Puta MàKina !


dilluns, 2 de març del 2009

Pk! Calçotada 2009

Tot està a punt ... el proper dissabte tenim la super-mega-calçotada puta makinera.

Després de vaires trucades i algunes birres, s'ha decidit fer la calçotada al mateix lloc que es va dur a terme l'any passat. De totes maneres agraeixo totes les aportacions/alternatives que heu anat fent durant la setmana.

La cosa al final queda d'aquesta manera:

El nostre company Pirata s'encarrega de tot el que fa referència al FOC !! Ell portarà tota la llenya necesaria per fer els calçots i la carn.
El nostre amic Mariano es fa càrrec del Pica-Pica, la carn i els estris necesaris per poder jalar ... plats, gots, cuberts, tovallons ... no t'oblidis dels pitets !!!
El súperPk! portarà un parell de bidons de cervesa.
Un servidor durà els calçots (acavats de collir !!) i la salsa (de la mama !!).
El nostres veí de Caldes, s'encarregarà de que no passem set ... menys cerveza, pots portar tot el que vulguis !! No t'oblidis l'aigua !!
Al nostre President l'hi encarrego els termos de Café i la llet.
Al Murdock que porti totes les pilotes que pugui ... a part de les seves !! Que agafi la de bàsquet i la de futbol.
L'Obèlix ens deleitarà amb un Magno Reserva del '84 per amanir el café i altres estris necesaris per la Barbacoa.
............
Hem sembla que no hem deixo res ... si algú se l'hi acut alguna cosa que ho digui, ok ?

En principi es programa per que la primera expedició sorti a les 8 desde el LS amb bicicleta direcció a Caldes. Un parell d'hores més tard, allà les 10 del matí la 2ª Expedició sortirà amb el cotxes carregats amb tot el necesari per trovar-nos tots a Caldes i començar la festa.

Fins dissabte a tots i bona setmana !!

29 comentaris:

Anònim ha dit...

The first!!!!!!!

Intentare passar per el LS a les 19:30,collons quines ganes tinc de agafar la makina!!

Siau

Anònim ha dit...

19,30, Collons, ja he fet tart.

Anònim ha dit...

Companys:

Per si interessa, a Castellar tenim unes barbacoes que no fa servi gairebé ningú, avui he anat a fer un com d’ull i estan de conya, l’únic inconvenient es que no hi ha taules, les tindríem que dur nosaltres, per el demes tot mol polit i correcte i gratis...

PD. La llenya la porto jo.

Anònim ha dit...

La familia Ricard no vindra.

Anònim ha dit...

ostia, e llegit arra lo de la reunio, buenu ja direu algo x aki.

lo k diu el Pirat@ esta be no? mes aprop i podem fer un tal "Puig de la Creu" ke diuen ke sta molt bé jajaj. bueno.......... ho parlem............ke vagi be la setmana...........a8 ha fet un dia ...frescot i mulladot......i un pel... escrot........ bona nit...............3/24.........

XDDD

Anònim ha dit...

Sona bé aixó de fer un Puig!!!!

Anònim ha dit...

Segurament vindré amb btt, si es fa a Castellar.
Bona idea @rnau!!!

Anònim ha dit...

Bona feina pirata!!!

Anònim ha dit...

Jo tinc una taula, ja ho sabeu

Anònim ha dit...

a les 20:15 estic al LS....tinc dues fustes (2 portes) i tres caballets , pero les tindre de portar amb VANETTE oficial....

Anònim ha dit...

Jo tinc 4 caballets mes , pero no tinc fusta, ara tinc unes xancletes del dit molt be de preu

Siau

Anònim ha dit...

io si feu un puig lo q puc fer es vaixar fins a castellar i alla trobar-me am vosaltres

tamb podem surtir desde caldes i fer un puig

q seria dissabte o diumenge?¿

Anònim ha dit...

Una 3ª expedició, sortirà de Castellar a les 11 h. direcció Caldes.

Anònim ha dit...

kin emboliiic!!! jajaja, xo al final es fa a castellar no?? o a caldes?? uaaa em torno boig!!! jo vull fer una de bombers!!!jajajaj

Maveck, prepara`t xk mestic entrenent a correr a la cinta i el divendres provare d fer alguns minuts al carrer a veure cm va la cosaa!!

Obèlix k tal et va k dma et porti els bidonets de heineken a casa teva o al curro o on vulguis??

ke vau dir ahir a la reunio?? ke cotilla!!

siauuuuu

Anònim ha dit...

Una 4ª expedició sortira de la Concordia a la mateixa hora, ma-mèno,direcció Caldes.

Termo de Café a tope, amb expresos i crema de llet a part.

Un petonet per tots i totes....

Anònim ha dit...

A Granada fot fred i plou.
Recullo l'aigua??
El vi ja el compraré al Vallés, ok?

Apali,

Anònim ha dit...

ahir vaig estar al LS a les 7:30 com haviem quedat ....o no...ho vaig somiar que hi havia reunio ?
@@PK , porta els bidons a la Feina jo ja els portare a casa.

On collons dinem , a Caldes , a Castellar o a Granada????

Maveck ha dit...

Nois, al papel y a la mujer ... hasta el culo le hay que ver ...

La Calçotada es durà a terme a Caldes, com l'any passat.

Els que vulguin podràn anar amb Btt, sortim del LS a les 8.
La resta que quedin a l'hora que els hi surti dels calçots !! i ens trovem tots a Caldes per dinar.
Oju! no sortiu molt tard no fos cas que ens quedéssim sense lloc.

@@Pk, no t'entrenis que jo estic en baixa forma. Quan vulguis quedem i fem una sortideta, estaría bé !!

Per cert, quants aniràn amb BTT DISABTE ???

Anònim ha dit...

OK!!!

Jo només sé que portaré el xixi.

Petonets

Anònim ha dit...

Per cert , salutacions pel de Granada.
Jo avui he tingut temporal (petit) de neu.

Abraçades!!!! iiiiii.... petonets

Anònim ha dit...

Al final a Caldes!!! d puta mare, es un lloc ideaaal!!! ja he portat la benzina a l`Obèlix com ens fotarem nanos!!! EI!! els ke sortim de Sabadell farem un Puig de la Creu x anar a Caldes no?? el mini@@PK I EL @@PK tenim ganes de ferlo, ke hi dieu, si?? aixi ell surt desd el Bogey amb nosaltres!!!

Maveck, haig de fer com a minim una setmaneta de rodatge x anar acostumant els genolls, la setmana k bé començaré a sortir i a veure cm em tortures xls carrers de Sabadell jajaja.

Bueno penya, vaig a veure la tele, no us hi canseu ok? fins dissabte!!!



Rubianes, mai t`oblidarem!!

Anònim ha dit...

Ja tinc els bidons de birra del @@Pk a la nevera,tinc contolada la fusta +caballets....el que no tinc controlat es a quina hora li dic a la meva dona que quedi al LS o on sigui perque segueixi algu fins a Caldes......comunique-ho plis.

Maveck ha dit...

Obelix, segurament la meva dona quedarà amb la família Bayod (Mariano) per sortir tots junts desde el LS. Seria qüestió de parlar amb ells per veure a quina hora els hi sembla més correcte. Mariano, digues a quina hora et va més bé.

Salut i ens veiem a Valencia el 13 de Maig !!

Anònim ha dit...

Crec que de 10.30 a 11 serà una bona hora.

Maveck ha dit...

Per cert, durant aquestos dies he intentat posar-me en contacte amb el Capdetrons ... us en recordeu ???
Bueno no he tingut sort, el movil que tinc seu està caducat. Algú pot mirar de comunicar-li que tenim Calçotada ... seria un puntàs que pogués acompanyar-nos.

Bona nit !

Anònim ha dit...

Be xavals , anims dema a la ciclada + calçotada a Caldes que dema ens fara un dia precios i DEPUTAMADRE !!!!
Jo ja faig rotets de romesco...jajajaja

Anònim ha dit...

Hola nenes !

despert i amb els peus freds....

Demà vindre al voltant de les 12:00. Tinc els pares una mica xungos (84-83) i necessiten assistència.

No ús foteu tots els calçots !!!!

Petonets.

Anònim ha dit...

Collons, nens, quina poca activitat, encara dura la ressaca ?.

PD. Presi, fes bon profit de la llenya.

Anònim ha dit...

resaca...