Puta MàKina !


dilluns, 18 de febrer del 2008

Pk! Sant Llorenç

Primer de tot, hem veig amb l'obligació de FELICITAR a tots els que van col.laborar amb la Super-Calçotada PK! a tots, dir-vos que va ser un dia collonut. Als que veu venir, donar-vos les gràcies per l'esforç i l'implicació i als que no veu poder venir tranquils ... hem farem més !!
La veritat és que tot va anar genial, la sortida amb bici, el desplegament professional de la logística va ser espectacular ... les taules, la preparació de les brases, el morro, els calçots, la carn a la brasa, el barrilet de 5lt. de Heineken, la bota de vi, el flam de Coco, els carajillos ... tot, absolutament tot, impresionant !!

Propera sortida: Sant Llorenç Savall (desde Castellar) Dia: 24/02/2008
El pròxim cap de setmana la sortida ens portarà fins a Sant Llorenç però anirem per un lloc nou que he trobat per el GPS. La idea es sortir desde Castellar, podriem quedar a casa el Pirat@ entre les 08:15 i les 08:30, tranquil Pirat@ mirarem de no despertar-te ... jejeje.
Sortim de Sabadell amb les bicis carregades als cotxes, ens trobem tots a Cal Pirtat@ i desde allà començem l'aventura.

Vinga senyors, el post ja està penjat i la sortida proposada ... ara us toca a vosaltres ... bona setmana a tots !!!

33 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer.... jejejeje.

Anònim ha dit...

Bé, despres de la capullada dir-vos que aquest diumenge em veig amb la obligació de fer campana. Toca Skiada familiar.
Ja em fot, ja. El finde calçotet em va deixar el regust de no haver pogut acompanyar-os. C´est la vie !.

La meva felicitació a tots, no podía haber estat millor.

Petonets.

Anònim ha dit...

Bona nit companys, diumenge inoblidable !!! tant el cami fins a Caldes,maco de collons amb el contrast del verd del bosc i el vermell del cami ,precios....i dur , molt dur .
La cal�otada varem riure i beure molt i sobretot la dona i els nens s'ho va passar deputamare.
Jo aquest capde em toca SNOW , el fang dels camins el deixio per vosaltres...apa anem bloguejant !!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!
Respecte a la calçotada im-prezionante , bon rollo i bona predisposició de tothom a fer la feina , com a de ser!!!
Vaig trovar en falta la resta de makinerus , però bé , en un altre ocasió serà.
Maveck , la de diumenge a Sant Llorenç ¿quans kms són?.
Estic acollonit per el gps!!!!
De nou felicitacions a tots i a totes , diumenge va ser un gran dia!!!

Maveck ha dit...

Ruta de diumenge:
Sortim de Castellar i fem el Puig, anem fins a Can Catafal, d'allà al turó Gentil i Coll Monner, després anem a buscar una Ermita que es diu Sant Jaume de Vallverd, la Bosqueta i Sant Llorenç. Deixem Sant Llorenç enrrera i pujem la Muntada i el Marquet de la Roca. Una baixadeta i tornem a pujar per Les Marines per tornar a baixar fins les Arenes, desde allà tornem a pujar fins Can Catafal i agafem direcció al Balcó de Sant Lloreñç per no tornar pel mateix lloc. Tot plegat 36 kms.
Penjo la sortida als Pk Tracks !

Anònim ha dit...

Eiii canalla!!!!
Estic amb vosaltres, un diumenge de Puta Makina, vull dir, de Puta Mare! jejejeje.
Com diu la Sra. Tuner@ això ho hem de repetir més sovint. Al menys un cop al mes. (collons Tuner@, a veure si la treus a passejar. jejejje)
Maveck, nene, per a mi ok. Però... perquè no penjes els kms i el perfil del track. Diga'm "acollonido" però ja et comencem a conèixer i tens un punt d'inconscient. jajajajja.
Au canalla, que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

wai wai!!!!!! de puta mare!!! Maveck tio tu curres molt (encara que cuan el gps s`equivoca no pensem el mateix...) jajajaja es coña, no canviis makina!!! a tots els demés intenteu no fer els rajilles ok?
1 abraçada general :-)

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Si em vaig quedar amb ganes de vindre a la calçotada, despres de veure les fotos les ganes han aumentat.....pero seguin la tradicio d'aquest ultim dies no podre gaudir de la vostre companya, un altre cop tinc esquiada, que tingueu una bona ciclada diumenge.

Siau

Anònim ha dit...

Hi ha algú?

Anònim ha dit...

Si Sr.
Maveck, es una sortida mol maque, pero jo no vexaria a Les Arenes per turnar a pujar a Catafalc no val la pene.
…… Sou un Marikes amb majúscules, MARIKAS. Are que no puc surtir sortiu de Castellar?. I fareu una de las baixades que fa mesos que dic de fer?. MARIKAS.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Un pajaritu m'ha dit que aquesta sortida pot ser una mica massa?
Pir@ta que m'en pots dir ? Tu que amb sembla que la coneixes.
El mateix pajarito m'ha dit que busquem una excusa entre tots x poguer cambiar-la.
Apa adeu!!!!
P.D. Masa escaqueu amb l'ski amb sembla a mi!!!!!

Maveck ha dit...

Hola companys !!
Visca el Barça !! @@Pk, Que li passa al Madrid ?? 1 er. eliminats de la Copa del Rei, aviat eliminats de la Champions i després els hi pendrem la Lliga ...
Estic fent unes petites variacions al track de diumenge ...
ja us dirè com quedarà.

Anònim ha dit...

Canalla, com que ningú te prous nassos per dir que li fa por fer aquesta sortida i propossar-ne una de nova, ja ho faré jo.
Us proposso anar a fer una Tartana.
Apali Marikites ja s'ha obert la veda.
Avui des de la "Pilarica"
Salut,

Anònim ha dit...

Estimad Tunero i companya:
La sortida de diumenge es una sortida mol maca, per el que he antes dels comentaris del Sr. Maveck i del mini mapa, (es pot amplia?),el meu informe es el seguen.
Informe:
Pujada del Puig, tots la coneixem,
Baixa a Sant Llorenç per la ermita de Sant Jaume de Vellverd, es la baixada que van fer a L’Open Natura desprès del avituallem
Pujada a la Muntada i El Marquet de les Roques, fa mol de tems que no i pasu, desde abans dels incendis del 2003 aleshores, eren camins plens de pedres pero mol macos, no se com. estarà ara.
Baixada per la Vall d’horte i pujada a las Marines, baixada mol maca, pujada, mol-te pedra. (Abans del 2003).
Sortireu a la corba, (paella) que esta tallada a la roca (Cra. De Sant Llorenç) 500 m. de carretera i pujareu a Can Catafalc, per la pujada que el Sr. Don Antonio va agafar las rampes el dia de la Falconada de fa 2 anys.
Baixareu pes el Balco de Sant Llorenç, espectacular, un gustazo per els velocistes.
Ami, el que menys m’agrada de aquesta ruta es la pujada de Les Arenes a Can Catafalc,
Però pel demes collonut.
Recordeu,
El dolor es passatger, la gloria es per sempre.
Espero que us serveixi de orientació.

Anònim ha dit...

Sr. Ja tinc data de operació, 12/3.
Passat Setmana Santa, ja turnare a ser amb vosaltres

Anònim ha dit...

Hola marikites!
Enhorabona x la data Pir@ta!!!!!
Tona aviat!!!!!!!!!
La pujada de Les Arenes a Can Catafalc no sé si m'enrrecordo , però ens la podem estalviar? , perguntu!!!
Informans sobretot als que dirigiu una mica al grup (Maveck i Pep).
Petonets!!!
P.D. Contaré els dies fins passat la Pascua!!!!!

Anònim ha dit...

Uiuiui... ja estem fent canvi de plans? i això de la baixada akella m`ho heu dexplicar amb més detall...jejejeje. Sigui el que sigui l`important com dic sempre és sortir i pasar-ho bé.
X lo demés tema Madrid i tot això... ja vindrà el gran derbi barça - madrid i alla toca porra xo en serio eh? inga nanit que a8 he estat 1h 30 min amb spinning particular meu i stic reventat!!! Dewwwwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Ah Pirat@ sort amb la operació ok? encara que ens veurem abans segur... byeeeeeee :-)

Maveck ha dit...

Bona nit, companys.
Pirat@, el dubte és si estarem a casa a la 13:00. Com que la sortida jo no la he fet mai, no vull aventurar-me i després arrivar més tard.
De totes maneres jo faria la sortida i sobre la marxa decidim. El track original ens fa enfilar el Puig per el camí dels bombers i això és una bogeria, el desnivell acumulat surt una bestiesa per això i hem vaig espantar una mica ... perrò si fem el Puig com sempre no crec que tinguem gaires problemes, penseu que de Sabadell a Castellar anirem amb cotxe ... queda dit.

Anònim ha dit...

com dius ??? a les 13:00 hores ??? ja tu pots treure del cap maveck. La ciclada que planteiges et fara acabar mes tard. Les rampas del Don, en donen fé.
Pirat@, moltes felicitats per tan propèra data.

Demà ja divendres, yupiiiiiiiiiiii

Petonets

Anònim ha dit...

Jo despr�s de pasar per El Marquet de les Roques, baixaria per la Vall D�Horte fins la Carretera, i tornaria a Sant Lloren� no es mes de 2 Km.i torneria pel cam� de sempre i faria la baixada del Balco de Sant Lloren�.

Anònim ha dit...

A les 13,30 h. a casa

Anònim ha dit...

Perquè surten les lletres quadrades.?

Anònim ha dit...

Collons canalla!!! vuit hores desconnectat i em doneu més feina a llegir que que pujar el Triadó. jejejeje
Primer de tot: Enhorabona Pir@t@. Ara ja comença la "cuenta a tras". 35,34,33,32,.... (s'ens farà llarg).
Canalla "no rajilles" (pocs, bastant pocs) jo mentre que a les 13:00 estigui al LS podem anar, baixar, pujar, rodar, per on us sembli. (jejejeje)
Apali, nanit (com diu el crack @@PK).

P.D.
Les lletres surten quadrades perque has fet un "copiar i enganxar" des d'algún editor de texte.

Anònim ha dit...

Si s'ha de anar si va!!!!!!

Anònim ha dit...

Srs., Jo no amb perdria aquesta sortida:

Aquet mati, he tingut un parell de hores lliures, he passejat per las pistes de La Vall D’Horte, estan amb perfecte estad. Estan abocant els dines i els camins están impecables.
La pujada a Las Marines, una mica de fang, pero si no plou abans del diumenge estarà collonut.
Jo la faria cencera, sempre teniu la opció, depenen del temps i de las condicions físiques, cuan arribeu a Les Arenes, seguir per carretera fins a Castellar, son 7 Km. De baixada i planer.
Vosaltres decidiu que sou els que la ferreu.

Firmat:
L’esporgador de Puta Marina.

Anònim ha dit...

Hola mktes!!!
Demà a les 8 al LS amb entrepà.
Cotxes Maveck i Arnau?
Ja direu quelcom.
Petonets.

Anònim ha dit...

ok, conteu amb el meu, fins demà a les 8. dewwwww

Anònim ha dit...

Així, entenc que demà quedem a Castellar a les 08:30. no?
Bé, podré dormir mitja hora més. yuuupppiiii!!!!
Apali canalla....

Anònim ha dit...

suposo que sense entrepa no?
qui vindrà??? fins dema!!

Anònim ha dit...

Bona tarde Sr. PK:
El nostre estimat Arnau, a tornat a batre un nou record,
La caiguda mes bestia de tots els PK que mai a tingut cab de nosaltres,
Pero esta a casa, una mica, (bastan), magullar, pero a Casa.
Ànims Arnau, ets l’orgull dels PK. Recuperat aviat.

Anònim ha dit...

Gràcies Pir@t@, desgraciadament, akest récord no es molt agradable pero...jajaja. Merci x tot el aperitiu k us heu currat, ha estat d puta mare!!!Gràcies Don Antonio x l`entrepà bonissim i x guardarme la bici al L.S. Maveck, espero k hagi anat mollt bé la calçotada, Tlm, merci x trucar ets collonut!!!
I per acavar, gràcies Tuner@ x tot el k has fet a8 x mi, més que un company Puta Makina ets un gran amic. Gràcies a tots i que la 7tmana us vagi el millor possible.

Anònim ha dit...

Collons nenes, em penjo del blog hi veig aixó ... que ha pasat ????
Doneu detalls aviat....
@@pk, espèro que no hagi estat res. Per si de cas, els meus desitjos de pronta millora.

Petonets.