Puta MàKina !


dimarts, 6 de gener del 2009

Pk! Reis i Rajilles 2009

Bones Festes !!

Després de tots aquest dies, la cosa torna poc a poc a la normalitat. Espero que el que va passar la setmana passada no es torni a repetir. Dos dels components van quedar glaçats diumenge esperant a les 08:30 al LS. Desde aquí, els hi vull enviar una mostra d'admiració a l'Obèlix i al Murdock.

Un altre company, ens demana que les sortides domingueres siguin més "lights", d'aquesta manera ajudaría a que la gent potser participes més i no hi haguessin tantes baixes. Trobo que la proposta és encertada, després de tots els dinars i sopars que hem tingut durant aquestes setmanes, el nostra metabolisme s'ha vist desvirtuat i el rediment a baixat amb proporció als Kgs. que hem agafat de més.

És doncs, per aquest motiu que la propera sortida hauria de ser una coseta suau per tal de que tots podem comprovar en quin estat ens trobem.

Quedem doncs a l'espera de que la gent fagi les seves propostes.

Bons Reis a tots i fins aviat.

31 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajajajajajaja
primer

Maveck ha dit...

Nenes, que us sembla si el diumenge anem a Castellar, pujem el Puig per els Bombers baixem fins la cadena, arrivem a Can Catafal i tornem a Castellar i anem a esmorzar al Rest. Perez ??
Crec que disfrutareu bastant amb la menduca !!
Ja direu que us sembla

Maveck ha dit...

Per cert, fa un ratet s'ha posat a nevar a Sabadell !!

Anònim ha dit...

Si!!!! el diumenge ke bé s`ha de sortir encara k caiguin llamps de punta ok??

Murdock, disculpes tb x tu cmpany!!!

Els reis man dit k sera millor portar carbó, no sigui cas k akells d`alla dalt ens tallin el gas a nosaltres tb!!! jajajaaj

Molt bona setmana a tots!!! i una molt bona tornada a la normalitat!!! fins diumengeeee

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Arnau no pateixis la culpa es meva per no contactar per el bloc, semse ordenador estas desconectat del mon

Collons Maveck pujar el Puig per el Bombers es Light???, tu estas molt fort.....jo necesito pujar per el cami normal que despres de les labatives de torro que m'he fotut aquest Nadal, em costa fins i tot cordarme les sabates

Per cert tinc unes xancletes del dit per vendre.

mecaguenelsisraelitasdelsputoscollons!!!!!!!!!!!!!!

Siau

Anònim ha dit...

Així m'agrada, que la gent demani sortides lights i proposem pujar al Puig pels bombers, si senyor!!!

Jo m'apunto a:

mecaguenelsisraelitasdelsputoscollons!!!!!!!

Apali, bona setmana als que treballeu! jajajaja

Anònim ha dit...

Així m'agrada, que la gent demani sortides lights i proposem pujar al Puig pels bombers, si senyor!!!

Anònim ha dit...

Aquest diumenge vindre amb el meu fill....els reis li han portat una bici i a veure com respira ...o sigui que jo els bombers els baixare.....ara si segueix aquest fred us juro que em fotre el culot de cama llarga !!!
Castellarenc el Puig deu estar nevat oi ?

Anònim ha dit...

Així m'agrada, que la gent demani sortides lights i proposem pujar al Puig pels bombers, si senyor!!!

Jo m'apunto a:

mecaguenelsisraelitasdelsputoscollons!!!!!!!

Apali, bona setmana als que treballeu! jajajaja, i als que esteu de vacances, que se us facin super curtes, jejejeje.

Maveck ha dit...

Com es nota que no heu pujat mai el Puig per els Bombers ... @@Pk ! explical's que no és tant xungo !!

Anònim ha dit...

Òstia canalla,
avui, com que estic de vacances jejejeje, he fet una sortideta en Btt.
Quina canya!!!
He fet: Caldes-Sentmenat-Castellar-Puig de la Creu-Guanta-Can Senosa-Caldes
Hi havia molta neu.
El tram Puig-Guanta estava PRECIÓS!
He enviat les "afotos" al Maveck per si vol i creu oportú penjar-les. "Lo nunca visto!" el paratge totalment desconnegut.
Només diré dues paraules més:
Imp Prezionante! jejejeje

Apali,

Anònim ha dit...

Nenes , amb la que cara dema i dissabte hem de fer quelcom mes que un puig , hem de fer una sortideta a fer paratges guapus guapus de postal , com ha fet en TLM...un Guanta,un lo que sigui pero no ens podem quedar estancats al puig !!!! Catalunya es molt gran i el Valles encara mes. Vinga diumenge agafem l'auto la camera de fotos i anem a disfrutar que tinc ganes de posar-me la calça llarga...encara que no se on es .....hostia quin fred !!!

Anònim ha dit...

Aixo s`animaaa!!!! ke beeee akest diumenge promet eh?? jajajaj els Bombers??? pfaaa.... ress.... es un ai!!! vas pujant vas pujant, aixeques el cap i dius... collons ja esta la puta ermita aki?? jajaja. No ara en serio, es fa molt be eh makinesss???

Murdock, ens repartim la culpa ok?? jajaja :-)))))

TINC MONO DE BICIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,

Jo havia pensat de fer un St Llorenç xo no se si seria una mica massa x al fill de l`Obèlix i nose, si voleu fer algu aixi cm diu en Maveck, un Puig o algo ok!!

A les 8.30 L.S?? Fins diumenge a tots!!

Maveck, gràcies!

Maveck ha dit...

Diumenge anem a veure neu, que a més d'un l'hi fotarem una bola al clatell !!!
Jejejeje

Anònim ha dit...

Al meu fill li direm que es una sortida fins a St Llorenç pero curta....es tot psicologia lo dels nens...!!!
I a la seva mare li direm que nomes anirem fins a castellar pobret...jajajaja.
Tota la puta vida venent motos !!!!

Anònim ha dit...

Companys:

La neu que avia pels voltants ja no i es, per trobar neu, tindríem que anar a 1 h. o mes amb cotxe per trobar-ne. Sense coneixe el terreny i sense sabé l’hora de tornada.


Proposo:
Perquè no tornem a la infància i anem a enfangar-nos de valen com nens petits, de segur que fang en trobarem. Podríem anar a Sant Llorenç per un camí que conec que segur trobarem mol fang i també es preciós, ja direu.

Salut.

Anònim ha dit...

Tlm: Quueee Cabroonn.....

Anònim ha dit...

Que si, que "ya voy" Pirata!
Carai, quina poca paciencia!! jejeje

Jo m'apunto!!!
A les 08:30 al L.S.

Apali,

Anònim ha dit...

JO TBBBBBBBBBB!!!

Anònim ha dit...

disfressa de porc senglar i cap el fang !!!!
8:30 LS segur .....segur cabons???

Anònim ha dit...

Tlm, no ho captes, tornem-hi....

Tlm. quina enveja, pedalant per la neu, Quee Cabrooonn...

Jo estaré a les 9,15 h. el peu del puig, ok?

Anònim ha dit...

Pirata, una vegada ja havia fet "publicar" m'en vaig adonar del que volies dir: kee kabrooooon!! jejeje
Ah! per cert que vol dir que dormiràs una hora més que la resta!!!! Lo dit: ke kabroooooon!
Apali, fins demà a les 08:30 al L.S.R.

Maveck ha dit...

No faltaré.

Anònim ha dit...

Estimat amic Tlm:

Sàpigues que estem amb crisis, i el meu cos també, desprès de tants dies sense ciclar, el mes prudent es estalviar-me esforços, aprofitant que la ruta passa per Castellar, que bols que et digui..... jejeje..
Surto de Castellar, l’únic que amb sap greu es la turnada a Sabadell pel riu, que esta a tope de fang.


Salut.

Anònim ha dit...

M'entres espero jugaré al Teto.

Anònim ha dit...

Pirata, amb l'aigua que hi ha, es millor que juguis a la piragua! (que es lo mismo pero en el agua) jajajaja
Per cert, BOCAS!!!! jajajajja

Anònim ha dit...

de puta mare!! dma sera una sortideta molt maca!!

doncs lo dit fins dema a les 8.30!!!

vaig a cine!!

tlm: L.S.R JAJAJA rajillessss

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Jo dema tambe vindre amb el meu fill a fer l'estrena, i a fer companya al Obelix petit, entre un i l'altre aniran fen

Siau

Anònim ha dit...

Mariano, cuidat i recuperat aviat.

Anònim ha dit...

Tlm.

Hui lo que me a dicho, ...BOCAS..??.
M'has picat, ara faré un HAT TRICK.!!

Anònim ha dit...

Gràcies Pir@ta , ja estic bé!!!!