Puta MàKina !


dissabte, 26 de gener del 2008

Pk! "Rajilles"

He estat una bona estona rumiant quin títol posar ... al final m'he decantat per aquest per què demà molts dels membres del Pk! Btt Team no sortiràn per varies raons que no venen al cas.

Demà, els pocs que surten han d'estar a les 8 al Local Social i portar entrepà ... en un primer moment s'havia organtizat d'anar a Collserola ... però en l'últim moment el Sr. Tlm, aprofitant que sortiràn 4 gats vol fer algún canvi de plans. Ja veurem que ens té preparat ...

L'enquesta per la propera sortida s'ha tancat amb l'avantatge d'un sol vor per anar a fer la sortida de Caldes. Personalment aquesta sortida l'agafaré amb moltes ganes ...
De totes maneres, com que Montserrat ha quedat bastant igualada no descarto tornar-la a proposar aquest mateix mes de febrer.

Res més, recordar que s'acosta el sopar que tindrà lloc al Local Social el proper dia 7 de febrer i que els que sortin demà s'ho passin tan bé com de costum.

Salutacions als que estàn a la neu i ànims als qui tenen obligacions familiars ...

13 comentaris:

Anònim ha dit...

TLM... ens sorprendras??? espero k si. fins dmà!!!

Els de la neu k ho passeu d puta mare ok???

ptns :-)

Anònim ha dit...

Em penso que NO sorprendré a ningú.
El fet es el següent:
Com que jo haig d'anar a dinar a Sabadell amb la família i per no baixar en dos cotxes la ruta serà:
Sabadell-Puig (Ermita)-Castellar (Petaskes)-Sabadell
i Així jo vinc des de Caldes en Bici fins al peu del Puig i a la tornada baixo fins a Sabadell per dinar en família.
Apali canalla, queda dit.
Els que surtin de Sabadell ales 8 al LS i al peu del Puig a les 09:00
Bona nit.
P.D.
Records als de la neu i a la resta també (que si no m'agafeu gels) jejejeje.

Maveck ha dit...

Ei, quin canvi de track !!
De Collserola al Puig ... i aniràn tres cops seguits fent el Puig si no vaig equivocat ... i la seatmana que vinent una altre vegada ...
Bueno ... m'ha semblat sentir la persiana del Bogey fa una estona ... Don Antonio et tinc controlat !!
Que us ho passeu bé demà, aneu on aneu.
Bona nit!

Anònim ha dit...

Ja sóc akiiii!!!!!!!!!!!,marikites!!!!
La neu suficient , el tems el millor , la companyia.....us he trovat a faltar molt marikites!!!!!jejeje.
Tinc informació de les rutes verdes d Girona , (una marikonada),però per anar amb la famili és positiu.
Ja parlarem.
Petonets , vaig al LS a veure que fem avui.

Anònim ha dit...

marikitaaasss.

Anònim ha dit...

Mot re bé nenes,
que no quedi cap forat sense tapar !.

El que pretenc dir,és que no quedi cap diumenge sense sortida dels PK.

Mal pensats !!!!!

Ens veurem el 7, aquest diumenge que be em trobareu a Boí Taüll.

Petonets !

Maveck ha dit...

Tlm, estàs fet un dormilega !!

Anònim ha dit...

Maveck, nene!!! ja s'han xivat?
Collons, "por un perro que maté, mata perros me llamaron"!
Au, canalla! ben trobats els que heu estat fora. Ah! també una forta salutació a la resta de RAJILLES! que avui heu estat MOLTS!
Apali, que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Fi de setmana comprert a la neu esquiada perfecte , molt bon temps , clavadeta de cotxe al gel i 4 hores per treurel Presi haguesis dirfrutat veien com es treu un cotxe de una riera, amb eslingas, winch, higtlife i cadenes a les rodes del cotxe auxiliar hi han fotos una pasada pero finalmet cap de setmana rodo, i trobant a faltar el pedelar amd vosaltres colla, secundo la mocio de les Rutes Verdes del Sr. Tunero tornar a circular

Anònim ha dit...

Nene! Murdock, si hi han fotos,... passa-les que en agradarà veure-les.
Ah! per cert, nosaltres també us hem trobat a faltar. (collons, que friki que ha sonat això) jejejeje
Sortides Verdes?
Que us heu tornat vegetarians? jejejeje
Està bé,... s'accepta amanida com ruta betetera!

Anònim ha dit...

jo tambe,jo tambe, jotambe, jotmbe ...... vui veure les fotos !!!!!

Maveck ha dit...

Vinga aquestes fotos ...
al final del blog veuràs el mail.
Vinga mestres ... bona setmana a tothom.

Anònim ha dit...

Bona tarda a tothom, la neu deputamre pero tinc les cames reventades de tants dies de snow....i tantes poque hores de llit.
Un ocellet m'ha dit que a Cstellar estan organitzant unes sis hores de BTT per equips de 4 persones , no se dates ni res pero ho organitza l'ajuntament.
Estaria be fer uns quants equips amb assistencia de porrons,caretas de porc i massatgistes.......