Puta MàKina !


dimarts, 24 de juny del 2008

Pk! Sant Joan 2008

Bon dia a tots i a totes. I Felicitats a tots els Joans i Joanes.

Espero que ahir tothom tingués una bona revetlla amb la seva corresponent dosis de coca i petardos acompanyats amb cava !! La nit ideal, temperatura perfecte per estar al carrer i bona companyía ... no es pot demanar més. O sí, però és igual ...

Comença una setmana curta ... de les que ens agrada a tots ... treballarem 3 dies i ja tornarem a tenir a sobre el cap de setmana, sempre hauria de ser aixì, no trobeu ?

Aquest cap de setmana la colla es torna a separar, aquest cop, els 3 memebres més ben preparats es presenten forts per la 10ª Travessa Almeda-Montserrat, 56 kms. de recurregut i un desnivell acumulat de pràcticament 1000 mts. Sortim disabte a les 19:30 de la tarda desde Cornellà i està prevista l'arrivada a Montserrat a les 11:30 del diumenge.

Per si us interessa, al Local Social queden inscripcions, teniu temps fins divendres. La diversió està ssegurada !!!

Paral.lelament, el diumenge a les 07:30/08:00 del matí (alguns portaràn 12 hores caminant) els que tingueu ganes de pedalar una mica teniu dues opcions. Podeu sortir com sempre desde el Local Social o bé desde Caldes. En tot cas, que siguin els interessats els que proposin alternatives.

La forta calor d'aquests últims dies ha fet que rebi una proposta interessant, en comptes de sortir a les 08:00 del matí es pot sortir a les 07:30. Personalment ho trobo bé, però aquí, els que teniu més a dir sou els que veniu de més lluny (Caldes - Castellar) ja direu que us sembla.

Bona setmana a tothom i vigileu amb la coca, el cava i el petards !!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

El primer

Men vaig a la platja encara k el temps no acompanyi!!!!!!!!! felicitats a tots els joans & derivats. Ferrer, clot etc...
Don antonio dma passare a recollir la inscripccio ok? dewwwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Quin resacoooon.

Anònim ha dit...

En primer lloc, FELICITATS PER TOTS EL COMPIS JOAN´S.

Aixó de anar a dormir fora de horari oficial, et deixa una mica TOCADET però ja és lo que toca.

Pel que fa a la nova hora de sortida, crec que pot ser interesant, sempre i quan tambe s´arribi una mica abans.

Queden molts pocs dies per la GRAN AVENTURA i les ganes començan a fer-se grans amb la mateixa mesura.

Res mes nenes, fins diumenge !.
Petonets.
Martí

Anònim ha dit...

Inga k us heu dentrenar fort!!! jo, si no hi cap altre opció em sembla b el canvi d`horari.


vai a fer nones sino dma semblare una merda jejej dwwwwwwww

Anònim ha dit...

Bon dia familia , jo us vaig fent el salt i surto per terres ampurdaneses ja que tinca la bici alla.... aquest dimarts amb resaca inclosa em vaig fotre 50 Km a les cames ,varem pujar a sobre l'estartit a ROCABRUNA , on hi ha la camera de TV3 quan ensenyen les Medes en el temps ,es un acanatilat de 200m....una currada amb rampa al final per pixar sang !!!!
Per cert Sr Tresorer que et deu el pagano d,en Brunet? tinc dret a maillot ? quan val cada conjunt ?(nano i dona)

Maveck ha dit...

Obèlix com t'ho curres ... a veure si algún dia pujem a fer una sortideta d'aquestes que dius i acavem a la platja foten una bona "paella" !!!
Pel que fa al maillot, paso la consulta al Departament corresponent, en breu rebràs notícies ...
Salut companys i que es vagin preparan tots els Pere.

Anònim ha dit...

Que passa canalla!!!!
Ja ha començat la compte enrere pels "senyors" en arab "Cid's", així que hauriem de començar a practicar en grup. ei, ei, ei, "juntos pero no revueltos" eh!!
A mi personalment a les 07:30 s'em fa molt aviat, però si la majoria li sembla bé, per a mi ok.
En Gigi te ganes de fer la ruta de "la pastoreta", si,si, la de la serra del Obac. Jo voto un ok.

Apali canalla, que ja nomé queda un dia.

Anònim ha dit...

Companys i “senyors” si entre cometes. Aquí i àuria mol a discutir.
Tema 7’30 h. per a mi cap inconvenient, no amb be de una hora, penseu que el migdia u agrairem.
Tema serra de l’Obac cap inconvenient. espero estar en forma.

PD. Encara amb dura la resaca.

Anònim ha dit...

Maveck, m`ha trucat la Montse referent a la megacaminada de dissabte, ma dit k encara no habia rebut l`ingrés i ma dit k alomillor es retrassa una mica en arrivarli. Ma dit els 3 noms nostres i em preguntava xls demés i jo li he dit k no els coneixia, l`ingrés es d tots junts o dls 3??
Tema samarretes diu k no li keden XXL ni L, ha dit k ficara XL als 2. Nose si tens algun dubte o algo truca al: 934742050.


bé dsp d la meva parrafada em despedeixo donantli sort als ki es keden x fer un Serra de L`Obac.

nois, a cuidarse molt i si el diumenge seguim vius ja direm quelcom, Marian@, Don, Maveck, fins div!!!

Anònim ha dit...

Hola nois.

Bé la revetlla? Segur que de PK.

Felicitats a tots el "Juanitus".

En quan a l'hora: "a mi me da igual que me maten de 2 que de 3 tiros" així que, com diu l'amic Pirata, posats a matinar...

Molta sort a la caminada, demaneu a la Moreneta per tots nosaltres.

A veure si no passa res i podem fer la ruta de l'Obac, @@pk, ja li donarem records a la cambrera de les teves parts,ahi, de part teva, jeje, que m'he fet un lio.

Ona niiiiiiiiiit.

Anònim ha dit...

Companys: sou uns cracks.

Els de la caminada, que la noche no os confunda.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Collons amb lo que m'agrada estar al llit al matí i ara a les 7.30.
Bé dons a les 7.30!!!!

Molta força per els peregrins a Montserrat , la necesitareu.

Que sigui una bona pasejada llargeta!!!

Petonets.!!!!
P.D. Presi molt bó el mail del Groucho Marc.

Anònim ha dit...

Fisicament: preparats

Psicologicament: massa preparats

com arrivarem?: ... arrivarem??


;-)

Anònim ha dit...

hola companys i amics ,per motius informatics no he pogut contactar amb vosaltres,gracies al tots per la felicitacions ,i per tenir un record a la meva persona,(que tendra),jo tambe penso amb vosaltres,per les meves cames no.la serra d´obac amb calor de puta mare,pels que tenen que anar al cid.gracies a tots.bona .......

Anònim ha dit...

Collons Clot!!! al hivern perque fa fred i ara a l'estiu perque fa calor.
Ets com una iaia. jejejeje

Apali

Anònim ha dit...

Segons informació fresca, ara mateix els nostres CRACK's porten un 25 Kms.

Vinga canalla!!!!!