Puta MàKina !


dimarts, 27 de gener del 2009

Pk! Gener Liquidat

Hola a tothom !!
Estic aquí ... encara ... el vent no s'hem ha endut !!! Collons quin vent !! Així m'agrada ... fagi fred o calor, plogui o nevi, els Pk's no deixem mai de pedalar ... bueno, alguns sí ... però tenim reforços, oi ??

Sembla que la sortida per la Tartana, una vegada més ha estat distreta, les fotos estàn penjades però no se que coi passa que les cataloga amb dates del 2003. Tlm, mira si tens la data ben posada a la camara que m'estàs fent tornar boig !!! jejeje

El nostre President ens demana una sortida atractiva per la propera setmana ... que ja serà al febrer. Ja podeu anar fent les vostres aportacions ...

Una vegada més, el proper cap de setmana, els Pk's es veuran dividits ... l'equip de Running està inscrit a la Mitja Marató de Granollers.

Bé nois, esperant poder ciclar amb vosaltres aviat, desitjo una bona setmana a tothom ... fins aviat !!

27 comentaris:

Anònim ha dit...

primer!!!! jajajaja

Anònim ha dit...

Maveck, que vols dir que t'estic tornant boig amb les fotos.
Et recordo que les del Montnegre eren de la teva càmera.
Si es que les culpes son molt lletges i ningú les vol. oi?

Jo de tu em miraria la data del teu Pc.

apali que la setmana us sigui lleu.

Atomarpelcullacrisis i atomarpelculelsputujueus!!

apali,

Anònim ha dit...

Per cert, com es que hi han només quatre "afotos" si t'en vaig passar sis?
Que l'epoca de la censura ja ha passat a la història!!

Maveck ha dit...

Estimat Tlm:
Després de rebre les afotos amb format zip, les vaig descomprimir i n'hi havia un parell que tenien el format erroni ... no vaig poder fer res al respecte !!
La data del meu PC està bé ... no entenc el que passa !!
Bueno, la culpa és dels informàtics ... com sempre !!

Anònim ha dit...

Visca la republica

Que estava fen jo el 5 de juny de 2003 ??????

Primer: felicitar l’Asterix per la seva sortida, un 10.

Segon: no us deixeu enganyar per les fotos, els arbres caiguts, van ser culpa meva, per culpa del rebuf de la meva bici, i les camisetes verdes, el photoshop del Tlm. gracies company. jejejejejeje.

Aprendrepercullacrisisbancsbanquesisraelitespoliticsreligionsidemesfaunaindesitjable.


Salut.

Anònim ha dit...

Récord de paraula mes llarga en el bloc

Anònim ha dit...

Aquest capde l'obelix no sortira i l'asterix que faci el que se mare digui...
El menda s'en va a Andorra 4 dies a fer SNOW , no se si a fer un stage de publicitat o de gintonics , ja us ho explicare.....
Anims que estem creant una penya ciclista de lo mes radical i idealista....ni de dretes ni d'esquerres , sencillament consequents amb la putarealitat del sistema !!!
Presi frena'ns que d'aqui dos dies fotrem una revolta i som capassos de tallar el cami del puig jejejejeje.

apa a currar !!!

Anònim ha dit...

Visca la revolució


Obelix, von viatge, sigues prudent, amb tot.......


Que fem diumenge, Sant Sebastià?, Sant Llorenç, o pesem dels Sants.


Aprendrepercullacrisisbancsbanquesisraelitespoliticsreligionsidemesfaunaindesitjable.


Salut.

Anònim ha dit...

La revolucio a arrivat al blog!!! menys mal k aixo s`aixeca!! Molt bé Astèrix x la sortida eh? ja ets un Puta Makina fixe!! Murdock, espero k lo del cotxe no sigui res...

Buenu, i akest diumenge on anem?? amb sant o sense sant xo a algun lloc anirem no?? jejej
Don Antonio... donali temps al Messi... ke s`ho pensi be jejej

inga, anims k aixo s`acava!!! bona setmana a tots marikildusss!!

i... atumapelculisraelitaselbushelobamazapaterorajoyitotselspoliticsdemerdakesonelsqueholientot... bufff...

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Aquest diumengue no podre sortir, perque despres de l'hostia que em vaig fotre disabte (sense danys personals), Mercedes em paga un curs de conduccio amb neu a La Molina.

Estos Alemanes lo tienen todo controlado

mecaguenlapahabernosmatao.

auf wiedersehen

Anònim ha dit...

Visca el Barça

apendrepercullelscumenteristesdetelecinco

Anònim ha dit...

Bona nit makinerus!!!!!!
Avui un soparet de muntanya OK.
He decidit que el divendres,Don Antonio pasi a ser la iaia Antonia.
Com diu l'Arn@u cuina com la iaia, de collons de mico.
La setmaneta bastan bé, encara que elput.delmeujefe plora com un gilipolles.
Total que com sempre em estat de crisis el del tèxtil, ara no ens espanta i olé!!!
Petonets.

Anònim ha dit...

Post Data.
Murdock els millor desitjos pel cotxe.
Diumenge no vindré.

Anònim ha dit...

Bones !

... collons quin temps !
moments de companyía amb torrades i all, i un bon ví perque les veritats ens sortin de la boca.

No se vosaltres, però el meu cos em demana pau i recolliment, mentres veig com cau aquest xirimiri en el páti.

Desprès de fer les consultes oportunes, http://www.meteo.cat/mediamb_xemec/servmet/marcs/marc_prediccio.html , i vist que la cosa NO millora, lamento no fer-vos companyía aquest diumenge.
Sembla que també la naturalesa ens empeny a que tot estigui més gris.

En fí,també dir-vos que el propèr 10 de febrer a Barcelona, ja tenim la primera "mani-Sector Metall" per posar de manifest que els polítics que tenim son uns cagamandúrries i pocavergonyes, i si no, que és mirin el mail del Pirata, eh nano !.

Per tant Maveck, si vols tallar alguna cosa, millor els collons d´algú o bé la C-58 i l´AP-7 a l´hora, un dilluns a les 07:00, ja posats fer-ho bé.

També una aplaudiment pel nostre Obelix, ... a les penes... uns dies de surf... con dos cojones !.
Dos millons com ell, i s´acabat la putacrisis. En prenc nota company !.

Ja vaig acabant....

Murdock, ja et vaig dir que si tens que anar a la neu, avisa. Sembla que portes el malt temps enganxat al cul.

Ara si,

Com sembla que no ia manera de poder tindra un moment i compartir la vostra companyía, us proposo :

SOPAR DE CRISIS.

La iaia, posa el local i la resta porta una mica de tot... una mica de pa, una mica d´embotit, una mica mol de ví, uns carquinyolis... i la fem patà, que és al final el que compta.

Res mes,

siau i petonets per tots.

Anònim ha dit...

Protecció civil recomana:

No surti al bosc aquet diumenge.

Collons, quina putada, de totes maneres, jo he sortit amb el 4x4 fins a Talamanca, repesant el Rood book del Camí del Drac i encara estic viu, això si, retirant arbres caiguts,(sor que sempre porto una corda en el cotxe), i mol de fan.

Jo decidiré aquesta nit si surto, paro recomano la sortida del riu fins a Premia per evitar riscos innecessaris.

Salut.

Anònim ha dit...

Bon dia !!!!
Jo porto el pa.
Us agradará
Petonets

Anònim ha dit...

Jo l'escuradents.

Anònim ha dit...

Eiiiii canalla!!!!

Jo m'apunto al soparet,
Jo m'apunto a sortir demà,
Jo m'apunto a cagar-me en els polítics,
Jo m'apunto a pel condol del cotxe del Murdock,
Jo m'apunto ...
Jo m'apunto a un bombardeig!! jajajaja

Apali canalla, que cadescú s'apunti a llà on volgui i tots a casa la iaia a sopar! jajaja

Demà a les 08:30 al L.S. amb bocata per anar fins a Sant Sebastià a petició de Don.

Jo m'apunto.
El miniPk s'apunta.
El Titi s'apunta (crec)
El Don s'apunta (també crec)
...
qui més s'apunta???

Apali,

Anònim ha dit...

M`apunto al sopar!!!! ja era hora k fessim un altre!! jajaj jo porto... la gana!!! jajaj vaa... i uns mini Magnums!! MMMmmmMMMmmm...

Suposo k dema sortiré, tinc un enterrament d la iaia dun amic i nose k fer... buenu, si veieu k a les 8.30 no i soc marxeu ok?? ostiaputa dema sino plou ha destar el bosc de PUTA MARE!! BASSALS!!! jajaj

un saludu

Anònim ha dit...

Moltbonaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Aquest Diumenge tindrem un temps: malotfredotplujosotventosottapadotfrescotmulladot i amb una mica de neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!

Jo us recomano que us quedeu a caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa, calentetstapadetsabigadets i mirant de tocar cuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixa.

Gràcies Tomás.

Així que mi menda 99.9% raijlles, faré com el Pirata, aquesta nit m'ho romio.
Obélix, bona surfeada, i Murdock, ja et podíen haver pagat abans el curs, aquests de la Mercedes semblem els de les emergencies de la Generalitat, sempre tard, jejejeje. M'alegro que no hagueu pres mal.

Soparet? Quan? Vale, m'apunto!!!!
Jo portaré les "gotiñes", si sembla bé.

Bé nois, ens veiem, i la crisis, quina crisis?

Adéu.

P. D. Mecagoentóientós.

Anònim ha dit...

Jo a caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa, calentetstapadetsabigat i mirant de tocar cuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixa.

Anònim ha dit...

Caldes 07:15 No plou, però...
Sabadell 07:40 Plou.
Caldes 08:05 Plou.

Collons!!! i per això me aixecat d'hora?!

Bé, a esperar el proper diumenge...

Els "rajilles" aquest cop esteu de sort. jajajja

Apali,

Anònim ha dit...

Castellar, 8,0 h. plou
Castellar, 10,0 h. no plou.
Dia per fre feines a casa

Anònim ha dit...

Sortida suspesa!!! iwalment no podia venir xk a les 10.30 tenia enterro. La setmana k bé estara la muntanya amb perfecte estat i mulladeta jejej. Bona setmana a tots, ens nem veient xl club dewwww

Anònim ha dit...

Ni fen trampes ens poden!!!!
Tres dels quatre centrals de baixa! quins collons!

Mecagoenlosputosmerengues!!!!

Arnau, no es res personal!

Apali canalla, que la setmana us sigui lleu!!! (jo ho intentaré) je...je...je

MecagoenlaPUTAcrisis!!

Apali,

Anònim ha dit...

Bona tarda , ja soc aqui despres de surfejar 4 dies a GRNDVALIRA a andorra.
Amb aquestes instal.lacions i aquesta neu qualsevol s'en va a SUissa on et foten 20 € per un cubata !!!!
Ha fet bon temps menys avui que s'obria i es tancaba el dia pero no problem.
Casualment tambe he fet un curs de conduccio sobre gel i neu amb Mercedes......
quan voleu sopar ?
jo porto el que la organitzacio demani.....
Bona setmana , anims que jo ja tinc les piles carregades !!!!

Anònim ha dit...

Collons Obèlix,... ets el meu referent!!! jajajajja

Apali, a tomarpelcullacrisi! (m'estic mentalitzant per demà)

P.D.
I ara, com està la cartilla de punts?