Puta MàKina !


dilluns, 9 de juny del 2008

Pk! Esmorçar a Can Catafal

Bon dia companys !!
Ahir va tocar sortida de rajilles !! Res del que estava previst ... ni Gallifa ni Sant Sebastià ni res de res !! Amb l'excusa de que alguns feia temps que no sortien s'hem van acollonir i es va decidir fer un Puig, arrivar fins a Can Catafal, allà fer una parada i fonda i tornar a Cal Petaskes per fer la clareta, café o xarrups ... això si, eh!! Que no falti el Petaskes !!

De tota manera, la sortida va ser entretinguda, com sempre. Les últimes pluges han anat molt bé i a més, han deixat uns bassals molt ben parits i el Ripoll baixava fort. (Veure fotos)

El proper cap de setmana tenim les 4 hores de resistència a Castellar del Vallès ... per si us interessa. Mentre esmorzavem a Can Catafal es van fer alguns comentaris i no vaig veure que hi hagués gaire quorum ... els que estiguin interessats en participar ja diràn quelcom.

Bueno, marikites una abraçada per tots i que us provi la setmana.

Fins aviat.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

El Llobregat???

Maveck , és el Ripoll nene!!!!

Fins aviat

Anònim ha dit...

Aqui el rajilles "number one".
Només puntualitzar que el llobregat queda uns quilometres més al sur. El riu que travessem en el ripoll i que desenboca al Bessos.
Per cert jo també faré el rajilles el dissabte.
Si es que no hi han rajilles per la cursa de resistència (ho dubto), jo vindre a donar-vos suport moral.
apali canalla, salutacions des de Saragossa.

Maveck ha dit...

Collons ... porto un cacau ...
entre el Ter, Llobregat i el Roina dels pebrots ... bueno ja m'heu entès, oi ??

Anònim ha dit...

Un 10 x la sortida i les "afotos" molt xules jajaja a veure si no foteu + el rajilles ok?? k tingueu bona 7tmana tots!!!

Marian@, em vaig kdar amb les ganes d provar la xocolateta...mmmm... jejeje
Ens veiem xl klub!!!!!

Anònim ha dit...

Companys, segon dia de vacances forçoses.
Amb sembla que aprofitaé per fer El Camino.

Anònim ha dit...

idem de vacances. Si la cosa continúa així tota la setmana, fara falta més que un sant per arreglar-ho amic Pirata !!.

El rajilla "Prèmiere ONE", el disabte te sopar del cole i em toca com sempre, donar un cop de má. Sempre som els mateixos gilis..., però tot sera per la festa i xerinola de la canalla.

Fara falta més que resistencia per les quatra hores..., Salut i Força companys.

Petonets per tots, ja tinc moltes ganes de ciclar amb tots vosaltres i fer uns beures.

siau !

Anònim ha dit...

Bona tarda.

Festa de Fi de curs amb sopar inclós per Dissabte, aixi que a la tarda res de res, però Diumenge el que voleu:
Gallifa, Sant Sebastià, la Calderina, Serra de l'Obac, de p...s, el que voleu, jejejeje...

Apali noies, curta i profitosa setmana.

Adéuuuuuuuu....

Anònim ha dit...

eiii canalla!!!!
ja veig que dissabte només aniran a fer resistència els "humits". jejejeje doncs apali, molta força @@Pk i Maveck!!!! Estem amb vosaltres!!!!
Jo si puc us vindré a donar soport moral.
La resta,... el diumenge sortireu???
que fem???
Una Serra de l?obac???
Au canalla, que us sigui lleu.

P.D.
Maveck, possat en contacte amb el Presi pel tema dels "calerons". ja que a mi no m'agafes el "phonino".

Anònim ha dit...

Fins els COLLOOONS..¡?¿çÇ.$·%

Anònim ha dit...

Gigi de p...s jajajaj. La prova de resistència em sembla ke... si no s`anima una mica la cosa merda a l `espardenya!!!!

ah!!! tingueu en conte ke el ke es digui de fer akesta 7tmana per ex "Gallifa"... jejeje es fara x mis cojones ok??? sino faré vaga de ciclistes, ens fotarem al principi del puig i no passarà ni deu!! jajajaja

una abraçada penya, sou els millors!!!

Anònim ha dit...

Collons @@PK!!!
Ets el meu ìdol!
Es que sempre la claves. jejejeje

Apali canalla, a passar-ho el millor possible.
Prirat@, resiganció. Tot el que et queda es resignació. Dur? Poc productiu? Esteril? Si, si, si,... però tot el que et queda es resiganció.
Però, pensa que sensa acció no hi ha reacció!

Au, nanit!

Anònim ha dit...

Collons @@PK!!!
Ets el meu ìdol!
Es que sempre la claves. jejejeje

La desgracia d'uns, la sort d'uns altres, tota la setmana sense fotre res.

Espero per sort de tots que aixó s'arregli aviat.

Tlm, ets un rapsoda.

Apali nois, que demà ja som Divendres i ja es comencen a veure camions per la carretera.

P.D. Mariano, si vols que et faci de sherpa a veure si hem pots passar les alforges aquest "finde" que la setmana vinent tinc intenció de portar a "Babieca" al mecànic.

Anònim ha dit...

OK Gigi , les deixaré al LS.
Diumenge , no vindré.
Tinc deures.
Fins aviat.