Puta MàKina !


dissabte, 8 de desembre del 2007

Pk!! La Tartana

Un cop més, en aquest 2007 que cada vegada l'hi queden menys dies, la ruta escollida per diumenge ha esta "La Tartana".Precisament la ruta que dijous, dos membres d'aquest mateix Btt Team van fer.




La gràfica espanta una mica ... només els primers 17 Kms. va pujan ... però no t'en dones compte fins gairebé l'últim tram ... ànims !!

Hi ha hagut una mica de follón amb l'hora ... al final a les 9:00 al Local Social.

Els meus millors desitjos i, si us va bé ... la tornada podeu mirar de fer-la tal i com la vem fer el dijous ... pregunteu al @@Pk !!


27 comentaris:

Anònim ha dit...

hola pandilla! acabo darribar del pueblo, uns dies de relax... ufffff kins pikes n? k hi hagi pau eh? suposo k ara tareu fent la birreta x ahi, bueno, doncs ja direu com ha anat! inga dewww

Anònim ha dit...

hola tunero,tal com vares dir ahir a les 21.45 al tlm.les 9 son les 9 no les 8´30-suposo i espero que les motivacions per les cuals despres de les teves afirmacions no hagis vingunt singuin mol importants,si es aixi,res a dir ,espero que tot estigui en ordre.si no fos aixi,m´as deixat amb el cul al aire,e tingut bronca amb diferents membres del grup mentre tu estaves dormir o etc...per la conya de la hora,m´he sentit sol i desemparat,amb als llops que m´esperaven,no fa falta que et digui com em sento i el que penso(no es el lloc),esta clar que quan la gent parla es per algo,el ingenu soc jo que encara crec hasta amb el reis....tot aixo ho pots oblidar ,repeteixo si ha pasat algu super importan que no has pogut venir,a tots ens pot pasar.gracias petonets.

Anònim ha dit...

Amic Clot , gràcies per la prudència de les teves paraules.

Anònim ha dit...

Sang, sang, sang!!!!
Pandilla de Marikites!!!!!!

don antonio ha dit...

Hola axi el rei del Bricolage, per fi ja hi acabat el menjador, tot sencer, pintura i mobles, espero poder sortir diumenge, que ganas ja en tinc, els que veu sorti air, que tal el vent???.

Anònim ha dit...

El vent?, quin vent?. per entrenar la Titan Desert. De conya.

Anònim ha dit...

AMIC tunero ok (jo tambe t´estimo)en el respecta la diversitat.sr. tlm menys sang i mes esta per la feina,que les cames et fan figue i despres es per culpa del altres.(ja has penjat les fotos??????.

Anònim ha dit...

Sr. Clot, jo NO puc penjar fotos, no se si ho saps però ja fa MOLT temps que NO soc Administrador.
D'altra banda, le cames em fan figa? de qui parles? A mi les cames em varen pedalar fins a dalt de la Tartana. Crec recordar que NO tothom pot dir el mateix. jejejejeje

Anònim ha dit...

MARIKITAS!!!! 1 consell, del vostre guia espiritual:
"No vagis pel camí. Sigues el camí."

Espero molt sincerament que aquest consell no us hagi servit de res, i que seguiu cultivant el vostre estil propi, que és el que importa.
BanzaIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
Mariano ets 1 Marikita, pero al cubo!!!
Clot, aixo es canya? Aisssss......
Tlm, ets un anti democratic!!!
Don Antonio, ja n'hia prou de Bricomania.

Anònim ha dit...

Capdetrons, ets un ...
ja era hora que et deixessis veure pel bloc! i els diumenges!
Menys "entrenament" i una mica més de "dominguero"!

Anònim ha dit...

De tot hi ha a la vinya del senyor!!!
Petonets.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Records desde la via augusta, espero poguer sortir aquest diumenge, que ultimament m´ha estic perdent moltes sortidetes, amb tot el que aixo comporta, ala continuo treballant que algu a de aixecar aquest pais

Siau

Anònim ha dit...

xo podeu explicar k va passar el diumenge??? :-&

Anònim ha dit...

Makines !!
Records desde Àvila !!
Estic enmig d'un curs i no puc dir gaires coses .. espero poder conectar amb més temps a Madrid ...
Petonets a tothom !!

Anònim ha dit...

Tuner@, m'hauries de demanar un mallot talla XXL pq després del xuletons i entrecots q m'estic fotent no se pas si m'entrarà l'altre ... jejejej

Anònim ha dit...

Sr. Marineros: si entreu a yuotebe i busqueu, Pedals de Foc Pk Btt tenim una sorpresa.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Aqui teniu el nº de loteria de Nadal que vaig comprar a Viella, el nº 64759 .
Si algú vol participar de aquet nº , ja ho sap té comprar un i penjar-lo al bloc.

Anònim ha dit...

Ke Kabrooooonssss!!!!! jejejejeje
Molt bé canalla!!!! aquest cop heu "guanyat"!!!
(Com collons no se'm va ocorre???)
ENHORABONA!!!

Anònim ha dit...

Molt bé pir@ta!!!!!!

Maveck ha dit...

Ei, companys ... avui he disfrutat molt ...
He estat en un bar de Madrid veient com el Barça l'hi fotia 3 gols a uns vestits de blanc ...
us ven juro que he cantat els 2 gols de la 2ª part ... tota la penya mirant !! La meva dona fins hi tot m'ha pessigat ... però no m'he pogut reprimir ...
Bueno ... al hotel que estic tin wifi, o sigui que us podré tenir el bloc més o menys en condicions ...
M'haurieu de dir quina sortida voleu fer per diumenge, ok ?
Salutacions ... a tots!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Maveck el Bar�a et deu haber escalfat perque aquest mati quan he arribat a Madrid fotia -4�, Sr. Pirata Sr. Xavi, collonuda la presentacio al Youtube, la podem fer servir com a presentacio dels Puta Makina, aquets diumenge igual ve un bon amic per probar que tal es posible que algu el coneixi es en Pep Brunet

Siau

Anònim ha dit...

Sou una colla de Marikitas, no us puc deixar sols, entre Clots i Tims anem ben arreglats, espero que aquest diumenge i agi mes bon rotllo, per cert a les 8 o a les 9.
Maveck deu ser una passada cantar els gols del Barça en un baretu de la Capital del Reino.
Murdock tindriam que fer membre del Puta Makina al Pep, es un tio molt catxondu, espero que vingui el diumenge.

Anònim ha dit...

Per mi a les 9!!!!!!

Anònim ha dit...

Ei, com anem ? Quin fart de jalar ... avui he estat a Casa Lucio !! Impresionant !!
Don Antonio, no te preu !! Cantar els Goools del Barça aquí és un gustaso, i més si marca l'Eto'o i el Ronnie ... llàstima del Messi !!jejeje
Bueno, diumenge que hem de fer ??
Ja veig que hi hauràn diversitat d'opinions. Jo encara no haurè arrivat ... o sigui que ja hem direu que voleu fer ..
Apa, que vagi bé !!

Anònim ha dit...

Sr. Makineros el meu nº es el 17612 bona sort.
JO no sortiré ni a les 9 ni a les
8, aquet finde no surto tinc compromisos socials.

Anònim ha dit...

Sr. Ja teniu a la vostre disposició a youtube la 2 ª part de pedas de Foc.

Anònim ha dit...

Collons!!!
Aquet pas Marti et quedes sense feina , xato!!
Molt be pirata.
Jo aquet cap de setmana si fa bo, sortiré a la minima no!!