Puta MàKina !


dilluns, 3 de novembre del 2008

Pk! Caldes Power

En primer lloc, tenim un sopar pendent que en principi estava previst per aquest dijous, però encara estic a l'espera de que dos dels principal components del Nucli Dur .. però dur dur de veritat !! es posin d'acord. Si us plau digueu alguna cosa, a poder ser ràpid, per poder organitzar-ho. L'objectiu principal del sopar és , a part de retrovar-nos tots, fer el passe de diapositives de la sortida que aquest any ha dut a alguns components de la Pk! Btt Team a fer el Camí del Cid. El sopar es durà a terme on sempre, al Rest. Gràcia (per proximitat al LS) i a continuació passariem al Local Social a pendre orujo original de Galícia (cortesia del Sr. Administrador !!) i a veure les imtages inmortalitzades resultants de l'experiència de la sortida de 5 dies per terres extrangeres.

En segon lloc, dir que aquest cap de setmana no hi ha hagut ningú que tingués el poc coneixament de sortir a fer res ... això vol dir que ens fem grans ??? ... Deixo la pregunta al aire !!

En tercer lloc, recordar que la sortida del proper cap de setmana és farà desde Caldes. Aquesta vegada, quedarem a les 8, com sempre, però a casa el Sr. Tlm, o sigui , que els que vivim a la capital del Vallès podem quedar a les 07:30 al LS per carregar les bicis i sortir cap a Caldes. Desde aquí aprofito per fer una crida al organitzador de la sortida, a veure si fos possible una variant nova ... nosé ... podriem fer una cosa diferent ... pujar a Sant Feliu de Codines ... que fins ara és un indret inexplorat per els Pk! ... Tlm ja tens feina !!

Res més, que jo sàpiga !! A part de que el Barça és líder després de molt de temps ... al Sr. Bush l'hi queden 2 telediaris ... el ZP està a punt de treure una llei per ajudar a pagar les hipoteques ...
que no ens passi res ... Visca Catalunya !!

Fins aviat.

37 comentaris:

Anònim ha dit...

Una setmana més: PRIMER!!! jajajaja

Anònim ha dit...

Bé, com sempre anem per punts:
-Per a mi estava clar que aquest dijous tenim sopar. Així ho diu la meva PDA (que es veu de Deu) jajajaja
-La ruta de diumenge serà la proposada. De cara altres vegades ja buscaré oves rutes. Ara mateix no tinc temps de fer-ho (jo treballo) jajajaja
-....
Apali,

Maveck ha dit...

Presi, tens la paraula ... com ho tens dijous per fer el sopar ??
Els altres ja podeu anar confirmant assistència per reservar taula ...
Tlm, no treballis tant que diuent que hi ha crisis !! Per culpa dels que curreu tant estàn foten molta gent al carrer !! Hem de ser solidaris !!! Feu com jo !!! Jejeje

Anònim ha dit...

ESTE ES UN MENSAJE PRIVADO PER EL USUARIO: @@PK!!
"Nene, ja veus que a la sortida nocturna no ha tingut gaire acceptació ... que fem ?? Anem a Pineda sols o sortim diumenge amb aquesta colla de Marikites ?? Ja hem diràs quelcom, ok ? Apa noi, cuidat !!

Anònim ha dit...

PRIVATE?
MESSAGE?

Es aquest bloc de sexe???

Anònim ha dit...

Missatge per dos Marikites que son com els billets de 500, que sabem que hi son pero no els veiem mai.
Al LS hi han equipacions per recollir, si no passeu les portare a una ONG.

Anònim ha dit...

Ah!!!
Però es que hi han bitllets de 500€?
I de 200?
I de 100?
I de 50?
Si!! dels de 50 si que n'he vist algún.

Anònim ha dit...

Jo he tingut a les mans de 500, pero tan com els toco, tinc el del Talles, Gasoil, Banc, Estat Espanyol, etc… que mels prenen tan rapit que la feina tinc a reconeixels

Jo no vindre al sopa, com he dit mols cops, ami no amb va bé entre setmana, i aquesta setmana cada dia cota diana a les 5 del mati.

Salutacions i feu un brindis a la meva salut.

Anònim ha dit...

Marianu ,referent a la F1 podras entendre ara perque al T.GLOCK li varen posar TIMO de nom els seus pares, tambe li volien posar TONGO pero el capella de la parroquia no els va deixar, suborns apart.
Dijous sopar no problem , i diumenge m'han posat un folklore pero dels colegues de la colla de quan tenia pel, ja en parlarem ...plego nanos , que per avui ja n'estic finselscollons de currar.

Anònim ha dit...

Jo ving demà, i dijous puc venir a sopar,,,, (si no plou),
Xao

Maveck ha dit...

Ok, perfecte ... confirmats al sopar el tlm, l'Obelix, el Mariano ... vinga nois una mica de brillo !! Suposo que el Don Antonio també ... i l'@@pk ?? i el Murdock ?? Gigi ?? A veure si algú truca al Capdetrons !! El Titi i el Clot segurament ho tenen fotut ...
Vinga bona nit !!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Jo dema tinc un sopar a BCN pero intentare no anar (uns putus alemans que volen gorrejar un sopar y anar de putes), pero fins el ultim moment es posible que no ho sapigue.

Siau

Anònim ha dit...

Hola nois.

M'apunto al sopar....... però del Murdock, motiva més, jejejeje. Fins demà.

Bona nit.

Anònim ha dit...

Per fii el sopar!!! Apunta`m Maveck!!! a veure ke diuen akesta colla de marikites jajajaaj

cap a kina hora kedem al l.s?? a les 9??

Proposicio... i si féssim el sopar al Wok??... es buffet lliure...i no molt car...i tenen peix i carn frescos... jejejej ja se ke xl nostre nivell 5 estrelles és un lloc cuansevol xo nose jo ho dic!!!
sino cap al de sempre i punt. ale canalla fins dema!!!

Anònim ha dit...

Benvolgut sr Murdock , si li es molt costos vindre a sopar ja vindrem nosaltres amb els Alemanys i olimpus es podra estalviar inclus el sopar....anirem directe a barraca jejejejeje

Maveck ha dit...

Nois, quines calentures que tenim ... Bueno, demà a partir de les 20:30 ja podeu anar venint al LS per fer la birra i anar fent gana ... a les 21:00 tenim taula al Restaurant Gràcia ... porteu entre 30 i 32 € i ganes de passar-ho bé !!
Apa bona nit !

Anònim ha dit...

Afirmatiu, el presi com un clau dijous 20:30, portare CD de afotos.

Em tindreu que dir quin lloc de Barcelona. Vindran uns alemans ?? per pasarles putas, no entenc res.

Bè, deu ser per l´hora, ulls clucs.

Petonets i tapat !!!

PS. Pirat, farem tres titius a la teva salut.

Anònim ha dit...

Marikitas vosaltres creieu el que ha dit el PRESI........, lo del clau......., lo de les 20'30.......
ja ja ja

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Anulat sopar amb els alemans, vindre a sopar i portare a unes amigues que ja estan pagades, i s'han de amortizar

Siau

Anònim ha dit...

Primer

Anònim ha dit...

"Segun"

Anònim ha dit...

"tercer"

Anònim ha dit...

Fantasmón!!!

Anònim ha dit...

Canalla!! a dormir!!!

Anònim ha dit...

collons kin mati... em pensava ke madormia a la obra jajaja... va ser genial el sopar, xo faltava gent PK`S i es notava jejej (Pirat@, clot, titi.... etc...)

A8 passare pel L.S a fer una birra x la nit a veure si enganxo a algu. fins dsp!!!!!!

Maveck ha dit...

Nois, diumenge no podré venir ... però com que tinc moltes ganes de pillar la bici ... demà faré una sortideta relàmpago ... ja m'explpicareu que tal va el diumenge per Caldes !!
Bona nit !

Anònim ha dit...

Dimenge a les 08:00 a Caldes sense bocata.
Apali canalla que demà farà sol.

Anònim ha dit...

OK!!

Maveck ha dit...

Bona tarda ...
Avui he fet una Tartana amb una nova promesa Pk!
Ha anat perfecte ... amb esmorzar a Cal Mariano !!
Podeu vuere les fotos on sempre !
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola a tots i a totes.... jejejeje

el presi us comunica que demà a consecuencia de que dimarts és Sant Martí, compromissos inaludibles fan que no sigui posible la meva assistència a la sortida habitual dels diumenges.

O zéa... que no vengo !!!!

doneu-me doncs per excusat.

Que disfruteu i es ho paseu, puta mare.

Petonets !!

Anònim ha dit...

Per cert.....

la meva Núria, us dona les gràcies a tots per la vostra generositat.

Si toca ja sabeu, matí baixadete per Teide..... i tarda platgeta. La nit, a discreció....

Siauuuuu

Anònim ha dit...

hola companys pregunto hi ha portabicis suficiens per venir a caldes.'? 7´3o ls suposo.

Anònim ha dit...

Dma a les 7.30 al L.S, jo portaré el cotxe amb capacitat x 3 makines i 4 marikites. de mment sóm Don Antonio, Marian@, Clot i jo sortint de sabadell, Titi, vindras?? Murdock, vindràs etc...
Espero trobarme amb les millors condicions dema jajaj
Nanit!!

Maveck ha dit...

Apa nois, quin dia més collonut !!
Passeu-ho bé !!

Anònim ha dit...

Sense ànims de ser repetitiu, però... com sempre un plaer. Encara que hi ha una fauna anomenada "homus rajillus" que cada vegada es més abundant. Com ara un virus informàtic. jejejeje
Apali canalla, m'en vaig que tinc dinar de la colla castellera.
Que passeu una bona setmana.

Anònim ha dit...

una sortideta ben cara!! xo wapa cm sempre!!!
Bona setmana a tots!!

Anònim ha dit...

Per cert canalla,
El diumenge vinent hi ha el Open Natura de Sant Quirze, us hi apuntareu??????????