Puta MàKina !


dilluns, 12 de gener del 2009

Pk! 1ª sortida 2009

Hola companys, ja tenim la primera sortida del 2009 oficial i ha anat prou bé. De moment començem l'any amb dues noves incorporacions a la Pk! Cantera, l'Uri i el Marc, fills dels ja conoguts Obèlix i Murdock, respectivament. Tlm, ja tens feina ... s'han de batejar les noves promeses ...
El debut va ser més que acceptable, fer un Puig de la Creu sempre costa però el van saber manejar prou bé. Ánims nois, esperem que torneu haviat, s'ha de renovar, que a la colla ja tenim prous avis !!
La sortida va ser prou distreta, com sempre, el millor de tot va ser l'estona de l'esmorzar i la tornada amb aigua i fang !! Els nanos i no tant nanos, s'ho van passar teta !!
Obligat rentar bici avans d'anar cap a casa i a punt per la propera.

Es va parlar de varies opcions de cara al diumenge vinent, però no es va acordar res en concret. Després de les ganes que es tenia de tocar neu, la meva proposta es pujar a Sant Celoni a pedalar per el Montnegre. Aquesta sortida ja la vem fer a l'estiu 3 Pk's ! Podràn donar la seva opinió ...

Res més, espero que tots tingueu una bona setmana, i els que avui comencin a currar ... més ànims !!

24 comentaris:

Anònim ha dit...

El Primer.....collons poca feina tinc!!!!

Anònim ha dit...

Hola senyors

Felicitat a les dues noves promeses, per ser el primer dia la ruta va ser de nota....ara a seguir el referen del miniputamakinero i amb quatre dies a tirar del "peloton"

Siau

Anònim ha dit...

Felicitats a la canalla, aquet jovent puja mol fort, ara nomes queda que no es desanimin.

Sembla que el proper diumenge tindre compromisos familiars, si no hi ha contra orde, no conteu amb mi, pero com diu l’home del tems a tants dies vista no espot fer un pronòstic exacte,

Mariano, content de que estigis recuperat.

Anònim ha dit...

Sortida molt OKKKK!!!! uaaa!!! vam disfrutar com nens petits... bueno, jo parlo x mi jejeje xo se k mes d`un tb pensa el mateix XDD

els 2 nous mini pk`s es van defensar de puta mare!!! amb pok temps ja podem tremolar TOOOOTS!!
Puta Makina és una colla de 2 generacion... buenu, potser de 3 jajaja viejuuuussss!!! jajaja. Un saludu minipks!

A veure, ke tenim x la setmana k be??? amb ke kedem?? tenim tota la setmana x decidir- ho. Apali gent k vagi beee

Anònim ha dit...

FELICITATS !!! de forma oficial... jejeje.

Crec que lo propi, sería una foto a les tres joves promeses i plantarla en primera plana del block.

Be, lamento no haber estat present en tant entranyable jornada però estaba de finde.

Per cert, si es tracta de tocar neu (Sant Celoni) el menda en va pler. Dos dies a tope i totes les pistes d´Andorra han estat per mí.
No ia res millor que esquiar quan tothom ja ho ha fet per Nadal,cap d´Any i Reis.

Desitjo i espèro estar aquest diumenge amb tots vosaltres... sempre i quan l´hora sigui aceptable per aquest agüelo.....

Siau i tapat.

PETonets.

Anònim ha dit...

Agafeu le cadenes colla de fantasmes!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Obelix tu que tens contactes tindries que mira de cuan costaria fer unes enganxines posant el triangolet groc que fa voltes a dalt a la dreta del bloc, i acollir-lo com angrama de la colla Puta Makina, que us parece??

mesigocagandoenlosputosisraelitasdeloscojones!!!!!!

Siau

Anònim ha dit...

Hola companys:


Posats a fer demandes, jo tinc una per el Sr. Maveck,
Tindries que deixar-me el GPS, per acabar de arrodonir la qüestió que tinc entre mans, (no pas el que tinc entre les duges mans) jejejeje


PD. Abans que algú faixi la brometa la faig jo

Maveck ha dit...

Pirat@ ja hi pots contar !!
Divendres miraré de tenir-ho tot apunt i l'hi deixaré al Don Antonio al Local Social. Disabte l'hi podràs passar a recollir.

Murdock, els adhesius es van mirar de fer però no hi va haber gaire quorum, estaria bé que diguessiu qui en vol un per fer una mica de previsió.

Saludus.

Anònim ha dit...

jo si

Anònim ha dit...

Jo a 3 o 5 Euros com era la vegada anterior, no en voldré cap. Com collons podria fer negoci amb aquests preus de compra??? jejejeje

Anònim ha dit...

El diumenge va ser una sortideta familiar pero molt divertida, sobre tot veure el Murdock a la bici del seu fill.
Els minis es van portar de conya i espero que repeteixin.
Arnau no entenc gaire lo de les tres generacions, potser soc una mica curt........

Anònim ha dit...

Jajajaja Don Antonio!!! no són bén be 3 generacions de la mateixa familia!!! un exemple; Marian@ = avi, @@pk = fill, miniputomakineros = néts jajajaj no ets curt no... sóc jo el complicadet jejeje, amb krinyu ;-)

Jo vull una pegata, 3 o 5 eurs no ens treura de la putacrisisdemerda!!!

mecagoenlosputosisraelitasdeloscojonesenbushenobamaenzapateroyenmijefe!!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
No entec res, en surtin fills i nets per tota arreu.
Ja tens raó Don Antonio.
P.D. Arn@u, divendres quand cobris,pasa per casa meva a deixar el semanal.Gràcies!!!!

Anònim ha dit...

Bon dia canalla!!! cuan acabeu de jugar al teto o a la piragua, a veure si ens fikem dacord amb l`hora de demà xl mati, on anem (Mont Negre??), mitja de transport?? nose aixi ho tindrem tot + clar.

petunets familiaaaaa!!!!!!!!!!!!

COLLONS KIN SECRETOOO!!! com ens cuidem jajaja

Anònim ha dit...

Hola babys !

Aviam si ho teniu clar aixó del diumenge.
El menda lerenda, te obligacions familiars i depen de on es vol ciclar, .... i l´hora....., MEA APUNTO, o no.

Un pet ò net krinyòs per totes !

Maveck ha dit...

Demà a les 8 al Local Social amb el bocata. El tema de transport, a veure si l'Obèlix pogués parlar amb el seu jefe pq l'hi deixeis la furgoneta. Jo no tinc el mini-bus, però depèn els que siguem podem anar amb 1 o dos cotxes. La sortida es durà a terme pel Mont-negre i és molt maca ... 100x100 ciclable. Us la recomano !! Ciclarem menys de 40 kms. i l'ascenció acumulada serà de 867 mts. ja us podeu fer una idea !!
Ens veiem avui al LS, recordeu q a les 20 h. juga el Barça !!

Anònim ha dit...

De la secció de Caldes només vindré jo.
Ens veiem sobre les 09:00 a Sant Celoni.
Apali,

Anònim ha dit...

Hola senyors.

Demà toca futbol amb el meu fill i a més encara no estic recuperat del cap d'any, així que, 100% rajilles, ja ens veurem la propera, o l'altre, o l'altre...

Que vagi molt bé la sortida i si us perdeu truqueu, que ja us vindrem a buscar.

Molts petons per tothom.

Anònim ha dit...

ok, Obelix and fill a les 8:00 Ls amb bocata.......El meu jefe em deixa la furgo sempre i quan li torneu el favor pagant-li amb una neteja de baixos (no a la furgo)jejejeje...

Anònim ha dit...

Joooooo... noooooo.......

Anònim ha dit...

quina migdiada ke me fotuuuut!!! La sortida com sempre DE PUTA MARE!!!

Bona setmana a totes!!!

Anònim ha dit...

Mes comentaris, si us plau, fotos, etc...

Anònim ha dit...

Hola compis,

tant sols un saludu a la quadrilla de part meva.

No creieu que el presi esta mort, tant sols hiverna una mica,... com els osos.

Apa, uns petonets.

Siauuuuuuuuuuuuuuu