Puta MàKina !


diumenge, 4 de novembre del 2007

Pk!! Sortida amb Gps x Collserola

Puta Makineros !!! Prova superada ...
Crec que al final podem dir que la sortida ha esat un èxit ... això hem motiva a organitzar-ne de més i millors, esperem !!


A l'esquerra podeu veure el track, el vermell és el que hem fet i el blau el que voliem fer ... ens ha trencat una mica la volta que hem fet al principi per Sant Quirze. La propera vegada carraguem les pk's als cotxes i sortim desde Cerdanyola o Sant Cugat.





Al final 43,5 kms. amb una ascenció acumulada de 614 mts. i Descens acumulat de 598 mts.



Ja podeu veure les fotos ...

La propera sortida es farà disabte, es tracta de la nocturna amb sortida i arrivada a Pineda de Mar i botifarrada inclosa, assitens confirmats: Tuner@, Tlm, @@pk, Pirat@, Gegant of Pi & Maveck. Demà trucaré per inscriurens i ja penjaré les noticies que en resultin (ja podeu anar preparant 10 €urillos).
Atenció nois per què la sortida és un dissabte, 10 de novembre de 2.007 a Pineda de Mar. Concentració a la Plaça de Catalunya a les 18:30´. Ja direm a quina hora quedarem per sortir tots junts desde el Local Social, estigueu al cas.
La SORTIDA serà a les 19 hores.
RECORREGUT: 20Km per pistes forestals. SOPAR: a les 22 hores,a la carpa instal.lada a l’ermita de St. Jaume. INSCRIPCIONS: 10 euros. Venda de tiquets fins el dia 8 de novembre. Informació i reserva de tiquets als telèfons:Joan 93 762 62 29 i 658 95 59 82 Rafel 93 762 45
(Per la Pre-inscripció click aquí)
Els demès podeu sortir igualment diumenge ( ho dic per si Don Antonio i Cia. tenen ganes de pedelar) en tot cas durant la setmana ja es veurà si al gent s'anima.

35 comentaris:

Anònim ha dit...

Maveck... estàs aprovat jejeje, a8 has ficat el llistó bastant alt, això vol dir que a la pròxima t`ho hauràs de currar molt més jajaja. jo i suposo que tots ens ho hem passat de puta mare i la 7tmana que b encara millor no? inga gent, que vingui ràpid el dissabte k bé adeuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

x inscriure`s a la nocturna, si no m`equivoco és

www.ciclismepineda.com

jo ja estic inscrit i només em queda saber el num de conte....
espero que us serveixi d`alguna cosa l`informació PUTA MAKINAAAA

Maveck ha dit...

Moltes gràcies, @@Pk!
Heu de tramitar la inscripció desde la web, us he ficat un enllaç al post pq podeu entrar directe.
La propera sortida que fem amb Gps quedareu acollonidos !! Estic buscant tracks nous ... n'hi han de molt wapos ...

Maveck ha dit...

Nenes, aneu mirant la web Pk! tracks ... la ruta que farem quan tornem a sortir tots està allà i es la "Gran Ruta del Cingles".
Ja hem direu que us sembla ...

Anònim ha dit...

Jo també ja me inscrit a la nocturna.
Respecta avui només haig que FELICITAR al nostre administrador. Ah! i poso felicitació en majuscules perque sinò després s'em critica de massa aixut amb ell. jejejeje
Vinga Nene que avui has superat una prova de foc.
Però... vols dir que això dels Cingles no es massa dur per una colla d'avis??? jejejeje
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu!

Anònim ha dit...

Hola MAKINEROS despres de la sortida d'air que planejaba tant?????, segions el track del GPS del Sr. MAVECK, no mes cal felicitar-lo per la bona sortida que bem fer air.
Per cert quina rao que tenia la PRUNA.
Us enviare les fotos d'air, a veure si trobeu el caganer.

Anònim ha dit...

Ei, Makines !
He parlat emb el Joan de Pineda ... les incripcions es fan efectives el mateix dia ... només s'ha de tenir la precaució de fer la pre-inscripció per l'enllaç que us he penjat.
Son 5 kms per Pineda i 20 kms per pistes de muntanya ... sembla que ja un tram de uns 200/300 mts. que s'ha de fer a peu per la dificultat que presenta el terreny i una pujadeta maca que serveix per agafar gana ... jejeje però gens complicat.
M'alegro de que us vagi agradar la sortida x Collserola la veritat es que no les tenia totes ... no sabia el que ens trovariem !! Queda pendent fer-la sencera en una altre ocasió ...
Apa, penseu en la inscripció per la nocturna i els demés si volen sortir diumenge que diguin alguna cosa per el bloc.

Anònim ha dit...

UNA DE CALENTA I UN ALTRA DE FREDA !!!

LA CALENTA: Ja podeu apuntar-me al sopar del 29.

LA FREDA: Estic fora de circulació. El dolor a la cuixa continúa fen de les seves, i els antiflamatoris de moment no responen. El més segur es que em perdi la nocturna i ... ? Em donaré fins demà i si aixó continua us dire quelcom.

MAVECK, un PUNTASSSSO !!! aquesta ruta la tenim que tornar a fer desde S.Cagat.
El GPS i el PK que´l fa anar, TRES HURRAS... ip- ip .....

Un saluuuuuuuuuudu a tots !

Anònim ha dit...

Que pasa companys: felicitadas per el guia.
Jo ja estic apuntad a la nocturna, la que pinta mol ve es la pedalada d´Artes, curte i sense grans desnivells, Presi que no sigui res ànims.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Ja torno a tenir ordenata i acabo de inscriurem a la nocturna.
Presi cuidet molt , sen-se tú la nocturna no serà el mateix.
Mavec felicitats x la sortida de diumenge , encara que sobraban les pujadetes de la coca cola!!!
Ferr@r diguem cuan tens intenció de pintar dons la setmana que vé seré fora de viatje i aquesta setmana estic de muestrari i vaig força malament de temps.
Respecte al pagament de l'equipació sapigues que jo no ho decideixo , thotom que no a fet la Pedals a pagat l'equipació, és una decisió que ja es va comentar i pendre el seu dia, crec que tu també ho sabies. Sent-ho molt que t'ho preguis tan malament.
Fins aviat. Petonets!!!

Anònim ha dit...

PREGUNTA!!!!!! al apartat amb * que fica num de llicència... que collons heu ficat?? jo he ficat que si... no lligava massa xo tampoc sabia quin num s`havia de ficar. jam direu algo, a veure si x culpa d`això no podré apuntar-me. Presi cuida`t molt tio.

ADEWWWWWWWWWWWW

Anònim ha dit...

@@PK, en el carnet de la Federació hi tens el número de federat, que casualment i quasi bé segur que es ESP + la teva data de naixement al revés. "a que si?!" jejeje.
Maveck: el diumenge et vaig enviar un "emilio" amb el que em demanaves i no he rebut confirmació de la seva lectura. Que no llegeixes el correu??!!! jajaja
Presi: Espero una rapida i satisfactòria recuperació. Estic amb en Tuner@ que una nocturna sense tu no serà el mateix. Salut i força!!
Tuner@: celebro la recuperació del teu "ordenata". Espera a partir d'ara una assistència més asidua. jejejeje
A la resta una abraçada molt forta. Ah!!! als "rajilles" també!!!! jejejeje

Anònim ha dit...

Ei, makines !!
PRESi, espero que et recuperis aviat, ok? Tinc esperançes de que disabte puguis venir.
Tlm: Al final vaig penjar les fotos amb 5,5 mb de calitat...que béstia !! jejeje
De totes maneres ja tinc el programilla.
Nois mireu-vos la sortida d'Artés a veure que us sembla ...
Estic preparant algo per Castellterçol i en tlm va proposar repetir també la de Castellcir.
Collons !! Quin estréss !!

Anònim ha dit...

tonero,pintare a finals de mes,respecta al pagament cuan tingueu els pantalons hu dieu que pasare a paga com la mitat de la gent,jo a las vostres reunions no i vaig seri cuan veu comenta que uns pagaban i altres no,si hagues sapigut que havien diferencies no hagues posat un € pels eqipatges,ja se que soc un capullo, pero cuan hi han cales pel mig les coses han de estar clares,i conque se que ara amb criticareu,per evita mes confusions deixare de ser un puta makina,cuideusa i que tingueu bones pedaladas

Anònim ha dit...

Sr. Ferr@ a que collons treu cap això????????
Me perdut quelcom??????

Anònim ha dit...

UAAAAA!!! tio ferr@... que collons dius? cambia de camell o algo eh? encara dura la merda de discusió aquella? va Tuner@, i Ferr@ deixem-ho estar ja d`una vegada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.........collons quin mal rotllo......

Anònim ha dit...

Ui, ui, ui ...
Quin mal rotllo !!
Ferr@, sigui lo que sigui ... tot té solució.
Aprofito per recordar-vos que el proper dijous 29 tenim sopar de germanor de Puta Makineros al Local Social ... només ha confirmat l'assitència el PRESi ... ja se que encara queden dies però no estaria de més que anesiu dient algo ...
Apa, vaiga veure la 2 part del Barça a baix ... a veure si els hi fotem 2 o 3 gols més ...

Anònim ha dit...

Joder , como esta el patio marikites!!!
Ferr@er algo capullu si que estàs , ja que ho dius.
Crec sicerament que has tingut una re-escalfada o que tens que cambiar de camell,com bé diu l'Arn@u, però mai cambi-is de colla pedalera, aquí se t'estima i ho saps.Fins i tot jo conec algú que no li faria res pasar un moment d'intimat amb tú, capdepus!!!!
Buenu sapigues que com diuen i ha un sopar el dijous 29 , vina i parlem-ne.
Intentaré pasar x la botiga aviat.
Petonets x totes!!!

Anònim ha dit...

Puta màkines !!
A veure, dissabte hem d'estar a les 18:30 a Pineda de Mar. Hauriem de començar a organitzar com anirem cap allà i a quina hora quedarem ... si ens trobem al L.S. o je ens vaurem a Pineda ... jo, particularment, necesito que hem portin la bici i a mi. Podriem mirar d'anar amb els cotxes justos ... per col.laborar amb lo del canvi climàtic ...
Bueno ja direu com preferiu fer-ho ...
Continuo animat-vos a sortir diumenge els que no veniu a la nocturna ... Don Antonio digues algo a veure si aixì s'anima algú.
Apa, fins aviat.

Anònim ha dit...

Degut al mal rotllo que corre pel blog m'abstindre de fer cap comentari al respecta, pro si hi ha algu per sortir diumenge que ho digui jo estic lliure.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Disabte jo aniré amb el meu cotxe, pot venir un altre més amb mí.
Per proximitat Mavec tú tens tots el númerus a favor.Be , si no tens res encontra comptu amb tú.Ja dirás quelcom.
Arnau si vols podem quedar a les 5 al LS i anem junts cap enllà.
Visca el Barça!!!!
Petonets x tots

Anònim ha dit...

Que pasa companys, ja tornem a ser, tinguem PAU.

Anònim ha dit...

Ve senyors:
Referent a la nocturna, el Tlm i el Gegant, sortiran de Caldes, 1 auto.
Tunero i Maveck, 1 auto.
Arnau i Pirata 1 auto.
Pd. El L.S. els dissabtes no hi ha aparcament.

Anònim ha dit...

hola holaaaa!!! doncs si pirat@ tens tota la raó, però podriem deixarlos a alguna plaça buida del parking mentre fem els preparatius no creieu? o seria abusar massa de la confiança amb el veïnat...jejej no se... pirat@ tu portes cotxe? dic x portar el meu o no... a veure si serem més cotxes que gent jajaja. una abraçada i que s`acabi aquest mini mal rollet que hi ha.

A QUINA HORA QUEDEM AL L.S???¿¿¿¿???¿¿¿

Anònim ha dit...

Ei, Puta Màkines ...
Disabte a les 5 al Local Social !!
Confirmat, anirem 3 cotxes, amb els de Caldes quedem a Pineda directament, els demés ens trobem al Local Social per sortir juntets cap allà. En principi Pirat@ i @@pk emb un cotxe i Tuner@ i Maveck amb una altre. @@pk tu no portis el teu cotxe i així no tindrás problemes per aparcar ... o, en tot cas, a vuere si el Tuner@ et pot deixar la seva plaça de parking ... a un módic preu, es clar ... jejeje.
Tuner@ com portem el tema de la iluminació ?? Ens hi veurem disabte o què ??
Bueno, canalla ... vinga que demà ja és divendres ... això ja ho tenim !!

Anònim ha dit...

Canalla!!!!!
Canvi de plans!
Al menys pels Calderins.
En Gegant i jo estarem sobre les 17:10 h del dissabte al L.S. i si ens heu esperat sortirem tots junts, que per això som una colla!!!! (collons, que busca raons que soc, jejejeje)
Queda dit, a les 17:10 al L.S.
Pirata, si vols els Calderins et passem a buscar per Castellar. Això si, a les 16:45h
Apali, ja direu quelcom.
Vinga canalla!!! una mica més de pa i menys formatge!!!!!

Anònim ha dit...

Arn@u tens parking al LS. Gentilessa de mbm-tuner@.
Per ser tú!!!

Anònim ha dit...

Si senyor, moltes gracias SR. Tlm. Pero pensa que desprès m’hauràs de turnar, o no!
No conteu amb mi per la de Artes. Segurament la semana que ve no sortiré.

Anònim ha dit...

Bona niiiii!!!!! , bueno, poc a poc ens anem entenent amb el tema dels cotxes no? lo fotut serà el tema de la beguda... complicat eh? TOLERANCIA ZERO o no? ho dic x pillar pelotazo o no... jajajaja és broma. gràcies tuner@ x la plaça d parking... ho cobraràs x hores o fraccionat x minuts??? jejeje
fins demà MAKINES NOCTURNES

Anònim ha dit...

Ei, makines !!
Ja tenim la setmana feta ... ara comença lo bo.
La pedalada d'Artés pinta força bé ... però com que ningú ha dit res ... entenc que fot una mica d pal quedar a les 7 del matí. Hem sembla que ho deixarem estar.
Pirat@, hem sembla que jo la setmana vinent tampoc sortiré, haig de reposar una mica.
Res més, tinc ganes de sortir a rodar un cop més de nit, la primera experiència nocturna va ser molt bona. Espero poder dir el mateix demà, ara que, si d'això en depén la companyia, segur que serà una Puta Canya !!! jejeje
Si puc, més tard baixo a fer un got al Local Social,
Bona nit,

Anònim ha dit...

Maveck, Maveck!!!! que jugues amb foc!!!! jajajajaja Jo de tu faria el got al sofà de casa! jejejejeje
Prirat@, a les 16:45 a casa teva????
Marikites! recordeu a portar les "piles" carregades!!!!
Apali fins demà!

Anònim ha dit...

Hola Marikites!!!!!
Presi que pasa amb les teves costelletes , ja t'ha pasat el¨"achuchón" o k?
Jo estic mig refredat , collons els últims tres o quatre caps de setmana sempre amb sur algun "achuchón"!! estic de pega.
Espero demá no faltar dons aixó dels refredats són molt cabrons , ganes de anar amb bici de nit no m'en falten, de veritat però amb comencen a fer mal els osos.Pobret de mí!!!! jejeje.
Bé dons vaig al llit que demà tinc basquet amb l'ereu a les 7.45
Petonets x totes!!!
P.D. Tens l'equipacio al LS ferr@er.Petonets!!!

Anònim ha dit...

Tot apunt per pedalar de nit:
No se si amb las llums que porto veure alguna cosa, segur que sara insuficient, pero del que si estic segur es que fotara un fred un parell de collons, espero que ens donin chupitos.
Tunero ja portaré per fer-te unas fregetes no fos cas que t´engustipessis mes.
Bona sort els que surtin dema.

Anònim ha dit...

Hola nenes, quina envege que em feu !!!!.
La cama a mitja setmana amb els antiflamatoris le tenía a punt, però resulta que tinc en aquest moments un indisposició intestinal que te CAGAS.
Us desitjo una bona pedelada i disfruteu que les nocturnes son una canya.
Demà Don Antonio, continuaré fen bondat. Espèro estar millor ia que el 11 de novembre "La pinya cau del pí"

Petonets a tots.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Felicitats Presi!!! , recuperat aviat.
La nocturna va ser un éxit , no per l'organitzacio però si per el sopar. Va ser divertida i els makinerus no varem ser el últims a arribar, encara que per error van sortir gairebé 30 i pico de Kms.Teniam de fer-nen 20/25 Kms.
Fins aviat.
Petonets!!!!
P.D. Tinc tres o cuatre parceletes a Pineda de Mar amb vistes al mar o a la riera (no ho se bembé per que era molt fosc) preu econòmic.