Puta MàKina !


dimecres, 5 de desembre del 2007

Pk!! Tres Expedicions

Ei, Marikites !!! Els qui tinguin pont fins dilluns ... enhorabona !!! Disfruteu-lo !!

Avui ha sigut l'operació sortida per a la majoria de pringats que tenen aquest 4 dies de festa i en passaràn 2 fent cua a les autopistes ... espero i desitjo que no sigui el vostre cas .... jejeje (bon rotllo !).

Ara bé, dijous, divendres i diumenge és la veritable operació sortida ... la operació sortida dels Puta Màkina !!

DIJOUS
Participans: 2 (de moment !!) @@Pk i Maveck
Lloc de trobada: Local Social
Hora: 09:00
Entrepà: No
Track: La Tartana i Corriols varis ...
Distància: 44 Kms.

DIVENDRES
Participans: 1 ( que jo sàpiga !!) Tlm
Lloc de trobada: Pepinillo's Home (Caldes)
Hora: per definir
Track: Caldes-Sentmenat-Guanta-Can Senosa-Caldes

DIUMENGE
Participans: Pk! Btt Team -1
Lloc de trobada: Local Social
Hora: 09:00( per petició del J.Clot)
Entrepà: Pendent decidir
Track: El que digui el Nucli dur

Bé companys, més o menys ... segons l'informació que heu anat deixant el tema està així.
A veure si s'anima algú més per dijous i , sobretot, per divendres ... si algú es vol incorporar encara hi està a temps ... per divendres podeu posar-vos d'acord amb el Tlm i quedar per fer alguna coseta ...

Per diumege només tinc una clara petició del PRESi en la que ens demana de poder quedar a les 08:30. Suposo que no hi haurà cap problema, de totes maneres ... el bloc està obert ... podeu quedar tal com us vagi millor. Participeu i esteu al cas de com, quan i on es queda, ok ??

Apa !! Puta Màkina !!

29 comentaris:

Anònim ha dit...

Em repetiré com l'all, però es fa difícil saber a quin post haig de contestar.

Jo sortiré divendres.
Algú s'apunta?
Si ningú diu res em buscaré la vida tot sol i faré una sortida pels voltants de Caldes:
Caldes-Sentmenat-Guanta-Can Senosa-Caldes.
Au! ja teniu feina, o no!
Jo demà a cuidar canalla!! jejejeje
Tinc a la iaia nerviosa! jajajaja

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Jo divendres tinc feina , de la comunitat de veins, i dijous, demà, segurament si. Diumenge crec que també.
Petonets.

Anònim ha dit...

MARIKITES!!!!!!!!!!!!
on souuuuuuuuuu!!!!!!!!
Collons nenes, aqui no es connecta ni Deu!
Que passa???? Que només postegeu quan hi ha merder o sopar???!!!!!

Anònim ha dit...

asas

Anònim ha dit...

hola companys,gracies al presi per la seva idea del canvi de hora ,pel fred(jo ja ho vaig dir al sopar),jo aniria mes lluny i proposo sortir a les 9 mati aquets mesos de fred,potser alguns rejillas s´animerien mes,gracies,prego ho tingueu en consideracio.salutacions a tots.

Maveck ha dit...

Puta Màkina !!
Quina passada ... Tuner@ ets un rajilles !! Al final dos pk's.
Ens hem decidit per La Tartana, tenim molt bons records ... jejeje
Tot normal ... bueno, a mi m'ha costat bastant ... però s'ha assolit bé. Arrivem a Castellar i ens decidim per anar a esmorzar al Rest. que està més amunt ... hem creuat tot el poble !! Però ha valgut la pena ... només us diré que ens hem fotut dos porrons de vi, un per cap !! Sortim i anem cap el cementiri, tirem cap a la Salut però ... tinc un flaix ... veig un corriol a la dreta i l'hi dic al @@pk que s'hi foti pq anavem bé de temps ... comença l'aventura ... nois, impresionant !!
@@pk, explica aquesta colla de rajilles que tal eren els corriols ...

Anònim ha dit...

Sr. En aquesta hora e acabat de pintar, quin tute nenes estic mes fet caldo que el dia que barem pujar al coll d’oli
Maveck, gracias per trucar, pero ni t’has acostat a casa meva.!!!!
Dema tinc altres plans pero diumenge estaré el peu del cano, a las 8,30 al LS.
Vaig a descansar que ……..????? a deu.

Maveck ha dit...

Pir@t@, hem vingut però no recordavem el número de casa ... i no voliem molestar als veïns ...
Ojo, pq el diuemnge diuen de quedar a les 9 al L.S.
La veritat és que avui hem sortit a les 9 i va de conya ... el que passa és que s'ha de controlar un pél més el temps per no arrivar molt tard a casa.
Bueno veig que no hi ha ningú que es solideritzi amb el Tlm ... molt pont però ningú pedala !!!
A veure si diumenge hi ha més éxit !!
Salut !!

Anònim ha dit...

us heu perdut una supersortida k t kagas!!! un superesmorzar k t kagas!!! uns supercorriols k te cagas!!!! i 2 porrons amb 2 parells d coll... ah!!! enkara hi han akelles 2 ties en pilotes allà abans d pujar la tartana a leskerra eh? es veritat o no maveck? a8 podriem haver fet tirolina en akell penyasegat eh? k guapo!!
bueno gent, jo fins el dilluns ja no miraré akest superbloc, spero k vagi tot cm ha danar i Pir@t@ jat demanaré presupost x pintar la façana del bloc on visc, ja posat n? jejeje
adeuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Hola pandilla de RAJILES!!!!
Esteu de vacances?
O....
fins i tot feu de RAJILLES BLOCAIRES????
Bé, en vistes del èxit, jo demà sortiré sol. Que,... més val sortir sol que mal acompanyat! jejejeje
Apali canalla fins diumenge a les 08:30 al LS. (o no).

Anònim ha dit...

Hola Marikites i Rajilles!!!!
Jo avui ja he sortit i ara vaig a esmorzar.
He fet la ruta que us vaig dir:
Caldes-Sentmenat-Guanta-Can Senosa-roure Gros-Caldes
total la misèria de 27 Km. però mira per estirar le cames i arribar aviat a casa ha estat suficient.
Apali canalla, vaig a esmorzar. Fins diumenge.

Anònim ha dit...

Buenu!!! ja he esmorzat, ara anire fins a la torre Marimon amb la canalla. Amb la meva canalla.
Ja ho veieu, no tothom es una pandilla de rajilles. jejejeje

Maveck ha dit...

Ei, aquest bloc està molt quiet !!!

Anònim ha dit...

Quiet?????
Està MORT!!!!!

Anònim ha dit...

TENCAT PER VACANCES !!!!

jejejeje...

Anònim ha dit...

Hi tant ! Tancat i Barrat !!

Bueno colla, demà què, quina sortida voleu fet ??
Vaig sentir ahir al L.S que es vol fer la Tartana.

Anònim ha dit...

Ok Tartana

Anònim ha dit...

Demà a les 9 al LS sense entrepà.

Anònim ha dit...

A les 08:30!!!!!!!!!!
Que sou una pandilla de rajilles i "agueletes!!"
Està bé, 08:30 al LS sense entrepà!

Anònim ha dit...

hOlA MaRiKiTeS,
demà per qüestions d´última hora no podré vindre.
Com ja ser que em posareu verd, doncs... ! Que ús la piqui un poll!.
Per cert, aixó de l´equipament nou deu anar en broma, oi ?
Les cláusules d´esponsorització marcan com a mínim dos anys... si no, ja sabeu, PLEITOS TENGAS i ... jejejeje.

Uns petonets, com sempre.

Anònim ha dit...

Si ningú diu res de nou, a les 08:30 al LS sense esmorzar.
Em sembla que s'ha apostat per una tartana.
Apali canalla, fins demà a les 08:30

Anònim ha dit...

5252525

Anònim ha dit...

estimat amic tlm,en les optiques venen unes ulleres mol macas,que per la seva edad crec poden ser utils,li prego llegeixi amb atencio els anteriors comentaris i veura que hem quedat a les 9 mati,pero vos pot ser-hi a la hora que vulgui,per calentar,inflar les rodes,posar oli,revisar nivells etc..........fins dema.

Anònim ha dit...

ABANTE!!!!
Les 9 no son les 8.30 , són les 9
Apa fins les 9.

Anònim ha dit...

Per mi les 9 es massa tard.
quan acabem tots ja estu a casa, jo encara en tinc per mitja hora mes.
Gràcies de totes maneres, ja em FOTARE i estaré a les 9. Gràcies COMPANYS!
Fins demà a le 9

Anònim ha dit...

Nois, hi hagi pau !!
A les 9 no és cap hora descavellada ... sempre i quan la sortida sigui una Tartana, un Puig de la Creu, etc ... penseu que la Tartana és tracta de 2 hores ... o sigui a les 11 heu de comença a esmorzar, i precisament aquí és on apareix el factor "sobretaula", heu d'anar al tanto única i exclusivament amb això ... amb el temps que hi dediqueu ... llògicament després heu de tornar a Sabadell es clar !! Però estic segur que si aneu per feina a la una us esteu foten la clareta al L.S. amb les bicis netes.

Anònim ha dit...

Està bé, però no vull sentir a dir mai més, "tinc que arribar aviat".
Per cert, en Don antonio tampoc no vindrà, diu que li ha sortit feina.
Aixó cada dia em sembla més una "pandilla" que una colla de beteteros!!!!

Anònim ha dit...

amic tlm. pandilla.grupo de personas que se reunen habitualmente para divertirse o para realizar alguna actividad en comun.beteteros(NO EXISTEIX),PETONETS.(CANVIA DE WISKI)GRACIES PER LA TEVA COMPRENSIO.

Anònim ha dit...

hola pandilla! acabo darribar del pueblo, uns dies de relax... ufffff kins pikes n? k hi hagi pau eh? suposo k ara tareu fent la birreta x ahi, bueno, doncs ja direu com ha anat! inga dewww