Puta MàKina !


dijous, 18 de setembre del 2008

Pk! La Mussolenca, La Mercè i ... la "caldereta"

Bones,
Avanç de res, moltes gràcies a tots per el soport que m'heu fet arrivar per les diferents vies de comunicació.
Mica en mica estic tornant a la normalitat ... a poc a poc vaig recordant coses i avui he recordat que teniem un bloc i cregut adient actualitzar-lo. Per cert, si hi ha algú que l'hi he quedat a deure algún caleró que m'ho digui ràpid, us dono de plaç fins el dia 18 de setembre a les 23:10.

Aquest cap de setmana tornem a tenir triplet.

Per una banda els Pk! Rajilles Marikites que faran una passejadeta per Caldes i les seves rodalies.
A continuació, els Pk! Run Team que aniran a còrrer la cursa de la Mercè.
I finalment, Els Pk! Btt Extrem Team que participaràn en la prova que tindrà lloc a Sant Quirze aquest diumenge.
Hi ha un últim grup, que ara mateix no sabria com anomenar, que no farà res de res ... no diré res més. Que després la cago.

Res més macos, ànims a tots que ja estem a divendres i fins aviat.

49 comentaris:

Anònim ha dit...

el primer

Anònim ha dit...

el segon

Anònim ha dit...

esta bé. Tercer!!!! jejejeje

Anònim ha dit...

jajaja ho haig de treure d`una forma o altre Obèlix!!

En el triptic de la cursa fica a les 7.00 fan les inscripccions ( nosaltres ja no cal), lliurament de dorsals ( jo els aniré a buscas dissabte xl matí) i un bon esmorzar, a les 8.00 cmença la cursa, nose, vols kedar a les 7.00 al Bogey?? ja porto jo el portabicis amb el cotxe ok?

he dichooooo!!!

Anònim ha dit...

jo ja he quedat a les 7.30 amb els de st Quirze, i entre aparcar, ficar els dorsals i esmorzar ja es fara l`hora. Ki vé a sopar a8?? jo vindré al final, Don Antonio, x la tarda passaré a portar el braçet!!! fins dsp!!!

Anònim ha dit...

bones, soc del grup que "no fara res de res", bé tampoc tant, només "tomar i tomar". Tinc cap de setmana argentí.

A tots els demes que faran suar la cançalada aquest cap de setmana, les meves expresions.

Petonests.

Maveck ha dit...

Pirat@, m'ha vingut un flaix ... oi que tu tens un porta bicis meu?
Colta'm digue'm que et sembla, el proper dia 5 farem una sortida desde Mataró i haurem de fer-lo servir. Et va bé quedar-te'l fins aquest dia ?? Sino fos així digue-m'ho i el vindria a recollir demà mateix. Salutacions.

Anònim ha dit...

Estimat amic Mavek, amb sap mol greu pero la meva dona estaba farta de tindre’l el garatge i la venut. Per cert, amb deus un mes de pupil•latge, ja farem contes.

Anònim ha dit...

Dema a les 7 LS, collons quin madrugon per ser diumenge.....
Penya , feu fotos del triplete i les creuem......
Be vaig a sopar ,un sopar esportiu per dema pamtumauet i xorixo guarro regat amb vi.

Anònim ha dit...

ok Obèlix, 7.00 al L.S, em sembla ke empalmaré jajaja. Ja tinc els dorsals, he anat 2 cops i no el tenien... al 3er si... kina organització!!!!


ke vagi bé demà l`expedicio Mercè i a l`expedicio Caldes!!!!

Molta MERDAAAAAAAA

Anònim ha dit...

Als supermegamaximàkines que els hi vagi molt bé per Sant Quirze, espero veure-hos al damunt de la classificació.

Don Antonio, a tope a la cursa de la Mercé.

Als pk rajilles, ens veiem demà a les 8:00.

Als que per motius diversos no podeu sortir, disfruteu del llit.

Molta sort per TOTHOMMMMMMMMMMMMMM!

boNA NIT.

Anònim ha dit...

em sembla k ja no nire a dormir, empalmo directament jajaj.

Anònim ha dit...

@@pk

Maveck ha dit...

Bueno nois, al final hem fet la Mercé. Ahir encara no ho tenia gaire clar, però després de tota una setmana de repós hem venia degust fer una mica d'exercici.
El Don Antonio ha trencat el crono dels 10 kms amb un registre de 52 mim.
Jo he anat fent amb unes amigues i al final hem arrivat al minut 56-57. La cursa perfecte, molt distreta i divertida ... he disfrutat molt.
Recòrds a la Sandra i a la Eva !!
Ens veiem a la propera !!
@@pk !! Ja diràs que tal. A les 9 pasaré per el Local Social a veure el Barça.

Anònim ha dit...

Carai!!!! quan es tracta de "fardar" de nenes ens afañyem a pujar les fotos, però quan son dels altres "que les den". Fa una setmana que hi ha un video del Cid al Youyube.
Be, "rencillas" a part. Enhorabona companys!!
Espero que els mussolencs hagin fet quedar ben amunt el nom dels puta makina.
Els de caldes hem fet un "mega" esmorzar al Petaskes, Com semnpre la companyia el millor i de llarg.

Apali canalla,

Anònim ha dit...

Per la meva part he fracassat amb la cursa, he tingut un percanç amb el gra de l`ull i no he pogut participar.. amb les ganes ke tenia!!!! kina rabia!!!!!!!!!

Don Antonio i Maveck, enhorabona xl temps i a la resta de calderins us cuideu de puta mare!!! us anava a trucar x venir a esmorzar xo he anat a urgencies xk em miressin allo.

Potser us passo a veure xl LS ok??

dewwwww

Anònim ha dit...

x cert, unes fotos molt MAQUES!!! jejeje

Anònim ha dit...

I doncs @@PK, que t'ha passat???
Que hi tens al ull?
Collons nen, no en sabia res.
Però, es greu?
Salvarem l'ull? jejejeje

Apali a recuperar-te que sense tu aquesta colla no es el mateix.

Maveck ha dit...

Tlm, ets una mica marikita ...
ja tens el teu muntatge video-musical a la llista d'enllaços d'interés ...
Per cert, a vuere si aneu prenent exemple i porteu amigues ... jejeje

Anònim ha dit...

Ei, ei, ei, senyors, "tranquilidad y buenos alimentos".
Per "buenos alimentos", els del Petaskes, com sempre, un plaer de sortida amb boníssima companyia i un esmorçar de puta màkina. Bona gent aquesta que ha sortit amb nosaltres per primera vegada,
espero no sigui la última.
Arnau, que t'ha passat tio? Jo que m'he jugat uns eurillos a que arribaries el primer? Me cachis, be, que no sigui res, per si de cas tinc un "parche" de la disfressa del meu fill de l'any passat, te'l puc deixar a bon preu.
No m'esperava menys dels de la Mercé, Don Antonio pel "tiempazo" que ha fotut, ja ho diu ell,per algun lloc ha de gastar l'energia, i ja que no ... i en Màveck per la companyia, d'on ha tret un tio tan lleig unes amigues tan "xulas"?
Be, no m'enrollo més, que tingueu una bona setmana i ens veiem Diumenge. Petonsssssssssssss

Anònim ha dit...

Bona tarda companys jo he anat a la mussolenca i m'ha acompanyat en @@pk i el seue gra, per cert tidrem de canviar de nom el team PK i dir-nos els "gra team"perque entre el gra del arnau (cara A) i d'en TLM (la cara B) ja em diras......
Per si de cas he deixat el nom dels PUTAMAKINA ben alt!!!
M'he cascat ,segons el meu conta Km 40 km en 2h 52' collons com puja St quirze nanos ...com puja ...ningu ho diria oi ? doncs m'han fet pixar sang i suar tinta...ara aixo si molt maco i uns corriols de baixada a sacu amb regarots i arrels d'aquells que ens agraden a tots.
Ha començat a les 8 i a les 12 ja estava a a casa.Quan ho penjin a la web ja passare foto.
Enhorabona als de la Merche i als del morret i els de Caldes ligh com els hi ha anat?

Anònim ha dit...

Tlm, no es res el ke passa esk es molt vistós i sembla k magin fotut un cop de puny jajaja xo no es res, merci!!!! Et trobes bé o k? com has experimentat la teva primera sortida sense el gra? home... portaves menys pes no?? jejeje, una abraçada company!!

Obèlix ets una Puta Makina de veritat i ho sento x haver fet la pirula ok?? NO TORNARA A PASSAR!!!
jejej
Bueno, dsp d veure cm ha guanyat akest ekip de merda (Barça) vaig a dnar una volta a veure el canto del loco o x lo menys a sentirlo jajaaj
naniiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Felicitats a tots els makineros !!

ja em direu on compreu les pastilles. Aquests esforços us pasaran factura segons diu el nostre amic de tertulies, Riki.

@@pk recuperat aviat, no és per res però ja tenim un pirata a la quadrilla !!!

gigi, et trobo a faltar. Truquem !!

Petonets a tots !

Anònim ha dit...

A8 tinc una entrevista de feina!!! es per una ETT xo bueno, ho provaré.

Presi m`estas dient piratilla?? jejejej

ala, siauuu!!!!

Anònim ha dit...

@@pk com anterior

Anònim ha dit...

@@pk, quan vulguis ens veiem i fem el teu curriculum de putamare.
Per cert m'he trobat a un de la organitzacio de la Mussolenca i les llistes no les penjaran fins d'aqui dues setmanes....collons si anavem arribant un a un i el pavo ho apuntava en un exel...cortar pegar i avall no?
D'aqui un mes o aixi proposo de fer-la amb tots vosaltres , espero recordar el cami.

Anònim ha dit...

Espero que t'hagi anat molt be l'entrevista. "Saludus"

Anònim ha dit...

Obelix fes el "culum" del nostra mákina de flin, i jo miraré de penjarlo al servei de ocupació que tenim a PIMEC Catalunya. Tinc bona amistat amb la directora de RRHH de la casa.
Aquest pk no el podem tindra molt de temps sense feina. A més si te temps el dedicara a la putamakina i no ús explico la feina que ens pot donar... jejejeje.

gigi, el tema teu continua sent de interès. Trobem un día de setmana vinent per entrevista, espèro la teva trucada.

Per cert, demà pasare pel LS hi deixare la pasta de RENFE al nostra compi DON.

Siau a tots i a totes... (no es sierto, MAVECH ???????).

L´Asado Argentino, de puta mare... aquest nois si saben fer una cosa, és fer la carn a la brasa. I si no, com expliqueu fer una "Cúa de peix" ó "Vacío" com diuen ells, estan sobre la brasa UNA HORA. IMPESIONANTE !!!!!!!!!

Petonets.

Anònim ha dit...

Ei, ei, ei,....
Aquest bloc ja sembla una ETT.
Si senyor!!! crisis a nosaltres!

Anònim ha dit...

Cervecita, tapita.
Cervecita, tapita.
Cervecita, tapita.
Cerveesita, tapiia.
Ceervesssita, tapiiiita...
Cerveeesssitaaa, tapi...
...
Ceeeerveeessssssiitaaaaaa, ...
Ceeeeeerrrrrveee....
...
ccceeeerrrrrr....
...
.
.
jooeeeer, jejejee

News?
Not news?
Good news as a no news!!! (o argo paresio!)

Anònim ha dit...

Jajajaj aixo sona a borrachera fijo no???

Merci x tot el k esteu fent x mi ok?? aki es veu on estan els amics!!! tinc un mono danar a treballar increible!!! vull la rutina de sempreeee!!! vull llevarme d`hora mort de son i anat a currar amb un fred ke ti cagues!!! vull ke mesbronqui un encargat!!! vull plegar tard i pensar "MAKAGUNDEU..." JJEJEEJ

a veure si akests desitjos tan inusuals es compleixen aviat jejej

fins dsp familia

Anònim ha dit...

Jajajaj aixo sona a borrachera fijo no???

Merci x tot el k esteu fent x mi ok?? aki es veu on estan els amics!!! tinc un mono danar a treballar increible!!! vull la rutina de sempreeee!!! vull llevarme d`hora mort de son i anat a currar amb un fred ke ti cagues!!! vull ke mesbronqui un encargat!!! vull plegar tard i pensar "MAKAGUNDEU..." JJEJEEJ

a veure si akests desitjos tan inusuals es compleixen aviat jejej

fins dsp familia

Anònim ha dit...

MASOKA

Anònim ha dit...

TIU, ESTÀS "SEMBRAO"

Anònim ha dit...

SOC EL D'ABANS

Anònim ha dit...

Si vols anar a dormir fred , parla amb la meva dona que sempre té els peus freds quand se'n va a dormir.Jejejeje.

Anònim ha dit...

Merci a tots pels piropos... xo esk mels mereixo jjajaja

bona nit

Anònim ha dit...

Operació @@pk en marxa !!!

Petonets.

Anònim ha dit...

Presi, dona`m el teu correu x enviar- te el curriculum si us plau, esk no el tinc.
Merci company

Anònim ha dit...

Hola companys, encara que no ho sembli aquest es un blog beteteru no? Hi ha sortida aquest finde?
Ja direu alguna cosa, m'en vaig a jugar un partidet de bàsquet, a veure com m'arrossego per la pista.

Adéu i sort per tothom.

Maveck ha dit...

Bona nit ...
Avui tenim sopar al local social ... i provablement decidirem la sortida de diumenge.
Jo encara no se si podré venir ... la meva màkina encara és al taller ... l'hi estàn canviant unes cosetes ...
Bueno, de moment res més, estigueu atents al bloc per si hi han novetats ... fins aviat.

Anònim ha dit...

mavech, aprofita i posali unes rodetes al costat, jajajajaja.

@@pk, el nostre compi obelix m´ha la fet arribar i jo ja li transmés. Ara tindrem que fer el seguiment.

Diumenge m´agradaría poder iniciar la temporada, ja veurem.... de totes maneres trieu una cosa rapideta ja que tenim feina a l´hora de dinar.

Petonets.

Anònim ha dit...

Diumenge s'ha dit : Puig fins a la ermita i esmorzar al Mariano de Castellar.
A les 8 al LS

Anònim ha dit...

Benvolguts companys PutaMakineros,
Aquesta setmana tampoc no podreu "gaudir" de la meva presencia en la sortida setmanal d'aquest diumenge.
OOOHHHHHH!!!! quina pena!!!! jajajajaj
Així doncs, bona sortida a tots!
I que la setmana us sigui lleu.
Ja us seguire des de la capital Andalusa entre tapita i tapita.
Apali,

Anònim ha dit...

al igual que tlm, em toca barbacoa campestre i per tant baixa segura.

Espèro tindra millor ocassió la setmana vinent, tindre mes temps per posar les cames en forma i que no em tingueu que esperar tant, jajajaja.

Petonets.

Anònim ha dit...

em toca barbacoa campestre i per tant baixa segura.

Anònim ha dit...

Rajilla nº 4, tinc dinar familiar i haig d'estar d'hora a casa, sortiré per Caldes.

Vagi molt be la sortida i la barbacoa.

Anònim ha dit...

Bona tarda companys , acabo d'arribar de Madrit (amb ave deputamadre) i m'he dit ....vaig a veure que han fet els meus companys de BTT?...i collons em pensava que m'havia equivicat de blog....entre el sopar LS....laj tapitaj....i la barbacoa em pensava que estava en un blog gastronomic !!!! jajajajaja....
Be ,bona setmana currela a tots i anims germans ,que falta menys per l'estu vinent!!!!
P.D : @@pk , no pateixis el teu curriculum ja esta voltant pel mon virtual a sacu pacu , esperem no deixar-te massa temps de vacances...

Anònim ha dit...

Gracies per bloc intiresny