Puta MàKina !


dilluns, 11 de febrer del 2008

Pk! Calçotada 2008


Companys,

Ja tenim el cap de setmana aquí ... la cosa està bastant encaminanda ... tothom té bastant clar el que ha de fer ... ara només falta que tot surti com està previst.

El planning és el següent, sortir de Sabadell, com sempre, a les 08:00 ciclant cap a Caldes. Com que només haurem de ciclar per anar pq per tornar ho farem amb el cotxe podem fer la ruta del Puig de la Creu (que ara fa una setmana que no el fem !) enfilem amunt i fem Guanta, allà ens esterà esperenat el nostre amic Tlm, després seguirem per Can Senosa i cap a Caldes. A quarts de 12, per anar bé, hauriem de ser a Caldes.

Mentrestant, a Sabadell, seria convenient que les nostres respectives senyores Pk's! quedessin al Local Social per sortir totes juntes en direcció a Caldes per arrivar allà avanç que nosaltres per agafar un bon lloc i, sobretot, taula per menjar. No vull posar una hora concreta fins que no parli amb el PRESi, però suposo que entre les 11 i les 11:30 estaria bé ... De totes maneres, una altre opció es portar nosaltres mateixos taules i cadires de camping ... si algú en té alguna per casa, la pot carregar al cotxe i ens pot treure d'algún "apuro".

El tema del jalar està bastant apamat, en Tlm s'encarregarà de les "Butis", el PRESi portarà vi, el Maveck els Calçots i l'Obèlix s'encarrega de la llenya, cafés, tovallons ... i ja no recordo més coses nois, sobretot conteu que serem 17 persones entre PK's i mainada ... no ens quedem curts !!
Avui hem tingut una petita reunió al Local Social per acavar de concretar quatre coses i la veritat és que com que he arrivat tard i atavalat no he pogut apuntar que portava cadescú. En tot cas ara quan escriviu un comentari feu una llista de les coses que portareu i així segur que no hem deixo res ...
Bueno, res més, diumenge a les 08:00 al Local Social amb un mini-entrepà per esmorzar, ok ??

51 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Com sempre el primer!!! al bloc,jejeje
Lamento comunicar-vos que la familia Bayod-Girón no podrà gaudir de la calçotada , tenim altres compromisos que fan del tot imposible puguer asistir.
De tota manera , sapigueu que ganes no ens en falten.
Petonets i aniré supervisant tot el que poseu al bloc per puguer orientau-vos si veig que ho necesiteu.
Fins aviat!!

Anònim ha dit...

... segòn !!! jejejeje.
No bui fer la guitza a ningú però jo només podre vindra a fer la calçotada en principi, ja que tinc treball de camp de curset de fotografía.
Ús tindre al corrent.

Petonets !

Ah ! i un parell de cadires per les iaias puc portar.

Anònim ha dit...

Tercer!!!!!
Ja veig que això serà una "rajada" general. De tres comentaris, dos no i un si. Lleig, molt lleig!
Però això es el que hi ha!
Jo tinc un parell de taules de càmping i unes quantes cadires.
En quan a la llenya estaria bé poder aconseguir-la de pi (crema ràpid i fa flama). Les caixes de fruita son un bon recurs, però en fan falta bastants.
Per anar bé hauríem de fer una llista del necessari. Penseu que encara que estiguem a Caldes, es un parc molt gran i es com si anéssim al bosc. O sia que no hi ha intendència. Ens haurem d'emportar tot el necessari. Per exemple café (un, dos, tres, responda otra vez) jejejeje.
Au canalla, aneu-se apuntant i fent llista.

Anònim ha dit...

Ah! per cert Maveck, i no es per tocar els collons, però diumenge estarem a 17. (només per no confondre a la penya) Es que aquesta canalla o els dons tot mastegat o segur que tenen excusa! jejejejeje

Maveck ha dit...

Ok! Diumenge 17, ja està modificat ...
Tuner@, no hi ha manera de que t'ho puguis montar ?? Tú que vas ser el promotor de la Calçotada !!

Anònim ha dit...

ja vaig dir que la llenya la portava jo , pero no es de pi es d'alcina pero li fotrem carbo i tot anira de collons , pero falten calçots , carn,butis,pa,collons lo de menjar......que ningu en parla!!!!
jo a part de la llenya portare oli , sal , pinces, plats de plasic tot el que es infraestructura pero la teca i el mam ho delego, recordeu que algu va dir que tenia bota de vi ,importanat per l'avituallament dels braseros!!!
Necessitem saber qunats serem urgentment,a casa meva som quatre , aixo diu la meva dona.......

Maveck ha dit...

Nosaltres serem 4 més ...
Però tinc un problema de movilitat, la meva dona encara no té el carnet de conduir i necesito que algú la porti amb els dos crios cap a Caldes ...espero voluntaris.
El tema jalamenta comença a ser bàsic, però necesitem saber quants serem per no fet curt ni passant-se.
Veig molt poca participació i això hem fa mala espina ... si no s'anima la cosa hem veuré obligat a pendre mesures ...Vinga senyors una mica de brillo !!

Anònim ha dit...

tema dones i nens farem , si us sembla be ,un punt de trobada i que es reparteixin ens els autos , jo tinc un 5 places i d'anada son 3....

VINGA gent que ja tinc gana !!!
Mavec que la teva dona faci coques tota la setmana...

Anònim ha dit...

je,je,je,je,....
Carai canalla!!! pocs a contestar però amb contundència!!
Ah! per cert Maveck, em sap greu decebre't però just aquest cap de setmana la "family" Tlm només serem 2. (tinc la canalla a esquiar) jejeje
RAJILLES!!!!
RAJILLES!!!!
Al menys contesteu i digueu que no veniu i així els pocs que hi anem poguem organitzar-nos!!!!!

Anònim ha dit...

Hola nenes, molt bé, així m´agrada força activitat.
Per la part que em toca, podeu comptar amb 4. Si voleu ja anire a comprar jo el ví. Un priorat de bota, que us sembla???. Si voleu quelcom més, m´ho feu saber.
En relació al transport, crec convenient també un punt de trobada. Jo puc 1 mes.
Ja sabeu, dos cadires y una taula petita per poder treballar la cuina.
Jo faría només butis (blanca i negra), fácil de fer i aguanta la temperatura, per no menjar fret. I per descomptat de Caldes.
Pirata, no et sento.
Tuner@, argumenta la teva fugida.
i la resta ?? que dieu ???

Au siau, fins aviat.

Petonets !.

Anònim ha dit...

Si senyor!!!! Així m'agrada Presi, fen un del càrrec, amb autoritat! jejejeje
El Titi diu que si. I en seran 2. En quan a encarregar-se de quelcom avui s'ha fet el despistat. jejejeje

Maveck ha dit...

Molt bé, això comença a arrencar ... però encara hem falten alguns noms ... a veure si respiren ...
Ara falta el més important ... els Calçots !! Demà miraré de parlar amb un pagés que els hi porta als meus pares ... de totes maneres si algú coneix quelcom que ho digui.
Quedarà també pendent la carn ... proposo que com que som bastanta gent i s'han de comprar quantitats una mica industrials ens fessim càrrec entre tots dels calçots i la carn. Si voleu ho pot comprar tot un i després passem comptes, qe us sembla ??

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Com ja us vaig dir la meva familia i jo mateig no podrem asistir a "tan magno evento" aquest cap de setmana toca sky....pero jo tinc cadires, taules, graelles, nevera electrica, la bota de vi, una manta de picnic, una botella de sifon, un pot de mandonguilles, tres forquilles, sis colleres, una corda, dos patinets, tres tapacubos de cotxe, un suport de antena, un bido de oli 40W15, una talla gespa (electrica), i una colecsio de taps de cava, ho poso tot a la vostre disposicio per si ho nesesitesiu aquest cap de setmana..........per cert a caigut a les meves mans una nova ruta "La volta al Cadi" de 4 dies
la pagina web es
http://www.gencat.net/turisme/btt/ca/alturgellmapa.htm#Descripció%20de%20les%20rutes

Siau

Anònim ha dit...

Hostia Murdock ! el que ens cal ara desprès de la teva llista és un trailer, i aixó em sembla que no el tenim, però bé, prenem nota.
Referent a la ruta, ara mi poso...

Bé, no m´agrada ser pasat però el tema de la carn, torno a dir que millor i sols, les "Butis", ara feu el que us vingui de cara.

Siau.

Petonets.

P.D. Demar dinaré amb Joan Ridau de ERC, voleu fer.li alguna pregunta ???.

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiii ! que pasa, no podem posar el nostre nom, o que ????.
presi a dit.

Anònim ha dit...

Bona nit nanusssss, jo vindré sol (x variar), cuan tingui parenta la cosa canviara jejeje... Murdock els taps de cava em fan curiositat... diumenge els vull al L.S. jajaja. A en Tuner@ ja li he intentat convencer xo res de res... buenu xo la 7tmana k vé haurà de pagar el esmorzar de tots!!! jo no se kepuc portar xo amb bici... bueno, ja portaré la gana ke no pesa n?? jejeje. nose ja donareu idees ok? ja niré dient algu. dew canallaaaaaa!!!!

P.D. Ah!!! asi, asi, asi gana mi Madrí!!! asi, asi.....

Anònim ha dit...

Pregunta-li , que fa el tuner@ que no ve diumenge!!!!jejjejej

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!

Lamento comunicar-vos que la familia Pujadas-Real no podrà gaudir de la calçotada , tenim altres compromisos que fan del tot imposible puguer asistir.
De tota manera , sapigueu que ganes no ens en falten.
Petonets i aniré supervisant tot el que poseu al bloc per puguer orientau-vos si veig que ho necesiteu.
Fins aviat!!

Anònim ha dit...

Pregunta-li , que fa el Pira@ que no ve diumenge!!!!jejjejej

Anònim ha dit...

Jo tinc cadires, taules, graelles, nevera electrica, la bota de vi, una manta de picnic, una botella de sifon, un pot de mandonguilles, tres forquilles, sis colleres, una corda, dos patinets, tres tapacubos de cotxe, un suport de antena, un bido de oli 40W15, una talla gespa (electrica), i una colecsio de Cotxes de Scalextric, ho poso tot a la vostre disposicio per si ho nesesitesiu aquest cap de setmana..........

Anònim ha dit...

Perdoneu, pero aquesta setmana no he tingut tems ni per escriure missatges.

Anònim ha dit...

Perdoneu, pero aquesta setmana no he tingut tems ni per escriure missatges.

Anònim ha dit...

Gràcies pels oferiments canalla, però més m'agradaria que vinguéssiu vosaltres i no el vostres estris.
Ja sabeu que us trobarem a faltar, o no. jejeje
Bé sembla que la cosa ja està més o menys clara en quan a gent. Ara només tenim dos "petits" problemes:
-Menjar
-Transport
En quan al menjar estic amb el Presi.
I en quan al transport, canalla tenim un problema de tornada. Molta gent, moltes bicis i pocs cotxes. Ja podeu començar a pensar solucions. (de fet jo en tinc una, però ja us la diré en última instància, jejejeje)
Apali canalla, que ja només queden dos intensos dies.

P.D.
Sr. Presi, pots preguntar-li perque de les tres lletres ERC només es veritat la del mig?

Anònim ha dit...

Per cert Presi, si quan vas a loginar-te prems l'opció de Nom/URL et deixarà fer el de sempre.

Anònim ha dit...

Molta Xarrameca i poca accio , comenceu a encomanar-vos dels politics?jejeje....
Jo portava llenya,plats,gots,tovallons,sal,oli,pinces,una garrafa d'aigua(nens beguda)un termo amb coffe,sucre,i em sembla que res mes....vinga que corri la feina i que tothom confirmi que portara.
Transport :
Jo tinc un auto de 5 places i puc portar 3 bicis, si fa falta porto les baques winsurferes i li casquem dues bicis mes al sostre...
Vinga que falta menys.

Anònim ha dit...

Vinga nanos,
Jo portaré 200 Calçots, 15 pitets i la salsa. També agafaré una navera amb un parell de ampolles de vinillo i llaunes de coca-cola, fanta, etc ...

Anònim ha dit...

Per cert alla hi ha graelles ?
Una reunio d'urgencia+birra dema al
LS no estaria malament,que dius presi?

Anònim ha dit...

oK! Divendres a les 19:00 al LS reunió amb birreta.

Anònim ha dit...

Ok!
Demà a les 19 hores reunió/birreta al LS per parlar dels temes més complexes i acavar de repartir la feina.
Vinga nanos que si surt bé aquesta més endevant hem podem fer més !

Anònim ha dit...

Maveck, a Don Antonio ja el pots treure de la llista que diu que no pot venir.

Anònim ha dit...

Molt bé ! aixó és una organització com deu mana, con dos cojones !.
Em sembla correcta la trobada, tot i que jo vindré una mica més tard, tinc curset fins les 22:00 hores.
tlm, tens rao, les coses ja no son el que un és pensa. També, la pregunta sería que fá la E devant, oi ???
De totes maneres, ha estat clar com sempre, dins de tot és un tío bastant sensat i amb el mobles ben ordenats.
El dinar, fatal, si podeu no aneu mai al Verdi.
Demà més, PP amb la Lola Nadal, jejeje.
Per cert Maveck, el tuner@ ja m´ha explicat. Quan vulguis em trucas.

Siau.

Petonets.

Maveck ha dit...

PRESi, vigila demà amb qui t'ajuntes ...
La veritat és que tinc el tema de transport complicat ... de totes maneres si demà ens veiem al Local Social s'en pot parlar i segur que trobarem una solució.
Tlm demà t'haig de comentar una cosa. Si jo no et dic res fes-m'hi pensar ...
Vinga senyors, que la nit sigui tranquila ... o no ! jejeje

Anònim ha dit...

Presi, digas-li que els catalans no tenim cap problema amb les llengues.....que com mes llengues mes rica es una cultura...catala , castella,angles, farnces , griego i beso negro si fa falta , que el problem nomes el tenen ells, que es deixin de tonteries i es posin a treballar i a gestionar el pais que per aixo els votem......

Maveck ha dit...

Llista de la compra del Maveck:
- Calçots
- Salsa
- Pitets
- Coques
- Nevera amb refrescs
- Pa de pagès
i moltes ganes de passar-ho bé !!!

Anònim ha dit...

la coordinació ke té akesta colla bttera em sembla ke no la té ningú + eh?? a veure si arriba ràpid el diumenge!!! buenu, no tant k abans hi ha el dissabte!!!jejee. lo dicho ens veiem dium a les 8.00 al L.S.

Bon Nadal.

Anònim ha dit...

Llista de la compra d'en Tlm:
-Butis
-Cansalada
-Xoriço
-Nevera amb Birrites
-Morro (Titi)
I a les 10:45 a Guanta per fer la baixada, la pujada de Can Senosa i la baixada fins a Caldes i estar sobre les 11:45-12:00 al parc de Can Rius.
Apali canalla, a passar-ho be.
Tota la trepa de "rajilles" que durant la setmana no heu dit res,... que us... jejejejeje

Anònim ha dit...

Hola nenes !
Maveck, tenim un inconvenient. Si la Carme te que pasar a buscar la teva family per pujar el cotxe a Caldes, tindra que ser a les 13:10, ia que tenim un compromís amb la Laura (la gran) el diumenge. Com bé saps jo estare fen curset de fotos també fins aquesta hora, bé plagare abans ja que tots els alumnes dinan junts a Barna.
Si vols dema em trucas per acabar de parlar-ho, pots fer-ho a partir de les 8:00 hores, tenim campionat de rítmica de la laura i ens toca diana a les 7:00.
Collons ! quin finde mes mogudet.

Apa, siau i tapat.

P.D. Obelix, la Nadal ens ha tingut a tots acollonits, te més mala-llet que un coix, però s´ha dit el que tocaba, con un par...

Petonets.

Anònim ha dit...

Jo portava llenya,plats,gots,tovallons,sal,oli,pinces,una garrafa d'aigua un termo amb coffe,sucre,coberts,tomaquets,patfuego,MAGNO....quan vagi al caprabo ja fare una ronda que no ens deixem res....
Si algu te un purronet d'asitencia mentre fem la brasa seria collonut!!!

Anònim ha dit...

estamos avisando a las peñas que tienen bloc,este fin de semana hacen subida de 4x4 a guanta, los que tengan que subir a guanta al loro, puede ser peligroso,avisamos porque tenemos un amigo en comun y nos ha dicho que vais a guanta

Anònim ha dit...

Colons canalla, no se perque fem reunions si despres foteu el que us surt de la pol... jejejeje
Maveck, no varem quedar que la teva family pujava amb en Titi?
Si no ha de ser així diga-m'ho que jo ja l'he avisat perque a les 11:15-11:30 estigui al LS per recollir-los.
Per altre banda, el Gegant també vindrà (2).
Maveck te trucat per comentar-te tot això però tens el "phonino" mort.
Apali, salut.
P.D.
Qué Presi, arribar i moldra no? jejeje Ah! recorda que et toca portar el vi.

Maveck ha dit...

Petit canvi de plans .... la meva filla petita té febre i això està provocant que la meva dona es tiri enrrera.
PRESi, pots anar tranquil, agraeixo el teu oferiment però tú ja aniràs amb el temps prou just.
En pricipi, si les coses millorent el TiTi serà l'ecarregat de fer de xòfer. ( A veure si tenim sort !!)

Oído cocina !! 2 más !! Gegant i Cia. ... ja he pillat els calçots, al final 250 und. no n'ha de sobrar cap, eh ?? També he comprat 8 cokes i 16 llaunes de fanta taronja i llimona.

IMPORTANT !! Demà a les 11:15 tothom que puji amb cotxe haurà de ser al Local Social, ok ??

Ja està !! Hem sembla que de moment no hi ha cap més novetat. Jo he quedat avui a quarts de 8 amb el Titi per carregar-li tot el que tinc jo al seu cotxe, per així demà tenir-ho tot fet.

Vinga nois, parlem més tard.

Anònim ha dit...

Carai nene! quin essstreeesssss! jejejeje
Jo ja tinc:
-Botifarres (24)
-Butis Negres (14)
-Cansalada (30 talls)
-Xaricets (15)
(total uns 9.-Kgs)
-Olives d'all
-Olives mortes del Aragó
-Olives Alabarquines
-1 ampolla de Ballantines
-gotets petits pels xupitos
-1 "barrilet" de cervessa
-1 pack de 12 llaunes de cola
Tot a la nevera perque dema estigui ben fresquet.
Apali canalla, fins més tard.

Anònim ha dit...

ok , jo ja tinc tota la intendencia+vermutillo amb olivetes ,patates, chetos i mariconades varies , tambe un obridor(veri important),llenya....i dues empolles de vi que tinc per casa..be doncs nosaltres a les 8 al LS i les dones and Titi 11:15 LS,jo tambe tinc la nena amb malt de coll pero li fotrem un chute de dalsi i una ratlleta de frenadol i a menjar calçots !!!!
Be fins dema , estare atent al blog per si hi ha variants.
PD:estaria be pillar gel a la gasolinera de Caldes.

Anònim ha dit...

Del gel n'està encarregat el Gegant (per les neveres i pels "wiskitos". Cap problema. En principi tot controlat (menys les febres i malalties de canalla) jejejeje
Apali,....

Anònim ha dit...

Hola nenes,
la matinada ha estat profitosa... podium amb medalla d´or per la Laura. Demà li feu unes carentonyes, ja sabeu que li agrada i és una dosis de autoestima.
Bè, ja veig que aixó esta encarrilat, per la meva part el "Priorat" sec + un pel de dolç, per allò de les senyores, ia es a punt, 5 litrets. AH! i Bota de 1 l/. per anar fen els "titius" amb els calçots, amb seny es clar.
tlm, ja ser que sembla una mica barra aixó d´arribar i moldre, però tu saps que soc el primer de arramangarme. Les circunstancies han anat aixi, i era l´única forma de poder vindra. Per cert, estiguis al cas del móvil, et trucare estan arrivan, no tinc ni pk de on és, ok ?.

Apa, petonets i fins demà. i.... feu atenció amb els Quads.

Siau.

Anònim ha dit...

heu llegit allo d la mosolenca? no es ninguna broma no? igualment haurem danar al tanto amb els 4x4. ei Maveck i Obèlix ke es recuperin les vostres respectives filles ok?
felicitats tb a la Laura x la medalleta!!! això si k es anar fort!!! jejeje

fins dintre d`una estona dewwww

Anònim ha dit...

vale canalla, fins d'aqui una estona, jejejjee

Anònim ha dit...

Conpanys, ja soc aquí.
Amb sembla que no a fet gaire bon tems, pero segur que a valgut la pena.
Quina enveja, però no patiu, jo també he estat de conya

Anònim ha dit...

Hello pirat@ !

el principal és pasar-ho bé nene, bons amics i bon beure, jejeje.

Ja veuras les fotos...

au siau.

Anònim ha dit...

Refecció:
Companys, a mesura que amb fair mes gran, crec menys amb la rase humana, pero de tan en tan, tinc esperances.
Visca Kosovo.

Anònim ha dit...

No tinc paraules makines, espero que ho poguem repetir molts cops més. Sencillament... fenomenal!
Gracies Tuner@ & family per la mini acollida en el coshe jejeje. A tots un 10:-)

Bona nit!!!