Puta MàKina !


diumenge, 7 d’octubre del 2007

Pk! El Pont del Pilar

Puta Makineros !!


Cap de setmana liquidat amb molt bon gust de boca segons els participans de la Pedalada Popular a La Quintana ( Castellcir). Quedo a la espera de rebre les imatges del event per poder-les penjar a la l'enllaç.


I al davant tenim una setmana més curta del que ve sent habitual, el divendres 12 d'octubre és festa, la festa del Pilar !! I, com no? Els Puta màKina ! ho hem de celebrar !! jejeje


En primer lloc deixeu-me dir que hem batut rècord de comentaris en un post ... 38 comentaris en el post anterior !! Està molt bé ! Si contem que hi han components importants que per un motiu o altre la setmana passada no van estar gaire operatius ... bueno, que estic molt content !!


Tornem al Pilar ... aquest cap de setmana es presenta relaxat, per lo menos d'entrada. Vaig sentir campanes de que alguns dels components del Nucli Dur passarien aquests 3 dies fora intentant arraplegar algún bolet ... i un servidor passarà el cap de setmana perdut a la montanya a prop del Port del Cantó.
El nostre Puta Makinero Tlm ha comentat una sortida en Btt a Sant Feliu de Sasserra ( a 1 hora de Sabadell en cotxe segons guia michelín),
pot estar bé i no és res de l'altre món 1 horeta amb cotxe ... ja direu algo.
Per altre banda no hi ha gaire cosa més, sempre ens queda el Puig de la Creu, Guanta, La Font Groga, inclús Premià ...
La setmana que vé es quan tenim que decidir si fem La Falconada o pujem a Montserrat però encara ens queden 15 dies per pensar-ho.
Bé, un servidor es despedeix, demà serà un dia dur per mi ... Sigueu bons !! Bona setmana !!

PUTA MÀKINA !!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Molts aniran a celebrar el dia de "la raza"!!! Doncs jo em quedaré fent costat als qui cremen fotografies!!!! jejejejeje
Au canalla, que la setmana un sigui lleu, si més no, 24h més lleu que les de costum. jajajaja

Anònim ha dit...

Ah! per cert, i sense intenció de ser "aguafiestas",només es questió d'estadístiques.
L'ultim post ha estat set dies publicat, que entre els trenta-vuit comentaris dona el resultat de 5,42 comentaris diaris. Està bé, força bé, però no es per entrar el Guinnes! jajajaja

Anònim ha dit...

Bon dia, nois !
Després de dues setmanes ... avui començo a currar ... joder!! Que dur !! Amb lo bé que estava jo a caseta ... jejeje
Tlm, ets una mica cabronet ... jejeje
Bona setmana a tothom !!

Anònim ha dit...

Companys de Puta Mk. Ja soc aquí!!!!!..
Desprès de 2 setmana sense ADSL, per fi ja amb puc conectar.
Ja veig que u peseu mol ve sense mi…. No patiu, aviat turnare a estar en forme, i com diu en mol amic meu, mireu-me ve la carra, perquè cuan torni, nomes amb veureu el cul jejjeje!!!...

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Avui parlant amb l´ex administrador que podriem votar a veure quina ruta fem el 28 del 10 doncs tenim Montserrat i Falconada. Que cadascú digui la seva ,no?.
Buenu x mí el que sigui estarà bé.
Voto per...........Falconada doncs ens estalviem el viatge que és un "rollo",però és igual si l´hem de fer es fa.
Buenu aveure si penjeu les fotos de diumenge ,que sou més lents que el cavall del dolent!!!
Petonets !! com sempre.

Anònim ha dit...

Ei !! Tuner@, s'hem fa extrany veure't pel bloc, ´´ultimament no diexes gaires comentaris.
Aquesta mateixa nit penjaré una enquesta on es podrà decidir la soritda del proper 28/10.
El tema de les fotos de diumenge estic esperant que algú es digni a enviarles.
O sento, ara vaig a sopar ... després segueixo ...

Anònim ha dit...

Nene!!!!! (llergir-se Maveck) tu llegeixes els comentaris que la gent posteja?????

Maveck ha dit...

Tlm, amb l'últim post no entec a que et refereixes...
Bueno, nenes, ja teniu pemjat al blog una equesta per poder triar la propera sortida organitzada per el dia 28 del present ... teniu temps fins diumenge per poder dir la vostra ...
Aprofito per recordar-vos que aquesta setmana, per motius de poca assistència, no hi ha, de moment, cap sortida planejada ...
Us animo, als qui us quedeu que també feu alguna proposta per aquest diumenge ... tot i que no se amb certesa quanta gent hi haurà operativa. M'imagino que durant la setmana anirán donant senyals de vida i, estic segur que al final alguna sortideta s'acavarà fent. De totes maneres, companys, vosaltres teniu la paraula ...
Per cert, Pir@t@ com tens el tema del genoll?? se t'ha trobat a faltar ...
Petonets a tots i a totes !!

Anònim ha dit...

Hola pollastres ! tant sols fer una salutació a tots els PK, estic de pas.
Una abraçada.
adeuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Salutacions.
Jo aquesta setmana anire a fer el pixapins, pero us recomano una surtida que no defraudarà a ningú;
Sortida de Sabadell a las 5, 30 h. (per amortizar las llanternes), Matadepera, L’obac, Mura, Talamanca, Monistrol, Granera, Sant Llorenç, La Tartana, Castellar, Sabadell.
Au nois, ja podeu vota.

Maveck ha dit...

PRESi, Com anem??
Pirat@, veig que tens el genoll cada vegada més bo ... potser ara el que t'hauries de mirar es el cap ... jejeje
Hem sembla que tots els que han llegit el teu post s'han quedat petrificats pq ningú més ha escrit res ... Home la sortideta ha de ser molt maca ... i entretinguda ... potser és una llàstima fer-la aquesta setmana ... la podriem fer més endevant ... nosé que us sembla nois ?? @@Pk, tu que dius ??

Anònim ha dit...

Hola a tothom!!!
Maveck, el que em referia es que vaig dir que el que t'havia d'enviar les fotos era Don Antonio, ja que jo desconeixia el teu correu. Per això el comentari.
Bé, aclarit el mal entès, us vaig a proposar una sortida pels pobres de la colla, es a dir, pels que no tenen prous calés per anar a fer el pixapins fora de casa. jajajajaja
A veure que us sembla:
Sabadell-Matadepera-Tartana-Castellar-Corriol fins Sentmenat-(falconada)-camp aviació castellar-Sabadell.
Es una mitja clàssica amb alguna novetat que crec recordar.
Apali canalla, salutacions.
AH!!!!!! per cert, Sr. Presi a la cursa del diumenge passat a Castellcir em vàren donar records per vosté gràcies a la propaganda de Cisvasa.

Anònim ha dit...

A la web de la falcunada surten uns marikitas de Puta marina.

Anònim ha dit...

CARAIIIII!!!!!!!
Quina activitat!!!!!!!!!
Això si que va per a Ginnes!!!!

Anònim ha dit...

bondia makineros,la setmana que ve ja una cursa a st,llorenç,la martxa d´or,jo li feta 3 anys i es molt guapa pero molt dura,ja tambe la curta,la pega es que es un pel cara. respecta a la votacio amb sembla que esta bastan clar.
bon cap setmana pels capitalistas que poden marxa els 3 dias.jo amb cadare a casa creman fotos.

Anònim ha dit...

Sr. tim a mi ja m'esta be la sortideta, quedem a les 8 del diumenge.
Els que hagin de vindre que ho diguin en el bloc.
Aquesta setmana em possare el maillot de la pedals, perque el pirata no vindra.

Anònim ha dit...

Estimat amic:
El mallot mirare de portar-te’l dema al mati per casa teva, si no, no el podràs lluir.
Que tingueu una bona surtida, vigileu amb las baixades que son mol traïdores.
Jo avui ja e estad de festa, 5 dies nenes!!.
Avera quin dia quedem per veure quatre fotos i fer un soparet.

Anònim ha dit...

Bueno, ja ha començat el pont !!!

Anònim ha dit...

ja ho he trobat!!! maveck, xrdona xo sempre hem passa l mateix, no se si sóc jo o el ordinador xo em faig un embolic. la sortida em sembla molt bé i jo voto x la falconada el dia 22/10 ok? passeu`ho molt bé la gent que marxeu... aquí estarà el nucli dur per continuar donant guerra als GR`s jejej petons i abraçades i a les 8.00 al L.S dewwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Es nota que la gent està de fi de semana... :-)