Puta MàKina !


dilluns, 2 de febrer del 2009

Pk! 100

100 !!
El blog ha arrivat al seu primer centenari ... 100 misatges ja s'han publicat en aquest blog.
En aquest dia tant especial vull donar les gràcies a totes les persones que fan possible que aquest blog estigui viu !! Gràcies a tots vosaltres que dia a dia aneu aportant el vostre granet de sorra en cada comentari que hi deixeu ... podem dir sense cap dubte que els Puta Màkina som collonuts !!

Després d'un cap de setmana passat per aigua ... sembla que els únics que han fet els deures han estat els del equip de Running ... participacipant a la mitja marató que va tenir lloc a Granollers el diumenge. Es va patir, però vem acavar la cursa amb dignitat, 2 hores 10 min. No és el millor registre però donades les condicions està prou bé.

La setmana vinent hem de fer una sortida amb cara i ulls, tenim tots mono de pedal i s'ha d'aprofitar.

S'ha comentat de fer una sopar al LS entre setmana i cada un de nosaltres portem alguna cosa per menjar. Bé, sembla que la gent té ganes de fer-ho per tant, només ens queda que el Sr. Don Antonio digui quin dia l'hi va bé.

Que tingueu tots una bona setmana !! Fins aviat !!

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer!!!!
Si es que soc com el Barça, no en fallo ni un. jajajajajaja

Anònim ha dit...

Aniversariiiii feliççççç!
Aniversariiiii feliççççç!!
et deitgeeeeemmm tooots...
Aniversariiiii feliççççç!
A.... la una!
A.... les dues!
A.... les tres!
...
....
.....

Anònim ha dit...

Bon dia gent,marquem el dijous per sopar?
Tembe em de marcar el dia de la Calçotada a Caldes ....!!!

Maveck ha dit...

Aquest dijous ??? Caram quina rapidesa !! Dijous juga el Barça amb el Mallorca la Copa del Rei. No se si el Xavi tindrà obert ... espera que l'hi vaig a preguntar ... ara torno ...
El dijous no pot ser ... té obert !!
Però queda comfirmat el dijous següent. Atenció ... queda tothom convocat de manera oficial per el proper dijous dia 12 a partir de les 20:30 al LS per començar a sopar a les 21:00 (quarts de 10).
Per organitzar l'esdeveniment, que tothom digui el que portarà per anar fen una llisteta.

Maveck ha dit...

La Pk! Calçotada !!!
Ara mateix penjo al blog una enquesta per veure quin diumenge ens va millor a tots.
Salut i força !

Anònim ha dit...

queda confirmat que el dijous 12 no vindré a sopar.

Anònim ha dit...

Tlm, on estaràs més bé que amb nosaltres el dia 12 ???

Et ve bé el 19 ??? Encara es pot canviar !! Quedem a la espera.

Anònim ha dit...

Enlloc!
enlloc estaré més bé que amb vosaltres, però... a fi de mes, que?
De moment el dijous 19 a mi em va bé.

Apali,

Anònim ha dit...

Hola MARIKITES collons 3 dies sense apareixer pel blog i ja em monteu un sopar a CASA MEVA, crec que tinc quelcom a dir (o no), no mes que 3 dies, si arribo a estar una setmana, monteu una festa amb la meva dona. Bueno ja os posareu d'acord amb el dia i ja m'ho confirmareu.
PD. Hi tindria que haber el mateix cuorum els diumenges, que som una colla de beteterus i no una societat gastronomica.

Anònim ha dit...

A tothom l'hi va bé el 19 ??

Anònim ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiii dia 19 perfecte!!!

Anònim ha dit...

Bon dia germans 19 ok per mi....
I diumenge que fem ?
Amb bocata o sense....jejejeeje

Anònim ha dit...

Hola Senyors

A mi el dia 19 em va be....el dijous arribo de Palma i les postres les portare jo, per primer cop amb 22 any que fa que vaig a Palma i sense que serveixi de precedent portare una ensaimada, que vos xupareu los ditets......per uns amics el que fagi falta


Siau

Anònim ha dit...

Sbre tot que tingui molta pols blanca

Anònim ha dit...

jajajajja molt bo Pirata!!!

Maveck ha dit...

Què nois !!
Demà que hem de fer ??

Anònim ha dit...

Molta feina a respondra...

el 19 millor també per mí. Tot i que el 20 tinc un altra soparet. Estic acabant els vales familiars, ai,ai, ai.

Jo portaré els xupitos !!!!

i..... demà que ?????

Fem un Sant Lllorenç i per tant morret a la brassa ????

Apa, feina feta.

Petonets.

Anònim ha dit...

Hola companys.

Ja hem direu que he de portar pel sopar, en principi el 19 va bé.

Avui m'estrenava amb el Senior C del Caldes com a fitxatge d'hivern i va el "puto arbit" i no es presenta, no hem pogut jugar i a sobre he esgotat tots els punts d'aquest cap de setmana, així que demà toca family, que tingueu una molt bona sortida i "saludus per tothom.

Adéu!!!!!!!

Anònim ha dit...

Perduneu, pero jo demà no puc.

Anònim ha dit...

Bona nit!!!!

Si no hi ha contra-ordre QUEDA CONVOCADA LA CAÇOTADA POPULAR PUTOMAKINERA 2009 per el proper dissabte dia 7 de Març a les fantàstiques barbaquiu de Caldes de Montbui.

P.D. S'ha parlat al LS aquesta tarda.

Anònim ha dit...

Si senyor!!! Això es democràcia!
Votem per qualsevol dia menys pel 7 de Març!
jajajajajaja
En la nostre línia! :)
Demà, bé avui, a les 08:30 al L.S. per anar a ....
neu!
neu!
neu!
a cagar!
Bona niiiiiiiiit!

Apali,

Anònim ha dit...

Home tlm, una vegada que faig una proposta em fas anar a cagar ! collons, ja no dire res mes. Au, que una puta us bufi el cul i un maricon se us pixi a l´orella !

Demà 8:30. Sense bocata ???.

Com vaig a clapar, ja m´ho trobaré.

Siau.

Anònim ha dit...

Presi... que lo del 7 no ho has dit tu!
Més val una dormideta i demà esterem més "despejats".
A mi el morret em sembla bé.

Apali,

Anònim ha dit...

Bona nit cmpañs!!! spero k hagiu tingut una bona setmana de currele i estigueu tinguent un bon fi de setmana tb.

Comunicar-vos k dema no vindre amb bici, ara al carrer feia bastant de vent i un fred considerable, a part, tinc els llavis tallats i em fan mal.

Espero k dma us ho passeu d`allò mes be i vigileu molt amb l`aire ok? ja passareu les afotos!!!

Bona setmana a tots!!

Maveck ha dit...

Hola, nois. Sóc el primer rajilla.
Ahir a última hora vaig veure que la roda de la bici estava en males condicions i avui he preferit anar a fer un xurros amb chocolata amb el meu fill !!
Bueno, espero que la sortida us sigui profitosa. @@pk, la setmana vinent vull portar la màkina al Juanito ... canviaré la roda i montaré alunes "cosetes" més !!
A vuere si et truco i m'acompanyes ... si et va bé, es clar !!
Vinga nois, avui toca Barça !! Ens veiem després per el LS.
Saludus !!

Anònim ha dit...

Democràcia??
Que és aixó?
Despertetnen que tens 48 anys.

Adolf Hitler.