Puta MàKina !


divendres, 13 de juny del 2008

Pk! Serra de l'Obac

Ja estem a divendres !! Tenim el cap de setmana a sobre i després de veure la poca participació de la colla amb la prova de resistència de Castellar es proposa una nova sortida per aquest diumenge ...
Us dirè on anirem però avanç un parell de pistes: al Sr. Don Antonio l'hi agrada que el tractin de vosté i el nostre crack de la bici va quedar enamorat de la cambrera ...
Bueno, suposo que ja sabeu a on anem diumenge. Com sempre a les 8 al Local Social i aquest cop no farà falta portar entrepà.

Res més, de moment, ha estat un post curt ... però com que la vostre participació últimament es bastant escasa (13 comentaris en una setmana) ... que pobre !

Salut i força

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia marikites!!!

Diumenge el nene no ve.

Obligacions.

Fins aviat.

P.D. Gigi et deixo el portaequipatjes al LS

Maveck ha dit...

Gigi, ja tens el porta bicis de 4? Encara t'interessa ??
Encara nose que farè jo diumenge ... sense pluja les sortides ja no són el eren ... jejej

Anònim ha dit...

Avui, cap i pota amb cigrons!!!
Pastis sorpresa del Genesca , gentilesa del Arnau.
Una ampolleta de cava , xarradeta i a dormir.
No es pot demanar més equilibri.

PETONETS!!!!!

p.d. GIGI ja ho tens al LS . Les moxilles no les he baixat, ya te les donaré.

Anònim ha dit...

... res, ...pasaba per aquí i no volía marxar sense dir-vos...

SOU COLLONUTS !!!!

pETOnets.

Anònim ha dit...

Jo tambe tinc deures amb la familia, no sortiré dema.

I encara estic cabrejat, el peix gros sempre es menjarà el petit.

Anònim ha dit...

Al final sóm... Don Antonio, tlm, gigi,jo i... algú mes???

ja direu algo!!!

Anònim ha dit...

i jo !!!!!!

Anònim ha dit...

i també en Titi i el miniputumakinero.

Apali canalla, fins d'aqui una estona.

Anònim ha dit...

jjajaja okok aixi magrada peña fins araaa!!

Anònim ha dit...

Respecte a la poca afluencia de comentaris i sense acritut no m'extranya gens. La pàgina li costa una vida a carregar-se i al menys jo ja no hi entro de manera habitual.
La sortida d'avui, doncs com sempre. Bon rotllo, bona ciclada, bon esmorzar,... en definitiva de puta mare.

Apali que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Dons si, costa una eternitat.