Puta MàKina !


dissabte, 27 de setembre del 2008

Pk! Castellcir



Benvolguts companys, després de un cap de setmana inusual, tornem a la normalitat i o fem de la millor manera que ho sabem fer, anant a ciclar.
El proper cap de setmana tenim una pedalada per Castellcir, l'any passat alguns de nosaltres ja van tenir el privilegi de fer-la i la sensació va ser força bona, esperem que aquest cop sigui igual o millor. També esperem que aquesta vegada hi hagin més integrants del grup, l'última pedalada només va contar amb la presència d'un dels companys d'equip el Pitu.
Les inscripcions es tramiten directament allà el mateix dia a partir de les 08:30 i la sortida no serà fins a les 09:35, voslatres mateixos podeu quedar com sempre a les 08:00 al LS.
Una vegada més l'equip quedarà dividit, un servidor es presenta a la mitja marató de Sant Cugat. Hem sabrà greu no poder acompanyar-vos, però ara mateix, és més segur còrrer que anar amb bici ... jejeje
Només hem queda desitjar-vos a tots una bona setmana.
Fins aviat.

42 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer!
Primer!
jajajajajja
PRIMER!!!!

Anònim ha dit...

bona niiiiiit a tots!!!! com ha anat la sortideta d`a8? suposo k a l`hermita del puig hi haureu trobat bastanta gent no? he llegit xl diari k feien misa i nose kina historia x alla dalt... nose sigui el k sigui, espero k us ho hagiu passat b!
Jo he passat el finde a Castellar de n`Hug amb la familia de relax. La setmana vinent a veure si s`apunta força gent a la de Castellcir ok? inga vaaaa!! jejej

Obèlix i Presi, moltes gràcies x tot el k esteu fent, si algun dia teniu algun problema no sus preocupeis ke me los cargo a tossssssssss!!! jajajaj, de veritat merci!

Ala familia, vaig al catre... k vagi beeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Anònim ha dit...

Hostia Maveck , per mi seria mes perillos correr darrera d'una "llebre" com la que vas a les curses que tirar-me recte puig avall...jejejeje , a llarg termini les cosequencies son pitjors, torna a al vici de la bici posats a triar...!!!!

Maveck ha dit...

Obélix gràcies per el consell, el tindré en compte, creu-me. Si no surto amb bici és pq encara no la tinc, la té el Juanito que l'hi està muntant unes rodetes com les del meu fill, jejeje ... però no us penseu que m'estic a casa sense fer res ...
la setmana passada vaig còrrer 10 kms. diumenge, 10 més dilluns, 10 més dimecres, 15 dijous, 13 diumenge i avui n'he fet 12 més ... si no recordo malament això son 70. Un màkina !!
Bueno, demà agafo l'Ave i vaig a la kapital fins divendres. Tindré el bloc una mica desatés, espero hem disculpeu.

Maveck ha dit...

Per cert, hem fan arrivar desde el departament de Marketing que a consecuència d'aquets matins que refresca més, ja s'han dut a terme el tràmits necesaris per confeccionar les equipacions d'hivern que consten de jaqueta, pantalons i guants calefactables ... ai no .. això últim no.
En el moment que estiguin al Local Social ja us ho comunicarem pq les pogueu passar a recollir.
Salutacions.

Anònim ha dit...

ola
jo tmb vindre XD

apa ddew

Anònim ha dit...

Molt be minipk!
Tu si que ets un crakc!!! i no akst colla de marikitas!!!

Anònim ha dit...

Molt bé Minipk!!! ets el millor!!!

Maveck ha dit...

Salutacions desde Àvila, la ciutat dels convents ... acavo d'arrivar fa una estona i ja m'he engreixat 3 kgs. Quina por ... bueno reis, que us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Maveck, ciutat dels convents i dels "chuletons" (en els dos sentits) jajajaja

Jo ja me pre-apuntat a la pedalada de Castellcir.

Apali canalla salutacions des de Zebiya! jajaja

Anònim ha dit...

jajaja, no vius bé cabrón!!!! a disfrutar nene!!

Tlm de puta mare!! ja tornara tot a la normalitat de moment ja sóm 4 Minipk, DonPK, TLM, i jo... suposo ke Marian@, Titi, etc... tb vindran no?? ah x cert a per la llarga n??? 50 km?¿?¿? jajaja

fins divendres!!!

Anònim ha dit...

Ah!!! El tema transport, hora etc... cm ho fem?

Anònim ha dit...

Hola a tots.

Aquest cap de setmana tinc festa festassa d'una amiga que fa 40 anys, així que tinc un 99,9999999% d'acabar fent "la conga de Calixto" escandalosament borratxo, a més estem a fora, així que la de Castellcir me la salto.

Que acabeu de passar una bona setmana i bon viatge de retorn per els que esteu per aquests mons de Déu.

Anònim ha dit...

No pudra ser i mera que en tenia ganes, en te la culpa, el furat on e posat el peu, conseqüències, esquinç de turmell, una setmana de repos, que hi farem.

Anònim ha dit...

uhmmmmmm, no se, no se ..... encara estic com els avis del inserso, tinc pooooooooooooor !

Ja us dire quelcom, començar la temporada amb una curça oficial, como que no zé ! digueu-me rajilla nº 1, ja veurem.

Petonets.

Anònim ha dit...

Hola supers-btt!!!
Jo faré com sempre. En principi ving , desprès faré el que el cos em demani. jejejeje
Estic al 50% . Silvia? o Btt?.
De tota manera saludus!!! desde la capital del reignat Aragonés.
Fins aviat.
P.D. Gigi no facis barrejes.Un petonet!!

Anònim ha dit...

Se m'olvidaba!!!
Jo faré la curta si ving.

Anònim ha dit...

Canalla!!!!
Com sempre,.....
servesssita, tapita! jejejejejeje
Jo ja estic pre-apuntat. Presi: que jo només he sortit un dia depres de la baixa forçada!!!! Si vens tindràs company de patiments!!! jejejeje.
Apa nenes, vaig a dormir una estoneta, que demà m'haig de llevar a les cinc. M'esperen a cordova a les 9. Collons, no eren poc treballadors aquests Andalussos!!! jajajaja
Apali,

Anònim ha dit...

Nenes, que collons a les 9, a les 8!!!! "que malo es el acohooool" jajajajaj

Anònim ha dit...

collons, ke rajilles k esteu tots no???

Ei companys, el dimarts ke bé començo a currar de nou a la obra de gruista!!! ke beeeee!!! de moment tinc una mica mes de mig any assegurat de feina, dsp... deu dira jejeej, buenu, m`ho creuré cuan hagi firmat el contracte!!! ajjaja.

Bona niiiiiiiiiit!!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona @@PK!!!!
Tu si que ets un autèntic crack.

Bé canalla, ja he anat a cordova, he fet la presentació i ja estic de nou a Sevilla, mort de son pero amb la feina feta. Ah! i molt ben feta. jajajajaja

apali canalla,

Anònim ha dit...

Enhorabona @@pk!!!!
Aixó s'haurà de cel.lebrar amb uns "chupitos", no?

Anònim ha dit...

Enhorabona Arn@upk!!!!!
Manos a la obra.

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiii @@pk, aixó vol dir xupitos pa tooooo er que veaaaaaaaa ! la millor notícia.

Bè tlm, si em fas costat ja vindre.

Per cert gigi, la setmana vinent desprès de les 18:00 quan vulguis, fes un sms al móvil i digan día, ok?

torneu tots sans i estalvis a la terra estimada, sigueu prudents i bons minyons.... jejejejeje

Petonets

Anònim ha dit...

Moltes gràcies!!! a veure k tal va, espero k be!!
Ah!!!... i aneu tornant tots d`on estigueu k s`ha d`estar una mica a casa i no tanto bamboleo ehh?? ajaja

Merci gent.. i tenim pendent uns chupitejosssss!!!!

Maveck ha dit...

@@Pk! S'ha acavat la bona vida ...
M'hen alegro per la feina ...
Avui torno a casa ... tinc ganes d'arrivar.
Vinga colla.

Anònim ha dit...

si @@pk si k son un rajilles
po kuan es diu chupitos per tots son chupitos incuinme a mi xD xD
bueno pos re fins diumenge
vinga colla de marikitas

Anònim ha dit...

minipk , que pasa tiu?
Fins als 18 res d res , nene!!!!
Apreta el cole , no el cul, i després el que toqui.
Fins diumenge nenes.

Anònim ha dit...

hem kdat dma a les 7.45 no??? no se segur i aixo k li vaig preguntar ahir x la nit a Dn Antonio... sera alzheimer.. dieu algoooo

Anònim ha dit...

7:45 ???

si em retraso una mica, espereu,que tinc que inflar per davant i per darrere, jejejejejej

fins demà.

Petonets

Maveck ha dit...

Hola canalla ...
Demà ja miraré de ser a sota a casa per fer la foto de la jornada.
Bueno, ara vaig a sobar una mica que demà també es presente el dia durillo.
Nanit.

Anònim ha dit...

ooeeeeeehhhh!!!!
ooooeeeeeeeeehhhhhh!!!!!

Collons canalla!!!!
PARTIDASSSSOOOO!!!!!

Ja tenim equip! jajajajajaja
Aquest any si!!!!! jajajajajaj

Apali nenes, fins demà.

Anònim ha dit...

UIIIIII SIIIIII!!!! Maveck!!! kin dia més durilluuuuuu!!! et costara molt de llevar- te eh??? sisiiiiiiiiiiii jajajajaja.

fins ara penya....

P.D: AVUI NO MA SORTIT CAP GRÀ D`IMPORTANCIA jajajaj

Anònim ha dit...

@@pk que passa tio, el que fa l'enveja ....!!!!!!!!!! el dia que volgueu veure un bon .... !!!!!!!!!a partir d'ara ja estaré més a sobre vostre, així que menos comentaris ok... pq aquest blog el dominarem les dones...

Anònim ha dit...

Bona sortida la d'aquest mati pels vols de castellcir, a sigut un recorregut molt maco.
Hi comprat dues parceletes.
Per cert moltes felicitats pel Marc i l'Eva per la mitja marato.

Maveck ha dit...

1/2 MArató de Sant Qgat.
2 hores, 2 minunts 57 segons
Un puta màkina autèntic ...
I l'Eva igual ... com una campeona.

Anònim ha dit...

felicitats pels fondistes !!!!
Castellcir, esplèndit !!! com sempre bona companyia.

Petonets.

Anònim ha dit...

Com sempre, felicita a tots per la gesta.

Jo tombat el sofà fen repos, aquesta setmana turnare a agafar la bici, avera com respon el turmell,
Surtida curte de La Falcunada 36 Km. collons, em de estar en forma…. .

Bona setmana a tots.

Anònim ha dit...

Bona tarda a tots. Ja ho diu el nom, unes putes màkines esteu fets.

@@pk: "Que te portes bien, y hagas caso a la señorita, respeta la fila y a tus compañeros, cómete todo el bocadillo a la hora del patio, y en cuanto llegues a casa haz los deberes" jejejeje, en definitiva, QUE TINGUIS UN MOLT BON PRIMER DIA DE FEINA, i no volies tornar a passar fred?, doncs ves preparant els "gallumbus" de llana que diuen que farà fred, jejejeje, ah, i a dormir d'hora que demà has de matinar.

Adéu.

Anònim ha dit...

Bona tarda gent!!! kina sortida mes wapa la de Castellcir!!!!!!!! un terreny de puta mare i una gent molt maca, el k pasa esk xls 16 eurus k vam pagar es podien haver enrollat una mica mes amb el tema detalls... la manta va molt bé xo... nose jajaja.
Enhorabona a en Maveck i L`Eva x la mitja marató, sou tot uns campions!!!

Bueno makines a8 ha sigut el meu "primer" dia de treball i estic reventat!!!! jajaja, vaig a sopar. ens veieeeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Bona nit canalla!!!
Saludus desde Alcañiz i Arnau benvingut al club dels currantes.
De la sortida del diumenge , bones impresions i una caca d'esmorzar i regal x 16€. Sempre protestant pel preu , jejejeje.
Aquet diumenge el presi el pirata i menda lerenda anem a buscar (mai més ben dit) bolets a Berga.Aixó vol dir que no gaudirem de btt i la vostre companya. jejejej
Sembla ser que la amiga del Marc l'Eva vindrá a provar la bici de muntanya i és una pena no puguer sortir amb ella.
Buenu , vaig a sopar.
Petonets x tots.

Anònim ha dit...

Que anem per un nou record de respostes al post???? jejejeje
@@PK, així m'agrada, cansat però satisfet! (com els de la capital, un 2-2) jajajajajja ke kaaabrooon!
Tuner@, Pir@t@ i Presi, espero que diumenge el vespre penseu amb el amics. Una trucada per recollir una safata de rovellons seria un detall. jajjajaja I senyal que n'heu trobat molts.
I ara la pregunta del millon: Dimecres haig de portar a sopar uns compnays del nord, ón els porto?
si em pregunteu on sopar a Sevilla, a Granada, a A Corunya, a Donosti, a Saragossa, ... CAP probelama, però a Sabadell, ?????
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

P.D.
Pel sopar, de moment només s'amacut el Robert de Nola a Caldes. L'obció es molt bona però no tinc ganes de fer de taxista.