Puta MàKina !


diumenge, 13 de gener del 2008

Pk! Puig de la Creu ... fins l'Ermita !!

Hem començat l'any al 100 % ... avui hem fet el Puig de la Creu ... però hem passat de la cadena i hem arrivat a l'Ermita. Quines vistes (ja podeu mirar les fotos !) quins paratges, quina manera de patir ... jejeje ... res, la veritat és que hi ha nivell.


Hem sortit del Local Social a les 08:10 i a uns 8 ºC, per Can Amat, corriol i fins a Castellar després enfilem el Puig fins la cadena, descans de 5 min. i continuem fins arrivar a l'Ermita. Allà ens hem trobat a una colla d'excursionites que ens han deixat fer un "traguet" de vinaxu en bota i un payo en Btt que ens ha enganyat vilment, però no a tots. El beterans han desfet el camí fins al Petaskes i els més valents hem agafat un corriol que portava fins a la font del Gurri ... la mare que hem va parir !! Quina manera de patir !! Totalment impracticable ... quin corriol, quina trialera ... hi havia moments que hem pensava que no en sortiria ... de totes maneres hem arrivat sans i estalvis a la pista (plena de pedres) que ens ha dut fins a Can Montllor, després pujada trencacamens fins a Can Padró i desde allà per el corriol dels cactus que porta fins a Castellar. Esmorzar com Déu mana amb doble racció de Xupitos ( 2ª ronda cortesia de la casa) i baixada cap a Sabadell per un nou corriol que s'agafa avanç del camp d'hípica de la Salut i ens porta cap a Togores. Després baixada per Can Amat, super-punxada del Maveck i arrivada triunfal per la Rambla. A les 14:00 a casa.

Nois, la sortida ha estat una passada ... la veritat és que he disfrutat bastant, excepte la baixada a la font dels collons, tots els demés corriols han sigut molt canyeros. Per ser la 1ª sortida de l'any ja està prou bé.

Tot esmorzant ja hem concretat la propera sortida, Sant Sebastià de Montmajor!! Sortirem també com avui a les 08:00 i aquest cop portarem entrepà per qué és una sortida llarga.

Que tingueu una bona setmana tots.

Puta MàKina !!

54 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic mort.

Anònim ha dit...

jo tb tik a punt de palmarla....

Maveck... a vegades hi han coses k no san d dir.... jajajaja

bona 7tmana pishicas!!!!!

Maveck ha dit...

No hem sento les cames ... jejeje
@@Pk, no et pillo !!

Vinga mestres ... a fet bondat i força descans. Que la setmana passi volant ...

Bona nit !

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Ja soc aqui despres de 1.124 Km,de cotxe del que 478 han sigut per pistes amb fag y molte neu,tinc els tracks, si voleu alguun dia ho podem fer pedalant..........la trialera aquesta la em de fer algun altre dia fa molt bona pinta, i he sentit a parlar bastant...bona setmana a tothom

Siau

Anònim ha dit...

Que dur és un dilluns ...
Murdock ... la trialera l'hauràs de fer amb el Pitu i l'@@pk ...
Vinga a cuidar-se !!

Anònim ha dit...

bondia,gracies a tothom per felicitarme al dia del meu 40 aniversari.
us explicare un conte,havia una vegada un noi que surtia amb btt,anava amb una colla que espensaba que eran molt amics,va coneixa amb una altra colleta pero que nomes son coneguts,no amics,la colla dels amics pel seu 40 aniversari ni s´envan enrecordar,encanvi la culleta dels coneguts li van fer un sopar sorpresa,amb regals inclosos,moraleja de aquet conte, QUI SON ELS AMICS I QUI SON ELS CONEGUTS?

Anònim ha dit...

Buenoooo.

Anònim ha dit...

Felicitats Ferr@r!!!!
Benvingut al club dels 40

P.D. Disculpa el retràs , no sabia quin dia era. És més, encara no ho sé.

Anònim ha dit...

Per tots els altres , he resusitat!!!
Avui després de fotral-hi ahir una pallissa al llit de 16 hores seguides , m'he llevat com un home i he anat a treballar "con dos cojones"!!!!!

Anònim ha dit...

Mariano ves en comte que tens una edad que t'has de cuidar.

Ferr@ felicitats !!!!!, tu tambe ve en comte que tambe t'has de cuidar, que ja saps el que diuen de los " de los 40 para arriba....

Siau

Anònim ha dit...

Óstia Ferr@ !! Moltes Felicitats !!
40 ?? Et conserves molt bé ... no sembla pas que en tinguis 40 ...
has fet un pacte amb el diable o què ?? Ara entenc pq no vas venir diumenge, et volies escaquejar de la convidada oi ?? Doncs res ... no t'escaparàs pas, no, hi han més diumenges ... jejeje
A la resta ja us val ... mira que no dir res al bloc !!
Bueno, que no torni a passar, ok??
Espero que el dilluns us hagi anat tant bé com a mi.
Apa, a cascar-la !!

Anònim ha dit...

Ara vaig a fotre una mica de sang!
Jo també us explicaré un altre conte...
Hi han amics que encara que els felicitis per SMS (reconec que es lleig, però hi ha el que hi ha), ni tan sols saben donar unes simples gràcies.
La "moraleja" del conte es que els amics son com les flors, si no els "regues" de tant en tant es marceixen.
Així doncs i perquè quedi constància pública, et dic l mateix que en el SMS:
AGÜELO!!!!!!
Moltes felicitats!
Queda dit.
A la resta, trencats, morts, desfets, enfangats, muts i rajilles varis, que passeu una setmana el més lliviana possible.
Apali canalla, a passar-ho bé.

Anònim ha dit...

Bé, avui em sento sanguinari.
Un parell de coses més.
1a. si es va fer un sopar i no hi estàvem convidats, es perque som MOLT més coneguts que amics.
2a. Benvolgut administrador, mai dic res sobre les faltes que fem (fem tots plegats) en el bloc, però... ermita va sense "h" (es que fa mal d'ulls).
Apali, que aquesta setmana comencem amb una mica de marxeta jejejejejejeje

Anònim ha dit...

Más madera, esto es la guerra.

Anònim ha dit...

Almogàver!!!!!
T'agrada, eh??? jejejejeje
Sabia que no em defraudaries!

Anònim ha dit...

Ostia hermita va sense "h"?
Vaig a dormir que avui ja he après una coseta més!!!!jejejej

Anònim ha dit...

Buenuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

Uns dies sense autoritats i mira tú, el ramat perdut per la muntanya.

En primr lloc, FELIÇITATS !!!! i que wuapo el Puig, em feu enveige.

Segon, no ia problemo... diuen que encara que sigui tard el que compta és l´intenció, i jo en veig molta. Per si de cas, US FELICITO A TOTS PER ELS VOSTRES SANTS I ANIVERSARIS per aquest 2008. No cal que em convideu a sopart tots a l´hora, vale ???.

Tercer, crec que puc tornar ben aviat. La febre, els mocs, la tos i la mala llet ja en tocat el dos, ... bueno l´últim crec que no del tot, però això no te remei m´ha dit el metge.

ULTIM MISSATGE a NAVEGANTES: ... no miris al cel quan es de nit, ... els ocells dormen.

jejejeje, això pasa quan deixes la medicació.

Petonets.

Anònim ha dit...

Hòstia Presi!!!!
Tu sempre posant seny.
Així m'agrada.
Salutacions i prepara't pel diumenge, la sortideta es només fins a Sant Sebastià de Montmajor. Res, una "passajadeta". jejejejeje
Ah! ara que ja ens has dit que estàs recuperat ja no val tirar-se enreda. jajajajja

Maveck ha dit...

Tlm però si Ermita està escrita correctament. D'on has tret això de la "H" ??

Vinga, vaig a treure el gos i tu llegeix el correu.

Anònim ha dit...

sang,sang,tlm ,el sopar si saps lleigir ,que no hu crec,posa SORPRESA,aixo vol dir,per si no hu saps, que no hu sabia ni jo,a mes,aquet sopar us tucaba ferlo a vosaltres com amics,pero esclar,aquest sopars nomes als fan els del nucli dur,els altres som afeigits,en mica en mica ets vas donan conte del amics de veritat als amics cagabandurrias.
AH! tlm,no et vaig contestar al sms,perque crec que no es una manera de feliçita amb el que en principi era una amic,SAC DE PUS

Anònim ha dit...

Bé Presi bé!!!!
M'alegro de la millora.

P.D. Si voleu fer-me un sopar sorpresa no olvideu els regals (no regal, si no regal"S".

Maveck ha dit...

Ferr@, ets un crack !! Animant Blogs no hi Déu que et superi ... ara feia dies que no veia tanta activitat al blog ... si continues així t'hauré de contractar !!

PRESi, a vuere si diumenge t'animes i surts amb els Pk! ara que la sortideta pinta una mica llarga, però bueno, com hem van dir a mi un cap de setmana de maig ... algún dia has de començar, no ?

Menys sopars sorpresa i més sopars de germanor que hem sembla que ens convé bastant, i de passada aprofitem per parlar de temes interessants per l'equip. Tinc entès que el Sr. Tlm s'està currant la sortida que s'ha de fer aquest any i necesita aclarir alguns aspectes importants amb tots els interessats. O sigui que apa, ja teniu feina ... trobem un dia per sopar i passar una bona estona, ok ??

Anònim ha dit...

Maveck ho deia x allo dl divorçi, tenrecordes el diumenge? Ferr@@@@@ motltes feliçitats campeon!!!! eiii!! el diumenge xl mati jo vaig fer memoria dl teu aniversari... sisisi... no us feu els despistats k no tenieu cap excusa!!!! bé, ni jo... xo sem va passar tio :-( no passa res, tenim uns 35 o 40 aniversaris + x enrecordarnos n?.. o no tants... jejejej. Tuner@ fotali fort!!! Presi diumenge no tens excusa eh?

VOLEM SOPAR!!! VOLEM SOPAR!!!

Ermita: Capella situada ordinàriament en despoblat. (Maveck... ole tu polla!!!)

Anònim ha dit...

Arn@u vull parlar amb el teu camell!!!
Que emb pasi a mi tambe d'aquesta que és bona.
Bona nit !!
Petonets

Maveck ha dit...

@@Pk! Tú també ets un crack!!
No se pas a que et refereixes amb lo de el divorci ... estic totalment perdut ... je m'iluminaràs !!
Bueno nois, hem passat !! Justet però hem passat ... de totes maneres si continuem així aquest any ni la copa del Rei, ni la Lliga i, per descomptat, ni la Champions !! No se voslatres, però jo els últims 15 min. he patit una mica massa!
Bueno, anem per lo del sopar. A veure, Sr. Tlm i PRESi us encarregueu vosaltres de triar el dia, ok ? Quedem a la espera de les vostres noticies.
Vinga companys!! Que ja tenim mitja setmana liquidada !!

Anònim ha dit...

Canalla, tinc ganes de fer el sopar, però aquest mes el tinc bastant complicat. Estic de viatge per les espanyes i les holandes. si us sembla bé i us va bé a tots ho deixem per a principis de febrer. ok?
Records des de la capital del imperi veí.

Anònim ha dit...

Que pasa chavals:
Aquets dies heu estat mol enfeinats amb coses banals, ja es hora que parlem de coses mes serias, o no?
Espero que per diumenge, siguem una bona colla, o no.
Ven avinguda, o no.
Amb ganes de pasarse ve, o no.
Vindran els rajillas?, segur que no.
Vindran els coneguts?, segur que no.
Vindrà el (papa)?.
Vindrà l’esmolet?.
Estaran recuperats el lesionats?
Ja balleu que tinc moltes preguntas.
Algu amb contestarà.?

Pero penseu una cosa, com deia un amic meu,

"EL CAMI ES MOLT LLARG I CAL TINDRE AMICS PER TOT ARREU"

Maveck ha dit...

Óstia, Almogaver, tú tampoc et quedes gaire curt ... ja hem direu qui és el vostre camell !!
PRESi, tú que tens més compromisos que els demès, mira't com ho tens a principis de febrer per fer el sopar del primer trimestre. Ja hem direu com ho voleu fer, repetim al Gràcia per acavar després al Local Social o ho fem tot al Local Social ... ?? Ja direu quelcom.
Avis: He conviat de operador d'internet i es molt provable que aviat hem quedi sense poder conectar-me durant uns dies (espero que siguin pocs).
Vinga Srs. sigueu bons minyons

Anònim ha dit...

eiii, Podriem nar a un altre lloc x variar n? ara, k alla va estar molt bé!! ei Maveck, deixa-ho tio k tas una mica espesillo eh? ja tu dire el diumenge. Tuner@... k cabrón...jejeje vagi be dwwww

Anònim ha dit...

Arn@u et rentaré la boqueta amb sabó!!!

Maveck ha dit...

Nois, i si fem una calçotada ??
És una alternativa, en comptes de fer un sopar podriem fer un dinar disabte ... és una proposta.

Anònim ha dit...

Primer:
Tlm, ets un cabroncete !!! o sigui que la primera en la frente, oi???, doncs "PIT i COLLONS" com deia el meu avi a la guerra.

Segòn: La dinada, o el que sigui per fer la calçotada podriem probar amb un restaurant que ia devant l´hospital de terrassa i que pinta força bé.

Tercer: No lieu la troca amb el blog que ja sabeu com acaban aquestes coses..... .

i últim: @@pk, jo també necessito el teu camell, jejejeje.

Apa, petonets.

Anònim ha dit...

bondia coneguts,sobre tot no hus enfadeu,pero aquesta setmana no surtire amb vosaltres,fa temps que que amb diuen una colla per surtir un diumenja amb ells i sempre i dit que no,pero aquesta setmana haig de dir que si,espero que no hus enfadeu.

Anònim ha dit...

No ens enfadem , però ets una cagabandurries!!!!

Petonets!!!!!

Anònim ha dit...

Sr. Ferr@, com no. Cap problema.
Segur que estaràs millor amb els teus amics que et fan sopars i regals que amb una colla de coneguts que passen de tu. jajajajaja
Apali, passat'ho bé.
Avui salutacions des de,... !!! des del Vallés!!!! collons ja era hora de passar algún dia a casa!

Maveck ha dit...

Ben tornat Tlm, escolta, demà tinc festa ... si vols podem quedar i comentem unes coses que tinc ...

Al Ferr@ només dir-li que justament a escollit un mal cap de setmana per abandornar-nos ... tinc el presentiment de que aquest diumenge pinta molt bé !!!

PRESi, encarrega't tú de la taula al Restaurant, ara només cal que hem diguis quin dia et va bé i seguidament penjaré al bloc la llista de participants pq puguis fer la reserva.

Vaig a veure els burros que avui passan per la Rambla ... bueno, la veritat es que cada dia en passen una pila ... però els d'avui van a 4 potes !! Jejeje (acudit molt fàcil, oi ??)

Adèu !!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Collons...semana mogodeta, jo si que vindre aquest diumenge, i si no estic a toma pel cul per aquest mons de deu tambe m'apunto al sopar, i com deia un bon amic meu
"No busques amigos sin defectos, pues te quedaras sin amigos toda la vida. Tampoco busque defectos en tus amigos, pues poco a poco te quedaras solo"

Siau amics!!!!!!!

Anònim ha dit...

mes sang, tlm,per aixo hu faig.
per cert tlm,tinc makina nova pero no et puc vendre l´altre, la vol la meva estimada dona.

Anònim ha dit...

Las tradicións no es poden perdre:
Si senyors, amics, coneguts, simpatitzants, familiars i demes veïns de Sabadell.
A Sabadell teniu la tradició de fer els Tres Toms el dia que toca, cuan a tot arreu del principat aquesta díada la pasen amb un dia festiu, no es per anar en contre de las tradicions, si mes no per no tuca els cullons a la població am general.
Avui e tingut que etravasar Sabadell en 4 ocasions i en una de elles e trigal casi 1 h. i en un altre 3/4 de h. com suposeu estic mol relaxat.
Pero el que m’omple de satisfacció es que a Sabadell no es perden las Tradicions.

Anònim ha dit...

Diumenge no vinc, fem una calçotada familiar i no vull faltar encara k tenia ganes de venir!!!! nem a Can Coll, es alla a cerdanyola, es x on passem amb bici n? ja us passare el telefon del camell, es molt boooo jajajaj
si algu pot sortir dissabte xl mati k mu digui k el mes segur es k tigui lliure ok? ferr@ tio!!! abans som nosaltres eh? ens fotaras le banyes??? :-(, passau b tioo!!!

adeuuuuuu

Anònim ha dit...

Marikites s'acaba la setmana i aixó del diumenge ja hi tenim el peu al coll.
El tems pinta de collons!! fins i tot crec que portaré manigues curtes de la caloreta que farà.
Enhorabona Ferr@r per la màkina nova , que la disfrutis amb molta salud i molt de seny.(Que falta et fá).Ja la regardarem quan vinguis.
Pirat@, paciencia la Ronda Vallès ja la tenim aqui.Nomès falten tres o cuatre anys , travesaràs la capital del Vallès amb un tres i no res."RODOLIIIIII"
Petonets!!!!!
P.D. Presi que farem diumenge?

Maveck ha dit...

@@Pk! Que fas que no vens diumenge ?? Hem deixes sol amb aquesta colla "d'avis" ... jejeje
Amb les ganes que tinc de Btt, però disabte hem va fatal sortir, com ho tens tú demà a la tarda ??

Ferr@, quina màkina t'has pillat ??
Digues a la teva dona que els puta màkina fa temps que busquem una betetera que ens acompanyi en les sortides domingueres i que pot venir quan vulgui ... tú tambè, es clar !!

Tuner@, ets un poeta ...

Companys ... sigueu bons !

Anònim ha dit...

Tlm, ben trobat amic, com el matalàs de casa..... el de la YANA_COVA, oi ???

Tuner@, es un suicidi vindra tal com em trobo, però VINDRE !!!

Ferrer@ ROCHE, que la disfrutis marikita !.

Maveck, la meva disposició es total, digam día, hora i qui serem.

... i res més, una pausa dins l´imsomni.

Au siau.

Petonets !.

Maveck ha dit...

Tema Sopar: Com veig que el dia no el posa ningú hem mullo i el poso jo ... mmmm ... el Tlm va parlar de fer-ho a principis de febrer, ok, el primer dijuos de febrer és dia 7, doncs ja està, adjudicat nois el proper dijous dia 7 a les 22:00 taula per ... quants vindreu ?? Aneu dient els que vindreu que ho penjaré al bloc pq el PRESi pugui fer la reserva corresponent, ok ??
Apa, nois que vagi bé.

Anònim ha dit...

Ei, ei, ei,....
el sopar es d'esbarjo o per parlar de la sortida?
Perqué a mi em sembla correcte tot el que proposeu si el sopar es d'esbarjo, però si ha de ser per parlar de la sortida crec que hauriem de fer-lo al LS sobre les 21:00 i a base de comprar coques de la cantonada.
Au, siau.
I fins ara els que vingueu al sopar.

Maveck ha dit...

Veus !! Ja ens hem embalat massa ... canvi de plans. El sopar es farà al Local Social, de fet el motiu del sopar és bàsicament per parlar de la sortida que es farà aquest any per les terres de la nació veïna ... bueno en Tlm ja us informarà. O sigui, que anirem a lo pràctic, el mateix dia 7 de febrer tothom que vulgui assistir a la presentació de la temporada Pk! 2008 que estigui al Local Social a les 21:00.
Igualment, si voleu, podem fer una sortida familiar per anar a menjar calçots ... ja direu algo.

Anònim ha dit...

ostres maveck, ahir no vaig llegir el block xo igualment no podia... al final el soparet al l.s? mlt b!!!
a8 em nat a fer un dinar de fi d`obra a st joan despi, al Pau torrents o algo aixi... buffff com corria el cardhú!!! dema xl mati nire a rodar, com veig ningu macompanyara xo buenu si em passa alguna cosa ja cargareu amb el carrec d consciencia jaja

Vaig a fer un got, dewwwwww

Maveck ha dit...

Ei, @@pk demà impossible, tinc a la meva dona malalta i al JanMarc també. Avui que he tingut festa no he pogut fer res del que volia ... he pogut anar un moment a l'escapa per vuere si hem poden ajustar la bici i m'han dit que estaven a tope ... al final m'he quedat un parell de càmares anti-punxada a vuere si aguanten !!
Bueno, ja tenim la setmana liquidada ... espero que diumenge poguem ser un mostra força representativa dels Puta MàKines en actiu. Vinga nois, sigueu bons !

Anònim ha dit...

si els amics els as de apreciar per si et truquen cuan es el teu aniversari, tu mateix, pro jo tinc amics molt amics que fa anys que no els veig

Anònim ha dit...

Hòstia Almogaver, perdó vull dir anònim, com apretem! jejejeje
Així m'agrada. Sang! jejejje

Maveck ha dit...

Més sang ... vinga Anònim, tot i que haig de reconèixer que tens molta raò.
Bueno senyoretes ... demà a les 8 al Local Social. Sortirem cap a Castellar i farem el Puig, ho dic pq hi ha un "colega" que potser s'anima i s'incorpora a partir del principi del Puig ... esitgues allà les 9.
Vinga fens més tard.

Maveck ha dit...

Collons, tlm quin nivell .. t'han segur estàs de que l'anònim és qui dius ??

Anònim ha dit...

Ostres kina enveja cabronets!!
k us ho passeu molt b dma ok?

petonets!!!

Ferr@...
Un amigo es alguien que está contigo porque le necesitas, aunque seguramente le encantaría estar en otra parte.
:-)

Maveck ha dit...

Bueno, màkines:
Un cop més acavem de batre de nou el Rècord de comentaris ... cada vegada costa més superar-lo però estic segur que continuarem així.
Una vegada més haig d'agraïr la col.laboració del meu "amic" Ferr@, és un crack !! Gràcies a ell, hem aconseguit captar l'atenció de tots el membres del Pk! Btt Team.
Per la meva part, vull agraïr la participació de tots. He trobat a faltar al Don Antonio i estic segur que més d'un de voslatres també. Ara només quedar continuar per millorar tot el que es pugui i pedalar cada diumege amb la colla més canyera del Vallès ... vinga senyors ... Puta MàKina !!