Puta MàKina !


dimarts, 2 de setembre del 2008

Pk! Festa Major '08

Ja hi tornem a ser ... després de les vacances, torna la normalitat, els antidepresius van més buscats que la Nintendo DS per nadal ... jejeje però no està tot perdut, ens queda la Festa Major de Sabadell i, aviat la diada.

Aquest any per la Festa Major hi han varies activitats que ens poden interesar:
En primer lloc, el disabte a les 23:00 hores, tenim la 1a PEDALADA NOCTURNA EN BTT.
Recorregut de 15 km. aprox. Aquesta pedalada no és competitiva. Els participants faran el recorregut en grup controlats per l'organització. És obligatori l'ús de casc i il·luminació. Nivell de dificultat “mig-alt”. Sortida de La Bassa, recorregut pel camí del Ripoll fins el Molí de l'Amat, pujada fins el Pla i seguint pel camí cap a Togores, Can Vilà, creuar el torrent del riu Tort i pujar direcció camí Ral de la Salut, baixar i després pujar cap a la Torre del Canonge, continuar per el camí del riu Tort fins la passera del Molí de la Torrella, reprendre el camí del Ripoll fins a la Bassa.
El diumenge a les 10:00, 30a CURSA POPULAR DE SABADELL I 3a MITJA MARATÓ "CIUTAT DE SABADELL". A la mitja Marató hi participarán dos del components de l'equip, el Don Antonio i en Maveck, això farà que no podem acompanyar-vos a la sortida betetera dels diumenges.
Finalment, dilluns a les 11 del matí tenim la PASSEJADA POPULAR AMB BICICLETES I PATINS: Sortida i arribada a la Rda. Ponent. Passejada no competitiva oberta als més grans de 7 anys. És obligatori l'ús del casc. Recorregut: sortida de la ronda de Ponent, ctra. de Terrassa- Barcelona, c. de Ramon Llull, pl. de Ramon Llull, c. de Joan Martorell, pg. del Comerç, pg. de Rubió i Ors, c. de Sol i Padrís, c. de Brutau, av. de Barberà, Rambla, pl. del Doctor Robert, pg. Manresa, via de Massagué, ronda Zamenhof, pl. Catalunya i arribada a la ronda Ponent.

Llógicament, hi han un munt d'activitats, però jo només us faig saber les que més ens poden interesar.

Fins aviat.

35 comentaris:

Anònim ha dit...

JAJAJAJAAJ Pir@t@!!!!!

Anònim ha dit...

jo aquest diumenge tampoc sortiré. gggrrrrrr!!!!
Bona festa major a tots els "saballuts"!
Apali,

Anònim ha dit...

Avui he entrat al Zulo que tinc al garatge i havia la meva Bici vella alla penjada com un pernil ,que em mirava amb cara de pena perque no la trec a passejar....No sabeu algu que la vulgui? on la porto a vendre ? Es vella visualment pero tots els comonents son XT ,rodes i llantes noves i les suspensions unes roch shot (o algo aixi) de l'any 06 amb bloquejador al manillar .....
Fareu una bona obra si em passeu un possible comprador.

Anònim ha dit...

Obèlix... abandones la vici?? ke dius??? ja no vindras +? o sóc jo ke mu crec tot??? espero k no sigui aixi ok??

Tlm, no et desanimis k ja et keda pok x ciclar!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Pitu , jo bull una bici barateta,ja parlarem.

Anònim ha dit...

... desde Menorca, un saluduuu a tots els pks. Bon temps, bon peix i molta teta i culet a la fresca, jajajaja.

Que tingueu bona festa major, jo procuro aprofitar el temps de vacances a tope.

Petonets

Anònim ha dit...

Hola senyors
salutacions desde el barri maritim de Sabadell,s'acosta un cap de setmana ple d'activitats, pero jo no podre vindre a ciclar estic apuntat al torneix local de "punt de creu" i soc el cap de serie nº 2, el nº1 es la tieta Tresina....i al master series de llanzament de pinyol d'oliva arvequina, aqui son el nº 23 de la ATP (Asosciacio de tiradors de pinyols)...Tlm recuperat aviat, l'ho teu ja es vici...Obelix fes com jo, guardala que amb uns anys aixo pujara de valor, i al mercat de Brocanters i Antiquaris de Cardedeu es pagara be...Mariano tu sempre ho vols tot baratet.....per cert tinc unes xancletes de color blau de la marca Dungi (d'aquelles del dit), amb poc kilometres, 4 pasejades per Coma-ruga, dos sotidres a compra el diari, preu a negocia o les cambiaria per un termometre digital....Aranu que l'obelix no deixa la bici, nomes vols vendre la vella, tranquil!!!.......Presi quina enveja esta ara a Ses Illes gaudin del sol, la platge i sobre tot de tota la teta i culet de la costa, que vagi molt be i que descanseu....be i ara ja paro, algu a de treballar per aixecar aquet collons de pais

Siau

Anònim ha dit...

La xancletes meves marikita , però fes-me preu jejejej!!!!!!

Anònim ha dit...

ARNAAAAAU es bici vella !!!!
Maveeeeeck deixeu de fumar coses rares collons !!!!

Anònim ha dit...

Ja m'ha tocat el rebre !!
Jo no fumo res raro ... perquè no hem deixen ... jejeje
Pirat@, aquest porta-bicis que dius pinta bé, com ho podem fer ?
Hem convides a dinar disabte i ens el mirem, potser m'interessa. jejeje !!
Avui el Don Antonio i un servidor han anat a córrer una mica més ... s'acosta diumenge i tenim el repte d'acavar la mitja marató ... quins nervis ... a veure com va la cosa.
Obélix jo busco una bici per moure'm per aquí, però cutrilla, la teva pinta bastant bé i ja hem van fotre una que hem va costar 100 € ... pq no l'hi fas una foto i me la passes que la penjaré al blog?
Tlm, ja no et reconeixaré quan vinguis ... espero que et recuperis del tot i aviat puguis venir a donar canya a aquesta colla d'avis !!
Nois, que us sembla si començem a planejar una soparet ??
Ja diureu algo !!
Bona nit !!

Anònim ha dit...

Estimats companys, petits i grans.

Com ja Baix comentar, jo no sortiré fins pesat la festa majo, del bari de Castellar,.... jejeje.

Dissabte tinc rally, Baix primer del campionat i no puc fallar, man dit que serem quatre gats, si algú de vosaltres bol pasar una bona estona i esmorzar calent, dissabte es un bon dia, rally de terra, mol divertid, us puc deixa un cotxe competitiu. Que voleu, un Porche, un Subaru, Ferrari, en el meu garatge els tinc tots.



Diumenge, seguiré explorant la sona per acabar El Camí del Drac, hi ha sorpresa.

Anònim ha dit...

ok Obèlix, ja pensava k volies abandonar Puta Makina!!!!
Ostres, a8 he jugat un partidet d futbito amb 2 ke son familiars de la chapisteria Montcada jajajaj ja me fet coneixer :-)

ei!!!! lo dl soparet k no es refredi ok?

algu sortira el diumenge?

nanit!!!!

Anònim ha dit...

tic tac tic tac....

Anònim ha dit...

Aprofitant que aixó sembla el "segundamano":

LLogo habitació a noia liberal de entre 18 i 22 anys a canvi de sexe. No pateixi, jo amb 9 o 10 cops per setmana vaig servit. Hi ha possibilitat de llogar 4 habitacions( la family la fotaria al garatge), preferible mides de 120-60-90 (120 de pit, m'agraden pexugones).

Pel soparet, m'apuntu, i el Diumenge, que?

Bona festa major.

P.D. Ja m'ho dic jo: Gigi, ets un fantasma, jejejejeje.

Anònim ha dit...

Ven dues tauletes de nit plenes de mitjons , calcetes i caçotets!!!!
Bon preu
Adeu marikites!!!!!

Anònim ha dit...

es ven caixes de condons a punt de caducar.....no val riura no fa gracia.

Anònim ha dit...

que cabrooonss.....

Anònim ha dit...

esteu penjats.... jejjeje

Anònim ha dit...

Hola soc una noia de 21 anyets (125-90-60)i m'interessa l'habitació, les tauletes de nit i la caixa de preservatius. Amb qui puc parlar per arrivar a un tracte raonable ??
Adios.

Anònim ha dit...

Hola gateta

No t'interaseran unes xancletes???

De totes formes amb aqueste mides deus ser com un embut, no???, a l'habitacio no pasaries per la porta, la tauleta de nit nomes podries guarde les calses si no son de coll alt, i la caixa de preservatius et servira per fotrela a sote de la pota de la tauleta de nit que va coixa.....quedat les xancletas nena!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Tinc una ruta per fer, molt bona, durilla, pero amb unes vistes acollonants, " la volta a Sau-Susqueda", jo l'he fet amb 4x4 i em va agradar moltisim

Mariano necesito el nuemro de conta per pagar el tema maillots, passem un correu please!!

Siau

Anònim ha dit...

Maveck collons!!!!
Donal-hi el nº de cte al Murdock , que no podem fer les equipacions d'hivern fins que no tinguem els cales dels sponsors.
Espabilat!!!!

Anònim ha dit...

A mi no em demaneu el nº de compte perque ja no en tinc ....tal i com esta el pati ,els 20 eurillos que porto a sobre es tot el que tinc ....
A part de la bici vella em venc a mi com a psicolec anti-crisi , tinc el master fet ja que em passo el puto dia animant clients depres,algu vol posar un anunci en una tanca publicitaria ? en tinc unes quantes.....

Anònim ha dit...

Ei Murdock, "usurpador", tu concentrat en el punt de creu i el llençament de pinyol que de la gateta ja m'ocupo jo, i si vols vendre les xancles ves a la porta del "Carrefú" i fas un 3X2 amb alguna cosa més, jeje, gateta, gateta, gatetaaaaaaaaaaaaaaa.

A veure si la gateta resulta que te més "rabo que el diablo".

Hi ha sortida o no el Diumenge?
Tlm, tu no, ja ho sabem, ara, que si vols gaudir de la nostra companyia, podríem quedar per esmorzar, al Petaskes potser?


Adéu.

Anònim ha dit...

Bona FESTA MAJOR 11111111111
Clar está als de SBD , inmillorable.
Als demés també.
GIGI cada dia t'acostes més al nostre Patró Arn@upk.
Pito ens veiem de FESTA MAJOR!!!!
Petonets , vaig a mirar el correu.
Chao!!!!!

Anònim ha dit...

Gigi , al petaskes desde Sabadell OK??
Petonets!!! Bona idea , aixins el disminuit del teu vei,de bon rollo), també vindrà . Segur!!

Maveck ha dit...

Nº de compte dels Pk! Btt Team:
2013 0145 78 0201276828

Salutacions.

Anònim ha dit...

jo no se segur si sortiré... depén com acabi a8. ja us dire algo... bueno, aixo si algu surt... jejeje

BONA FESTA MAJOR!!!

Anònim ha dit...

MAVECK!!!!!
Tu en que penses??????
Informació confidencial per internet public????????
Estas més malament del que pensava!!!!!!!

El tue iphone NO sap enviar SMS????

ai, ai, ai, ai,......

Anònim ha dit...

ola marikitas rejilles, avui he tingut una experiencia religiosa.i aabat la meva primera 1/2 marato.
Avui mes que mai i fet servir el lema dels loritos el dolor s pasatger la gloria per sempre

Anònim ha dit...

Don Antonio, ENHORABONA MAKINA!!!

Anònim ha dit...

Felicitats Don Antonio man!!!!!!!!!! kina passada tio, aguantar una mitja marato!!! despres dieu ke no esteu forts tios.... I tu Maveck ke has fet?? encara tens cames?? jajajaj
Prososo una minisortida demà, nose si us veieu amb ganes dieume algo i nem a fer un Petsaks!!

inga a seguir amb la FESTA MAJOR!!!!!!

sopar, us enrecordeu???? ke no es refredi.

Anònim ha dit...

Demà pedalada popular!!!
Qui vulgui que em truqui

Anònim ha dit...

Proposo sortida per dijous, podem fer una pastoreta. A veure cuans rejilles hi han.
Com a anat la bicicletada, hi habia molta gen?????

Anònim ha dit...

jo m`apunto a la pastoreta!!! Felicitats Maveck tb x la mitja marató.

ens veiem al castell de focs.

fins araaaaaaaaaaa