Puta MàKina !


diumenge, 9 de novembre del 2008

Pk! Siniestro Total

Hola que tal ?? Sembla que la sortida d'avui ha anat bé, com sempre ... però hi ha hagut un petit incident quan tornavem cap al LS alguns dels Pk's! Sembla ser que les bicis han saltat del porta-bicis amb el cotxe en marxa !! Buff !! Només imaginar-ho ja s'hem fa un nus al cor !! Les bicis han quedat tocadetes ... unes més que altres ... però totes tenen que passar per el taller, vaires llantes, canvi ... etc ... una desgràcia !! Bueno, esperem que algú ens posi al corrent de com evoluciona la situació.

Això no para, els del Open Natura acaven la temporada la setmana vinent i ho fan a Sant Quirze del Vallès. A les 10:00h, es donarà el tret de sortida dels dos recorreguts que els amics de la Penya Mussolenca ens han preparat, un de 16km i un altre de 35km, per la Serra de Galliners que faran descobrir uns paratges de boscos i senderons desconeguts per molts del habitants de les rodalies.
El circuit curt tindrà 16km ,la sortida i arribada estaran situades a la Masia de Can Feliu (al parc de Can Feliu). Des de el punt de sortida iniciarem un recorregut neutralitzat pels carrers de la vila per poder gaudir de la bellesa d´aquesta població. Un cop deixem el nucli començarem a disfrutar dels boscos de la serra de Galliners,uns primers km de pujada faran estirar el grup i provaran les habilitat de mes d´un participant. Arribarem al km 10 on trovarem l´avituallament i deixarem els companys del circuit llarg per retrobar-los més endavant. Un cop travessem la carretera a Can Barata, trobarem durant 1 km als companys del circuit llarg per tornar-los a deixar seguidament fins ja l´últim tram. Aquest circuit permet que si algun participant vol fer algun km de més ,sols te que continuar en alguna de les bifurcacions que es fan el circuit llarg. Un cop fem l´última baixada direcció Can Poncic, ens dirigirem fins la zona d´arribada on ens espera un bon àpat per recuperar forces.
El circuit llarg tindrà un recorregut de 33km i ens portarà a descobrir uns paratges inhòspits per tots aquells bikers que es pensen que a prop de Barcelona no hi han grans recorreguts. La sortida i arribada estaran situades a la Masia de Can Feliu (com el curt). Desprès d´escalfar els primers km començarem les primeres pujades del dia direcció al Turo de Can Camps, on podrem gaudir dels primers senderons del dia fins al km 10, on trobarem situat el primer avituallament i tindrem la primera de les separacions del circuit curt i llarg. Des d´aquest punt seguirem direcció a Penjallops per corriols en pujada i baixada fins arribar a Can Ferran, on ens espera una de les pujades llargues del dia. Desprès, el segon avituallament al km 20,on reposarem per afrontar la ultima part del dia,un seguit de trialeres i senderons en pujada que ens portaran fins prácticament la zona d´arribada: aquí podrem decidir si volem continuar amb els del circuit curt i anar cap a l´arribada o ser valents i afrontar l´última pujada del dia on més d´un patira dalt de la bicicleta. Un cop fem cim sols ens quedarà una baixada espectacular fins l´arribada on ens espera un bon àpat per acabar de gaudir del dia.
Per poder-vos inscriure feu click aquí.

Per cert, aquest cap de setmana podriem dir que s'ha estrenat de manera NO oficial un nou fitxatje a l'equip, si tot va bé la presentació oficial serà el proper diumenge dia 23. A veure quina sortideta podem fer ... com a benvinguda !! Jejeje

Bona setmana a tothom !

29 comentaris:

Anònim ha dit...

primer !!!! jejejeje

Anònim ha dit...

Benvolguts,
espèro que no hagi estat res de important. Sols pensar el que pot esperarse de una moguda així, em fa posar els pels de punta.

Una abraçada.

Maveck ha dit...

Marikites ... jo ja estic inscrit a la cursa de diumenge. A veure si aquesta vegada aconseguim fer algo amb cara i ulls !! Va que la curta només té 16 kms !! Hauriem de poder fer rècord de participació ... i aprofitar per fer la punyetera foto !! Vinga nois, ànimeu-vos.
Mariano, la cursa es a les 10 del matí ... espero que no t'adormis aquest cop !! Jejeje
Bona nit !

Anònim ha dit...

Mariano no vindrá.!!!

Anònim ha dit...

jo ara vaig a fer l`inscripció

Anònim ha dit...

Sr. Conde, que t'has retirat del mon del pedal?
I tu Pirata?

Anònim ha dit...

Diumenge a l'open Natura de pet....@@pk aquesta vegada farem la llarga plegats pero jo m'emportare el plat petit per si de cas.......
Jo m'incriure alla mateix.

Anònim ha dit...

Companys, Com anem.

Primer: felicitar el Sr. Presi. Felicitats company.

Segon: Jo no aniré a Sant Quirze, estic practicant l’economia de guerra, com diu un meu amic, per aquet preu amb foto mols chupitos.

Tercer: No he abandonat la bici, ni tampoc el vici de fer-ho, la veritat es que compromisos ineludibles, adversitats atmosfèriques etc.. ??? i les marikonades de rutes que feu ultimem-ne es que no amb criden l’atenció, jejejejeje es broma.

Curat: ens podríeu explica amb mes detall que va pesar amb el siniestro total.


Apa, sigueu bons, que porteu el dimoni dintre, jejejejeje.

Anònim ha dit...

Felicitats presi.
Pirata , barato et sortira si bens amb bici des de Castellar , OJU amb la carretera que hi ha molt trompa matabicis a Castellar..., i a la cursa corres sense inscrure't ningu et dira res i ames et donaran avituallamet ,palabritadelniñojesus , apa ja no tens excusa i vine.

Anònim ha dit...

Felicitats Presi!!!!
Jo tampoc he abandonat la bici, companys.
La meva manera de fer fa que m'ho prengui amb calma.
M'ho paso molt bé amb vosaltres marikites!!!,però ja em feu po. Esteu molt i molt fors i em sap una miqueta nomès,una miketa feu-vos esperar.(Ja m'imagino que algú també trova a faltar la paradeta d'espera, jejejeje).
Saludus desde zArAgOzA.

Anònim ha dit...

Jo i el minipk ja estem apuntats a la Open
Vinga canalla!!
Que sou una colla de rajilles!!!

Anònim ha dit...

Al estil Pirata...jejejeje,

Primer.
MOLTES GRACIES A TOTS ELS MARIKITES PER LA FELICITACIÓ, aquest any record. Aixó que diuen que com més grans menys. Ja m´agrada !.

Segòn.
Perilla la meva asistència al OPEN, per compromís de fa temps. Dijous us dire quelcom.

Tercer.
La familia s´ha retratat, regalet i soparet, tic contentttttt....

11:58 plego velas que aviat comença un altra sant.....

Adeuuuuuuuuuuuu i Petonets.

Anònim ha dit...

Felicitats presi encara que sigui un dia tart.
Jo no se si podre sortir el diumenge, tot depen del mecanic, i del pressupost.

Anònim ha dit...

Felicitats presi encara que sigui un dia tart.
Jo no se si podre sortir el diumenge, tot depen del mecanic, i del pressupost.

Anònim ha dit...

Felicitats presi encara que sigui un dia tard.
Aquest Diumenge toca fútbol, així que "me pido rajilles".
Ostia, em sap molt greu l'accident, quina passada, no?
Be marikites, saludus, i al marikita més gran del regne, també saludus, entre tu i jo, et trobo molt a faltar.

Anònim ha dit...

FELICITATS PRESIIIIIIII!!! jajaj jo em vull fer notar més ke ningu!!!
Jo ja tic apuntat a l`open de st kirze... Obèlix, la fem asakisimo eh? al 100% jajaja, dma vaig a pagar els 21 eurusss!!! ke cabroooooooooooons!!!! suposo k incloura una chupadeta no?? nose nose, amb el preu jajaja
Estic aprenent a er funcionar el putu FACEBOOK dls collons, joder, cada cop enganxa més!! muro a muro jajaja. Fins divendres si hi ha soparet dewwww

Anònim ha dit...

Hòstia, Hòstia, Hòstia,....!!!!
MOLTES FELICITATS PRESI!!!!!
Aquesta me la pots apuntar. Imperdonable el retard.
Ja m'ho veig a venir, un altre diumenge de rajilles. Bé, es el que té sortir amb una colla de PR's.

Apali,

Anònim ha dit...

PR´s ??????? putus rajilles ?????

Maveck ha dit...

Eiii !! Com anem ??
Martí !! Visca la mare que et va parir !! FELICITATS Chavalín !!
Els que sortim diumenge que us sembla si quedem a les 08:30 per anar tranquilament desde el LS a Sant Quirze amb bici i així no hem de muntar porta-bicis als cotxes ??
Ja direu quelcom us sembla ...
Arnau i Mariano ... avui no podré acompanyar-vos al sopar del LS ... he quedat amb gent d'EGB que fa 17 anys que no vec ...
Bueno ... salutacions a tots !

Anònim ha dit...

akest diumenge ha de ser el millor de tots ok? a veure kina posicio kdem!!! Marian@ i Don, ara vinc!!!

als demes ja ho sabeu... k us la piki un poll jajaj

Anònim ha dit...

sí, sí, sí, sí !!!! ELS MAKINES JA ESTAN AQUÍ !!!!

eiiiiiiiiiii nenes, diumenge el pabellò ben alt, no ho dubten.

Ha pasar-ho pm, sort !

Petonets.

Anònim ha dit...

hi
hola companys bici ko,mecanic freganse les mans,aquets diumenge festa,la propera si,sort a tots.

Maveck ha dit...

Al final diumenge qui surt ??

Anònim ha dit...

Bona tarda germans , son les 17:30 i m'acabo de despertar de la siesta carregat com un mobil i avui no tinc "xintonics" ni "mojitos" que em frenin , temola sant Quirze que els puta maquina NEW GENERETION NON RAJILLEN venen a convertir les pedres en lava.
Dema al es 8:30 puntuals al LS i maricon l'ultim !!!!

Anònim ha dit...

8.30 L.S. PUTA MAKINA BTT TEAM!!! :-)))

Anònim ha dit...

PK! BTT NGNR!
Si senyor, m'agrada! jejejejeje
Fins demà a les 08:30 al LS.

Apali canalla,

Anònim ha dit...

un 10 x la sortida!!! ens ho hem passat molt bé! i ara a fer una mini migdiada... apa bnanit jajaj

visca N.G.N.R XDDDD

Anònim ha dit...

COLLONS!!!!
Quina PM de bloc.
Aquí ningú, actualitza el post, ningú deixa cap comentari,...
na de na de na.

Au canall, salutacions des de Sevilla.

Anònim ha dit...

Hay alguien¡¡??









Alguien mas??