Puta MàKina !


dimarts, 17 de març del 2009

Pk! Serra de les Marines

Una setmana més i comencem a preparar la propera sortida del proper diumenge. Aquesta vegada repetirem una ruta que ja fa temps la varem fer i la vem trobar força entretinguda. Sortirem com sempre a les 08:00 desde el Local Social i anirem fins a Montcada per el riu, un cop allà deixarem el riu per enfilar cap amunt i guanyar-nos l'esmorzar. Serà necesari portar entrepans i esmorzarem amb unes fantàstiques vistes al Mediterrani.

La sortida de diumenge fins a Granera va ser esplèndida, el dia perfecte, ja podem guardar els mallots d'hivern !! Quina calor !! L'anada un pél durilla, 20 i picu kms. fins arrivar a puesto i esmorzar, però la tornada va ser collonuda, tot baixada fins a Sant Llorenç i la resta ja la coneixeu ... el camí de les putes verges a més d'un se li va fer bastant llarg. Això sí, un cop a dalt el Puig encara hi havia qui volia anar fins a l'ermita per baixar per els bombers !! Per desgràcia no hi han fotos de la sortida pq un servidor es va deixar la camara ... ooohhhh!! Quina llàstima.

Per cert, el proper diumenge 5 d'abril alguns membres del Pk! Btt Team pujarem a Montserrat a peu desde Castellar del Vallès. Tot plegat 33 kms. només fa falta dur l'esmorzar i ganes de caminar (7 horetes). Si algú es vol apuntar que ho faig saber a través del blog. En principi només s'ha de pagar l'autocar que val 9 € però estem estudiant l'opció de deixar a Montsserrat un parell de cotxes per poder tornar per medis propis un cop arrivem.

Vinga canalla, bona setmana a tothom.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

PER PRIMER PRIMER

Anònim ha dit...

SEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!

Anònim ha dit...

tressssssss

Anònim ha dit...

JA SOC AQUI !!!!
Guapa la sortida de diumenge , encara que el meu paladar s'esta posant molt fi i vaig trobar a faltar un corriol .....començo a ser CORRIOLDEPENDENT via vena jejejejeje.
Ens veiem diumenge ,suposo , si sobrevisc a aquesta setmana de molta feina i pocs calers.
TLM com tens el cul fill meu ????
podrem fer allo del "culo o codo"????
Anims presi , que lo dolent dura poc.

Anònim ha dit...

Bona tarda amics.
Avui puc fer oficial la meva presencia al equip PK!BTT per el proper diumenge 22 a la serra de Les Marines (si el temps, que no ho sembla, ho permet).
La meva tornada agués estat més feliç si el makinero Tlm estigués present. jejjej
De tota manera sóc content de tornar tal i com vaig dir al mes de Novembre.
Petonets

Anònim ha dit...

Per cert Gigi, que vindràs?
Sense tú pateixo molt, tú m'animes!!
Petonets x tots i als demés rajilles que s'animim que ana-ti jo no seran els últims.

Anònim ha dit...

Mariano:
No siguis tan modest, que tu tens cops amagats.

La sortida a Granera espectacular, de les que agraden a Tlm, un altre dia....

Obelix, procura controlar la adició... (corriols).

Serra de Marina, sortida maca si senyo, però un servidor, no podrà assistir. Un altre dia....


PD. Si volem fer el Camí del Drac el cab de setmana del 1 de Maig, tindria de sabé qui vindrà per fer la reserva.


Apa, salut.

Anònim ha dit...

Bona nit, senyors.
Mariano, jo encara trigaré una mica per fer la "reentreé", encara ens falten un parell de partits "xungos" i ens hem de posar les piles, que l'altre dia vàrem fer el "gili" i ens van fotre de 30. A més, no surto des de l'any passat, així que haig d'entrenar una mica abans de sortir amb els megamakinons que heu fitxat.
Que no us faci tanta pena en Tlm que dos dies que he anat a veure'l estava amb al café i el "xupito", no estarà pas tan malament.
Una salutació per tothom.

P.D. Ànims, Presi.

Anònim ha dit...

Pirat@ apunta`m x l`1 de Maig ok??

Bén fet Marian@rajilles.cat!!!

Anònim ha dit...

Eiiiiii!!!! Canalla!!!
Una de gambá, y una de jamoncito con un botegggin!!!

Semblo una partera.
Em costa seure.
Em costa caminar.
Em costa ajupir-me.
Em costa...
No!
això no em costa! jajajajaja

Però no patiu, suposo que en tres o quatre mesos ja estare a punt.

Apali,
... que la resta de la setmana us sigui lleu!!

P.D.
Així m'agrada: que els "rajilles" us aneu incorporant.

Ja ho diu el refrany: A l'estiu, tota cuca viu!

Anònim ha dit...

Bon dia!!

Felicitacions a San Josep Pujadas , San Josep Abante, San Josep Brunet i a tots els que son pares.

Petonets

Anònim ha dit...

Ahhhhh!!!!
i també al JOSEP Mª "Titi".

Anònim ha dit...

Gracies Marikitas.

Anònim ha dit...

gracieeeeeeeeees !!!!

Anònim ha dit...

Amb retard,... Moltes gràcies i felicitacions a tots els Pepitos i als pares!!!

Apali canalla,

Anònim ha dit...

Hola nenes ...

toi agotaooooooooo.... aixó dels hospitals cansa més, que tres puig de la creu amb roda aixecada.

xdio, xdio, xdió !!!!

tlm, espèro que el culete el tinguis a punt de solfa, no sa sap mai de quina manera tindrem que tirar la familia andavant, ja m´ha entens, oi ??? jejejeje.

M´alegro de que tothom comeci a sortir de la cova, l´hivern ja s´acabat, VISCA la primavera.

Espèro que ben aviat pogui incorporarme al Btt team PK, no sabeu pas quines ganes tinc de ciclar. De moment toca el que toca.

Apa ! salut per tots...

Petonets.

PS. Si em vaig deixar algún Josep, Felicitats.
PS. Obelix, quan poguis em fas arribar el teu móvil per mail, NO TENGUI.

Anònim ha dit...

Bona tarda gent , dema he de cremar tot el cava que m'he fotut avui a una cata al anoia prffff quin pet .....molt pro...pero quin pet !!!
Presi , escapa't encara que no mes sigui al esmorzar ...fotem una RISOTERAPIA que ens dura tota la setmana i segur que et fa falta.
El meu tel es el 678460010 ....ull !!!! nomes el tenen el meus proveidors i amics , ni la meva dona sap que tinc mobil!!!!!

Anònim ha dit...

I el rollo de sempre,

Que tingueu una bona cíclada dema, jo no puc acompanyar-vos,

Collons, es que estic fins els Collons si senyor, fins els collons de ser políticament correcte.
Soc un del Catalans que esta fart de tot, FART, cremat, enrabiat, cabrejat.

Aprendrepercullcrisisbanquespoliticsesglésiaignorantsidiotesinconscientsllepacollsdemerdavividorspederastesidemesporcaria

A CAGAR A LA VIA

Perdoneu, es que per uns moments he tingut la vena Rubianes.

Sort que encara tinc la meva família.... i els meus amics, i un instin de supervivència que te cagues.

Obelix, tens tota la raó, la risoteràpia, es la hòstia. La millor teràpia del mon.

PD. En nom de la vostre ciència us conjuro. Encara que la tempesta es desfermi contra els temples i trenqui el mar les cledes que el fermen per inundar la terra, i l’huracà arrenqui de soca-rel les espigues i enderroqui fortaleses i torres; encara que el món sencer fineixi i es confongui, respongueu a les meves preguntes.

Fragment de Macbeth,

Qui farà el Camí del drac?

Arnau, ja se que tu si,

Collons, que bo el vi.

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiii, Pirata.... quan volguis anem i li fotem la volta a tot !!!

Pel que fa al "drakuíng" ja pots comptar amb mí, sempre i quan les coses de la salut del pare m´ho permetin. Reconec la dificultat per fer la reserva, però si et suposa un problema, doncs... ja ho farem en un altra ocasió company.

Petonets per tots.

Anònim ha dit...

Tenkiuuuuuus Obelix,
però si no volies donar a conéixa el teu móbil.... el teu gest ho pot complicar-ho una mica, jejejeje.

Preparat, els de VENCA i Cia. ja començen a posar-ho en el seu banc de dades !!!!!

Ja li pots dir a la dona....

Gracies camarada, el propèr Sant Cornelius et vindra personalitzada la felicitació.