Puta MàKina !


dilluns, 7 de gener del 2008

Pk! Inauguració 2008

Companys Puta Màkina, per a molts de vosaltres avui ha estat un dia dur ... hem consta ...

Per alguns ha estat un dia per gastar, recordem que ja han començat les Rebaixes, d'altres s'han estrenat avui a la feina després d'aquestes festes, alguns han començat a anar al gimnàs per cremar tots els canalons, turrons i abusos en general que aquests dies hem fet tots i per als qui encara no treballen ha sigut un dilluns més que ... sempre toca els collons, encara que estiguis de vacances ... a no ser que siguis un dels qui els ha tocat la grossa que després la cosa canvia.



Total, que ja i tornem a ser, un any més, una setmana més, un dilluns més ... i passarà la setmana i arrivarà el diumenge i ... aquest diumenge tenim la 1ª Sortida Betetera de l'Any, una sortida que donarà peu a l'inici de la nova temporada Pk! Btt Team, una temporada que ens ha de permetre disfrutar tant o més que la passada edició i ens ha de portar a descrobrir nous horitzons i estrenar nova equipació.



Per això, faig una crida a tots el components en actiu del Club Puta Màkina i us convido a participar en l'el.lecció de la propera sortida que tindrà lloc el proper diumenge dia 13, ja podeu començar a fer propostes, ok ? A veure si entre tots fem una sortida ben parida.

Salutacions i fins aviat.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia marikites!!!!
Collons Maveck entre la feina i la presió de tenir que trovar la sortida de la setmana , quin estèssssss!!!!!
També recordo sortides que quedaben a les 8 i feiem el que en aquell moment decidiem.
En fí , no vull recriminar-te res però calmat una miqueta fill.
Diumenge sembla ser que la ratlla de la temperature serà en groget , aixó vol dir que el nene no te excusa.
Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Que us sembla si fem un Puig de la Creu ... però aquest cop fins a dalt de tot ??

Anònim ha dit...

xiiiiii!!! xo fins dalt eh? no valen excuses... tuner@, tagafaran agulletes a cul eh? jejejej i podem nar a menjar al petaski n? inga, bona 7tmanaaaa

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Jo ho sento molt pero aquesta setmana no podre gaudir de la vostre companyia, aquest cap de setmana toca 4x4 , hi estare a Cuenca foten vots o encallat en alguna fanguera, que us vagi be la sortideta

Siau

Anònim ha dit...

Caram !! Murdock, això és trampa ... així no cremaràs pas el turrons d'aquestes festes ... ja ho saps, oi ?? jejeje
Que disfrutis !!

Anònim ha dit...

Hola ?? Hi ha algú ??
Si que esteu tocats !!
Bueno res, vaig a veure que fa el Barça al Local Social, si algú s'anima ja sap ... podem fer unes birretes !!
Tlm, Pirat@, Ferr@ ... a vuere si animeu una mica el Bloc ...
Apa, siau !!

Anònim ha dit...

Que passa canalla!!!!
Que si no soc jo que animo el bloc, esteu perduts??!!!
Collons, nenes no foteu cagarela!!!
Apali, molts records des de la capital del imperi!!!

Anònim ha dit...

ktal poll-astres ?
sembla ser que tot i tindra l´alta, encara no em funciona la manxa, total futut.

Ja us tindre al corrent, però em sembla que tindreu la meva baixa per aquest primer diumenge.

...no som res...

Anònim ha dit...

hola gent, co porteu la 7tmana... xl k vec bastant mogudeta xk per aki no dieu cuasi res eh? a mi al curro em tenen fins al gorro, des de les festes a avui he estat a 6 obres diferents portant la grua!!! akests gruistes da8 en dia no valen una merdaaaaaa!!! buenu, menys jo... (guapo) ..gracies jejeje. Ajir vaig parlar amb en tuner@ al club i vaig pensar danarhi o no x si em fotia una colleja xo al final no jejeje.
ei murdock pasaho be amb el cherokye ok? ferr@, pirat@, teletubi, clot etc... on sou??

fins diumenge benparits!!!!!

XDDDDDDD

Anònim ha dit...

Saludus marikites!!!
Al que està a la capital que no es "des-madri"jejejej
Bueno diumenge crec que vindré , però ara tinc una mica de ciàtica.
Tinc una edad.
Amic Clot espero la teva presencia(algú m'ha d'acompanyar al pujar el Puig no?)
Bé os tindré informats.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Avui,...
Salutacions des de la capital del Cinca.
Apali canalla, fins diumenge!

Anònim ha dit...

Cuidadin amb les figues de Fraga Tlm,
que tú t'ho menges tot!!!! jejejej

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!! i marikites!!!!
Aquet bloc comença a ser una mica soset , nomès i entres 4 o 5 makinerus asiduament i la veritat noi veig gaire aldarull.
Que pasa que el any nou és el any nou és l'any dels sordomunts?jejejej!!!!!!!!!
Diumenge pinta mol be el temps i encara que sigui una mica lesionat farè tots els posibles x sortir.
"Si pogues ser a les 8'30 amb farieu feliç" penseu, per els que no ho saben perque no surten de casa fins tard, que encara és fosc a les 8 del matí.
La ruta tinc moltes ganes de fer-la , dons jo fins a l'esglèsia del Puig no he anat mai i amb fa gràcia.Sobretot per patir una mica més.
Petonets!!!!!

Anònim ha dit...

Vaig al LS a sopar unes mongetes amb cloïses i escarxofes que prepara don Antonio que té una mà que os podeu quedar acollonidos!!
Jo per part meva portaré una coca (de iogurt)amb una mica de xoxolate am atmelles de postres, tot aixó amb bona companyia.
Si algú vol venir que truqui.
Fins aviat marikites.

Anònim ha dit...

tuner@ la linia del diumenge es mig blava i groga eh? a veure k fem....

Anònim ha dit...

Good night Catalonia:
Estimats amics i coneguts, esta per decidir, pero amb sembla que jo faré campana aquet diumenge, dema tinc el primer rally de la temporada 2008.
Si ja use, es dema i no diumenge, pero també tinc compromisos amb la family, i dos dies seguits fen escapades….
Ja us diré quelcom.

Anònim ha dit...

Bueno, nois demà què ?? a les 8 o a les 8:30 ??
A vuere si respireu ...

Anònim ha dit...

gipi:
eiii Makines,com va tot???
Maveck i companyia... dema m'apunto...pro a quina hora al local social?? 8.00h o 8.30h???
Tinc un mono de btt q flipes pero les obligacions de pare novato m'han tingut molt atabalat...jejejejejeje!!!!
Vinga a veure si no fa molt de fred i si ho fa...2 stonessss i a patir q jo tampoc he pujat al puig fns al final!!! ja direu l'hora,vale???
adeu

Anònim ha dit...

Bueno, demà a les 8 al Local Social ... sense entrepà.
Hem sap greu pel Tuner@, s'haurà de llevar una mica més d'hora ... jejeje
Aquesta setmana ha sigut un mica extranya, la veritat és que el bloc ha quedat una mica desatès. Sobretot per el que fa a la sortida de demà i, sobretot, a l'hora de trobada ... m'imagino que per voler esperar més del compte a veure que hi deia la gent a la proposta del meu amic Tuner@ de quedar a les 08:30. Bueno ... ara ja he après la lliçó, no es pot quedar sempre bé amb tothom !!
Bé canalla, tinc ganes de pedalar ... espero trobar-vos demà a la majoria.
Bon Nit !!

Anònim ha dit...

ok 8.30 al camp de batalla. fins ara. :-)