Puta MàKina !


divendres, 12 de setembre del 2008

Pk! Sant Llorenç

Bona nit,
Aquest post el penjaré desde el Local Social ... després de haver fotut un bon sopar amb bona companyia ... concretament, ara estem a l'hora de la copa i el puro ... jejeje

Bueno nois, aquest cap de setmana va de debó ... es pot dir que aquesta serà la primera sortida oficial dels makineros desprès de les vacances. Ara ja hi som tots ... o, en tot cas, n'hi ha molt pocs que encara estiguin de vacances. Per aquest motiu, quedeu tots convocats el diumenge a les 8 del matí al LS, com sempre, per anar, tot xino xano, a fer una careta a Sant Llorenç Savall.

Desde aquí, per això, vull fer una especial menció a alguns companys que fa temps que no ciclen amb naltros ... Murdock, Pitu, J.Clot, Titi, Presi, Tuner@, Capdetrons, Ferr@ ... a veure si començeu a venir aviat, a poder ser tots de cop, que sino els que anem per feina ens hem d'esperar massa ... us recomano que els primers dies, us emporteu un pot de reflex i una mica de glucosa líquida que a mi hem va molt bé.

Res més, nois només hem queda enviar una forta abraçada al nostre amic i company catalanista cap de pus, Pep Abante (el padre de Billy "El niño") i ferit en acte de servei a la colla. Tlm, cada setmana ens enrrecordem de tú, quant estem "asseguts" al sofà amb la birra a la mà. Recupera't aviat ... i que no et passi res quan comencis !!

Senyors, fins Diumenge qui vingui ... i qui no vingui ... que le den !!

42 comentaris:

Anònim ha dit...

PRIMER!!!! (Hòstia per fi) jejejeje
Devant de tot, gràcies per les mencions i els records.
Acte seguit,... ja es nota en el to del post que era l'hora de les copes, (una mica sobrats, no?). Que vol dir això que us heu d'esperar massa???
Au canalla, a passar-ho be el diumenge.
Ah! i mireu d'estar en forma tot l'any no fos que algú no pogués seguir l'estela, jajajajajajaja
Apali,

Anònim ha dit...

hola colla, soc el noi conflictiu, cuan puc amb posso al bloc a mirar les vostres aventures, IMPRESIONANT,encara que no hus ho creieu, hus trobo a falta.pero pel meu caracter, algun mal entes i que jo soc bastan jilipolla,vaig tenir que deixar de sortir,jo surto molt poc,
no se que li a pasat al tlm,pero espero que et recuperis aviat.
una forta abraçada a TOTHOM.

ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anònim ha dit...

Bon dia!!!!!
Tens tota la raó Tlm , les hores del post eren desllengades i el administradó estaba sote els efectes del Red Bull amb alcohol "pots imaginar-t'ho".
Jo que era present estaba sorprés.
De tota manera , que no s'abandonin els supers rajillas.
Ferr@r sabies paraules.
Diumenge si les condicions climatològiques són favorables a les 8 al LS.
Petonets x TOTHOM

Anònim ha dit...

Festa Majo de Casatellar del Valles,
Avui aniré a dormir tar, ja sabeu…. no sortiré dema, que tingueu una bona pedalada.

Anònim ha dit...

jajajaj com anarieu ahir!!! ese post con 2 cojones jajaja. Diumenge a les 8 al l.s... Marian@... condicions meteorologiques adverses, no vol dir dos nuvols de merda perduts xl cel ok? membre del nucli dur??? jejej i Pir@t@ vine tio!!!

Ferr@ tio, akest és el primer pas x intentar fer una retornada a PUTA MAKINA... espero ke segueixis i ke el resultat sigui la teva tornada amb nosaltres, k de veritat i com pots veure xl blog ens ho passem d puta mare!!! saludus company ;-)

Buenu nois, el soparet va estar de puta mare i ara el meu cul està patint les consequències (tema cargols...) jejej, i juro k la setmana k be no s`oblidaran els postres!!!

Apa nois fins demaaaaaaaaa!!!! caretaaaaaaa!!!

Anònim ha dit...

bueno començo...

Primer de tot dir que hem fotut una sortida de puta mare en Maveck, Titi i un servidor. Un Puig de la Creu exel.lent, hem seguit amunt can Catafal amunt amunt i hem arrivat a st Llorenç, hem esmorzat de puta mare, careta, entrepà i truita... a partir daki hem nat tirant direcció al Puig un altre cop xo x el Balcó de st Llorenç... aki ve cuan ja no ha anat tant bé, parem on em vaig fotre la ostia jo, li ensenyem al Titi i cuan continuem cap avall el company Maveck sa fotut una ostia ke ha perdut el coneixement i tot... Bestial!!! hem arreglat els 2 reventons i he baixat x la carretera.

Ara está al Hospital General xo ja està bé, amb rascades i algun esguinç xo senrecorda de quasibé tot.
Ha sigut un pinyo molt heavy i proposo no tornar a passar més xl balcó perque últimament hi ha molta pedra solta i baixades molt pronunciades i això ha sigut precisament el que l`ha fet caure a ell i a mi en el seu dia.

Bueno gent, les osties ensenyen i nosaltres sóm superdotats jejeje

ke passeu bona setmana i ens nem dient algo.

Anònim ha dit...

Marikites , no se us pot deixar sols ni un moment.

Anònim ha dit...

Cullons nenes, coneixament...

Anònim ha dit...

Hòstia canalla!!!
Estic d'acord amb en Tuner@, NO podeu anar sols pel mon. ai, ai, ai. jejejeje
Be només em sembla que el que l'amic Maveck ha perdut es la consciència, perque el coneixament es que el pot perdre??? jajajaja
Sembla però que tot torna a la normalitat. oi?
Ara a esperar una ràpida recuperació per poder anar a l'estela dels mes lents. jajajaja
Au canalla, a passar una bona setmana.

Anònim ha dit...

La done del Sr. Maveck, a dit que es quedarà 24 hores amb observació, no te cab lesió importan, nomes que com no recorda res de la patacada, no sap si a caigut per que a perdut el cuineja-me’n o per culpe de la caiguda, esperem que no sigui res.

Nou record de un P K. ingrés al hospital per culpa de una caiguda.

Recuperat.

Anònim ha dit...

Collons Maveck ves en compte nano que tens familia i hipoteca....!!!
Que sigui lleu i ja ens explicaras co t'ha quedat el disc dur...
Aquest diumenge SURTO AMB VOSALTRES!!! aquest finde tinc folkoles varis i ens quedem a la city .
Diumenge al mati plogui , nevi o vingui el IKE sortim a pedalar amb un parell de collons.
Maveck ,mes que reflex o glucosa liquida em fotre dos carajillos i vaselina pel que pugui passar.
Ja quedarem....Marc ja ens explicaras la hostia o la penjes al YOUTUBE.

Anònim ha dit...

Torno a estar aqui....he trucat al Marc i encara esta al HGeneral , esta en observacio 48h pero esta be ,magullat,pero be ...diu que te un ull morat i que no recorda res de la hostia.
Pero ja vol sortir amb bici i diu que diumenge es vol correr la Merce....es la seva amant?....una casaputes?.....una novia de la infancia? no he entes res pero quan et dones un cop al cap ja se sap....

Anònim ha dit...

Doncs esteu de sort que us agafi el telefon. Jo le trucat 5 o 6 vegades i no hi ha manera, li he deixat missatge al contestador.
Si parleu amb ell doneu-li records.
Apali canalla,

Anònim ha dit...

Hola a tots!!! ara e acabat derrivar d veure a en Maveck i esta de puta mare, xo el tenen en observació x mirar d`averiguar el tema de la pèrdua de memòria k jo crec k només sera del cop... segur!!! Anima`t Maveck!!!

Marian@, ho sento molt, dma ja kedarem amb la Laia x nar cap al tanatori.

Obélix, jo la setmana ke bé m´apunto x fer la Mussolenca a saco amb un de st quirze t`apuntes? i tu Titi? Pep, a tu et tocava venir akesta 7tmana ja no??vaaaaa apunteuse tots!!! vaaaa jejejej

Ah... a8 el menda lerenda ha fet ni més ni menys ke 71 km aixi kom si res jajaja, hem fet un guanta sense passar xl puig i dsp jo sol fins a Barna i tornar.. estoy murido!!!
inga fins demà !!!

Anònim ha dit...

Hostia Màveck, quina hostia no?
Si volies una parcela m'haguessis demanat un troç de la meva de Matadepera, que es ben xula i ben gran. Espero que et recuperis aviat.
Nois, avui ha començat el cole després de 87 dies de vacances, oeeeeeeeeeeeeeeeee, ja tocava, "tanto niño despendolao".
Arnau, no t'entrenis tant que els que anem a poc a poc no et podrem seguir.
Bona nit a tots i a totes.

Anònim ha dit...

Arnau ,que es una Mussulenca ?

Anònim ha dit...

... es que si no posem una mica de ordre els mes grans, aquesta canalla es despenjará algun día del cavall barnat. Seny, seny !!!
Collons, sort que aquest cop sí es portaba casc, que si no tindrien que vindra els del CSI a buscarte.

Makinorro !!! que et milloris i no sigui res.

Jo ara mateix surto de la feina i vaig a fer una mica de bici al club, la meva panxa no em deixa veure els dits dels peus.

Saluduuuuuuuuuuus per tots !

ah ! i petonets.

Anònim ha dit...

Per cert....

El saldo de la compte CEC a 10.08.2008, és de 784,29 euros.

... ja em puc treure el manguitos...

Anònim ha dit...

Obèlix, la Mussolenca és una cursa x St Quirze del vallès, hi ha el Mussol k és la curta... (per mariconas) i EL GRAN DUC!!! que és la llarga... (la nostra) teniu papers d`inscripccions al Bogey, val 18 eur, només cal les ompliu i deixeu la pasta k jo cap al dijous passaré a buscar-ho i ho aniré a pagar. Els dorsals si voleu els podem anar a recollir el dissabte pel matí de 9 a 13 h al centre civic de Can Feliu o ja hi puc anar jo... De moment hi anem el TLM i jo, falta x assegurar tu, el Titi, el Gigi, el Pirat@, Minipk!, Murdock, etc.

Gran Duc: 37 km i 1000mts desnivell acumulat

Mussol:(recordeu k es x maricones...) 15 km i 500 misserables mts de desnivell...

També hi ha el Xoriguer: una passejada pels més petits pels voltants de st Quirze, TOTALMENT GRATUÏTA ( xl tema crisis i tal...):-) . Dones, no teniu excusa eh??? jejejej

Collons... el que fa el temps lliure...

ja direu algo i... ENDAVANT MAVECK!!!!!

Anònim ha dit...

@@PK!!! t'has vegut l'entenimen??? Jo no he dit pas que hi aniria.
Jo aquest diumenge, després de 42 de NO FER ABSOLUTAMENT RES sortire solet per caldes a veure com tinc le cames.
Presi!!! CEC ????
Centre Enstudiantil Català?
Casi Estem Cansats?
Com En Caiem??? (jejejje)
....

Ah! Per cert, si teniu temps i ganes punxeu sobre el següent link:
http://es.youtube.com/watch?v=BFALVVXx9bE
Be si no podeu punxar el copieu i el posseu al explorador.
Penso que us agradara.
Apali canalla a passar-ho bé.

Ah! Maveck! ja ens recordes? (jejejeje)

Anònim ha dit...

Hola family.

Primer de tot, no tinc paraules, espectacular, ni "l'Spirbe".

Jo aquest Diumenge hem veig amb l'obligació de fer costat al meu gran amic, al meu meravellós veí, el meu protector, qui hem va introduir en aquest fantàstic grup, a aquesta gran persona, en Tlm, estar al seu costat quan pateixi com un c_ _ _ó, quan sui com un p_ _c, per ajudar-lo, consolar-lo, etc, etc, etc, ................................. "anda y que le den", jo l'unic que vull es veure-ho en directe per després poder-ho explicar, jejejeje, quin mal de cul t'agafarà, jeje, com a la teva primera...


Bona setmana a tothom.

P.D. Màveck, espero tot vagi OK.

Anònim ha dit...

Arnau, ja estic apuntat a la llarga i tens la pasta+dades al LS, quina por que em fas cabro !!!

Anònim ha dit...

Ostia TLM, dnks en Don Antonio em va dir ke tavies apuntat!!! o potser ho vaig entendre malament.. iwalment ja ,`extranyava una mica jejeje a veure cm et trobes fisicament, perque moralment tas ke te sales no?? jajaja.
Ok Obèlix, cm vaig dir ja passaré a recollir els paperots i el dissabte si em dona temps passaré a recollir els dorsals. De mment jo he kedat amb un de st Quirze a les 7.30, podem kedar ki vingui a les 7 al Bogey. Al final passaré el divendres pel mati a buscar les inscripccions ok?? aixi us dono mes temps. Ala, vaig a la cuina ke sem crema l`arròs!!! dewwwww

Anònim ha dit...

Ostia TLM, dnks en Don Antonio em va dir ke tavies apuntat!!! o potser ho vaig entendre malament.. iwalment ja ,`extranyava una mica jejeje a veure cm et trobes fisicament, perque moralment tas ke te sales no?? jajaja.
Ok Obèlix, cm vaig dir ja passaré a recollir els paperots i el dissabte si em dona temps passaré a recollir els dorsals. De mment jo he kedat amb un de st Quirze a les 7.30, podem kedar ki vingui a les 7 al Bogey. Al final passaré el divendres pel mati a buscar les inscripccions ok?? aixi us dono mes temps. Ala, vaig a la cuina ke sem crema l`arròs!!! dewwwww

Anònim ha dit...

Hola Senyor

Maveck m'han dit que no t'enrecordes de res..soc en Murdock un company teu de sortides en bici, cabellk canos amb ulleres y molt serio....aixo de fer records t'ho has pres molt en serio, recuperat aviat

una abraçada

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Arnau aquest diumengue no puc fer una cursa amb 1000m de desnivell, despres de dos mesos sense pedalar, jo sortire per aqui fent algo facilet

Siau

Anònim ha dit...

Qui vulgui fer algo facilet, si vol pot apuntar-se amb mi per fer una volteta a Caldes.
Ja direu quelcom.

Siau,

Anònim ha dit...

jo m'apunto, vindre amb el meu fill i un amic del meu fill

Siau

Anònim ha dit...

Sr. Tlm , mol bé, ja era hora que feses quelcom de profit, tans dies tirat el sofà……

M’atrau, la sortidete de Caldes.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!
La marikita principal anirà diumenge a pasejar amb bicicleta de muntanya per les praderes de Caldes de Montbui amb una peña paraolimpica que m'han dit que vol fer un recuregut suavet.
Que si nenes que vinc a Caldes amb el Gigi l'amorosso , Billi el nino i el pare del nen el "paquirrin" de Caldes.
Abraçades per els supers-mens-mussolencs i que patexin força.

Petonets.
P.D. Per 18 € ¿quans xupitos ens podem pendre Mavec?

Anònim ha dit...

... em feu boicot no???... dnks jo amb un parell de collons i l`obèlix si no s`arrepenteix fotarem la llarga de st Quirze, i als demés ke os den morcillaaa!!! jajaaj, es conya companys, millor aneu a fer la de Caldes ke és més per puretes, lisiats i minusvàlids varis!!!! jajaja i sobretot no begueu molt eh?? preneu exemple d`alguns... ;-)

Buenu marikites, ens nem dient algo ok?? petonets i abraçades!!!

Anònim ha dit...

Quina colla de rajilles , vols dir que lo del CID era veritat? jo nomes he vist 3 fotos....diria que vareu anar a fer la "ruta de bacalo" pero con pelos!!!!
Arnau jo no m'arrepenteixo ,pensa que ja he pagat i com a bon catala si he pagat alla estare per deixar en pavello ben alt dels PUTAMAKINA pels rodals de SBD !!!!
Ja em marcaras el planinig.

Anònim ha dit...

El 28 de Setembre teniu la Selènika a Navarles. 98 kms i 2770 mts. de desnivell acumulat. Algún voluntari ??

Anònim ha dit...

NO

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Avui he parlat amb un company de Mataró per fer el corredor (una part)el 5 de Octubre.
Ja direu quelcom.
Petonets

Anònim ha dit...

28 d'octubre, la majoria no hi som. La resta podria ser una molt bona obció per demostrar que no sou uns rajilles. jajajajaja
El corredor?? el 5 d'octubre??? ah, vale!

Apali,

P.D.
Per cert, a part del Gigi ningú s'ha mirat el video del youtube???
http://es.youtube.com/watch?v=BFALVVXx9bE

Anònim ha dit...

tlm, CEC = Caixa Estalvis Catalunya. El vídeo... bó.

Rajilla number one, per no perdre la tradició, ja tinc compromisos familiars el cap de setmana.... un parent argentí de la meva dona, no és conya.. vizte !!!!

Un recordatori per el nostre company Maveck... torna a casa....

Petonets per tots el marikites, Arnau tens tota la raó !no et mereixem.

Siauuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Sr. Tlm, a part del cul, on mes tens un furat, ja veig que les teves deduccions no arriben mes enllà. No nia prou amb llegir els comentaris de la penya, tambe la comprensió es important Jejejeje.

PD. Es que et trovu a falta.

Anònim ha dit...

Marian@, dona + info del corredor!!! o ja dma sopant ja ho explicaras encara k jo no se si podre venir.

Anònim, no parlis tant i apuntat amb mi a la Selènica si tens collons!!! BOCASSSSSSSSSSS ;-)

A8 he stat 1 hora a l`estàtica i dsp spinning!!! buaaaa!!!
Sou uns marikites

dma xl matí passo a recollir la única inscripcció al Bogey (Obèlix, si vols nar a caldes no ho fagis x mi ok??) dewwwww

Anònim ha dit...

@@pk cmtari anterior

Anònim ha dit...

@@pk, tranqui tinc ganes de ciclar mes que d'esmorçar jejejeje.
El que si farem entre tots es una derrama i buscar-te (renting millor) una novia que et calmi aquest exes de energia hormonal que veig has de cremar com sigui....jejejeje !!!
Diumenge ens veiem , hora al LS?

Anònim ha dit...

jo vindre per caldes am el marc ok

apa marikitas k us u paseu b