Puta MàKina !


dilluns, 8 de setembre del 2008

Pk! Visca Catalunya





Companys,




Un any més, hem de celebrar aquest dia tant especial, "La diada". Aquest any, més que mai, vull fer una petita menció a l'Estatut d'Autonomia, on a l'article 8.1 declara: " Catalunya, definida com a nació en l'article 1, té com a simbols nacionals, la senyera, la festa i l'himne."




La Senyera !! M'he pres la llibertat de modificar-la una mica ... jejeje






La festa la celebrem portan les ofrenes al fossar de les moreres:


I finalment, l'himne ... tothom el coneix .... "Els Segadors"


Visca Catalunya !!


El cap de setmana de Festa Major s'acava i el resultat ha estat prou profitós. El diumenge es va celebrar la 3ª Mitja-Marató de la ciutat de Sabadell i Don Antonio i un servidor la van acavar amb molta dignitat. Només ens va fer falta poc més de 2 hores per creuar la línia d'arrivada després d'haver corregut 21 km i 97 mts.


La propera sortida en Btt és durà a terme el dijous dia 11, la diada de Catalunya i ens acostarem fins a la Pastoreta per fer un bon esmorzar.


Salutacions a tots !!


17 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona companys.

Visca Catalunya.

Anònim ha dit...

jo m`apunto a la pastoreta!!! Felicitats Maveck tb x la mitja marató.

ens veiem al castell de focs.

fins araaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

FELICITATS JANMARC!!!!!! un petonarro molt gran!!!!!

Anònim ha dit...

FELICITATS!!!! maratonerus i el petit Maveck.

Anònim ha dit...

Gràcies a tots per felicatar el meu 5 è aniversari ...
el papa i la mama m'han regalat una muntanya del rayo Mc Queen ... estic molt content.

Maveck ha dit...

Demà tenim sortida amb Btt.
A les 8 al Local Social sense entrepà .. anirem a celebrar la diada i ho farem por todo lo alto !!!
Arnau compto amb tú ... el Don Antonio també vindrà ... ja som 3 !! Agún voluntari més ??
Tlm, tu que ets tant catalanista ... vols venir a esmorzar ??? Podem quear al restaurant ... ja diràs algo.
Pirat@, hem sembla que vas dir que sortirias desprès de la festa major ... doncs apa. Mariano .... mmmm nose que dir-te ... potser van sent hora de cremar les pites que ens vem fotre !!! jejeje
fisn aviat companys ...
Visca Catalunya !! Visca Terra Lliure !! Visca el Barça !! i la mare que ens va parir !!
Puta màkina !!

Anònim ha dit...

Maveck, al final vens??? kin lio tio... buenu, jo el mes segur es ke vingui, a8 vaig a barna x la nit i nose a kina hora arrivaré xo iwalment dire algo ok?? a8 el tibidabo és gratis!!!! ueee!!! xk no veniu x alla dalt i ens veiem?? ja direu quelcom

fins dsp-!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Que dema tingueu una bona sotida, jo estic amb un colic nefritic i no em puc moure, espero poguer sortir la propera setmana i mica en mica intentar agafar el vostre ritme..

Tinc unes esperdeyes de set betes per vendre...

VICA CATALUNYA I TV3"La teva"!!!!!

Anònim ha dit...

Venc barretina catalana tunejada especial calbs i reversible, amb velcro interior perque s'arrapi els dies de vent i amb forro interior de color blau cel per fer de barrufet....VISCA CATALUNYA !!!!
pd:per la compra regalo MTB vella pero maca.

Anònim ha dit...

Demà el mini i mi menda lerenda sortim, s'ajorna el campishmo fins Divendres, motius metereològics.

Màkines, aneu-vos perparant que si avui ha sigut l'Astromg qui ha dit que torna, d'aqui uns dies serà Jan Abante Ulrich qui anunciarà la seva reentreé, QUE TREMOLI LA IAIA.

Fins demà Makinons.

Anònim ha dit...

Eiiii canalla!!!
Quin Puta "enveja" que us tinc!!!!
Murdock!!! es veritat lo del còlic??? Collons nen, això fot molt mal. oi???
Obelix, no se jo si una barretina de barrufet li faria joc a la iaia. potser si. no? jejeje
Canalla, no he vingut a esmorzar perque he anat a veure la meva filla a fer castells. Es l'acotxadora mes trempada i preciosa del vallés. ("amor de padre"???) jejejeje.
Au canalla, a passar-ho be.
Per cert, diumenge sortiu? a on?
...
Em fa PÀNIC tornar!!!

Anònim ha dit...

Hola marikitas, quina jornada de diada mes ben parida, amb esmorzar a la pastureta amb uns peus de porc que m'hi crospit impresionants, aixo es el que us heu perdut els lisiats i els rejilles.
Espero que l'ho del Murdock no sigui res, l'ho del tim ja casi esta resolt, el que em preocupe es el tunero que espero que no hagi vingut per la mariscada que es va fotre la nit del dimcres.
Aviso el diumenge no sortire, vull fer una mica de repos, porque el cuerpo no da pa tanto, i el diumenge dia 21 anem a corre la Merçe, au despres d'aquest rotllo
no mes amb queda dir VISCA CATALUNYA LLIURE.

Anònim ha dit...

Sortida collonuda nanoss!!!! faltava la camarera cachonda xo bueno, no es pot tindre tot. Murdock tio recuperat ok?? jo estic igual, me tirat tota la tarda dormint xk ma agafat una flojera cuan e arrivat ke flipas... no semoh naide!!!
Marian@ ke ta passat?? eespero ke no hagi sigut res d`important, esperem resposta.
. VISCA CATALUNYA I EL MADRID!!!

.... vaig a cagar...

Anònim ha dit...

Com sempre nanos, un plaer de sortida.
Sembla que tenim l'infermeria plena, podríem muntar una sessió de bany i massatge( al Riviera NO, malpensats).
Que acabeu de passar un profitós pont.
Mi menda lerenda sen va "do campishmo", ja no tinc excusa de la pluja, que vagi molt be el Diumenge.

Adéu, salutacions per tothom, especialment als "rajilles".

P.D. Venc una parceleta, que dic, un troç de parcela al mig de Matadepera, be de preu.

Paconidas ha dit...

Hello
en sembla k agafare la bici
i fare una sortideta amb vosaltres
es veu un bon ambient
o millor anire en cotxe
o corrent q es lo meu
salutacions de un k os a saludat al mati cuan estava corerent
amb rasca
Pd. os e agregat al meu blog
esperu q no hi poseu trabes

http://paconidas.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiii, makineros !!!!

u n s a l u d u d e s d e l a e r o p o r t d e M e n o r c a, t o r n e m a l a t e r r a e s t i m a d a.

L e s v a c a n c e s c o l l o n u d a s. U n a p a n x e t a q u e t i c a g a s, i u n d e s c o n t r o l m e n t a l t o t a l.

M o l t s p e t o n e t s p e r t o t s i q u e e l s q u e e s t r o b e n d e b a i x a e s m i l l o r i n.

A d e u u u u u u !

Anònim ha dit...

Collons Presi, el descontrol mental vols dir que no ha esdevingut dislepsia o millor en diarrea mental ??? jejejejeje
Apali, bentrobat. I que dilluns et sigui el més lleu posible.