Puta MàKina !


diumenge, 18 de maig del 2008

Pk! Sant Sebastià de Montmajor

Bueno, bueno, bueno ...
Avui hem tingut diferents esdeveniments que han fet necesari la separació de la colla per poder fer front a cada un dels compromisos. Per una banda tenim la cursa d'uns "grans magatzems" en la que el nostra màxim representant ha estat el Sr. Don Antonio, ja ens explicarà com ha anat ... i per altre banda una sortida que, en principi havia de ser ràpida, però que son més de la 1 i els cotxes encara estàn aquí sota ... ja direu que heu fet ... a on heu anat ??

La setmana vinent, tenim la sortida proposada desde el Nucli Dur, Sant Sebastià de Montmajor. De totes maneres, si ens veiem amb ganes de més ... podriem arrivar a Gallifa, però ja veurem com va. La sortida obliga a que portem els entrepans i farem els cafes i xarrups un cop arrivem a Sant Sebastià.

De moment res més, en breu tindreu notícies de com va anar el sopar per parlar del camí del Cid, les decisions que es van pendre, la logística del desplaçament, els allotjaments ... etc ... i tots els dubtes que puguin sortir.

Que tingueu una bona setmana tots !!

46 comentaris:

Anònim ha dit...

El primer???

Don Antonio, com a anat? en kina possicio has quedat?? ha sigut molt dura??? va va va explica tio jejeje

La sortideta al Puig de la Creu ha sigut cm sempre una mica durilla xo amb unes vistes ke te cagassss!!! el Miniputomakinero i el Marc (ke x cert, ja li hem d buskar un mote...) unes putes makines que no es paren ni a patades jajaja.
Un Petaskes ke cada dia ho fan millor i la baixada x la rambla enfangats fins els collons i sense birreta al L.S. però hem pensat de fer una cosa amb una matricula.... xo es igual ho hem deixat estar jajaja

bona 7tmana a tots fins diumenge!!!!

Anònim ha dit...

Holas nenes !
com sempre en aquestes ocasions a on els afers familiars estan per damunt dels personals, les dentetes llargues veien el blog...

De totes maneres les alegries també ens han acompanyat aquest matí... UN ALTRA COPA DE LA LAURA !

Bé, ús tinc que dir que el diumenge 25, a part del meu cumple (¿?, jejeje), tinc la comunió del meu nebot i per tant... un altra cop sense sortir.

En fí, c´est la vie !

Petonets !

Anònim ha dit...

Presi, felicitats per la par que et toca.
Dematí distret si senyors, no se si soc jo que cada dia estic amb menys forma física i que màstic fen gran, o aquet jovent que puja son unes makinas de debò, o las dos coses al hora. Jejejje.
Sant Sebastià o Gallifa????.
Mes o menys les dos sortides son semblants.
Bona setmana a tothom.

Anònim ha dit...

ehi puta makineros, que tal bé com sempre,
soc l'angels bueno que l'edat ja no perdona teniu que fer rutes més curtes, si no el diumenge esteu fets caldo.............., era broma una abraçada i que hos ho passeu-ho d'allo és bé.
molts petons per a tots.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Don Antonio com ha anat aquesta correguda, en el millor sentit de la paraula, has arribat fins al final o has tingut "gatillazo", ahi no que es diu pajara.......
Presi felicitats per la part que et toca.
Avui sortideta tranquila, pujada de collons vista de collons i baixada amb mes collons!!!!!, i per rematar una careta dos porronets de vi i el xupito per tronar be a pedalar
La proper cap de setmana estic a un curs a Cáceres, i no podre sortir amb vosaltre, que vagi bve la setman

Siau

Anònim ha dit...

Felicitats Laura!!!! al final amb tantes copes i medalles podras anar els diumenges al "merkadillu" i treure`t una pasta jajaja, ara en serio, felicitats i continüa lluitant!!!
Als demés ke us la piqui un poll jejejej

Anònim ha dit...

Hola senyors.
Bona sortida ahir, encara que potser haurien de canviar el lloc de trobada, je je je je, ho dic perque de Sabadell només hi havien dos. Penseu, penseu, Caldes seria una bona opció, je je je je.
Felicitats Presi pel teu aniversari i felicita la Laura, i si no has babejat prou, mira aquest enllaç:http://es.youtube.com/watch?v=X8CIJNzZHYs,
"me se pone la gallina de piel".
Arnau, tu mira aquest:"www.telapiquiatuunpoll.com",je je je je.

Boooooooooona setmana!!!

Anònim ha dit...

Quan emprens el viatge cap a Ítaca has de demanar que el camí sigui llarg, ple de ventures, ple de coneixement. Has de demanar que el camí sigui llarg, que siguin moltes les matinades en les quals entris en un port que els teus ulls desconeixien, i vagis a ciutats a aprendre de qui saben. Tingues sempre en el cor la idea d'Ítaca. Has d'arribar a ella, aquest és la teva destinació, però no forcis mai la travessia. És preferible que es perllongui molts anys, i que hagis envellit ja al fondejar en la illa, enriquit per tot el que hauràs guanyat en el camí sense esperar que t'ofereixi més riqueses, Ítaca t'ha donat el bell viatge sense ella no hauries salpat. I si la trobes pobra, no pensis que Ítaca et va enganyar. Com savi que t'hauràs convertit, sabràs molt bé què signifiquen les Itacas.

Konstandinos Kavafis.

Companys, la veritates que ja amb comenceu a dunar anveja.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Pirata cambia de camell, i aparca la caximba a l'armari!!!!

Siau

Anònim ha dit...

Dons aquí teniu tota la parrafada, gent poc sensible jejejeje

P.D.es obligatori llegir-ho tot jejejejeje.


Ítaca

de Konstantino Kavafis

Quan emprenguis el viatge cap a Ítaca prega que sigui llarg el camí, ple d'aventures, ple d'experiències. ALS Lestrigones, als Cíclopes o al fer Posidó, mai temes. No trobaràs traves en el camí si es manté elevat el teu pensament i és exquisida l'emoció que toca l'esperit i el cos. Ni als Lestrigones, ni als Cíclopes, ni al feroç Posidó has de trobar, si no els duus dintre del cor, si no els posa davant teu el teu cor. Prega que sigui llarg el camí. Que moltes siguin els matins d'estiu que - amb quin plaer! amb quina alegria! - entris en ports mai abans vists. Posseeixi en els mercats fenicis per a comprar fines mercaderies madreperla i coral, ámbar i banús, i voluptuosos perfums de tot tipus, tants perfums voluptuosos com puguis. Veu a moltes ciutats egípcies perquè aprenguis i aprenguis dels savis. Sempre en la ment has de tenir a Ítaca. Arribar allà és la teva destinació. Però no apressis el viatge. És millor que duri molts anys i que ja vell arribis a la illa, ric de tot el que hagis guardat en el camí sense esperar que Ítaca et doni riqueses. Ítaca t'ha donat el bell viatge. Sense ella no hauries après el camí. No té altra cosa que donar-te ja. I si la trobes pobra, Ítaca no t'ha enganyat savi com t'has tornat amb tantes experiències, hauràs comprès el que signifiquen les Ítacas.

Anònim ha dit...

Segur que es el post mes llarg que s'escrit mai.

Anònim ha dit...

Collons pirat@ torna deseguida al metje del genoll , que segurament s'ha emportat per endevant cualsevol nevi del cervell que el deuries tenir per la banda del genoll. Corre fill , corre que estàs molt malament.

Anònim ha dit...

Marikites , les emarretes ja estan en marxa!!!!!

Anònim ha dit...

Volia dir semarretes!!!!

Anònim ha dit...

Aquet diumenge SI!!!
SI que sortiré a ciclar!!!
Gigi no em fallis , tú tampoc pirat@!!!!

Anònim ha dit...

Pirata... ets un putu geni!!! es veritat que a la segona linia de la teva parrafada ja he deixat de llegir xo se`t veu l`intencio de posar aventura en akest blog jajajaja. Gigi... ara em poso a la pagina k mas enviat jejejee kapullu!!! ;-))) . Marian@ el rei de los maillots!!!

bona 7tmana a tots!!!

Anònim ha dit...

@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk@@pk... soc jo... @@pk

Anònim ha dit...

Jo no et fallaré, i tu?

Petonets.

Anònim ha dit...

Comença a animarse.

Anònim ha dit...

Crec que no fallaré , porto tres setmanes al dique seco i les cametes em demanen guerra.

Maveck ha dit...

Saludus desde Àvila ...
Veig que us puc deixar sols uns dies ...
Pirat@ ... recordes la parrafada que sortia al final del programa Persones Humanes ??? Una vegada vaig gravar-lo i hem vaig entretenir a transcriure-ho tot, si ho trobo t'ho paso, fliparàs.
Tuner@ jo tb tinc ganes de sortir a ciclar aquest diumenge ... però és l'aniversari de la meva petitona !! ho tinc fotut però faré tot el que estigui al meu avast.
Bueno, nois, avui torno capa a casa, tinca ganes d'arrivar. Si contínuo més dies aquí explotaré ...quin fart de jalar carn !!
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Maveck, torne aviat que et fateras com un vaco.

Anònim ha dit...

Osti tú , ja tornen a donar plujes x diumenge!!!
Malament.

Anònim ha dit...

tic cansat......

però us segueixo nenes !!!!!!!

Petonets per tots i totes....

Anònim ha dit...

gràcies a tots per les felicitacions, seran transmeses a la Laura.

També us felicita a tots.

Siau

Anònim ha dit...

gràcies a tots per les felicitacions, seran transmeses a la Laura.

També us felicita a tots.

Siau

Anònim ha dit...

Mol curat, m’agrada Maveck, et felicito, sobretot per la previsió del tems, Mariano ara ja pudras dunar excuses amb mes criteri. Jejejeje.

Anònim ha dit...

Hostia penya , es que us deixo un parell de setmanetes soletes i aqui fumant i bebent del barato, barato.....que no veieu que les neurones a una edat ja no regeneren !!!
jo encara estic amb el meu rotllo del cole , ja nomes em falten 3 setmanes per llicenciar-me i despres em dedicare a la empresa i a la familia que tot plegat esta mes fotut que el textil nano...jejejeje
Au vinga a seguir fumant , pero del bo ,no fotem!!!

Maveck ha dit...

Ei !! Hola colla!
Com podeu veure, hi han hagut algunes modificacions al Bloc.
Tenim música, antigament ho havia provat però no podia escollir els tracks ... ara sí !! Accepto suggeriments. A més, he pensat que com que canviarem d'equipació, també podem canviar de colors a la web. No us espanteu si aneu entrant al bloc i el veieu diferent ...
Bueno, bon dia a tothom i ànims que ja falta poquet!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!
Saludus!!! vaig a sopar al LS, avui hi ha el Tlm , l'arnau i servidor!!!! carn a la brasa i escalivada amb patates a la barbaquiu!!
Fins diumenge!!! o avans....

Anònim ha dit...

Bon profit, marikitas.
Diumenge, que a decidit el nucli dur, Gallifa a Sant Sabastià?

Anònim ha dit...

St Sevastia!!! que s`esmorza d puta mare!!!

buffff, Don Antonio estic x demanar k et posin una puta estrella michelin xk cuines d puta mare!!

Marian@ i Tlm... hi ha hagut final feliç jajajaj... un minutazo de collons jajajaj
fins dium!!!!!!

Anònim ha dit...

Arnau, marikita!!!!!

Anònim ha dit...

Demà amb entrepà? o no.

Anònim ha dit...

Demà s'ha de portar entrepà.
Decidit a la reunió del LS aquesta tarda.
Fins demà , si no plou.

Anònim ha dit...

Teniu un correu amb la semarreta del 08 . si està conforme ho dieu que dilluns posarem fil a la agulla.
Petonets.

Anònim ha dit...

no fotis, dma entrepa???

nem a esmorzar al rest!!! no me preparat res i ara mateix no en tinc moltes ganes. ja direu algo

fins ara!!!!

Anònim ha dit...

CANALLA!!!!
Son quelcom més de les dues i a Caldes està plovent a bots i barrals!!!
A veure quants "rajilles" hi hauran demà pel matí. jejejejje
Mira tu!!! que no sigui jo el primer!!! jejejejejejje
Apali canalla, a sommiar amb .... je!

Anònim ha dit...

Bon dia.
Mireu aquesta web:www.rajilles.com. Sorto jo, està plovent.
Que vagi molt bé.

Anònim ha dit...

jo no vinc tp gigi, jo tb he visitat la pagina jejeej

aki fa bastant vent, el terra està moll i uns nuvols de tormenta.

bueno canalla, qui s`animi a sortir qui porti un bon chubaskero ok???
vaig a murmir!!!!!!!

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiiiii, nenes !

Si el MAKINA @@pkzzzz, fa nones, jo diría que millor, va ser que no!

Desprès de una comunió, "com il faut" del meu nevot ahir a la tarda vespre, avui tinc dinar d´aniversaris, el meu pare, la meva cunyada i..... els meus 48 soletes, nenes.

Bé, espèro fer uns xupitos properament amb tots vosaltres.

Petonets.

Anònim ha dit...

Primer, felicitats Presi.


Quin dia mes maco que fa avui,
7,0 h. toca el despertador, plou a Castellar, missatge de rigor anuncian la meva no presencia i turnada al llit, pudre jugar al Teto? No he tingut sor, tornarem a intentar a la tarde.

Gigi, mol maca la web.

No pare de ploure, amb sembla que aniré a busca cargols, aprofitan el mati

Anònim ha dit...

Mavek, podries introduir el redar del meteo.cat dins el bloc?

Anònim ha dit...

Per mols anys presi!!

Anònim ha dit...

Felicitats Presi!!!!!!!! x molts anys!!

finalment hem sortit en Maveck i jo, akestes sortides no tenen preu, simplement s`han d viure!!

vaig a dormir k tic molt "cansat" jajajaj

Gracies Marian@ ok? bona 7tmana a tots!!!!!!!!!!!!

Maveck ha dit...

Ei !
És provable q ens diguin que no tenim coneixament ... que estem com un puta cabra, etc... etc ... ec ... però la veritat és que la sortida d'avui ha sigut una puta canya !!
Bueno, penjo un nou post i explico que tal ha anat.

Puta Màkina !!