Puta MàKina !


dilluns, 29 d’octubre del 2007

Pk !! El món del Gps ja és aquí ...

Benviguts al maravellós món del GPS ... (Gent Provant Sort)


Nois, ha arrivat el moment, dimenge farem una sortida inédita fins ara ...



A la imatge del costat podeu veure dos tracks, el de color vermell

és la sortida que vem fer a la Font Groga. I el de color blau és un nou recurregut que he trobat per internet ... com podeu observar ... una mica avanç de Can Borrell els dos tracks s'ajunten, doncs bé, allà és on començarà l'aventura, intentarem seguir el nou recurregut sense perdrens ... es clar ... és la gràcia !!!


Com que no les tinc totes ... espero que tingueu paciència i sigueu comprensibles ... però si no comencem algún dia a utilitzar-lo no farem mai res de bo ...

A més, si ens perdem, no estem gaire lluny de casa i a Collsarola sempre passa algú a qui se li pot preguntar ...


Un company (@@Pk!) ha proposat fer una sortida el dijous que és festa i ara ja és oficial si algú s'anima només a de fer-ho saber a través del bloc, suposo que durant el dimecres i el mateix dijous acavarem de decidir on anirem, es pot mirar de fer una sortideta ràpida, ja veurem que fem ... en qualsevol cas, ja direu la vostra, jo de moment o deixo penjat ...

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiiii, canalla!!!!
Anem per parts:
- Primer de tot, molt bona la traducció de GPS (Gent Provant Sort), Maveck et convé fer pedalades populars. jejejeje
- En segon lloc, no sé vosaltres però jo si que penso sortir el dijous. Ah! i no una "sortideta ràpida", sinó una sortida normal de diumenge. Que us sembla un Sant Llorenç ( que fa temps que no fem??) jajajaja
- En tercer i ùltim lloc, la sortida amb GPS es per començar-la des de Sant Cugat o des de Sabadell? No em queda clar quin nivell de suicidi volem fer. jejejeje
Au canalla, a dir la vostre que jo ja he esberat al bloc. jajajajaja

Anònim ha dit...

Avui em noto amb ganes de gresca!
Sr. Maveck, ja que fa dies que no em fotu amb vosté,...
En l'apartat de "sortides programades" només un parell d'observacions:
- Qui collons les ha programat??!!! jajajajaja
- I, ja que estan programades, seria un detall que existis un link, no?

Au, vinga, vinga!!! "más madera que esto es la guerra!!" jajajajja

Salut a tots canalla!!!!

Maveck ha dit...

Molt bé, molt bé ... et respondre per parts:
El dijous ja podeu anar dient qui sortirà que farem una sortideta maca ...
La sortida de Diumenge serà desde Sabadell fins a Sant Cagat i després la volta per Collserola ...
Les sortides programades era un espai que s'havia de programar entre tots un dia sopant al Local Social però com que encara estic esperant que algú es digni a organitzar-ho m'he pres la llibertat de posar les primeres sortides que he trobat per internet ... per què sí.
De totes maneres he posat enllaços pq podeu mirar que us semblen les curses ...
Hem consta que el dia 11 alguns dels Pk's estàn interessats en la sortida que hi haurà a Matadepera ...

Anònim ha dit...

ei, ei, ei,... que això s'anima!!!!!
iiiuuuuuhhhhhuuuuuu!!!!!!!!!
Si senyor!!!! a veure quan fem aquest sopar!!!!!
Ah!!! per cert, jo també he trovat rutes per internet:

Dissabte, 10 de novembre de 2.007.
Concentració a la Plaça de Catalunya de Pineda de Mar a les 18:30´.
SORTIDA a les 19 hores.
RECORREGUT: 20Km per pistes forestals.
SOPAR: a les 22 hores,
a la carpa instal.lada a l’ermita de St. Jaume.
INSCRIPCIONS: 10 euros.
L’ inscripció inclou: butifarra amb mongetes, pa amb tomàquet, all i oli, vi, aigua, refrescs, castanyada i obsequi per tothom.
Cal portar llum i casc.

Que?! com us ha quedat el cos!? jejeje atractiu, no? Despres (com sempre) unes "birretes al local social!!! jejejeje

Maveck ha dit...

Bé, bé ... així m'agrada ...
pinta bé, sortida nocturna amb sopar inclós per 10 €urillos. No està gens malament ... i jo en se de dos que tenen que amortitzar els canons de llum ... jejeje
Haurem de pendre nota i a veure que hi diu la gent ...
Ara un va a treure el gos i dormir ... apa !!

Anònim ha dit...

bona tarda amics meus,dijous segurament tambe surtire, marc,respecta al curs de l´escapa,jo li fet i no al recomano,es molt molt basic,ara,mes endavan fan el curs de mecanica avançada i aquest si,tambe li fet,per aixo soc un dels mecanics mes ben pagats.no fa falta que feu cap comentari.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!
Be, per la sortida del 10 N.
Jo aniré , si algú més vé.
Lo de Collserola , esteu boixos,però l'aventura és l'aventura no?.
Fins aviat

Anònim ha dit...

si si si si si siiiii!!!!! a totes les sortides que heu ficat!!!! uaaaaaa tinc ganes de trepitjar la terra el fang, sentir el fred a la meva pell, olorar la farigola que hi ha x els camins... (i agafar-ne una mica...) ESTIC FART DE LA PUTA BICI ESTÀTICAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! dijous a les 8 al L.S ;-)))))))

Anònim ha dit...

Ei!! Companys Puta makineros ...
Confirmat ... dijous... sortida betetera ... a les 8 al L.S.
Aneu pensant amb quina sortida voleu fer i si portem o no entrepà per esmorzar, ok.
Vinga nois que aquesta setmana s'ha de aprofitar !!

Anònim ha dit...

A veure que us sembla.
Dijous 1 de Novembre:
- Sortida de Sabadell del LS a les 08:30 i sense parar en lloc ( només de tant en tant per agafar aire)
- Direcció Castellar pel nou camí de la Falconada (Can Amat)
- Corriol de Guanta i sense pujar tornar a Sabadell pel Can Roja.
- Esmorzar a Cal Pare (calculo que sobre 11:45)
Vinga!!!! qui s'apunta!!!!

Maveck ha dit...

Més coses ... això s'anima de valent ... m'agradaaaa !!!
Haureu vist que s'acosta una sortideta nocturna ... ja podeu començar a dir qui vol venir jo de moment m'he pres la llibertat d'apuntar al Tuner@ que ha sigut el primer de mostrar interès ... al Tlm que ha sigut el que l'ha "descobert" i al @@Pk! que el veig una mica desesperat per pillar la Bici ... jejeje
Prego a la resta de components Puta Makineros que diguin alguna cosa per anar apuntant a al penya ... la veritat es que promet bastant ... jo no m'ho voldira perdre ...
Apa, sigueu bons !!

Maveck ha dit...

Pepinillo !!
Quan t'hi poses ... fas por !!
Jejeje, m'està bé ... apunta'm i segur que al @@pk també l'hi mola ... el veig molt desesperat ...
Trobo que quedar mitja horeta més tard també es una bona pensada ... sembla que no però vas més descansat ... sobretot per els que veniu de més lluny ... a mi hem sembla bé.

Maveck ha dit...

Per cert!! On coi es Cal Pare ?? No en tinc ni idea ...

Anònim ha dit...

Cal Pare?!!!!!
Collons nene!!!!
Es el bar de la penya ciclista de Sabadell. A la carretera de Prats, davant de Logic Control. Però si hi has passat quasi bé tots els diumenges a les 08:15h.
Ah!!! i mitja horeta més tard es perque la nit anterior es la Castanyada, ... i per si toqués!!! jajajajajajajajajajajajaja
Au canalla!!! a fer bondat!
Apali, que ja som divenfres!!!!! jejejejejeje

Anònim ha dit...

Nens, m’esteu estresan.

Anònim ha dit...

jo no se si vindre,avui tinc convidads a casa i son dels que martxan tart,despres al que no amb fa gaire el pes es de ermortza tan tart. bueno,sino vinc que ho paseu be.

Anònim ha dit...

nois, si teniu temps mireu las fotos de la pedalada nocturna de premia de l´any pasat,fa cara de esta molt be, aneu a imatges i poseu any 2006.
adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

òstia!!!! ja feia temps que no veia comentaris "rajilles". Que si tinc gent (com tots), que si esmorzar tard, que si...
Apali fins dema a les 08:30 els PK de veritat!!!

Anònim ha dit...

No conteu amb mi, dema tinc compromisos socials.

Anònim ha dit...

Bé, finalment qui surt demà????
Perque el que no voldría esbaixar al LS i trovar-me sol. jejejeje
Apali "rajilles", dieu-me qui surt per baixar o si ningú respón abans de la nit ja no baixo.
Salut i fins demà o no!!!

Anònim ha dit...

Nenes ... jo estaré a les 08:30 al L.S.

Anònim ha dit...

jo si 8.30 al L.S. DON ANTONIO I TUNER@ vindreu?

Anònim ha dit...

Ho sento @@PK però molt em sembla que només serem tres demà.
Apali, bona nit.

Anònim ha dit...

Si tius però vaya quins tres ...
O no??
Apa, un va a fer nonetes ... amb una bona castanya !!! jejeje

Anònim ha dit...

Hola nenes !,
algú coneix el número del sorteig de la FALCONADA ?????? , a lo millor m´ha tocat el pernil, jejeje.

Que tingueu una bona sortida, MOSQUETEROS ! ... per allò de ser tres...

A veure si parlo amb la family i m´ha apunto a la sortida nocturna.

Adeu i bon festiu.