Puta MàKina !


diumenge, 20 de gener del 2008

Pk! Sant Sebastià de Montmajor

Diumenge, 20 de Gener de 2008 a les 08:00 del matí al Local Social amb entrepà i ganes de pedelar.
Components: Pirat@, Maveck, TiTi, Tlm, Pitu, Murdock, Tuner@ i PRESi

Itinerari: Sortim de Sabadell i, com ja va sent habitual enfilem Can Amat direcció Castellar per el corriol, un cop a Castellar ens dirigim al Puig de la Creu i amunt, fins la cadena, desde allà continuem pujant una mica més i a Can Catafal prenem el camí de la dreta que ens durà a pujar el Turó Gentil i seguidament a Coll Monner, allà farem una paradeta i esmorzarem. Un cop recuperades gran part de les forces continuem amb una impresionant baixada cap a Can Sallent fins arrivar a Sant Sebastià de Montmajor. Parada obligatoria per gaudir del paratges naturals, visita ràpida a l'Ermita ( sense "H") i degustació de les herbes amb que ens ha premiat aquesta maravellosa terra. Desprès del xarrup, enfilem de nou per la carretera direcció a El Farell, i quan dic enfilem vull dir que puja ... collons si puja ... deixem l'asfalt i agafem una pista que ens porta al Turó de Sant Sebastià, allà s'acava el patiment ... després arrivem al Turò dels Tres Pins i desde allà un cop més al Puig de la Creu però ara de baixada jejeje cap a Castellar. Creuem Castellar i ens dirigem al riu perquè el temps apreta i, reconeixem-ho, començem a estar tocats i és el camí més ràpid. Pujada dels gitanos que és fa més dura que mai (almenys per mi), rentat de bicis a la Gran Via i cap a casa a quarts de dues.


Super sortida de +-50 kms. molt completa, trobo que quan portem l'entrepà anem més per feina i el cos respón molt millor per què no el deixem refredar. Com a punt negatiu, l'ausencia d'uns quants Pk's ! ( Don Antonio, @@Pk, Ferr@ ... ) També hem de celebrar que tots haguem pogut acavar sans i estalvis.


Nois, hem començat l'any amb molta energia, això m'agrada, de moment, les dues sortides que portem ha estat molt canyeres. A seguir així.


Puta MàKina !

58 comentaris:

Anònim ha dit...

Maveck, mol guapo el reportatge de fotos.

Maveck ha dit...

Gracies Pirat@, ja hem costa lo meu ... fins hi tot hem foto de cap per fet una foto !! jejeje

La sortida ha estat molt maca, una mica durilla però ja està bé de tant en tant ... ja tinc ganes de fer la propera ... amb aquest ritme aquest any ens faltaràn tracks ...

Salut i Visca el Barça !!

Anònim ha dit...

Marikites!!!!! Feliciteu al Presi que està fet un jabato de collons.
Com s'ho a fet , sense plorar!!!
Personalment com he dit mi trovat força bé , patin però b.
Felicitats Presi!!! con dos collons.
Fins aviat, vaig a veure les fotos.

Anònim ha dit...

Ostia que b!!!!!
Molt bé Maveck , molt guapes ets el millor!!!
Ens veiem al LS a les 9.

Anònim ha dit...

Bueno nenes, que us tinc que dir que no sabeu !
... no me siento las piernas... !!!
aH !! i el cul encetat, jejejeje.

Però ha valgut la pena, primera sortida 2008 del nene i per homes.

Maveck, felicitats per el reportatge fotogràfic, ets un crak !.

... gràcies a tots, per ajurdar-me ha acabar, la veritat que ha estat de patiment fins l´ùltim momment.

Que tingueu bona setmana !

Petonets.

Anònim ha dit...

tune@ tu També tas portat com un home.

Anònim ha dit...

Eiiii "coneguts" !!!!!
Quina sortida més complerta. M'ho he passat de "puta mare" canalla.
Enhorabona a tots. Esteu fets uns braus, unes putes maKines!!!!
Maveck, molt bé les "afotos". (que tremoli el Presi) jejejeje
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

Maveck ha dit...

Com t'agrada fer sang ... tlm.
Gràcies, gràcies ... ara el caps de setmana hem dedicaré a "bodas bautizos y comuniones" ja us pasaré les tarifes ... jejeje
Vinga "coneguts" vaig a posar la mainada a llitet i a vuere si podem escurçar aquest 7 punts que ens porten els blancs.
Tuenr@ ens veiem al Local Social.
Fins més tard.

Anònim ha dit...

canallaaaaaaa!!!!!!! kina sortideta eh??? ei Presi ets tot un campio!!! aixi magrada k no perdis la forma x res eh?? la 7tmana k bé agafaré la bici amb unes ganes terribles!! unes fotos d puta mare enhorabona Maveck.
k vagi b,i k perdi el barçaaaaa

k tingueu una bona 7tmana tots

Anònim ha dit...

@@PK EL D`ABANS, suposo k ja ho heu inmaginat jejeje dewewwww

Maveck ha dit...

@@Pk, Marikita !! Ja ho veus ... el Barça no afluixa, i això que no acava de jugar del tot bé, ja veuràs quan les coses els hi sortin com ells volen ...
Una altre vegada gràcies per les fotos.
En referencia a la setmana vinent, m'acaven de comunicar la sortida que es farà : Collserola ! Al tanto, serà la de sempre, ok ?? O sigui sortirem d'aquí a les 8 ciclant amb les bicis direcció Sant Cugat i desde allà fins la Font Groga. Imagino que s'haurà de portar entrepà i l'hora serà la de sempre, a les 8, però de totes maneres durant la setmana ja anirem informant de tot.
Aprofito per proposar que la següent sortida sigui la que vaig fer jo el primer dia que vaig venir amb els Pk's: Sabadell, Castellar, Puig de la Creu, Tres Pins, Caldes, Sentmenat, Castellar i Sabadell. Fa temps que tinc ganes de tornar-la a fer i, després de la canya que l'hi estem foten ja no ve d'aquí ... no?
Ja us enticipo que aviat tornarem a fet una ruta a la aventura, enganxarem les bicis als cotxes, Gps i a rodar ...
Bueno Companys, que la setmana sigui lleu ...
Visca el Barça !!

Maveck ha dit...

Hola marikites.
Con va el dilluns ??
Una altre proposta per el cap de setmana del 3 de febrer és pujar a Montserrat desde Monistrol.
Crec que estaría bé anar a posar un ciri a Montserrat ... però ho deixaré penjat en forma d'enquesta pq vosaltres mateixos decidiu.

Anònim ha dit...

Sr. Administrador, no se, pero amb sembla que la setmana que ve no sortida ni el Papa al balco de la plaza de Sant Pera.

pep ha dit...

Bona tarda germans m'estreno com a xerraire del blog......

Maveck ha dit...

Estimat Almogaver:
Jo en se d'un que la setmana que vé pujarà fins la Font Groga i estic convençut de que no anirà sol.
I el proper dia 3, o sigui el diumenge avanç del sopar del dia 7 ... podeu triar la sortida que us faci més gràcia: La macro-sortida fins a Caldes i tornar o bé pujar a Montserrat desde Monistrol sortint desde aquí amb cotxes. I, de moment, la Montse ja te dues votacions ...
Pep, suposo que ets tú ... benvingut al Blog dels Puta Màkines !!

Maveck ha dit...

Pirat@, tú vindràs diumenge a Collserola ?
Mira que jo ja contava amb tú, que vol dir això del Papa ?? Que s'esperen plujes per el cap de setmana ??
Vinga companys que ja tenim el dilluns liquidat !!

Anònim ha dit...

Pitu marikita!!!
Pasam el correu que no hi ha manera.
Mavec que és aixó de Montserrat?

Anònim ha dit...

Canalla!!!!!
Com anem?
Ah! i que es això de signar com a Pep? no, no, no,...
Aquí tothom te pseudònim. jejejeje
A veure....
Ah! ja ho se!!!
Obelix!!! jejejejeje (per la flauta tipus menhir que portaves ahir al darrera de la motxilla) jejejejeje
Ei! de bon rotllo, eh!!!
Per diumenge una Font groga a mi m'està bé.
Lo de Montserrat.... a mi em fa una mica de mandra. Diga'm ateu, però em fa una mica de mandra tenir que ciclar per l'asfalt. Jo soc més de terra.
Au canalla, a passar-ho bé.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Primer de tot felicitar al Maveck, per el reportatge fotografic, serem tots amics pero colla aqui nomes curra un, com diu el Presi Maveck ets un crac i el alma mater d´aquesta colla de putamakineros, despres de veure aquetes fotos he decidit cambiarme les sabates i el casc no em fan conjunt amb la bici, el proper cap de setmana faltare a la sortida la familia vol trepijar la neu

Siau

Maveck ha dit...

Hola Tuner@, estava aburrit pensant en quines sortides hem fet i quines podem fer per variar una mica i he recordat que vem parlar fa temps de pujar a Montserrat ... per lo de la Montserratina, recordes ? ... Paral.lelament, m'ha vingut al cap, una antiga costum que teniem a casa meva, cada any pujavem a Montserrat per posar un ciri a la Verge ... bla bla bla ... total, he pensat que les costums no s'ha de perdre, oi ?
O sigui que faig la proposta i deixo que sigueu tots plegats els que decidiu si la fem o no ... Per altre banda, aprofito per convidar al colectiu a proposar més sortides, hem de procurar que hi hagi diversitat i això s'aconsegueix si la gent col.laborar i fa propostes.
En principi la sortida està programada per sortir desde aquí en Tren a les 08:17 (Hora Renfe) desde Sabadell Centre i arrivar a Castellbell-Monistrol de Montserrat a les 08:46 (També hora Renfe). Un cop allà, tenim 5,8 kms per escalfar avanç no comencem a pujar la molt honorable muntanya de aprox. 11 kms. Calculo que a les 11:15 ens estarem foten una birreta al costat del Monestir, això si, amb la seva corresponent parada per esmorzar a mig camí. Després la super-baixada més llarga de la história dels Pk's i, un cop a Monistrol decidim si tornem tal com hem vingut o ciclant. Com ho veieu ?? Qui s'apunta ...

PD: No m'he fumat res !!

Maveck ha dit...

Ei, Tlm ... el nick del Pep molt bó ... Obélix !! Boníssim !! Llàstima que a les fotos no s'aprecïi el detall ... i mira que hem vaig fer de fotos !!! Bueno, pitu ja tens pseudónim, ok ??

Pel que fa referéncia a la sortida de Montserrat, ja he pogut comprovar en varies ocasions la teva poca devoció en elements religiosos i creences católiques ... però ho has d'enfocar desde una altre prespectiva. Deixem que t'ilumini, mirat-ho com a símbol d'identitat de la nostra estimada terra ... un terra que acavarà sent lliure, no ho oblidem ... Pensa en la sensació de dir als teus nets que tú, quant eres "jove" vas pujar la montanya de Montserrat (Patrimoni Nacional de les Terres Catalanes) no a peu no ... amb bicicleta !!
No podem deixar passar aquesta oportunitat ... que m'hen dius ???

Murdock que t'ho passis bé a la neu.

Anònim ha dit...

Nene, nene,...
Això de "jove" entre cometes, m'agradat MOLT, ggggrrrrr!!!!! jejejejeje.
Ah! i no tenir ganes de fer la Montserratina, en cap moment me'l he plantejat com un problema religiós. Perquè per a mi, ... als "moros" que els mati Deu! jejejeje.
Com ja us he dit, no tinc ganes de fer onze quilometres de PUJADA ASFALTADA (ni no asfaltada, jejjeje).
AMEN, jeje
Bona nit canalla.

Ah! Benvingut Obèlix.

Maveck ha dit...

Tlm, et feia més valent ... jejeje
tú has fet el Coll de Triador, que si no recordo malament eren 12 kms. per pista, el sostre de la Pedals de Foc !! ... no fotis que ara t'hem tornaràs un rajilla tú també !!
Vinga animat que ens ho passarem molt bé !!
Vaig a fer nones ... heu vist l'hora que és ??? Això no pot ser ... bona nit !!

Anònim ha dit...

No m’agrada l’asfalt, i menys amb pujada, pero com diu sempre el Tonrer@, si i em de anar, si va.
El que no amb que tan clar, es el tema Renfe i la hore de turnada.
Tema fon groga, segurament jo no sortiré. he quedat amb un amic, o conegut , no u se.

PD. No es la baixada mes llarga que em fet el PK.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
A mi Plin!!!!
Dissabte i diumenge sóc de weekend a la neu amb la familia.
Podeu anar a la Font Groga i tornar per Montserrat PK!!!
Nomès és una idea campions!!!!
Xao marikites!!jejejej
P.D. Pir@ta tens els dits molt grosos.

Anònim ha dit...

hola gent, i benvolgut Obèlix. akesta 7tmana font groga eh? d puta mare! a veure si arriva ja el puto diumenjeee!!! hi ha molta activitat blocaire x el k vec, millor així, encara k mestic mitja hora llegint xo bueno..jejej
bueno gent, ja tenim mitja a la butxaca, nomes keda mitja més... ja ho tenim!!! dewwwww

Maveck ha dit...

Pirat@, ja m'han posat al corrent de quina és la baixada més llarga que han fet els Pk's.
Respecte a la tornada de Montserrat, hi ha un tren cada hora, l'ideal seria agafar el de las 12:16 que arriva a Sabadell a les 12:45. O, si ens veiem amb forces podem tornar ciclant, cosa poc provable ... però es pot considerar també una opció depenent del estat d'ànim que tinguem ...

Anònim ha dit...

Si voleu torna de Montserrat ciclan deixeu que Don Antonio os porti , dons ell sap el cami i fins i tot una picineta molt cuquetona que emb ell li arriba el aigua al coll.
Pregunteu-li!!!!
Fins aviat

Maveck ha dit...

Ei, Tuner@ tú com ho veus ?? Les votacions van molt igualades ... haurem de recòrrer al teu poder de convicció o no farà falta ... jejeje

@@Pk, com estàs ?? A mi encara hem fan una mica de mal les cames ... quina tute ens vem fotre el diumenge ... molta canya !!

Parlem més tard.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Records desde Bilbo, Maveck la proposta de Montserrat per quin diumenge es??..si no es per el proper, jo tot i que no em fot molta gracia pedalar per la carretera i meigs la de Montserrart amb tantes curves, m'apunto al que es desideixi fer, quean arribem a dalt anem a planta el ciri

Siau

Maveck ha dit...

Murdock, a Montserrat, si hi anem, serà el proper dia 3 de febrer ...
de totes maneres a dalt de tot a la dreta del blog hi ha una enquesta on podeu votar per la sortida que preferiu ... de moment està la cosa molt equiparada ... tenim només un vot de diferènica ... quina emoció !!

De totes maneres, repeteixo el que ja vaig dir ahir, si algú té alguna sortida que creu que pot ser interessant que ho digui. M'agradaria que la gent participés una mica.

Nois que us semblaria si fessim un calendari de sortides programades, al menys fins a un mes vista ?? Tlm, necesito que hem donguis un cop de mà.
Bueno vinga, aneu donant idees...

Maveck ha dit...

Marikites .. ja veig que lo de Montserrat no us fa gaire gràcia ...
Doncs res, buscarem més sortides que us agradin més ...
Apa, que sigui lleu.

Anònim ha dit...

Maveck tio, si el diumenge em vas veure k anava amb vosaltres a St Sebastia d Mntmjor, esk lo k et vas fumar era d molt bona calitat eh? jejeje. jo em vaig fotre fins al cul de calçots i carn a la brasa bufff... a veure si fem una calçotada cm nem dient...

buenu canalla vaig a passejar k a8 faig festa dl club.
Petonets a tots/es :-)

Anònim ha dit...

Bona tarda companys , estic molt agraït perque tingueu la delicadesa d'acollir untio baix ,"calbo" i lleig en la vostra colla de BTT....
Dema m'en vaiga la neu i diumenge no sortire , l'altre capde tinc la mitja de Granollers .
Lo de Obelix m'esta be , sobretot perque quan era jovenet vaig caure dins una marmita de GUISQUI i ara no en puc veure...
MARIANU el meu mail es brunet@brunetpublicitat.com

siau companys ,fins la proxima !!!

Anònim ha dit...

SR. PK: Avera si ens calarem, ja se que no soc mol espavilat, pero aquí, amb sembla que algú esta adulteran les votacions democràtiques, quans components de PK som? i quans vots tenim? No cuadre…
Jo voto amb blanc, per varias raons, no se com reaccionara el meu genoll amb una sortida tan llarga com la de Caldes, porto 2 setmanes que amb fa mal i amb la sortida de diumenge passat, empitjorat basta’n.
I la sortida de Montserrat si no fos per la carretera, m’agradaria mes.
Pero faré el que la majoria digui, sense plora.

Sr. Administrador, a la Pedas de Foc i a una baixada de 14 Km. Coll de la Creu de L’Eixol fins a cruilla direccio a Jou -Son del Pi pasan per Espot. I si no recordo malament els que en fet El Camino, una de mes llarga.

Jo aquet diumenge no sortiré tinc calçotada a Valls, Sortiré a pedalar dissabte, de Castellar, a las 8,30 h. Fins a un mirador que hi ha abans de arribar a Sant LLorens si algú bol vindre....

Salutacions a tothom i no sigue tramposos.

Maveck ha dit...

Pirat@, tens tota la raó ... de moment portem 20 vots i hem sembla que de Puta Màkines no som més de 14 o 15 com a màxim ... en principi només es pot votar un cop per pc, però si tens més pc's pots votar més vegades i això fa que després les votacions no siguin equitatives i quedin els resultats desvirtuats ... és per això que ara mateix procediré a anular els vots que hi han fins al moment i començarem de nou una votació en la que només es podrà votar una única vegada per persona.

Anònim ha dit...

Carai ara avia trovat gustet al votar i man descobert

Maveck ha dit...

¿ Rajoy ? Del PP havies de ser ...

Anònim ha dit...

Renoy, Rajoy..
DESPERTA FERRO.

Maveck ha dit...

Ja teniu l'enquesta de nou, ja podeu votar i aquest cop espero que sigue'm legals ... vale Rajoy ?

Referent a la sortida d'aquest cap de setmana ... jo tampoc crec que pugui venir ... compromisos !! de totes maneres ... a mida que s'acosti el dia "d" faré alguns intents d'escaqueig a veure com resulten ... però d'entrada pinta força complicat.

Bueno, senyors sigueu bons !!

Maveck ha dit...

Pirat@, per cert, t'haig de donar la raó. Parlant amb dos components del Nucli Dur, m'han correborat que, efectivament, la baixada més llarga dels Puta màkina va ser fent el "Camino de Santiago" i era de uns 22 kms. aprox.
De totes maneres, jo hem volia referir a baixada "dominguera" ... jejeje

Anònim ha dit...

Perdonat

Anònim ha dit...

ESTIC ESGOTAT.................
sabeu quans comentaris porteu ????
Us deixo un moment i ostia !

Bé, es cert 22 km. i el PRESi els va fer sense frens a la roda del darrere, pa masss emosssssssión.

El tema "Montserratina", home per mí també és una mica pesat, però com no puc vindre, doncs.... pica pollastre.

LA NOTICIA : al final l´encetada del cul ha estat un grà com la Sagrada Familia, no sabeu quin mal! ahir vaig tindra que sopar dret.
Diumenge vinent em sap greu però tinc un dinar familiar fora de Sabadell. De totes maneres sembla que ia poc PK, lliberats.

Bé doncs, per els de la NEUvera a disfrutar lliscant i els demes un bon descans.

Petonets.

Maveck ha dit...

Hola PRESi, quin mal !! Només de pensar-hi hem fot mal a mi ...
Espero que et recuperis aviat ...
Óstia, aquest cap de setmana sortiràn 4 gats, hem sembla que confirmats hi ha l'@@Pk, en Tlm i Don Antonio. Per cert, Don Antonio, encara que no escrivies gaire ... trobo a faltar els teus comentaris, a veure si et deixes caure per el bloc ...
Algú sap alguna cosa del Ferr@ ??
El tiu la lia de valent i després desapareix ...
Tuner@, demà ens veurem al Local Social ? ... tenim Copa del Rei, si algú s'anima ja ho sap, farem unes birretes i patarem la xarrada. @@pk, et diria que vinguesis però no se si estaràs comode amb tans culés ... jejeje
Bueno canalla, vaig a dormir que ja va sent hora ...
Demà més i millor.

Maveck ha dit...

Bona nit ...
Avui no hi ha hagut gaire moviment al Blog ... bueno, ara comença l'hora bona ... a vuere que fa avui el Barça ?? Tuner@ baixaràs al Local Social ??
...
Parlem més tard.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Per fí cap de setmana , demà a esquiar i diumenge també , amb poca neu però algo és algo.
Marc , avui vine aviat a fer el resupó dons jo marxaré aviat que haig de matinar i no vull anar a dormir tard.
Petonets.
P.D. Rajoy emb sembla que torna a sabotejar les votacions.

Maveck ha dit...

Companys, ja tenim el cap de setmana aquí ... passen les setmanes volant ...
Estic especialment cansat ... ha sigut una setmana moooolt dura ... molta feina, massa potser ... ara mateix estic lluitant amb el meu cos per no anar a estirar-me al llit pq ja no hem llevaria fins demà.
Tuner@ i Cia. quina enveja més sana que hem feu ... ara mateix hem faria un parell de baixadetes amb els esquis !! jejeje
Veig que les votacinos per la propera sortida van frec a frec i encara queda gent per votar ...a veure que passa ?? Esperem que aquest cop aques tal Rajoy fagi bondat, sino l'hi haurem de tallar la titola !!
A lo millor demà al matí aniré amb la familia a ciclar per Togores, a vuere si fa bon dia.
Més tard, si encara aguanto ... passaré per el Local Social.

Bona nit !!

Anònim ha dit...

NOTICIES DE HOLANDA,

Hi parlat amb el tlm i sembla ser que porta una sorpresa per nosaltres, ja veurem.

Gràcies Maveck, el culete una mica millor, tot i que encara el cabrò amb supura una mica.

Bé, per tots aquells marikites que surtin a trepitjar neu, feu atenció amb l´home de les neus, sembla ser que els hi agrada la carn una mica feta.

Bon finde marikites !!!

Petonets.

Anònim ha dit...

Bona Nit!!!
Vaig a dormir que demà diana a les 7.
Intentarè enrrecordar-men de fer alguna baixadeta pensant amb vosaltres!!!! a veure si corro una miqueta mès,jjejjejeje
Petonets!!!

Maveck ha dit...

Ei PRESi !! Content de veure que estàs millor ... així doncs que el Sr. Tlm ens té una sorpreseta preparada ?? Bueno, bueno ... a vuere que serà !!
Tuner@ que disfruteu molt a la neu.
Hem sembla que jo també aniré a dormir aviat ... estic petadíssim.
Vinga fins demà.

Anònim ha dit...

bon dia canalla, kin dia tan wapo k faaa!! men vaig al club a fer una mica de bici x estar preparat x dma!! serem pocs xo li fotarem canya no? nirem a collserola? tinc ganes de fer akella ruta k ta molt wapa. Ei Maveck, dma no vens n? aiaiai k cabrón jejejej... Buenu gent vaig a ciclar artificialment una mica dewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Ei canalla!!!!
Tres dies desconnectat i això es dispara. Collons quina feinada a seguir-vos! jejejeje
He estat tres dies al "paradís"
-Tothom va en bicicleta.
-Hi han dones amb poca roba, i estan en aparadors.
-Pots comprar i fumar "kikis" per a tot arreu.
-El Wisky es més barato que la cervesa.
Collons, nenes, el "paradís"!!!!

Bé. i per demà que?
perquè molt comentari, però no he aclarit, demà que fem.

Au, fins d'aquí una estona canalla.

Maveck ha dit...

Tlm, ben tornat.
Prenc nota ... podriem organitzar una sortida puta makinera per Holanda ... que et sembla ??
Ara que ... les bicicletes nose pas si les fariem servir ... potser el primer dia una estona ... però després de carregar les bidons amb wisky es podia donar per finalitzada l'etapa

Anem a per les coses series ... demà teniu sortida per Collserola, pujareu la Font Groga i cap a casa. Haureu d'agafar entrepà i a les 8 estigueu tots al LS.
Jo, aquest cop no us podré acompanyar, i no serà per ganes però haig de complir amb les obligacions familiars.

Maveck ha dit...

2 coses més:

1) Queden poques hores per decidir la sortida que farem la setmana següent ... i de moment tenim un empat técnic.
2) Estem a punt de tornar a superar un rècrod históric en el blog dels Pk's.

Ànim companys ... ens parlem més tard.

Anònim ha dit...

dma a les 8 amb entrepà??????

Anònim ha dit...

Ja que només sortim en Don Antonio, @@PK, Tlm i el mini puto makinero, em sembla que farem un petit canvi de plans.
Més tard em connecto i ho acabem de lligar.
Apali canalla fins ara.
Maveck, lo de fer una sortida per Amsterdam amb bici, per mi perfecte, però crec que acabaria amb vici. jejeje

Anònim ha dit...

Tlm. Ja veig que as tornat prostituid. Ven vingut a les terres Catalanas.
Els que en nat a esquiar que els donin. (envidia sana).
Jo avui e nat fins a El Castelló, es un del meus llocs preferits de la comarca del Valles.
Com diuen las cròniques del bloc, sortida mol maca i entretinguda, 28 Kms, Pug, Can Catafalc, El Castello, amb un mirado el Parc Natural de Sant Lorena del Munt increïble.
Si portem bocata, algun dia i podríem arribar-hi, val la pena. Es a tuca de Sant Llorens.
Els que surten dema que tinguin una bona sortida, el meu cort esta amb vosaltres.

Anònim ha dit...

TLM... ens sorprendras??? espero k si. fins dmà!!!

Els de la neu k ho passeu d puta mare ok???

ptns :-)