Puta MàKina !


diumenge, 8 de febrer del 2009

Pk! 101

Quina dia més maco per anar amb bicicleta ... diumenge perfecte amb el cel destapat i una miqueta de vent per disfrutar de l'hivern. Sortida entretinguda per el Vallès Occidental i els seus paratges tant acollidors.

Ja tenim data per la Pk! Calçotada 2009, el proper dia 7 març, el primer disabte de març. El lloc serà el mateix de l'any passat degut al gran èxit que ja va tenir, a Caldes (territori Tlm). Ja podeu anar dient quines famílies hi assistiràn i els que vindràn de cada una delles. Imagino que la intenció és fer-ho com l'anterior edició, sortir de Sabadell ciclant i trobar-nos allà amb les dones per començar amb tots els preparatius. De totes maneres com que encara queden dies per l'aconteixament anirem parlant de com ho farem.

A més a més, el proper dia 19 de febrer (dijous) farem una petita trobada al LS a partir de les 21:00 per fer-la patar una estona i, de passada sopar una miqueta. El sopar el portem entre tots, ja haureu vist la llista que hi ha a dalt a la dreta amb els assistents i el que portarà cadascún d'ells. Us podeu anar apuntat !! No us talleu !! Com més serem més riurem !!

Bueno, companys ja tenim una setmana més al sac, espero que tots tingueu les piles carregades per començar la setmana amb prouta energia i recordeu que el diumenge vinent tenim una altre sortida amb BTT.

Fins aviat !!

19 comentaris:

Anònim ha dit...

primer !!!!!!

Avui, podriem donar-li a la sortida... peus mollats.

Oti tú ! quina d´aigua pels riarols.

Molt xulo, però molt de fred desprès.

M´agradaría fer una felicitació especial, al Esterix. Ha pujat el "Puig" com una moto. Ara el que tindria que saber fer, es controlar l´esforç per no buidar-se. Molt bé !!!!.

Apa ! que tingueu una bona setmana i visca el Barça... i visca Catalunya.

Petonets.

Anònim ha dit...

Gracies presi, diu l'Asterix que ha apres la lliço , de casa s'ha de sortir menjat , cagat i pixat !!!
Pobre Nano..... pero no es desinfla ...en te ganes , en te ganes...
Per cert per aqui a dalt a Sant llorenç jo recordo un poble molt maco que es deia Granera , aixo esta molt lluny amb bici ???
es una proposta valenta.....ja que amb el R12 del meu pare em sembla que estava atomapelcul si mal no recordo i mes amb el carruseldeportivo a la radio i l'auto infectat de de pudor a Faria i aigua del Carme.
VAYA COLOCON !!!!

Maveck ha dit...

Obelix !!
Si et mires les fotos del Camí del Drac, veuràs que un dels pobles que es va visitar pujant és Granera ... podràs veure un mapa de color verd que surt en una de les fotos per fer-te una idea de lo lluny que cau de Sant Llorenç ... però potser una sortida força entretinguda !!
Pirat@ com tens la sortida Mura-Castellar ??? Ja diràs quin cap de setmana ho farem !!

Anònim ha dit...

Companys, El Camí del Drac casi esta apunt, Maveck amb tindràs que deixar el GPS una setmana mes, sinó et sap greu??? gracies.

Barem parlar de fer el Camí o per setmana Santa o el pon del 1 de Maig. el dia que puges vindre mes Putos Makinas.


Salut.

Anònim ha dit...

Ei siii el Cami del Drag esta de puta mare!!! jo tinc moltes ganes de ferlo!!

Sento fallar el diumenge, xo esk ara estic amb una mika de baixón amb la bici els diumenges, la setmana k bé tp sortire xk vaig a una calçotada xo laltre prometo k si!!!
Maveck cuan vulguis em trukes i portem la makina al metge ok??

Neu a veure 7 Almas ta wapissima, jo le vist 2 cops!! jejej. Bona setmana.

PD. Astèrix segueix aixi tio!!!! ;-))

Anònim ha dit...

Atchummmmm ! Atchummmmm !

... aquest es el soroll que porto fen tota la tarda. Un costipat de collons ! Ja m´ho deia la meva mare, que els costipats els agafas amb els peus freds.

I diumenge, no freds no, glaçats amb els collons de rierols.

Aveuvist, aveuvist ! un ja te una edad hostia !.

En fí, lizipaina, frenadols i Vipvaporuuuuuuussssss a tope !!!

Petonets a tots ! ep ! ep ! però sense virus, vale ?

Maveck ha dit...

Pirat@, el Gps no hem fa falta ... el pots fer servir el temps que vulguis ... cap problema.
Si no recordo malament, vas comentar de pujar amb cotxe fins a Mura per fer el camí de baixada. Però bueno, si el fem sencer molt millor. Tinc ganes de repetir-la.

Anònim ha dit...

Bona nit marikites!!!!
Sapigueu que el dijous 19 de febrer, el dia del soparet al LS, és dijous gras.
Res mès, fins aviat.

Anònim ha dit...

La butifarra em menjaras........

Anònim ha dit...

jajajaja!!!! rodoliiiií


PD. putu vent de merda... hauré de parlar amb el Molina a veure si pot fer alguna cosa.

PD2. les pistes d`esqui d`Andorra estan tancades fins nova ordre...

Anònim ha dit...

Arrivaderchi penya, vaig a Andorra amb la pala de treure neu per puguer pujar a Ordino a fe el capullu
Saludus!!!!!!Marikites

Anònim ha dit...

Reservas.

Sopar del dia 19, Dijous Gras!!!! Chungo.

Calçotada dia 7, Família Pirat@ assistirà amb tots els seus afectius.

Camí del Drac, Setmana santa o pont del 1 de Maig, jo 1 de Maig.

Salut

Anònim ha dit...

Vigila Marian@ a veure si t`haurem danar a buscar x alla dalt jejej. al tanto!!!

Setmana santa pot estar b! o el pont... es igual, cuansevol dia em va be!!

Saludus a tots i bonfindeee!!!

Anònim ha dit...

Bona tarda , despres d'una bona siesta em disposo a averiguar que collons farem dema (estic d'un poeta...).
8:30 LS i enfilem cap a.....

Anònim ha dit...

Torno a ser jo !!!!!
Despres de veure que ningu diu res he anat al LS i diuen que deama a les 8am , sense bocata , anem a sant Llorenç.....
Per si hi ha algun internauta despistat i es vol apuntar.
Apa que la dormiu be , jo i en asterix anem a dormir d'hora....

Anònim ha dit...

Hola penya makinera!! com a anat a8 la sortideta? al final heu fet un St Llorenç?? kina currada nois!!!
Jo e passat el fi de 7mana de calçotada xo tb e trpitjat muntanya eh?? xo caminant jejeej.
Marian@ com ha anat x andorra??
Bueno gent ke tingueu una bona setmaneta ok? un saludu a TOTS!!!!

Anònim ha dit...

Bones marikites.
Noticies:
-La esquiada, full equip.
-Dijous no vindré al sopar , toca familia.
Bona setmana a tots.

Anònim ha dit...

Dijous no vindràs a sopar?????
però ke kollons dius??!!!! jajajajaja
A la teva edad, i encara creus amb les tradicions... jajajajaja
Dijous GRAS!! així ens van les cose aquest paí. Molta tradició i poca serietat.
Jo si que vindré a cel.lebrar-ho amb els AMICS.

Diumenge, com quasi bé sempre, jajajaja, una passada!! Només, que alguns no podem seure ni en un "flotador". Putus grans!!!!!

Apali, que la setmana us sigui lleu! i fins dijous.

Anònim ha dit...

Dijous porto el vi.....per celebrar-ho amb els amics !!!!
El dimenge varem fer un St Llorenç amb fred de collons pero la ruta i la doble ronda de xupitos ens va fer entrar amb calor.
El dos juniors de la colla fenomenals , estem criant uns monstruos de la escalada i la baixada a sacu..TREMOLA ARNAU !!!