Puta MàKina !


dilluns, 28 de gener del 2008

Pk! Gener Liquidat !

Companys Pk's !! Ja tenim el gener pràcticament liquidat. Anem de cara al febrer a veure si podem continuar tant bé com fins ara.

De moment, la propera sortida, amb un parell d'ous. 3 de febrer, l'itinerari ens portarà de Sabadell a Castellar, Puig de la Creu (per variar), Turò dels tres pins, baixarem a Caldes (espero que no sigui per aquella trialera !) de Caldes enfilarem cap a Sentmenat, tornarem a Castellar i Sabadell.
Un tros de sortida que fa temps que tinc ganes de fer. Haurem de quedar com sempre, a les 8 al Local Social i serà necesari portar entrepà.

Durant la setmana penjaré una nova enquesta perque podeu votar per la següent sortida, si algú vol fer algúna sortida determinada que m'ho digui per poder-la penjar i que després la gent decideixi.

Recordeu que la propera setmana tenim sopar al Local Social per parlar de les sortides d'aquesta temporada.

Doncs res, espero que la setmana us sigui lleu

66 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai marikites!!!!
Peazo sortida , amb el Puig com sempre,"no hi ha un altre camí".
Maveck, avisa als teus pares no marxin molt lluny aquet cap de setmana. Igual tenen que anar a Sentmenat a recollir algun rajilla,jejejeje.
Tinc els bessons destrosats de tant frenar a les baixades , però crec que amb un parell de dies de gimnàs ,curat!!!
Salutacions i petonets!!!!

Anònim ha dit...

no conteu amb mi pel sopar,no puc venir

Anònim ha dit...

Bona tarda a tothom, la neu deputamre pero tinc les cames reventades de tants dies de snow....i tantes poques hores de llit.
Un ocellet m'ha dit que a Castellar estan organitzant unes sis hores de BTT per equips de 4 persones , no se dates ni res pero ho organitza l'ajuntament.
Estaria be fer uns quants equips de putamakineros i tenir assistencia de porrons,caretas de porc i massatgistes & animadores.......

Maveck ha dit...

Eiiii Obélix !! Així m'agrada ... fent propostes ... col.laborant ...a veure si el demés preneu exemple. Molt bé, molt bé ... estarem vigilant aquesta sortida de Castellar, Pirat@ ja tens deures ... jejeje
Podem fer al menys tres equips:
A) @@pk (que ja val per 4)
B) Tlm, PRESi, Don Antonio i Tuner@ del nucli dur !!
C) Obélix, TiTi, Murdock i Pirat@
i jo ... jo ?? Ja faria companyia a les animadores !! Els demés de relleu per si un falla ... (no hem vull deixar a ningú !)

Anònim ha dit...

Maveck i el marikita major? si si, el cap de trons?
Aquet no el deixo jo amb les animadores que és molt perillós.
Per mí ja podeu inscriurem que jo vaig.

Maveck ha dit...

Ei, Tuner@!! Veus com hem deixava algú ... ara que en Capdetrons no ve mai ... passa el que passa.
Per cert, ja m'estàn muntant allò al cotxe...
Tlm, sempre he tingut una curiositat ... que vol dir el teu nick ?? Si es pot saber !!

Maveck ha dit...

Benvolguts companys,
tornem a obrir les votacions per la sortida del proper 10 de Febrer.
Aquest cop la primera opció la recuperaré d'una que va proposar el meu amic Pirat@ concretament el 7 de setmebre pasat (pq vegis que et tinc en compte colega!)
-Mil llacs, Can Font, mon-rodon, el Girbau, Les Arenes, Catafau, El Balco de Sant LLorenç, Castellar, Sabadell.
La segona opció seria la de agafar els cotxes i anar cap a Sant Cugat per, desde allà, anar a fer el track dels Corriols per Collserola.
Nois, vosltres trieu.
Amb lo de votar més d'un cop ... feu el que us doni la gana, anirem a la sortida que tingui més vots ... o sigui que marikita l'últim.

Anònim ha dit...

Je,je,je,je!!!!
Tlm?
Molt fàcil! Senzillament el que en realitat soc:
The Last Monkey (TLM)
Bé, un cop ja saps el secret, a mi també em fa gràcia la sortida que proposa en Obélix. Però estic en dubte, si apuntar-me a un equip de quatre o a un trio. jejejeje

Anònim ha dit...

Lo de castellar no es una sortida , es rotllo cursa registencia en circuit llarg (suposo),jo diria que deuen ser voltes a un circuit de 5 o 6 Km i guanya l'equip que dona mes voltes durant les 4 o 6 hores que dura la cursa......
Pirata , ajuntament de castellar.
Per cert les animadores les podem contarcatar a peu de carretera de castellar , ens sortiran mes barates....ho dic pel transport i logistica de les noies,clar!!!

Anònim ha dit...

Cursa resistencia Castellar:

Estimats amics i coneguts, no tinc n’idea.
Pero l’equip tindríem de ser tots, 5 o 6 Km. de recuregut, i desprès a descansar la rete de les 6 h. fantàstic.

Sr. Administrador, la sortida que jo vaig proposar, es per homes, no crec que estigueu a l’altura, perquè aquesta colla de marikitas la puguin fer s’hauria de retocar una mica.je je je je.
De totes maneras, jo votaré per la de Collserola, es mes fàcil.

Una abrasada

Maveck ha dit...

Ui, ui, ui ... el sr. Almogaver hem sembla que ens subestima. Per si no t'en havies adonat ... ens fem dir els Puta Màkina per algo ... jejeje
Després del teu comentari ... és molt provable que acavem fent la sortida de Collserola. La veritat és que jo ne tenia coneixament del nivell de dificultat de la sortida i hem pensava que la teva proposta era assolible, ja veig que hauré d'anar al tanto amb tú ...
Don Antonio, en principi per el dia 7 de febrer no hi ha previst cap partit de futbol, les semis es jugaràn el 27 de febrer i el 19 març.
Vinga nois, salutacions.

Anònim ha dit...

Marikita tú pirat@!!!!!!

Després de pujar el Triadó i fer la pujada d'Espot amb un dia sense baixar de la bici , la teva sortida és una MARICONADETA.
E dit cap de pus.

Per cert disabte donan bon temps , podriam fer una calçotada intima a casa teva, capullu!!!!

Anònim ha dit...

Ja era hora que aquet bloc s’animés una mica.
Sr, tunero, per fer una calçotada a case meua, as de parlar amb la meva Santa, que com ja e dit mes de una vegada, es l’únic que amb fa por en aquesta vide.

Anònim ha dit...

Ei, canalla!
Avui toquen salutacions des del "poble" de la Pilarica.
Així doncs, el diumenge proper toca:
-Sbd-Castellar-Puig-Guanta-Can Senosa-Caldes-Torre Marimon-Sentmenat-Castellar (corriol)-Sbd
Es així?
jejejejeje,... Maveck m'apunto a la idea del Tuner@, més val que hi hagi transport disponible. (ke kabrooooon) jejejeje
Au, a descansar que jo em faré uns Monegros.

Maveck ha dit...

Sembleu nens de 4 anys !!
Que us penseu que soc el mateix que fa 1 any ?? A verue si el transport no l'hem de fer servir per alguns del "abuelus" ...
Pirat@ & Cia. només heu de dir a quina hora es farà la calçotada ...
jo ja portaré la salsa de romesco !

Vinga senyors a pencar una estona !

Anònim ha dit...

HUIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! que fort estàs marikita Maveck!!!!
Els avis, no "abuelus", saben més que els infants.
Cuidadin!!!
Petonets.

Maveck ha dit...

Pa Chulo chulo .. mi pirulo !
La sortideta pinta bé, no ??
Espero que no baixem a Caldes per aquell corriol de mala mort ...
si no proposo que algú doni una alternativa.
Apa, fins més tard.

Anònim ha dit...

Hola tits, com va la 7tmaneta? he stat una mica ausent xk tinc l`ordinador secuestrat jejeje... no, esk la meva germana ta studiant i el necesita. jo votaré xls corriols de collserola uaaaa!!! la sortideta dakesta setmana amb un parell d`ous eh? ... ah, Mavech, cm diu el Tuner@, tingues a ma el mvil dls teus pares ok? no fos cas k... jajajaj la cosa ha canviat no?? jejeje. Als k vau anar a eskiar espero k us hagi anat molt b!!! al final on es va a soparrrrr??? ja estic fent règim xl dia 7!!! Obèlix, això d la cursa ho podem provar no creieu??

FORÇA a tots!!!!

Anònim ha dit...

Arn@u soparem pizzetes de les que t'agradan a tú.
De la Montse.
Siau!!!!!

Maveck ha dit...

I no us ve de gust un pebrotets del padrón ??
jejeje

Anònim ha dit...

Maveck, si hagessis llegit amb deteniment els comentaris veuries que no baixem a caldes pel corriol de mala mort, sino que ho farem per can senosa.
apali xavalins, que us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Vosté perdoni, veurà es que jo Can Senosa no tinc ni idea d'on cau ...
i m'ha pogut més el mal record d'aquella baixada criminal, per això el meu comentari ...
Ara que ja m'has aclarit aquest dubte ja estic més tranquil ...

Anònim ha dit...

Ja i tornem a ser:

Companys, amb sembra que tindreu que estar una temporada sense la meva companyia.
COLLONS QUINA RABIA, el genoll sa tornat a bloquejar, estic a case amb antiinflamatoris i gel. Avia’m si a la tarde puc turnar a treballar.

Tema federació:
He trucat per assabentar-me de perquè amb varen denegar la resonancia.
Necessitava mig any de cadencia i que la federació catalana, a canviat aquet any de mutua.
Conclusió:
Ja no poden o no volen fer res per mi, i si ens federem aquet any, tornarem a esta com abans, mig any de cadencia, no us feu mal duran mig any, jo ja e fet tard.

Que tingueu una bona sortida i vigileu amb las caigudes.

Anònim ha dit...

Carai pirat@ quina mala sort!!!!
Jo et trovaré a faltar molt, de veritat.
Posai remei al genoll ja!!!!
Portes masas dies amb aquet coi de genoll.

Anònim ha dit...

Sr. Tunero, gracies:
Dema tinc hora amb el doctor que amb te que operar, esperem que es decideixi aviat.
Respecte a la sortida del dia 10, no se com estere, pero segur que la macro sortida del Mont-rodon ni parlar-ne.

Anònim ha dit...

Pirat@!!!!!
Vinga nen que això només es un ai!... i ja veuras després com faras anar els pedals amb un genol bionic!! jejejeje
De tota manera, ja saps,... a esmorzar sempre seràs bentrobat!
Jo també et trbaré a faltar. (amb qui collons em fotaré?) jejejeje
apali salut.
Au canalla, fins d'aqui una estona. Ara vaig a fer una birrita.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Pirata ves em cuidadin jo tenia un amic en pau descansi que va começar amb mal de genoll........
va collons que aixo ho arreglan en un moment, pregunta al dortor si despres de l'operacio podras tocar la guitarra.......nois aquest diumenge no podre sortir vaig de Carnaval.....anire disfrasat de ciclista, m'estalvio una pasta que la crisi ja ha arribat.

Siau

Anònim ha dit...

Que ja a arribat la crisis? Diguem-ho a mi.
Algú coneix de alguna empresa que necessiti un transportista competent?
Si mes no per poder convida a una calçotada je je je.

Anònim ha dit...

Avui estic ploramiques.

Anònim ha dit...

ke dieu crisis??? si akest any és el del "consumismo"!!! consumismo coche, consumismo traje, consumismotrabajo... jajajaja
Ei pir@t@, torna el mes aviat possible ok? no deixis k akest genoll el fagi la guitza!! cuida`t.
Tuner@, has dit pizzes??? 8-DDD on i cuan??? jajaja
dma potser em passo a fer un got x la tarda, inga companys a cuidarse!!!!

Anònim ha dit...

Els de Polonia son uns cracks, que cabrons je je je.

Anònim ha dit...

Piratilla !!!
collons amb el genoll, fical en calent a on tú ja saps, a lo millor es torna a trempar, jejejeje.
Recuperat aviat nene, quí si no em tapará el vent millor que tú ???.
Per la feina, tens ADR ???.
Bé, si no en surts, jo conec un bruixu que fa maravelles.
Vinga, anims company !!! ah ! i petonets.
Aquest finde us recordo, que em toca neu.
Tlm, fare una baixadeta d´aquelles que feiem junts fa temps..... OSTIA QUINS TEMPS, COM DISFRUTAVEM, snifffffffffffff.

Anònim ha dit...

Diumenge diuen que plourá!!
Merde!!!
Fins aviat

Anònim ha dit...

Wel come Catalonia:

Diagnòstic del Doctor X.
Ja estic en llista de espera perferen, diuen que abans de un mes i mig ja estere operat, també diuen que no toqui la bici, ni mi acosti.
Duran una temporada, no pudre surti amb vosaltres, us trobaré mol a falta.
La ruta del Mont-rodon, sense mi no la podeu fer, us perdéreu, la setmana que ve a Collserola nenes.

Maveck ha dit...

Collons ... Pirat@ !! Quina putada !! Bueno res, tiu molts ànims i ja saps ... fes bondat !!
Demà no se pas si plourà ... però de fred en fotarà bastant !! De moment però, la sortida tira endevant ...
A les 8 al Local Social amb entrepà.
Vinga nois, a disfrutar del disabte !

Anònim ha dit...

Hòstia, Pirat@!!!
Entre temps d'espera, operació, recuperació i posada en forma tres o quatre mesos!!! Això ens porta fins a Maig. Vols dir que tu no esperes que torni a fer bon temps?
Vinga nene! que el temps passa volant!
Ah! i sempre pots venir a esmorzar.
Sr. Tuner@, no se quines prediccions de temps mires, però es avui que farà mal temps. Demà farà sol. Tu també ja vols esquequejar-te?
Salut canalla!

Anònim ha dit...

PUTA MAKINA encara k plogui, nevi o fagi fred!!! dema tothom k pugui a donar el callo ok? fins demaaaa

Anònim ha dit...

@@Pk For President !!

Anònim ha dit...

Si ets bo i no fingeixes ser millor del que ets;
si al parlar no exageres el que saps i vols;
si somies, i els somnis no et fan el seu esclau;
si penses i rebutges el que penses en va;
si ensopegues amb el triomf,
si al cim arriba la teva derrota i a aquests dos impostos els tractes d'igual forma;
si assoleixes que nervis i cor t'assisteixin,àdhuc després de la seva fugida del teu cos en fatiga, i s'agarrin amb tu quan no quedi guens, perque tu ho desitges i ho vols i manes:
si parles amb el poble i guardes la teva virtut;
si marxes al costat de reis al teu pas i la teva llum;
si ningú que et fereixi arriba a fer-te una ferida;
si tots et reclamen, i cap et precisa;
si omplis un minut envejable i precis de seixanta segons que et duguin al cel...
si fas la ruta del MONT-RODON;
tota aquesta terra serà domini teu i encara més,
seràs home,fill meu.

RUDYARD KIPLING

Anònim ha dit...

Es que estic amb la pote tiesa i avorrit.

Anònim ha dit...

Jo també la tinc tiesa i avorrida,marikita!!!

Anònim ha dit...

Perquè vols Makinita major.

Anònim ha dit...

bufff.... esteu mol malament eh??
jo mu faria mirar!!! Fins demà a les 8?????

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiiii ! nenes.... quins poetes, quin verb,quin.. quin... sou l´hostia.

Desde Boí taüll, -1º ,fred de debò però satisfet... un solete put madre i la neu excelent.

tun@ro, hi descobert un aparthotel de collons, amb SPA i bareto amb estrella michelin, tenim que vindra amb la penya. Bè al bareto quan ens hagin fet fora de casa, jejejeje.

Diuen que demà encara més fred, doncs el PK ja sabeu, ben tapadets que no bui a ningú encostipat.

Pirata, el temps pasa molt rápid. Et faig costat perque el que fá a la sortida, sense tú no sería lo mateig.

Apa ! vaig a sopar que demà més.

Petonets.

Anònim ha dit...

PERÒ,....
Demà a les 08:00 al LS amb bocata o sense?
Aquí molt poeta, molta floreta, molt president,... en definitiva, molta monserga i poca eficiència!
Quans serem?
Quina ruta?
Amb bocata?
A quina hora?
Collons canalla, quina poca organització!
Si en lloc d'un bloc fos una orgia, ja us haurian donat pel cul a tots!!! jejejeje

Anònim ha dit...

Marikita Tlm!!!!!
No saps llegir?
Mira els comentaris i veuràs que serem a les 8 amb entrepà i la ruta és SBD , Puig , Caldes , Sentmenat , Castellar i SBD.
Que deu m'agafi confesat!!!!!
Petonets.

Anònim ha dit...

Ah!!!!!
Serem els que serem

Anònim ha dit...

jo dema tinc folklore familiar,us acompanyare fins a l'escalada al puig i despres tornare cap a casa escalant pels mil llacs , que em fa il.lusio fer-ho al reves.
M'adelantare al puig i us fare fotos a la ultima corva , aixi veureu la cara de patiment que foteu....fins dema.

Anònim ha dit...

Molt bé ... espero que estigueu preparats !! Demà serà un gran dia per mi ... quins nervis ... vinga senyors, ens veiem aviat.

Anònim ha dit...

ke kabroooooonnn!!!!
Obèlix et veig amb moltes ganes! jejejeje
Així que demà a les 8 amb bocata.
I,...
i el doping? jejeje

Anònim ha dit...

Sou, una colla de chimples.

J.PUJOL.

Anònim ha dit...

TlM, no amb trepitgis

Anònim ha dit...

Tuner@... al final vens???

Anònim ha dit...

Hola companys,
en pesat una colla de carbonets per casa meva,
gracies per la visita.

Maveck ha dit...

Ei, nois, ara mateix estic pujant les fotos i per fer temps estic mirant el bloc ...
Pirat@, ha estat un plaer i, per la manera que ens ha tractat la teva dona no dubtis que tornem a pasar per saludar-te en més ocasions.

Maveck ha dit...

Per cert, haig de felicitar al Tuner@, s'ha portat com un campió ...el tiu s'està posant molt en forma.

Anònim ha dit...

dic lo mateix k en maveck, gracies a la (Pirata`s family) x la rebuda i miniacollida jejeej... x cert, les cebetes amb vinagre bufff cm staven!!! La sortida tot un èxit, 50 km d puta mare!! felicitats a tots.

k tingueu bon diumenge i...

ALA MADRID!!!!!

Maveck ha dit...

@@pk, m'has de dir la velocitat màxima teva d'avui .. que la penjare com a rècord.

Anònim ha dit...

Està bé Maveck!!!
Ja veig que tardes a posar el nou post, perquè crec que vols fer record de comentaris.
Au, aquí en tens un més.
D'aquí una estona i perquè no es noti ja n'afegiré un altre. jejejeje

Anònim ha dit...

73.5 km/h bona xifra eh? jejeje siauuuu

Anònim ha dit...

Arnau , la urna de quin color la vols?
De bon rollo tio!!!!

Petonets!!!!
P.D. El gimnás és el secret Maveck!!

Anònim ha dit...

Au, vinga Maveck!!!
que ja en tens 62.
ja pots començar a penjar el post d'avui i el sopar de dijous.
Vinga nene!!!
Que ja tardes!!!
jejejejeje

Anònim ha dit...

Bon vespre companys , passat el folklore i amb maldecap pels xupitios and carajillos familiars us pregunto...com a nat el tema?
Jo he girat cua a Sentmenat despres he enfilat cap a Castellar baixant pel riu i he pujat al bosc can Deu pels mil llacs , amb dos collons !!! es mes facil del que sembla ,el que passa es que es contradireccio ja tothom baixa ningu puja....soc un raro !!!
Pot ser que al final he fet 35 Km ? aixo es el que em marca el conta Km.
A les 11 a.m ja estava a casa i tots contents.
Marc passa'm el teu mail que et pasare les fotos que he fet...no son massa bones ja que com us he dit la camera es del meu fill i s'ha de calibrar...llastima perque fotieu cara de patiment...!!!!

Anònim ha dit...

Mol be las fotos, sou una mica carbonets. Je je je

Anònim ha dit...

Bon reportatge si senyor, Marc un crack!!!
Pirata sento la teva baixa....anims company !!

Maveck ha dit...

Tlm, es possible que sembli que hagi deixat el post per batre rècord .. però la veritat bona és que no he pogut encara posar-m'hi.

Obèlix, al final de la web tens l'adreça de contacte.