Puta MàKina !


dimecres, 19 de novembre del 2008

Pk! Temporada d'Hivern

Benvolguts companys, donem per innaugurada la temporada d'Hivern 08-09 ... ja tenim el fred aquí i només molt poquets Pk's surten amb el calçons curts ( s'ha de tenir valor !!). Aquest diumenge hi haurà gent que ja sortirà amb guants calefectables i, fins i tot bufanda !! Això sí, amb el fred no n'hi ha prou per què els Puta Màkina deixin de sortir a pedalar !! oi ?? Bueno, això no ho puc dir per tothom ... jejeje ... de bon rotllo !!

Si tot va com està previst, aquest diumenge tindrem la presesntació del nou fitxatje d'hivern per a l'equip. Igual que els equips de futbol, nosaltres també hem fet un fitxatje per reforçar la nostra representació. Estic segur que estarà a l'alçada !!

La sortida no està decidida, desde el Nucli Dur no he rebut cap proposta i aprofito per demanar desde el Blog que ens feu arrivar propostes, quina sortida us agrada i fa temps que no fem ?? Ara és el moment ...

Aprofito també per demanar disculpes a alguns dels membres que s'han queixat per la manca d'actualització del blog ... he tingut uns problemes técnics que no m'han premés poder tenir-lo al dia.

Dir també que la sortida de diuemge a Sant Quirze organitzada per el Club Open Natura va ser un èxit. La sortida molt maca, per repetir-la nosaltres qualsevol diumege. La única cosa negativa potser va ser el preu, un pél cara ... però l'organització, els stands i la infrastructura perfectes.

Sense més, espero veure a la gent diumenge a els 8 al LS ben abrigats !! Salutacions i bona setmana ... ( bueno, el que queda d'ella !!)

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer

Anònim ha dit...

eiii canalla,

diumenge podriem fer una Pastoreta!
Que us sembla?

apali,

P.D.
segon!!! jejejejeje

Anònim ha dit...

Tercer!!!

Hola senyors.

Aquest Diumenge mi menda lerenda s'apunta al grup OLD GENERATION FOR EVER RAJILLEN, torna a tocar futbol amb el nen i ja se sap, entre "arbitrucho" i "pita algo", pasaré el matí.

Que acabeu de passar una boníssima setmana. Adéu marikites.

P.D. @@pk, ja t'has fet del Barça, fes-te'n, sortiràs guanyant, jejejeje...

Anònim ha dit...

Rajilla cuart, aquesta setmana i la propera no podreu comptar amb la meva apreciada, estimada i volguda persona per baixa facultativa, les putes molestias del genoll.
Em sap greu per no poder asistir a la presentacio d'aquest nou fixatje.
P.D. l'home del temps ha dit que el cap de setmana sera d'hivern riguros.

Anònim ha dit...

PK! & PR! TEAM
més ben dit, molts més PR's Team que PK's.
això es com el declive del imperi Romà, però sense les orgies!!!

Anònim ha dit...

Bones marikites!!!
Estic viu "vivito y coleando",
estic de viatje i no tinc masa conversa. Les energies les guardo per poger vendre algun retall, que la feina que hi ha.
De tota manera ens en surtirem ¿no?.
Fins aviat , diumenge el més segur és que no surti , però ja sabeu que fins al últim moment no se si sortire. jeje!!
Xavi , demà ja et veure i et donarè el pèssam. Un peto a totes.

Anònim ha dit...

Anims companys , no us creieu tot el que llegiu a la premsa o diguin per la tele , JA NO ESTEM EN CRISI , ESTEM EN RECESSIO!!!!, que els doninpelcul a tots, nosaltres seguirem amb els anims ben forts , pedalant i remant a la vegada ens en sortirem segur !!!
Els hi encanta dir coses negatives , es veu que les positives no venen.....
Em de crear-nos petis objectius facils de assolir pe anar fent setmana i mantenir-nos amb la moral ben alta !!!! Per exemple la sortideta de diumenge o la cursa de la setmana pasada que varem fer amb dos collons.
El menda lerenda va fer el 180 de 500 tios , estic mes que content i orgullos , aixo si vaig posar el plat petit unes quantes vegades jejejeje.
P.D:el plat petit de l'arnau el tinc jo,clavat dins el meu cervell cabrooooon.

Maveck ha dit...

Així doncs diumenge Pastoreta ??

Anònim ha dit...

Amb dos Collons, axis m’agrada Obelix, ja que ens la em de fotré almenys pesem-ho be. En un bar de Ripoll hi ha una dita escrita en la pissarra de menús que diu....

Uns patim,
Altres patam,
I el finat tots petem.

Diumenge estaré esperant a dal de tot del camí dels 1000 Llacs a les 8,45 jo sortiré de Castellar

Anònim ha dit...

En moments difícils, el presi queda a l´alçada....
No podran amb nosaltres....
Ni bancs, ni bingos, ni bolleres... con dos cojones !!

Ja es pot anar treien les calçes la "Pastoreta".

Fins diumenge !!!.

Anònim ha dit...

Estic molt content de veure tots aquets anims que hi ha a la colla
no podia ser d'un altre manera, jo el diumenge com ja he dit no sortire pro des del llit ben tapadet el meu cor estara amb tots vosaltres.
Pirata ja era hora.
Que la pastoreta us sigui propici.

Anònim ha dit...

akest diumenge alomillor la pastoreta es keda amb les ganes de veure lo millor, potser faig el rajilles... no ho se segur, depen dels graus x litre de sang jajaja. Obèlix, kina pencada el diumenge eh?? i als demés dic igual!!! jejeje, buenu, ens veiem o no, bona sortida MARIKITESSSSSSSSSS!!!

Anònim ha dit...

Un altre vídeo dels

http://es.youtube.com/watch?v=RNWPEQJMFvE

Anònim ha dit...

dema 8 LS ? si no es aixi feu-me un mensajito SMS.

Maveck ha dit...

Tot apunt per la Pastoreta !!
Bona nit !