Puta MàKina !


diumenge, 19 d’octubre del 2008

Pk! Falconada 2008 (3ª Edició)

Benvolguts companys Puta Makinerus !

Aquest cap de setmana tenim l'esperada Falconada que s'organitza desde el Club Falcons de Sabadell. No cal dir que la presencia dels Puta Màkina es esperada amb gran admiració !! I per aquest motiu hauriem de poder presentar-nos amb tots el efectius disponibles.
En aquesta tercera edició trobareu dos recorreguts: un 50,86km força exigent i l'altre de 36,30 km. de nivell mig, perquè pogueu escollir el més adient a la vostra forma física.
Descobrireu nous racons i paratges que ens amaga la zona del Vallès, pedalejant per pistes, trialeres, trams tècnics, bones rampes i per les baixades tant desitjades.
Abans de la sortida us oferirem un petit refrigeri i, qui ho desitgi també podrà veure la projecció del DVD de l'edició anterior que estarà en funcionament des de les 07:00 a les 07:45 h a l'interior de la masia.
A la masia de Falcons, disposareu d'un servei de mecànica abans de la sortida i, a la arribada disposareu d'un servei de neteja bicicletes.
Durant el recorregut hi haurà 2 avituallaments sòlids pel recorregut llarg i 1 avituallament pel recorregut curt i, a l'arribada hi haurà un bon àpat de pa amb tomaquet i botifarra i beguda per a tothom.
Atenció, les inscripcions s'han de cursar a través de l'enllaç que he deixat a la dreta del blog i després s'ha d'anar a fer l'ingrés a la Caixa.
El diumenge, a partir de les 7 del matí es poden anar a recollir els dorsals i oferiràn un petit esmorzar de benvinguda. Els que veniu de més lluny teniu la paraula, podem quedar a les 07:30 directament al Club Falcons o a les 07:15 al Local Social ... vosaltres mateixos.
Bona setmana a tothom i espero poder veure a tot l'equip el diumenge !!

33 comentaris:

Anònim ha dit...

primer.....por fin hostia!!!!!

Anònim ha dit...

primer.....por fin hostia!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Mestres ahir erau la gran majoria ciclan jo era en un putu congres fen una presentaccio a 800 otorrinolaringologos, deseosos de sangre i amb moltes ganes de preguntar, una hora donan-me pel cul avui tot el dia amb pomadetes, espero estar aquest diumenge ciclan al vosttre costst a la Faconada

Siau

Maveck ha dit...

Ja estic inscrit a la Falconada !!
M'he proposat un altre repte ...
el dia 1 de març ... m'ho estic pensant ... encara no es segur ... ja veurem !!
Salutacions!

Anònim ha dit...

Jo Falconada , pero no se si de 50 o 36Km, el meu cos ho dira el mateix dia......
El diumenge vaig correr la cursa del club Natacio sabadell de 10Km i al arribar hi havia don Antonio a la meta suat com tots ,fins un quart d'hora abans de la cursa no vaig decidir que la correria.......estava veient la formula 1 i vaig veure que l'Alonso podia anar solet sense mi i com qui va a al bar vaig anar a fer la cursa ...condoscojones apa !!! els putamaquineros som d'una altre pasta......

Anònim ha dit...

oooooooleeeeeee, ezto son mit niñoooo !!!!
zi zeñor !!!

Parte del presi:
els moquitos començen a estar controlats, i pasat a la carraspera octogenària, amb els escupitajus corresponents... exs, exs.

Demà fare la proba del agodon, una bicicletada al Club 60´ i veurem.

PETonets per tots i ... totes.

Siauuuuuuuuuu

Maveck ha dit...

Una web entretinguda ... val la pena registrar-se!!
www.facebook.com
Salutacions.

Anònim ha dit...

Hola marikitas, jo tambe estic apuntat a la falconada, espero que siguem molts ens guardaran una taula pels puta makines, tinc informacio CONFIDENCIAL el recorregut sera entre Castellar i Sabadell.
Podem quedar a les 7'15 al LS

Anònim ha dit...

Jo també ja estic apuntat i pagat per la falconada 08

Apali canalla, no us feu de pregar. Que cada vegada us agrada més que us vagin al darrera.

Doncs au, salutacions des de A Coruña.

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom, algun enxufat infiltrat pot aconseguir els dorsals abans del diumenge ? seria un puntas dormir mitja horeta mes....
Don Antonio jo de tu deixaria el bar i em dedicaria al espionatge jajajaja....50km des de Sabadell...es o cap Castellar o cap a Castellar ...o cap a Castellar no te jode jajajaja, que cabron que soc !!!!
Feu bondat i menjeu espaguetis tota la setmana.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Jo tambe ja estic apuntat a la Falconada, per l`'any que be em de negociar un preu especial per el ambien i la nota de color que l'hi donem a la cursa, sense nosaltres no seria el mateix...obelix jo m'estic foten llogurs de rabiolis

Siau

Anònim ha dit...

el capullo de l'anterior post soc jo

Anònim ha dit...

Jo tb tic inscrit a la cursaaaaa 50 kilometrets de res!!! i el Mini pk ke be?? ja estic patint xl diumenge jajajaj

ens veiem ara... a veure si perd el putu barça jajajaj


bona setmanaa!!!... o lo k keda,...

Maveck ha dit...

Visca el Barça !!
Nois, és molt possible que el diumenge poguem estrenar les equipacions d'hivern noves ... i fer la foto de grup que tant estavem esperant. Degut a la gran participació de tots a la Falconada hem cregut oportú fer les entregues aquest cap de setmana per poder fer la foto oficial el diumenge. Que us sembla ?

Anònim ha dit...

Hòstia canalla!!!!
Anem per punts:
- El puti Barça no perd ni els entrenaments. No com d'altres, oi? jajajajajaja
- El mino PK havia de triar entre Falcolnada i cap de setmana de colonies amb nenes. Que creus que ha triat????? jajajajaja
- Obelix: que kabroooooonnn!!!! Don Antonio com et deixes matxacar. jajajajaja
- Murdock, etic amb tu. Pels PK's Open free !!!! jejejeje
- Ah!!! i respecta la "afoto", (vaig a fotre follon) Aquest fiumenge no val, millor propossar-ho per un dia "complicat" jajajajajajaja

Apali canalla,

Anònim ha dit...

hola

Anònim ha dit...

MARIKITAS qui vulgui ja pot passar pel LS a recollir les equipacions d'hivern per estrenar-les a la falconada

Anònim ha dit...

Hola neeeeeeeeeneeeeeeeeeeeeessss!

qtalllllllllllll ??

Dir-vos que l´esponsor CISVASA ja ha fet el gesto transferir a la compta de BttPK, 50.000 de les antigues pesetes. Ja podem fer el sopar, jajajaja.

Jo de moment no he fet la inscripció, però si el genoll esquerra no em falla, no faltara a la cita.

7:15 al local social doncs ??

Pel que fa a l´equip de hivern, crec que no caldrá la calça llarga, pronostican un dia assolejat.Matí primera hora fred i prou.

La Falconada pot ser el moment de juntar de nou el nucli dur, eiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

Siau !

Petonets !

Anònim ha dit...

FALCONADA!!! FALCONADA!!! FALCONADA!!! UEEEEEE

Diumenge pot ser un gran dia!!! es reuniran tots els membres de puta makina???

Putamakinatins SI
Putamakinatins NO... PROU, PROU, PROOOOOOOUUUUU!!!!

Hi haurà algun rajilla d`última hora per ke te Mazdacap??? jejeje

Fins diumenge a les 7.15 Makinesssssss

Anònim ha dit...

Bona nit MARIKITES111111

Paseu , paseu pel local que diumenge farem la foto OFICIAL.

Jo estic amb un 99.9% de anari.

Bona nit , que vaig demá a trovar bolets.

Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Hola senyors!!!!

Partidillu de bàsquet i sopar amb els "colegas", no ha anat malament el Divendres i la setmana, i per rematar-ho, Diumenge la Falconada, aixó promet.

Ens veiem i sort al boletaire, a veure si s'estira, com diu l'Obélix, amb una "tapilla" ens conformem.

Adéuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Anònim ha dit...

Bon dia germans , aqui currant i posant la taula en ordre per dilluns començar a tope.
recordar-vos que avui es canvia la hora , dema 7:15 LS .
Apa fins dema i feu bondat aquesta nit que jo ja pecare per vosaltres jejeje.
Maveck dema vens a falconar o vas a perseguir llebres (conillets)?

Anònim ha dit...

hola companys com vaig comentar les darreras setmanes,els qui venien a ciclar el diumenge,aquets precisament tinc un compromis desde fa 2 mesos,dons sempre la falcunada era en novembre,en la foto em podeu deixar un espai i arreglaro amb el fotoxot.si es que fa miracles,una abraçada a tots que tingueu un bon dia.

Anònim ha dit...

avui puk passar a recollir l`ekipatge xl Bogey?

Anònim ha dit...

Arnau,si fill si, pots pasar per LS
P.D. Quina paciencia em de tenir amb la canalla........

Anònim ha dit...

Demà farem la sommiada foto oficial????
Aleluia!!!
Dios existe! jajajajajaja
Apali canalla,
En Gigi i jo anirem directament al club Falcons.
Jo personalment aniré amb l'equipació dels casaments. jajajaja

Anònim ha dit...

Merci Marian@, ara dintre d`un rato passaré. fins dmaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

Molt bé nenes !! demà farem fins i tot paxoca.
Per l´ocasió portare el trípode. No hi pot faltar ningú a la foto oficial,jejejeje.

Fins a les 7:15 hora oficial.

Recordeu de posar els relotges abans d´´ anar a dormir a l´hora.

Petonets.

Maveck ha dit...

Nois, demà al matí tots de verd !!
Ara només queda decidir ... 30 o 50 kms ...
Fins aviat !!

Anònim ha dit...

Fet caldo...

Anònim ha dit...

Eiii canalla!!!
Com sempre un plaer!
La foto oficial despres de tanta xarrameca i quatre gats!!! collons canalla que poc sociables, i després us queixareu!
Bé, al menys tindrem pasta de les multes, no?
Apali,...

jejeje

Anònim ha dit...

Hola senyors.
Que he de dir, com sempre, una estona de conya, gràcies Titi per haver punxat.
Que vagi molt be la setmana i que tingueu una bona Castanyada i compte amb les Castanyes, no les agafeu molt fortes.
Bona nit.

Anònim ha dit...

Hola a tots !

comunicar-vos que el numero premiat del pernil, és el 624.

Per altra part, com no podía ser menys, els PK sortim a les fotos de la plana principal de la Falconada. Aquest nois ens aprecian estar clar !!!

Apa, fins aviat en el nou post.

Siauuuuuuuuuuuuuuuuu