Puta MàKina !


dilluns, 6 d’octubre del 2008

Pk! Una de Suau

Bona nit Companys ...
Sembla que la sortideta de diumenge per Castellcir us va provar ... m'hen alegro. És una sortida que s'hem resisteix ... l'any passat ja no hi vaig poder anar ... a vuere si el vinent tenim més sort.

Tinc el plaer de comunicar-vos que aquest cap de setmana ens acompanyaran noves cares. És per això que desde aquí aprofito per proposar una sortideta suau que a més d'un també l'hi anirà bé per anar agafant forma ... jejeje ... Podem mirar de fer un Puig, i segons com ens trovem arrivar a Sant Llorenç, podem decidir sobre la marxa. Haig de reconèixer que ja fa temps que no agafo la bici i, tot i que en tinc moltes ganes, no se com hem trobaré.

Dir-vos també que les equipacions d'hivern ja estàn en procès d'el.laboració i aquesta vegada el métode que utilitzarem per dur a terme l'entrega serà una mica diferent. Crec que després de veure l'esforç que han fet alguns dels patrocinadors per poder col.laborar amb l'equip dels Puta màKina ! el mínim que podem fer, en senyal d'agraïment és reunir-nos tots un diumenge al matí per poder fer la foto oficial de tot l'equip. Com que la última vegada va ser un autèntic fracàs pq no erem ni el 50 %, aquesta vegada s'organitzarà d'una altre manera. En el moment que les equipacions estiguin fetes, es fixarà un dia (un diumenge a les 8) per fer la recollida al Local Social, un cop allà tothom es canviarà i es farà la foto a la plaça del Imperial, a continuació qui vulgui sortir amb bici o podrà fer, i qui no ja s'hen podrà entornar cap a casa a fer nones. La petita peculiaritat és que qui vingui el diumenge que es digui tindrà l'equipació grauïta i el qui no vingui no. Ja veurem de quina manera se l'hi fa pagar ... però jo de vosaltres, no me la jugaría.

Bueno senyors ... els dilluns son una puta merda ... a veure si aquesta setmana passa ràpid.

PD: Has vist @@pk, que mal repartit està el món, tu et mories de ganes de començar a treballar i jo només faig que desitjar que arrivi el cap de setmana ... Salut !!

37 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta setmana, també PRIMER!!!! jajajaja

Us repeteixo el post que acabo de deixar en l'anterior.

Que anem per un nou record de respostes al post???? jejejeje
@@PK, així m'agrada, cansat però satisfet! (com els de la capital, un 2-2) jajajajajja ke kaaabrooon!
Tuner@, Pir@t@ i Presi, espero que diumenge el vespre penseu amb el amics. Una trucada per recollir una safata de rovellons seria un detall. jajjajaja I senyal que n'heu trobat molts.
I ara la pregunta del millon: Dimecres haig de portar a sopar uns compnays del nord, ón els porto?
si em pregunteu on sopar a Sevilla, a Granada, a A Corunya, a Donosti, a Saragossa, ... CAP probelama, però a Sabadell, ?????
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

P.D.
Pel sopar, de moment només s'amacut el Robert de Nola a Caldes. L'obció es molt bona però no tinc ganes de fer de taxista.

Anònim ha dit...

Bé, ara que ja he llegit el post setmanal, només un parell de comentaris:

1.- Em sembla perfecte que ens trovem tots per fer-nos una "afoto" de grup.
2.- Qui collons ha decidit que qui no vingui haurà de pagar el maillot. Tand de bó aquest individu tingui cagarrines el dia indicat. HE DIT!

Apali,

Anònim ha dit...

tlm, en relació al restaurant:

Can Feu- Pintor Borrassà 43-47 937277042

SAÓ - Plaça del Mercat, 1 937254127

LlUERNARI Pintor Vila Puig, 73 Sant Quirze 937210163

Tots tres molt bona cuina !!!

Si vols molt nivell, tinc un parell per Sant Cugat.

Idem, idem pel de la idéa de pagar la vestimenta !!!

Petonets

Maveck ha dit...

Hi hagi pau !!!
El que heu de fer "tots" es estar el diumenge que es digui a les 8 al LS. Hem sembla que no ha de ser gaire difícil ... i penso que és el mínim que podem fer per el nostres patrocinadors ...
He dit !!
Bona nit !!

Anònim ha dit...

La idea de pago és meva .
Pasa quelcom?

Anònim ha dit...

TLM, secundo al Presi amb lo del CAN FEU y jo a vegades tambe els porto que agrada molt als de fora es a CAN FERRAN a la carretera de sant quirze a Rubi, cuina catalana 100% ,ULL no admiten visa nomes cash....i als de MADRIT els porto a veure el mar , sempre piquen !!!
Jo aquest diumenge encara no se que fare , suposo que m'apuntare al puig+ st llorenç....
Per cert i eN MURDOCK , esta viu o la xuclat una maquina de fer endoscopies...jejejeje

Anònim ha dit...

Jo voto Can Feu , si seveix d'alguna cosa!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
La idea de que hi hagués un compromis per par de tots en quedar per puguer fer la foto de la penya PK!BTT! amb la nova equipació hauria de ser comú ¿no?.
Crec que fins aquí estem tots d'acord.
Em pensat dos o tres més putomakinerus em que si creem un compromís,efectiu, per que la penya acudeixi a la foto, és penalitzan ecónomicament.
Potser ens etivoquem però per aixó també està el bloc ¿no?.
Jo ja dimiteixo per organitzar la foto de l'equip.
Petonets i que hus la piki un poll marikites!!!!!

Anònim ha dit...

Per cert el discurs és meu

Anònim ha dit...

Ep , no ho recordava....els boletaires es podrien marcar un parell o tres de bandejetes de ROVELLONS al LS per sopar un dia de la setmana vinent....no ????, jo porto la BUTI,l'all i el julivert...VENGA nenes ese detallaso !!!!

Anònim ha dit...

No eu vist la foto del periodico del dilluns a Berga. S'els van endur tots el rovellons!!!!!

Anònim ha dit...

Xo lo de la ekipació és akest fi de semana??? OSTIAPUTAAAA!!!... jo marxo a Port Aventura!!! kina merda tios. No diré d`aplaçar la foto, xk ja s`ha dit k es diumenge, xo sisplau... no me la feu pagar ke "no tengo ni pa comeeee", "el paro no ma dao pa munxo!!!"... porfavoooooo " tengo 5hijos pa mantené!!!" jejeje

Ara en serio, kina mala llet, bueno, el divendres ho parlem en el soparet ok?? saladus!!! i merci xls missatges x el curro!!!

P.D: Maveck, no sabeu el k es tenir feina estable!!! assaboereu-laaa!!!
Presi, en algunes ocasions et tornes transparent tio!!! i no et veiem!!! jajaja

SLUT!!!

Anònim ha dit...

Be Arnau , bé

Maveck ha dit...

Bona nit, pk!
Veig que aquesta setmana serà animadeta ... bueno... al menys la gent participa i diu la seva que d'això es tracta.
Abans però m'agradaria matitzar dues coses:
1) @@pk estigues tranquil que les equipacions no es donaràn aquest diumenge. Quan arrivi el moment farem un quorum per vuere quin dia va millor a la majoria.
2) En cap moment, faig menció de que l'equipació que no s'entregui el dia que toca tingui un cost económic ... l'imaginació va molt més enllà ... tot sigui que el proper sopar que tinguem algú hagi de fer un Full Monty per poder abtenir-la ... o qui sap ... per això dic que jo no ma la jugaria ... hi ha gent que té idees molt rebuscades ...

No hem vull fer-me pesat però no se l'hi ha de donar més importància de la que té. Hem sembla que tots estem orgulloses de formar part d'aquest equip humà ... l'única cosa que pretenem es reunir a una colla d'amics uniformats per fer una foto, enmarcar-la i tenir-la penjada a l'entrada de casa, al passillo, al menjador, a la cuina, a l'habitació o fins i tot al lavabo ... (hi ha gent per tot). Estic convençut que no demanem res que no pugui ser ... i també estic segur de que ens ho passarem de puta mare ... com sempre.
He dit.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!
Que calladets que esteu ¿n?

Anònim ha dit...

Sembla que diumenge hi hauràn plujes ...

Anònim ha dit...

Van 2 pollas x la universidad y le dice una a otra... y tu xk vas tan contenta??? y la otra responde, esk tengo examen oral!!!

Maveck ha dit...

Estic amb el Pitu !!
A veure si fem un sopar al Local Social !!
Que us sembla dijous ?? Ja direu quelcom.

Anònim ha dit...

Porto Lambrusco x sopar, nose si es bona idea... fins ara

Anònim ha dit...

@@pk, jo prafareixo un "châteauneuf-du-pape, collita 2005, si pos ser !!!!!

Anònim ha dit...

aH! per cert, diumenge estare CAÇAN bolets !!!

Anònim ha dit...

Hola senyors.
Ostia quina setmana, mogudeta no?
Jo també penso que haurien de fer un soparet de germanor(amb bolets estaria de puta mare, jejejeje) per llimar "asperezas", no se, ja direu alguna cosa.
Tota la meva vida jugant a bàsquet i ara arriba el Judas del meu fill i s'apunta a futbol, que cabró, i a sobre els partits de casa li han posat el Diumenge a les 9:00, "Pá jodé", així que aquest Diumenge no sortiré amb bici, toca fer una mica el hooligan, ara, que ja em veig per la tele anunciant les natilles, jejejeje, algú coneix un bon representant?
Bona sortida i als boletaires que els hi vagi molt be.
Adéu.

Anònim ha dit...

Tenim Sopar ...
Serà el proper dimecres on sempre ... el Rest. Gràcia (per proximitat) despprés de sopar anirem a fer el veure al Local Social i farem el passe de diapositives ...
Ja concretaré més endevant ... ara encara tinc resaca d'ahir !!

Anònim ha dit...

Boletaires , curreu-vos-ho per dimecres !!!! Uns rovellonets deputamare ja se'm fa la boca aigua !!!
Gigi , si vols que el teu fill faci basquet l'hi has de prohibir , despres jugara....ames lo del futbol es lo mes Holigan capariomadre veuras els altres pares quina gent mes maca i assenyada ......

Anònim ha dit...

Molt bé Maveck!!!
Ahir em preguntes si dilous em va bé per sopar, i et dic que si i tu ni corto ni perezoso ho poses el dimecres. Doncs va a ser que no. Que us vagi molt a gust.
Per cert, demà quans serem?
Entre holigans, boletaires i rajilles, em sembla que un parell i l'apuntador, no?

Apali canalla,

Maveck ha dit...

Tlm, tens tota la raó del món.
Però després de que tú marxesis vaig trucar al Sr. Presi per vuere si l'hi anava bé i li era impossible, a més al Pitu tambévl'hi va millor dimecres i vem dir de canviar-ho ... que ens anava bé a tots. Desde aquí us convido a que proposeu si us va millor dimarts. Espero la vostra resposta.
Salutacions.
PD: Espero que entengueu lo complicat que és posar d'acord a tota la colla ...

Anònim ha dit...

Cap problema canalla!!
Feu el sopar dimecres, axí tindré que donar menys explucacions a casa. Que per una setmana que no vaig de viatge, millor no jugar amb foc. jajajajaja
Apali,

Anònim ha dit...

no, Pep has de venir tio!! digali a la Rosa k t`han segrestat!! jajaja, si voleu , el dimarts em va bé a mi, xo fikeuse dacord a veure si sen`s passara ok?

dema som tlm, maveck, obelix, don antonio, minipk i jo. fem un puig o una tartana i un peazo petaskes!!!!!! ahi con un par de webs

fins araaaaa

Anònim ha dit...

@@PK!! Tindràs un "compinche"!!!!
Ve un company meu que es "Madrilenyo" i del real madritttt!!! jejejejejeje (diuen que es un makina) NO ens facis quedar malament ia "a por él". jajajajaja

Fins d'aqui una estona!

Apali,

Maveck ha dit...

Nenes, tot bé !!
La sortida perfecte, com sempre ...
Només dir-vos que el sopar que teniem la setmana vinent queda supés fins a nova ordre.
Salut i independència !!

Anònim ha dit...

Ei!!!! ha estat molt xula la sortideta!!! hem ciclat, menjat i begut lo just xk no passes res jajaja!!! El sopar ja es fara cuan cohincidim tots i k ens vagi b.

Bueno gent vaig a fer la passejada del diumenge!!! dewwww

Marian@, i pir@t@: cm an nat els bolets??

Anònim ha dit...

Molt be ,molt be , una cicladeta de 32Km suau, tranquila i el mes important es que ens hem fet un tip de riure que em feia mes falta que una altre cosa .....tota la puta setmana amb la puta crisis i donant anims a tothom del meu voltant , al final acaba amb el meu humor....avui he carregat piles de veritat ,garcies putamakineros m'ho he passat molt be !!!

Anònim ha dit...

ah!!! fikeu akesta adreça www.masfresa.com us agradara!!!

bona setmana!!!

Anònim ha dit...

WWW.MASFRESA.COM

ara es veu millor jejej

Anònim ha dit...

ARNAU!!!!! ke kabrooooon!!!!!

Anònim ha dit...

Arnau, ke kabroooon!!! es poc.

Anònim ha dit...

Es que espereu rovellons, heu fet tar, ja estan a la pancha.