguiré informant.
Ah! alguna pista de la sorpresa Holandesa: "es rialler, però no fa gràcia". De fet no sé perquè us dono pistes. jejejejje
Apali canalla, sigueu bons.

Maveck ha dit...

Tlm, si pogues ser a Caldes estaria de puta mare ... a veure si tenim sort !!
És rialler però no fa gràcia ??
Holanda !! mmm
Tuner@ hem fa l'efeca que haurem d'adelantar l'esdeveniment que teniem previst per el 23 de maig ... per cert, ja tinc montat allò al cotxe i demà vaig a recollir el porta-bicis ... Nois !! Diumenge aniré d'estreno !!
Però ara, de moment vaig a dormir ...

Anònim ha dit...

ANIRIA BE CONCRETAR DATES DE TOT PLEGAT JA QUE COMENÇO A TENIR DE QUADRAR ACONTAIXeMNETS, LA MEVA FAMILY VA ESTAR MOLT CONTENTA QUAN ELS HI VAIG EXPLICAR LO DE LA CALÇOTADA....
PER QUADRAR "Snowada" "ciclades" "calçotades" "windsurfejada" he de començar a planejar estrategies per que no hi hagi morros i ho pugui fer tot !!!
Aixi es la vida familiar...
Ens veiem dijous.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Aquet diumenge menda lerenda també vindrá.
Estaba mal documentat i resulte que no vaig a la neu, així dons a ciclar!!!!

Anònim ha dit...

Bona tarda gent!!! com va tot xr ciber Putamakina? això esta d`una activitat k fa por!!! 66 PK! comentaris eh Maveck?? taras content jajaja.
Referent al sopar de dijous, el mes segur es k vingui xo intentant fer una mica de "minidieta" holandesa jajaja i de l`altra tb, xk tic amb grip i nose com em trovaré.
El diumenge conteu amb un cotxe (el meu) x 3 bicis ok? jo ja ho dic jejeje.
Doncs res penya vaig a estirarme una mica k tinc la panxa k sembla una puta coctelera!!!


SALUT... i sobretot x mi jejejej

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Jo el dijous estic a Caceres(diguem raro) pero no tenien cap altre dia per tocarme el collons, tinc un dinar a Caceres i aixi que em foti el cafe sortire cagant osties per intentar pillar un pont aeri sobre les 19:00 h,vindre directe al sopar, voleu quelcom de Caceres ????

Maveck ha dit...

@@Pk! Ja veus que no son bons els abusos !! Millora't tiu!
Vinga nenes que dijous l'hem de fer grossa !!

Anònim ha dit...

Yo quiero de Cáceres……., uns bollos de cuaresma.

Anònim ha dit...

Hola canalla,
En quan a la feina encomanada, el resultat es pobre:
Esmolet: NO vindrà a sopar però si que vindrà a provar la sorpresa holandesa.
Titi: No vindrà a sopar ni desés tampoc.
En quan a que vull de Càceres... sembla ser que es típic el Ja balí. Perquè no en portes un i que l'Obèlix ens prepari una comilona. jejejejeje
@@PK, que et milloris. I... això que aquest diumenge no vares prendre xupito!!! (mira tu, que no sigui per això) jejejeje
Sr. Tuner@!!!! l'agenda!!!! o... cues de pansa! jejejeje
Ah! una pregunta, que jo també haig de combinar l'agenda, per quin dia està proposada la calçotada betetera?
Apali canalla, vaig a dormir que demà em toca llevar-me a les 05:00

Maveck ha dit...

Mooolt bé Tlm, així m'agrada.
Organització, senyors !
La calçotada es va parlar de fer-la el cap de setmana del 17, però jo ho deixaría a la espera de veure com evoluciona el tema de Caldes. (Torno a dir, que el lloc hem sembla immillorable !!) No vull apretar-te més del compte Tlm, que t'ho estàs currant molt i tens altres coses .. però quan puguis, estaria bé mirar de saber quan estaràn preparades les brases per fer-hi foc, i, en funció d'això, muntem la calçotada. Què us sembla nois ?
El sopar !! penseu que serà demà, es prega màxima puntualitat, a les 9 tot Déu al Local Social. Tlm saps si tindrem projector preparat ??

Anònim ha dit...

gràcies maveck & tlm xl suport moral jejeje. ostres!! porto des dl dimarts sense treballar i tinc un neguit a dins k no vegis... divendres ja tinc l`alta x nar a donar guerra x ahi!!!
Murdock, porta`m de caceres un paracetamol a veure si el d`allà va millor ^-^ jejeje.
Fins demà canalla!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola canalla,
En quan al projector, "no problemo" a la maleta a part de cables, portatil, connexions, papers, stick memoris, ... també hi porto un projector. Si es que la maleta de la feina es com la de la Mary Popins.
De la presentació de demà no espereu gran cosa, hi ha més feina a fer que conclusions.
Ah! èr cer, Obèlix, com va anar la cursa de la mitja marató del diumenge passat a Granollers??
Apali, fins demà.

Anònim ha dit...

Hola nenes,
collons quina feina, 20 de cop. Bè ara que estic al día us dire,
Que la calçotada la podriem fer a "Les Arenes", el lloc no ia masa friquis, la canalla te molt espai per jugar, ia barbacoas controlades i nosaltres podriem fer un Sant Llorenç i baixar per la carretera.
Per la sortida de diumenge, tlm em tindries que portar a casa desprès, jo vindría com sempre fins el LS amb bici.

Apa ! vaig a dormir que demà ja tindrem temps de pelar la pava.

Petonets !.

Anònim ha dit...

Presi, cap problema.
au canalla fins d'aqui una estona.

Anònim ha dit...

Presi, cap problema.
au canalla fins d'aqui una estona.

Anònim ha dit...

la cuestió es k hem d mnjar calçots n?... on??? es igual!!!! *^-^*

fins ara... Bob Marley`s jejeje

Anònim ha dit...

@@pk aquest capde menja calçots i pernilet a veure si et lliguen aquest estomac sino tindras d'anar amb bici sense sillin i un tap !!! jejejeje...

Anònim ha dit...

Gràcies Obèlix x el teu humor tan cabró... jejeje. espero k ahir us ho hagiu passat molt b ok? jo he estat de la 1.30 fins les 7 (hora d`aixecarme x anar a treballar) anant al lavabo cada 15 min... fatal... ara tinc una son k men aniria a dormir!!!

lo dicho, records a tots i ja dire si vinc el diumenge o no ok?

A10 cmpanys!!

Anònim ha dit...

L’únic que tinc clar del sopar, es que L’Arnau te el cul fluix,
Recuperat aviat, Company