Puta MàKina !


dimarts, 17 de febrer del 2009

Pk! Dijous Gras

Hola companys ... com anem ??
Aquesta setmana tenim sopar ... sopar de germanor al LS el proper dijous 19 de febrer. Que tothom porti alguna coseta per picar però sense passar-nos que després tot el que ens mengem ho haurem de cremar diumenge !!! La Iaia Antonia ens preperarà una varietat de truites de diferents gustos per poder cel.lebrar com cal el dijous gras, tampoc faltarà la botifarra d'ou, el pà amb tomàquet i l'ensaimada de Mallorca cortesia del nostre estimat company Murdock. Podeu anar venint a partir de dos quarts de nou a fer la primera cerveseta ... i ja veurem a quina hora acavem i com ...
La setmana passada va ser tot un èxit, tinc entès que les noves incorporacions a l'equip estàn apretant fort, l'Asterix i el minipk! Ànims nois, seguiu així ...
Segurament dijous, mentres sopem sortiràn propostes per el proper cap de setmana, a veure quina sortida en espera !! Tot dependrà del que alguns hagin begut !! Jejeje ...
Aprofito per recordar que aviat tenim la Pk! Calçotada, ja podeu anar fent la reserva per tal de demanar més o menys calçots. L'any passat hem vaig agafar 250 i 2 Kg de salsa. Aquest any mirarem d'arrivar als 300 !! ( Com els espartans !! ) Jo m'encarrego dels calçots i la salsa, ok ?
Els altres us podeu repartir la carn, la beguda i el mobiliari.
Bueno, nenes res més. Que la setmana us sigui lleu a tots i fins dijous.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

EL primer!!!!!!!!!!!!!

Salutacions a tothom, m'estic preparant per el sopar, fot dos dies que no menjo

Siau

Anònim ha dit...

Hola Marikitas: No mes un comentari, fixeu-vos la cara qu posa l'Asterix a les fotos dels salts, no tenen preu.
Fins dijous.

Anònim ha dit...

jo vinc a la calçotada

Familia @@pk... 1 component jajajaj

Ei!!! no menrecordava del sopar del dijous!!! jajaj kina gracia!!! jajaj, jo nose ke portare, esk d veritat k no tinc idees... ja pensare en algo, a les 9.30 al L.S?? bueno ja ho mirare. Inga makines salut i força!!!

P.D. Obèlix... m`estic entrenant cm un capullo x intentar allargar la meva derrota!!! jajaaj, unes fotos xulissimes, ja tinc moltes ganes de sortir!!!

DEWWWWWWWWWWWWWW

Maveck ha dit...

Dijous, que algú porti la buti d'ou !!

Anònim ha dit...

Hola nois.
La família Gigi som 4.
Ja direu que haig de portar pel sopar.
Ens veiem demà.
Molt bona niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Anònim ha dit...

hola companys , degut al canvi de feina el dijous tinc una conferencia i diu el jefe que hi hem d´anar ,sortirem tard , no podre venir, espèro retrovar-nos a la calçotada. fins aviat

Anònim ha dit...

Dijous gras, collons nens,

Justament dema tinc una convenció sobre el canvi climàtic a les Filipines.

Diumenge tinc macro calçotada, tampoc puc vindre, collons quina agenda!!!!

Dissabte sortiré a dunar un tom amb la bici, Castellar, Sant Llorenç, Collet de pi d’en Guàrdia si algú bol acompanyar-me ??

P.D.Mavek, pesaré pel L.S. a tornar el GPS, gracies tot de conya. Ruta acabada...

Salut.

Anònim ha dit...

Collons Pirata , tú també estarás a la convenció?
Un altre vegada serà.
Petonets

Anònim ha dit...

Jo demà també tinc convenció a casa la sogre, però...
que collons, un sopar amb els meus amics passa per devant de tot.
Fins demà canalla.

Anònim ha dit...

Molt bones !

... demà a les 21:00 hores al LS, sens falta.

Portarè una botella de ..... bé una sorpresa per acompanyar les ensaimades Mallorquines.

No mes de pensar-hi em fa la boca aigua !!! .... hummmmmm ... el cavell d´Àngel.....

Bona nit.

Anònim ha dit...

Bon dia!!!!
Que és aixó de la familia Maveck 4+1?
Que algú m'ho aclari si us plau

Maveck ha dit...

Vindrà una amiga ... una noia que té ganes de conèixer els Puta Màkina, i he pensat que aquest és un bon dia ... sempre que el Nucli Duur hi estigui d'acord, es clar !!
Aquesta nit et trovarem a faltar ...
Bueno, vaig a fer la primera birra !! Fins ara !!

Anònim ha dit...

Per diumenge proposo una sortida de xocolata de la de menjar, podriem anar a petrixol, i sortir a les 8h.Au que encara amb fa mal la mandibula de riure air.

Maveck ha dit...

Diumenge Xocolata amb melindros !!
Pq no!! ens anirà bé a més d'un una sortida x rodar una mica i agafar fondo ... que ens convé, i més després de la pila de Kcal. que ahir ens vem fotre !!
A les 8 al LS amb les rodes ben inflades !!
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je,je...
Han passat 24 hores i encara estic rient.

Anònim ha dit...

Si senyor, si alguna cosa caracteritza la colla de Pk. sempre es les ganes de gresca, i jo conten.

Avui he treballar 11 hores seguides, Collons quin gustazo,

Arreveure companys.

Salut.

Anònim ha dit...

Hola quadrilla ,

aquest diumenge tenim sortida dominguera amb la famili.

No abuseu de la xocolata,i bona rodada...

... jjejejeje encara ric ara.....

Anònim ha dit...

jajaja joder kin soparet el dijous!! cada cop ens ho montem millor! i el divendres encara estaven mes bones les truites jejej.

Bueno, el diumenge sortideta i xocolatada mmmmmmm... a les 8 al L.S??? ja direu algo ok??

Anònim ha dit...

RAJILLA!!!
si, si, si,... encara que sembli un somni, es veritat!
Avui el Barça perd, i jo demà faré el rajilles! I mira que a mi la xocolata em va! jajajajaja

Apali canalla, a passar-ho bé, els de la xocolata i els del Plà!

Maveck ha dit...

La Xocolata molt bona ...
però els 67 kms que han sortit han sigut molt més duurs del que hem pensava ... estic en baixa forma !!
Salut.

Anònim ha dit...

67 km OK!!! com 3 valents!!!

Bona setmana a tots!!!

Anònim ha dit...

M`han comentat per anar el dia 8 de març a una cursa d`open natura (deu ser la primera de la temporada...) al Vendrell (tarragona) bal 21 eur anticipada... si, es una mica cara, i el desplaçament i tot... jo em sembla k hi anire, ke us sembla?? jam direu algo!!!

Salut i força al canut!!!!

Anònim ha dit...

ah!! x la calçotada jo portare ELS barrils de H E I N E K E N

;-))))))))))))))))