Puta MàKina !


dilluns, 28 de juliol del 2008

Pk! Vacances d'Estiu

Per fi, canvi de post !!

Bueno, bueno tenim molta feina pendent i això no pot ser.
En primer lloc felicitar als companys Puta Makineros que han fet el camí del Cid, estem desitjan escoltar les anècdotes que de ben segur han estat molt bones.

Tenim l'estrena de les equipacions noves, de moment, sembla que la acceptació ha estat correcte i la gent ha quedat bastant contenta amb el Departament I+D, una vegada més l'hem de felicitar per el seu treball. Recordeu que s'ha de fer la foto oficial de temporada, és necesari que siguem tots els possibles i com que aquest mes d'agost serà complicat ajuntar-nos és provable que ho deixem per setembre.

Bueno companys, ja us falta cada cop menys ... per alguns aquesta setmana serà molt llarga ... però ànims a tots, el divendres és aquí mateix ... i l'agost comença amb molta calor.
Hi ha també el que ja ha fet les vacances ... i l'hi tocarà estar treballant tot l'agost ... i qui les farà més endavant. En qualsevol cas, a tots i a totes, us desitjo un bon estiu amb família.

La sortida d'ahir va ser de les que agraden al nucli dur ... ciclar poc i menjar bé !!! Jejeje ... Es va fer una Tartaneta acompanyada d'un Petaskes, per no perdre la costum. Ja podeu començar a fer propostes per el proper diumenge, ok ?? Ens veiem aviat !!

42 comentaris:

Anònim ha dit...

Pirata=chikilicuatre!!!!!

Anònim ha dit...

Companys, company, jo serè un chikilicuatre, Algú va fer alguna proponte de surtida?
Perquè jo no sabia res,.
Tenim un bloc per comunicarnos, jo dins la meva ignorància, pensaba que no sortia ningú, un altre dia sigueu mes comunicatius, .

Una abrasada del chikilicuatre.

Anònim ha dit...

Que vol dir aixo de que al nucli dur li agrada pedalar poc i menjar be!?
Si diumenge n'hi havia més d'un que no podia amb l'ànima.
si fem arribem a fer una sortida gran, no haurien arribat tots!! jejejeje
Pirata!!!! que dissabte a ùltima hora vas postejar que anaves a la platja. (marikita!!!)
Bé canalla, a veure si animem una mica això!

Apali,

Anònim ha dit...

"Vacasiones de verano para mi,
na na ni no ni no ni no ni no ni"

Si senyor, estic de vacances, oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


TLm, no és una ofensa, a mi també m'agrada pedalar poc i menjar be, i els massatges del Murdock a Kastefa, i els del Presi a l'spa, ara, el que més m'agrada és ...

Bé, que vagi tot molt be, als qui treballeu, 3 pedres, jejejeje, vaig a la piscina, oh, si no hi ha ningú, vesino, que no et banyes?

Adéuuuuu.

Anònim ha dit...

Hola senyors

segueixo amb el massatge............

Anònim ha dit...

Bona dia canallA !!!! molt maca la foto de la nova equipacio , pero collons sembla que esteu perqu us tirin una falta !!!! jejeje.
Jo començo la setmana vinent les vacances , si durant aquesta algu es passa pel LS que em truqui , jo despres de currar estica a casa abvorrit ...pero tranquil.
Murdock , mai he arribat a la fase massatge , ja m'enllesteixen abans, pim pam....jejeje.

Maveck ha dit...

Murdock, el millor masatge és el que té el final feliç ... ja diràs q tal??
Senyors aquest diumenge no podré sortir a ciclar però a lo millor faig una sortida desde la Salut corrents, si algú si volgués apuntar ...
Q dur és tornar a currar !! i amb aquesta calor !!
Salut i força.

Anònim ha dit...

Uolaaaaaa gent!!! collons com aneu amb els massatgets eh?¿ jejej suposo k a tots us anira bastant b de vacances no'?? a mi nomes em keda demà xo les meves em sembla ke són indefinides... kina merda tios...

bé, canviant de tema, akest diumenge ki sortirà?? no vull arrivar al l.s i trovarme SOL!!! noooooo!!!, a veure si us animeu ok??
Buenu familia, desitjo el millor de lo millor a tothom k sta de vacances o k les ha d`agafar dintre d poc.

SALUT I TREBALL!!

Anònim ha dit...

Benvolguts,

per tots aquells que demà comenseu vacances.... doncs....., bé ! ENHORABONA, que les disfruteu i que descanseu força.

Per aquells, que us cadeu l´agost vigilant, treballant i cuidan el poble, com jo, doncs.... que ens la piqui un poll !. Ja tindrem el nostre moment de glòria.

Us poso en coneixament, que els meus peus m´han demanat vacances i aixó vol dir que fins finals de setembre no tocaran uns putos pedals.

... com diu el nostre crak @@PK..

SALUT i TREBALL !!! i... PETONETS per tots i totes.

Anònim ha dit...

Hola Senyor

Jo seguixo amb el massatge, pero el final no arriba.....sigue sigue
Natacha o era Irina, bueno da igual sigue sigue.....ja torno ha estar amb vosaltres nois, avui es el ultim dia de traball a les 15:00 h vacances, i us desitjo a tots els que les comenseu avui o durant aquest dies que vagin molt be i que descanseu.......aqui aqui aprieta fuerte.......els que ja les heu fet tot aixo que ja teniu......no, aqui no aprietes tan tanto.....jo ja he penjat les botes fin el setembre, que crec comensare amb moltes ganes......cony Irina o como quieras que te llames yo ya te he avisao eres tu que no has parao a tiempo, anda axugate y vete.....collons nois no feu servi mai dones perque t'ajudin a engrasar la cadena de la bicicleta queda tot fet un cristo

Siau (con final feliz...vacances)

Anònim ha dit...

Ostia puta Murdock!!! ets una passada jajajajaj

fins l`ultim mment no hem sabut la veritat jejejeje.
inga nois, ki s`apunta diumenge?? vavavavavaaaaa deweeee

Anònim ha dit...

Saludus desde Bilbo!!!
De vacances desde les 2.3o de la tarde i he fotut lo camp "echando leches"
Tot OK!!!!
Vaig a dormir.
Bones vacance's a tots i com diu el nostre amic Presi , que us la piki un poll!!! jejejej.
Petonets.

Anònim ha dit...

P.D. echando va amb "H"

Anònim ha dit...

hola companys,servidor cierre i de vacances,murdork pasen le direccion de les noies,dons pot ser un bon reclam per al personal .....del meu club.o chiringuito..bones vacances a tots,i prometo canya pel setembre,sobre tot al nucli dur,mol menjar i poc ciclar.petonets

Anònim ha dit...

el anomin j.clot

Anònim ha dit...

dma a les 7.00 al l.s!!

bones vacances Marian@ i merci pel cop de mà.

XDDDDDDDDD

Maveck ha dit...

Hola companys, demà haurem de llevar-nos aviat ... a les 7 al LS.
Anirem a Sant Llorenç a fer un murret, que us sembla ??
@@pk, a la tarda aniré al cine a vuere la momia amb el meu cunyat, si vols venir ja saps !

Anònim ha dit...

esteu pirats, tots!!!!

Anònim ha dit...

A les 7 com un clau.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Murdock, ni Natacha ni Irina, es diu Svetlana, i m'ha dit que "buenu", que no has estat malament.
Espero que a tots us vagin super be les vacances, i als que treballeu, tranquils, l'Agost es més tranquil.
Demà no surto, vaig a ACOMIADAR la "criança" que s'en va de colònies fins Divendres, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, quina pena, com els trobaré a faltar, jejejejeje.
TLm, si vols sortim des d'aqui després de la plorera.
Vagi molt be a tots.

P.D. "Es una lata, el trabajar, todos los dias me tengo que levantar, nanananino, nananani...

Anònim ha dit...

Hola canalla!!!
Sou una mica "cabronets", que espereu al unic dia que fallo per anar a Sant Llorenç?
Bé, de tota manera jo sortire a les 10 o 10:30 i mira tu que no us hagi d'esperar, jejejeje
Els que ja esteu de vacances passe-ho be (grgrgrgrgrgr) i els que encara estem pringats pensem en que a les oficines al menys estem fresquets i amb pocs toca-collons. jejejeje
Apali canalla,

Anònim ha dit...

Salutacions desde Castellar del Valles, el meu lloc de estiueig d’aquet any……
Avui em surtid 3 súper Makunerus, Dr. Antonio, esta intractable, Titi i un servidor a seguirli el cul…. 7 h. sortida del LS. Amb 2 abandonaments de ultima hora. 8, 15 h. Puig, amb temperatures de 18º i 19º C. un gustazo, a estat un encert surti tan dore. 9 h. Sant Llorenç, butifarra de metro jejejeje. 10,15 h. turnada, 11,30 h. entran a Sabadell. Torno a dir, a estad un encert em evitat tote el calor.

PD. Tlm, encare t’espero.

Maveck ha dit...

Hola companys, avui he estat un rajilla ... la nit ahir es va complicar bastant i aquest matí m'ha estat del tot impossible poder baixar amb condicions favorables per pedalar.
Espero recuperar-me aviat per poder sortir el diumenge vinent.

Salut i força.

Anònim ha dit...

En aquest grup ja començana haber-hi masses rejilles, aamb sembla que cambiare de club, buscare un grup que sigui mes serios, i si quedem que no falli ningu.
Es broma a pesar de tot es el millor grup ciclista que exsteix.
Quina sortida aquest mati, a sigut brutal, jo mateix amb sorpreng del estat de forma que amb trobo, a valgut la pena matinar, quin tros de butifarra de seglar que ens em crospit, aixo es el que us heu perdut els que no heu vingut, bueno aixo i el meu cul.

Anònim ha dit...

bocas

Anònim ha dit...

Saludus desde Viella-Asturias!!!!
Les vacances de moment ens proven, el temps ideal i el mejar ja ho comprobareu quand torni.
Xavi si tu marxes de la penya, la penya desapareix. NO ENS ESPANTIS!!!!.
Per aquestes terres veiem mols ciclistes però, no hi ha color.Una colla de mal vestits.
Petonets x tots fins i tot per el rajilles!!!

P.D. Castellar del Vallès? On cau aixo. jejejej , Saludus company Pir@ta

Anònim ha dit...

HO SENTO, només puk dir això, hem sento tant i tant rajilles k ara mateix hem fotaria d`osties jo mateix!!!! La nit va ser traicionera x mi tb, em pensava ke podria convinar festa i bici... xo res de res...
Spero tornar a ciclar un altre cop amb vosaltres dintre de 3 setmanes ok? si hem deixeu... jejeje. Marian@, records x alla dalt. Buenu gent, vaig a dormir ke no maguanto d son k tinc.

PD. Don Antonio, el sopar tot un éxit!!! :-))))


Bona nit.

Anònim ha dit...

Estimat company, conten de que tot et surti com desitjaves, rècords a le familia.
Castellar del Valles, esta una mica mes en direcció Est, passa’m a veure’m, que farem unas birretas.

Salut per tothom

Anònim ha dit...

Bon dia germans des de l'Emporda !!! aquest any res de Tarifa ni canaries ....aqui fent patria pero navegant amb la planxa i sotint dia si dia no amb la bici.
Avui he fet una escalada a ROCAMAURA amb la meva dona ,uns vint-i-pico Km amb dues hores de pedaleig pero tres hores en total de excursio, ara esta que em vol deixar per un altre que nomes miri futbol per la tele i jugui al al petanca jejejeje.
No es conya , penso que voldria que esfaltesin les muntanyes i posesin telerrastres a les pujades...be com mes se sobre dones mes m'adono que meys se ....
Salutacions a tots , si algu s'anima a fer un dia de platja per aqui dalt que puji la bici , la birra i la barbacoa la poso jo.

Anònim ha dit...

38º bufff... :´-(

Anònim ha dit...

hola companys salutacions desde la muntanya santa,he fet un 1900,estin fem un stage en alçada per agafar fondo etc....una abraçada,

Anònim ha dit...

Salutacions desde Castellar, màxima 34º C. en aquesta hora 24º C.

Company Clot, menys perlar i mes actuar.

Aquet dissabte tinc un sopa d’estiu, depenen de les condicions i l’hora que arribi a casa,... no se si pudre surti el diumenge.

Anònim ha dit...

Companys, com ja deveu saber, i si no are u sabreu, estic intentan munta un petit negoci estil de Pedals de Foc, duna la volta el Parc Natural de Sant Llorenç, 100 Km. dos dies. Dons bé la setmana del 18 a 25 de Agost, donaré la volta completa, quedan a dormir a Monistrol o Talamanca, en principi, Don Antonio amb bol acompanyar i si algú mes esta interessat que u faixi sabe per tal de contractar l’allotjament.
No es una ruta fàcil, si que no hi han colls mol llargs, paro pujades el estil del Pugi.....,
Estic a la vostre disposició per qualsevol consulta, ja sabeu on trobar-me.

Vingué animeu-se que u pesarem bé .

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiii, Pirata !

Ets un emprenador, sí senyor !

La veritat que pinta molt bé.

De totes maneres tindría que trencar la promesa feta, de no tornar agafar la bike fins setembre, per allò de que tinc les vacances al costat i no mes faltaría que em fotes un hostiot... i.... au ! a cagar a la vía.

No sé, no sé.... farem un pensament i ja et dire quelcom.

Petonets per tots els que esteu treballant !
... i per els altres....

també, també.

Anònim ha dit...

Hola cmpanys makinerus!!! heu resistit tots la onada de calor??? kina passada eh? cm porteu les vacances? suposo k alguns millors k altres, jo vaig fent alguna visita al Bogey x pendre unes claretes sino...

buenu xavals cm diu el Presi... petonets i abraçades a tots!!!

ah.. el dia 16... el menda fa un cuart de segle!!! ke vell!!! ja us dire algo dsd Paris ok??

dewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Maveck ha dit...

Hola Pk's!!
Demà tenim sortida amb Btt. Els interessats haureu d'estar al LS a les 8 amb la camelbag plena i la cartera amb 20 €, anirem a fer la Pastoreta ... ja l'hi donaré records a la cambrera de part del @@pk !!
Pirata ets una mica marikita ... haviem dit de fer la sortida aquesta el dies 15 i 16 !!

Anònim ha dit...

Company, Sr. Maveck: Amb sap mol greu, pero resulta que els dies 15 i 16 tinc canvi de plans, el dia 15 es el sant de la meva filla Mariona, l’any pesat ja mal vaig perdé, estava a la Pedals de Foc, si aquet any no estic a casa, pot ser mutis de divorci, ademes, que tinc ganes de estar amb ella, i tempoc tinc pressupost per anar amb tote la familia.. Amb sap greu, no avereu cumunicat personalment.

Segona qüestió, La pastora esta tancat per vacances fins el dia 23/6, trobem-nos igualment el L.S. a les 8 h. I decidim, en aquestes dates es mol complicat trobar llocs que estiguin oberts.

Anònim ha dit...

Hola marikitas avui em fet una ruta acollonant, el pirata ens ha portat a la fi del mon el cabron m'ha assegurat que tindrria que posar el plat petit, i per fi l'hi estrenat, pero la sortideta asigut molt guapa, i a tngut un final escandalos, probocat pel maveck, que ens ha portat pel corriol dels collons.

Anònim ha dit...

Si senyor:
Cullons si a tingut que pusar el plat petit, Mil Llacs, 180 m. 7 Km. de pujade pasan per Can Font i arivan a Mont-rodo, 618 m. amb parceleta inclase de un servidor.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!

Saludus desde Aranda de Duero.

Per aquesta sortideta piratera , jo si em deixa la jefa m'apunt'ho.

Petonets.

P.D: Per mols anys Arnau!!!!

Anònim ha dit...

Per mols anys Rajilla.

Sr. Tlm. Rajilla del floronco, recuperat aviat, estic esperan les fotos del Camino del Cid a Youtube, espavila.

Referen a la volta a la Mola, (encara no se quin nom posar) que us sembla 2 de aquets 3 dies 21,22,23, de moment som Don Antonio, Mariano, i un servido, el Presi casi esta convençut, i trencarà la seva promesa de no agafar la bici fins el setembre?

Sr. administrador, les fotos de la sortida del diumenge.

Anònim ha dit...

salutacions desde la costa brava,moltes nenes i poca bici.petonets atothom.jo li posaria de nom la ruta del pirata-que etr sembla pirata.