Puta MàKina !


diumenge, 23 de novembre del 2008

Pk! NGNR!

Hola que tal ??
Super sortida !! Ha sigut molt ben parida ... ens ho hem passat molt bé, com sempre ... hem tingut un dia fabulós que ens ha acompanyat i la companyia, com sempre també, inmillorable.
A més a més, hem tingut presentació del nou component ... finalment podem dir que al grup dels PK's! Btt Team tenim a una noia !! I quina noia !! L'Eva ha passat la prova de foc amb nota ... 47 kms., una de les sortides més "dures" amb gairebé 1000 mts. de desnivell acumulat i sense despentinar-se !! Perquè us feu una idea ... després de fer una Pastoreta ... el nostre amic Obèlix ens ha portat per un corriolet ple de fang amb pujadeta fins a Sant Julià i desde allà hem encarat el Mil Llacs avall fins al riu ... per si no n'haviem tingut prou !! La veritat és que ha anat de conya, tenia ganes de fer una sortida d'aques estil ...

La setmana es presenta tranquila, el proper cap de setmana alguns dels Pk! Run Team anirem fins al Forum corrent ... els Beteterus podeu fer qualsevol sortideta que us vingui de gust ... inclús un Premià !! que ara fa molt temps que no es fa. Però deixaré que sigueu vosaltres els que dicidiu quina voleu fer ... només faltaria !!

Bé doncs, no gaire més a dir, que tots tingueu un bon començament de setmana i un millor final !!

Fins aviat !

22 comentaris:

Anònim ha dit...

PRIMER !!!!
Sortideta molt maca ,la pastoreta es va deixar ....marraneta ella .....amb un dia de collons i la companyia encara mes.
Anyorança a molts PK,s que no van vidre i de tanta rajilla al final canviaran de sexe.....
Dir-vos que jo tambe vaig fer els 47Km i tampoc em vaig despentinar...jejejeje.
Apa , començo a currar de valent que em queda molta setmana per endevant i recordeu atumarpelcul la crisi i anims a tots !!!

Anònim ha dit...

SEGÓN XDDDD

Kines fotos mñes xules!!!! joderr!!!! kina enveja makines!
hagués volgut venir xo xo hagués donat el 100x100 i tp no tava fisica, hebria i psicologicament massa be jajaja. akest diumengé amb més ganes ke mai, em sembla una bona idea fer una sortida x premià k fa temps k no la fem, o on us surti dels collons jejeje. bé, res més a dir, bona setmana a tots i kelidonguinpelculalacrisiiiiiiiiiiiii... estic amb tu Obèlix!!

Anònim ha dit...

Dicen que todos los caminos llevan a muerte, pero si jodes conmigo te juro que te llevo por un atajo.

Anònim ha dit...

Satanás sabe más por viejo que por diablo.

Anònim ha dit...

Eiii canalla!!!
Haig de dir, que la "pitufina" jajajaja va superar la prova amb nota. Hi ha més d'un (m'incloc) que s'haurà d'esforçar molt i molt. jajajajaja
De cara el diumenge podem fer el que digueu els NO RAJILLES. De tota manera si la premisa es aquesta ben segur que podrer escollir. jajajaja
Apali,

P.D.
Apendrepelcul i sense vaselina la crisi!

Maveck ha dit...

Visca el Barça !

Anònim ha dit...

Marikites!!!!!!!
Que hi ha algú?????
-----
Aquest diumenge qui sortirà????
O haure de sortir sol?

Anònim ha dit...

Tlm , aquest capde em sembla que no hi ha cuorum , els runners van fins a BCN pel riu...jo tinc HIGH SCHOOL MUSICAL sobre hielo , diumenge al mati a BCN , ja t'hi cagues......pero he d'omplir la tarja de punts familiars a tope.
L'atre gent ni idea , be , se que en Murdock te una cantera al ronyo, que suposo que una vegada li treguin... ben netes ens les podrem fumar ....jejejeje

Anònim ha dit...

Boness..........
Diumenge, jo al basquet!!!!
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola senyors.
Aquesta nit estic de cangur amb els nens ja que la dona se m'en va de "Jaribiki", demà al matí futbol amb el nano i a la tarda High School on ice, aixi que com diu l'Obélix omplo la tarja familiar de punts i espero poder sortir Diumenge, si es que surt algú.
Obélix, ja t'explicaré com m'ha anat pel Sant Jordi, l'altre vegada que vàrem anar ens vam fregir de calor, sembla estrany però es així.
A la resta, que us la piqui un ...
Sort amb el bàsquet i bon cap de setmana a tothom.
Apali marikites.

P.D. Abante, aixó de Tlm que vol dir, The last Mountain Biker? jejejeje

Anònim ha dit...

Hola compis !!!

espèro que tots us trobeu bé de salut, ja que de calès la cosa va una mica apretada.

Pel que fa aquest diumenge em toca continuar treballant i preparar les tarifes pel 2009, si ens queden clients es clar, jejejeje.

Una de les coses que ús volía proposar de cara a hivern, és sortir a les 9:00 en lloc de les 8:00, i programar sortides curtes de 3 hores com a molt de manteniment. Em podeu dir marikite però crec que pot ajudar a sortir d´aquest mini ensupiment en el que hem caigut últimament.
Ja direu que ús sembla.

Una abraçada a tots... i a totes !

Petonets.

Anònim ha dit...

hola marikites!!! a veure si aclarem duna vegada ki sortira demà, igualment em sembla ke ploura cm a8... o sigui k tmpoc es massa bon dia x correr n? podem fer un puig i un petaskes n? ja correreu la setmana ke be!!! inga ke s`animi la cosaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ep RUNNERS , dieu de on sortiu i la hora ja que si sortiu aviat igual us acompanyo 1/2 hora ,abans d'anar al sant Jordi....
Per cert marikites encara no he vist cap comanda de cava a la meva dona !!!! a veure si us penseu que surto amb bici amb vosaltres per lo guapos que sou !!!Anims , penseu que el raim el trio jo grano a grano com en Joan Valdes jjajajaja

Anònim ha dit...

Però, que més us dona sortir a les 8 a les 9 o a les 12, si sou una pandilla de rajilles!!!!
En vistes que demà ningú surt, faré el que em surti dels collons!
Au fins a "la siega del pepino"

Anònim ha dit...

hola companys dema pluja i fred,dons anirem a "la siega del pepino", es molt car aixo tlm?????.

Anònim ha dit...

Bones!!!!
Visca la llibertat d'expresió!!!!
Demá tapeuse bé que fará un fred de coll....
A veure si la proprera setmana puc anar amb vosaltres.
Saludus!!!!
P.D. Tranki Tlm, tranki!

Anònim ha dit...

Jo demà encara no sé quina ruta faré, però el que si que sé es que sortire de Caldes.
Si algú vol venir, (cosa que dubto), a les 08:00 a Caldes.
Aplai,

Anònim ha dit...

VISCA EL BARÇA!!!!!
0-3 contra el Cebiya! i els merengues han perdut!!1 jajajaja

Fins demà a les 08:00 a Caldes als PK's de veritat! jajaja

Apali,

Anònim ha dit...

Canvi de plans!
Demà a les 09:00 a Caldes (a petició)

Anònim ha dit...

a les 9 es molt tard no¡¡¡, millor a les lO, a peticio tambe.....


apali.....

Anònim ha dit...

Calma....calma....preneu nota del nostre company mari€n !!

No "sus pongais nervis", l´hivern ja ho te això, el llit i la cuixa crida als matins del diumenge.

Tlm, no desesperis pel que fa a l´assistència, tant si és un com cinquanta, BttPk sobreviurà.

Bè, les tarifes acabades de sortir del forn i per tant, cap calent i peus freds.

Per cert, i aquella foto de grup, que sen ha fet ???? proposo una trobada a l´Indus, amb xips i olives farcides... a les 13:00 tot estirà... i amb el mallot (mig cos), que ús sembla, jejejejeje

Apa, que tingueu una bona setmana !

Petonets, a tots i a.... totes.

PS. Murdock, collons un altra pedra ?

Anònim ha dit...

Bona tarda socis, els RUNNERS tambe rajillen?....nomes erem don Antonio , jo ,i dos pirats mes no que no eren PK's !!!!
Tenim por del fred ? Els Pk no hem de tenir por ni de la Pantoja.
Presi , les tarifes 09 facils ....igual que les del 08 i si paga al comptat tarifes li poses tarifes del 05, la questio es no perdre pedalada....
Apa reis a veure si sortim diumenge vinent i ens veiem totes !!!