Puta MàKina !


dilluns, 16 de juny del 2008

Tornem als origens ...

Bueno com podeu observar ... el bloc torna a tenir un nou "look". Un que fa temps ja haviem tingut i que, personalment a mí m'agrada més ... nosé ... és més agresiu !! A més a més, hi han alguns elements menys que farà que la web carregui més ràpid i d'aquesta manera tothom podrà entrar i dir la seva ... Aquesta setmana vull batre el rècord de misatges, a vuere si l'hi fotem canya.

La sortida d'ahir, hem consta que va anar bé, segur pq van fer una Tartana i a les 14:00 pujaven als cotxes aquí al LS ... Pedazo esmorzar al Cal Petaskes !!! jejeje

El proper cap de setmana hi ha un Open Natura a les terres de Tarragona, El Catllar. Teniu més informació al enllaç de les properes sortides. Hi ha una horeta amb cotxe desde aquí ... ja direu que us sembla. Potser preferiu fer una sortida més a la vora ... vosaltres mateixos.

Bueno, vinga ... que surti fum dels teclats ...

PD: Als qui comencin l'horari d'estiu, quan volgueu podem quedar entre setmana i l'hi fotem canya als pedals !!

26 comentaris:

Anònim ha dit...

El primer

Anònim ha dit...

Mentres sigui mes rapit i fácil, jo content.


PD: les senyores no opinen el mateix. jejejeje.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!!
No res, saludar i desitjar una bona setmana per totes.
Jo diumenge voto per una ruta del bikini , bon temps i bones vistes,
falte un mes per fer la ruta i ens convé rodar molt. Si més no , a mí si.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Jo sempre ho trobo tot bé, bó, bonic i meravellós xo... Maveck, torna a ficar el fondo blanc siusplau, k cuan ma sortit això tan negre m`ha entrat un noseque x dins jajaja. nose amb blanc es llegeix millor n?

Eii, la sortida wapissima eh? amb alguns rajilles xo.-.. jejej
Buenu cmpanys, bona setmana a tots i ke folleu molt ja ke jo no ho faig XDDDD dewwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Hola Senyors

El diumenge no vaig porguer sortir, per culpa d'un partit de futbol de dissabte tenia agulletes fins i tot a les orelles i la cama dreta no era meva, el tormell esquera esguinsat, les cervicals dolorides, les dorsals imflamades, el recte anterior saturat, la espatlla dislocada, els glutis morats, un dit de la ma esquera esguerinxat i una fistula anal...i tot per perdre 2-0...pero per el proper diumenge estare recuperat, i la opcio del Mariano de la ruta del bikini amb sembla be

Siau

Anònim ha dit...

"Hola guapus"
No res, saludar i desitjar una bona setmana per totes.

Proposa, proposa sortides, Marian@, que aquesta colla sembla la meva dona: Digues el que vulguis que jo faré el que hem doni la gana, us veig esmorçant a Cal Pare, je je , que jo tinc torneig de futbol sala i Diumenge faré campana.

Blanc o negre està de puta mare el blog, i el que està de puta mare es el miniputumakineru, no vegis com tira el marikita,"vamo, igualico que er padre, idértico"

Bona setmana a tots i apreneu d'un servidor que folla casi tots els dies: Dilluns casi follo, Dimarts casi follo, Dimecres casi follo, etc, etc, etc,.................

Maveck ha dit...

Hola nois,
Necesito un remolc per portar equipatje. Algú en té un??
Gràcies.

Anònim ha dit...

jajajaja Gigi, molt bona jajajaj, ets el putu amo tb!!!!

dnks la ruta bikini ta de puta mare, encara ke la ke deia en Maveck tb tava bé no? es igual, la k sigui sera.
Murdock, tas fet pols no?? recupera`t, encara k la mitat de coses k has dit siguin fruit de la inmaginació jajaja
buenu kanalla vaig a mentalitzarme una mica x la travessia a Montserrat jajaj dewwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Passava per aqui i volia dir bona nit, que somieu amb els angelets i les angeletes i aquestes coses que es diuen.

Anònim ha dit...

Eiiiii canalla!!!!
Molt millor això!
Si senyor! ara ja podre tornar a fer servir el "phonino". Gràcies SENYOR ADMINISTRADOR! jejejeje "ke kabrooooon"

@@PK el fondo blanc no tindra segones oi?? jejeje perque si es així el prefereixo bicolor. jejejejeje

Vesino!, perdó, perdó, senyor "puto amo" de les pujades, jejeje, que ja tinc el teu porta-equipatges per la bici al meu garatge. Que que hi fa alla? doncs la veritat es que no ho se. jeje Demà te'l porto.

Sr. Tuner@ ja saps que la ruta del bikini a mi no m'agrada massa, però estic d'acord amb tu, una mica de rodatge no m'anirà malament. Per a mi queda adjudicada.

Sr. Pirata, ultimament i desde que fas vaga et veig molt "conillero" jajajaja.

Aoali canalla, salutacions a tots.

Anònim ha dit...

Bona nit folloneros !

pasaba per aquí i mira tú... ara tot fosc. Collons quins canvis !

Murdock, si no estic malt informat els bikinis crec que els veurem junts bastant de prop... si vols agafa la estática i mirem de aprofitar el temps, jejejeje.

Bé, ja no tinc paraules per poder dir que no puc vindra diumenge. El Cid el fare amb la vespa de l´avi, perque en bici no se pas...

de totes maneres, us desitjo una bona ciclada.

Petonets.

Maveck ha dit...

Bon dia socis,
Algú sap algo del Obèlix ??
Fa dies que no diu res ...
Algú més s'atraveix amb la Travesa Almeda-Montserrat ???
Diumenge queda adjudicada la sortida del "bikini".

Salutacions

Anònim ha dit...

AQUI ESTA L'OBELIX!!!!
Acabat de llicenciar !!! Vaig acabar el dissabte passat, m'he tret un pes de sobre amb el putomaster.
No puc sortir amb vosaltre ja que tinc la bici alla dalt a la platja i cada capde pujem amb la family i d'aqui una setmana ja em quedo de RODRIGUES!!!
Us vull explicar el meu descens del Teide que vaig fer ara fa 10 dies amb les meves mini vacances windsurferes......4 hores baixant a sacu per un paissatge acollononant de cota 2500 fins a 0 , a la platja. Erem 9 col.legues ,van caure 7 i un se'l van emportar un taxi al poble ,+ 7 pinxassos , i per la resta una passada !!!!amb bones bicis (com la de l'Arnau) el contacte es un pavo de Terrassa que es va vendre pis , dona i cotxe i programa excursions amb les seves bicis per tota la illa.
Anims al ruteros del CID i petonets a totes que encara que no tregui el nas penso en vosaltres.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Presi tens rao ja no se ni el dia que visc....sort que sempre hi ha algu per possar ordre.
Senyors no podre gaudir de la vostre companya ciclan per la costa

Siau

Anònim ha dit...

Es recorda a tots els sponsors de les equipacions ciclistes que.......
Ja és oberta la compte bancaria per puguer fer les aportacions oportunes.

Sense més.

Anònim ha dit...

Sr. tlm, si u bols comprovar, posi el cul.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!

De moment tot bé.
Pitu , a veure si pases pel local per explicar-nos aixó del la baixada del Teide que te que ser una pasada. Amb una birreta a la mà.jejejej
Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

okok...donks els fons negre keda tb adjudicat!! jajaaj esk a mi el blanc... nose... em tira més...jajajaj sempre em keda el blogger k no canvia jajaja.

Murdock, Presi,Obèlix... us haure de posar una falta lleu eh??? jejjeej k vagi b tot el k feu ok?
Don antonio ja passare xl local xl tema d la coca ok?? la de st joan dic... l`altre ja me l`he esnifada!!! XDDD
Maveck, t`entrenes fort eh?? ets una makina!!!
Finalment, a veure si en Miniputomakinero treu el cap xl blog, k ultimament no dius res!!!

Inga gent k el ST JOAN JA TA AKI!!!!!!!!!!!1

Anònim ha dit...

tok tok, hi ha algu??

Anònim ha dit...

Demá amb calçotet i doble d'aigua!!!!


Uffffffff!!! quina calor.

Anònim ha dit...

bocata???? o no??? Premià? collserola???

dieu alguuuu, Mariano enviem un sms x lo del bocata plis k jo ja no mirare mes el bloc. fins demaaa

Anònim ha dit...

anem sense frenos, la iaia esta borratxa i el nen diu que vol un gos..., total un desastre en la compta d´explotació. Tindrem que mirar de fer unes xapes per poder estar a l´alçada de les circunstencies, tot i que el cul el tinc petit, xdd.

Per els que sortiu demà, no deixeu de portar la sombrilla i la nevera !!!.

Anònim ha dit...

Petonets.

Anònim ha dit...

JO pesava per aquí:

Nomes felicitar a tots els Juans i Juanes;

I que tingueu una bona revetlla, neu amb conte aquesta nit, com diu un amic meu.

A la nit de las fogueres te donen per cul i no d’enteres.

Anònim ha dit...

Canalla!!!!!

Que "petardajan't"????
jejejeje
Que de petardos los hay de muy malos!!! jajajajaja

Moltes felicitats a tots els Joan's!!!!

Apali,

Anònim ha dit...

Bon Dia marikites.

Felicitats als Joan's i Joanes.

Salut