Puta MàKina !


diumenge, 18 de novembre del 2007

Pk!! 0 ºC

Sí companys !! Zero graus eren els que marcava el termometre a les 08:00 del matí a la Rambla de Sabadell ... Collons quin fred, redéu !!

La sortida ha anat bé, sobretot de baixada, oi?? Hem trencat els cronos ... (l'ArnauPk! hauria disfrutat) ... ens hem plantat a Premià en 1:30 min. hem baixat moooolt ràpid, hem sembla que la mitja estava rondant els 25Kms/h. Jo diria que el causant d'haver fet aquesta proesa ha sigut el fred ... a baix al riu fotia una rasca que ningú a parat de pedalar ... després, al Besós, el Sr. Ferr@ s'ha fotut a 50kms/h i altres a darrera ... total que hem anat com uns missils.

A Premià hem esmorzat força ràpid pq continuava foten un fred de collons, i per unanimitat ens hem anat a ficar algo calent al cos ... cafés i tallats per tothom i, avui, doble ració de Orujo d'herbes per paliar els efectes del viruji. Quan començavem a sentir una altre cop els dits dels peus i de les mans i el Sr. Federer s'ha proclamat campió ham començat el calvari ... la tornada !!

Que llarg s'hen ha fet a més d'un avui la tornada ... aquest riu semblava que no s'acabava mai ...
i per postres el vent de cara !! Llógicament aquells 25Kms/h del principi han quedat reduits a 20 i en alguns trams hasta menys i tot (parlo per mi !! jejej). I per rematar ... La Bassa !!!

Bueno, en general ha estat bé. Alguns hem acabat amb rampes, altres amb la cadera feta pols però nes ho hem passat bé que d'això es tracta, no ??

Vinga nois que tingueu una bona setmana tots.

Puta Màkina !!

52 comentaris:

Maveck ha dit...

Nois, jo no portava càmera de fotos, si m'envieu les que hagueu fet les penjo.
Per cert, la setmana vinent jo no sortiré, ja ho dic ara. Ja direu quina sortideta voleu fer per penjar-la al bloc ...ok ??
Sigueu bons, marikites !!

Anònim ha dit...

Hola canalla,
Jo només tinc dues fotos del esmorzar, en tot cas ja te les passaré.
De cara la setmana que bé, crec que vàrem dir de anar a menjar un morret a Sant Llorenç.
Apali, que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Que es maco el mar, que mols bikinis? Jo a las 8 no e tingut fred.

Anònim ha dit...

hey companys!!!!! que feia fred aquest mati??? bé, a 0 graus no fa ni fred ni calor no? jajajaj. quins collons que tenim tots els que portem aquest maravellós equipatge de PK!!!!
jo he estat a port aventura amb uns amics i mu he passat de puta mare, fa res k he arrivat.
ferr@ tio, has agafat la millor opció!!! PUTA MAKINA X SEMPRE!!!! bona 7tmana a tots!!!!!

Anònim ha dit...

Ok, Pepinillo ja em passaràs les fotos.
Tens raó, si no recordo malament ahir el Pirat@ tb m'ho va comentar, la setmana que ve: Sant Llorenç a fer una careta a la brasa.
Nois a la tarda he estat a Barna amb la family i tornant cap a casa he passat per la ronda litoral ... a la meva dreta he vist el Besós i no he pogut evitar recordar les sensacions, encara "fresques" d'aquest matí ... total que la primera cosa que he fet ha sigut posar 2 graus més al clima del cotxe ... jejeje.
Més coses, recordeu que el dia 29 (dijous de la setmana que ve) tenim sopar de puta makineros. Avui s'ha comentat de fer el sopar al restaurant Gràcia (el dels pernils que hi ha fent cantó al cine Imperial) més que res per proximintat. A part de que ho fant força bé i coneixem a un dels que treballant allà. Aquesta setmana mirarem de parlar amb ell per veure com ho podem fer i per quin preu en sortiría ( ja hem acordat que no sigui més de 90 € per cobert ).
La idea es sopar allà i, després, anar a fer el café i el "puro" al Local Social. Cito textualment frase d'avui al matí "sobretot el puro !!".
Estic molt preocupat, no diré noms però ell ja es donarà per al.ludit. Aquesta tarda m'he trobat passejant per la rambla de Sabadell a un puto makinero amb la seva senyora. Fins aquí tot normal, el problema és com ... el individu en qüestió hem surt de casa amb la ja coneguda peça de vestir típica de "dominguero" xarnego ... el chandal i a més a més, per acavar-ho de rematar ... amb les seves bambes blanques. No anem bé !! Aquestes coses ens desprestigien molt, espero que no torni a passar ...
PD: lo dels 90 € és conya ... nenes amb els cuartos no si juga !!

Anònim ha dit...

CON DOS COJONES, NO !!!! amb tota la asafata d´ous, q carai !!!

SIIIIIIIIIIIIIII-sennnnnnnnnnnnnyor !!!!!

A partir d´ara rebereu el meu total i absolut respecta. Us penso anomenar el PKDEGEL.

Les meves expresions per tots !

Petonets !

Anònim ha dit...

Canalla,... ara mateix estic fora de joc.
Qui collons al segle XXI encara porta xandall i esportives blanques???? jajajajaja
I després resulta que son d'altres els que tenen fama d'horteres!!!
Apali nenes, a cascar-la que tenim una setmana llarga i dura per davant. ( no us possessiu catxondos per lo de llarga i dura) jajajaja

Anònim ha dit...

bondia makineros, encara tinc els dits congelats de ahir "quin fret cullons" sort del orujo,cunteu amb mi pel sopar, per la loteria conque el dia del sopar i serem cuasi tots ja la portare.
tlm, al comentari del xandal i esportivas no diguis que es hortera,AMB FOTS EL NEGOCI EN L´AIRE,per cert, tinc xandals amb las tres b, BUENO,BONITO,BARATO.

BONA SETMANA PER TOTS.

Anònim ha dit...

jo tb vinc a la supercomilonaaaaaa!!!!

Anònim ha dit...

"Hombre" @@PK, nene!!!
El diumenge et varem trobar a faltar, sobretot el Ferr@, ja que ningú el podia seguir. Faltava l'autentica màquina del equip. jejeje
Canalla!!!!!!!
Quina mierdecilla de llista per el sopar!!! A veure si hauré de treure les pistoles i els canons!!!! jajajja

Anònim ha dit...

Comfio que al sopar hi serem tots !!
Tots els membres de l'equip Puta Makina !!
Algú sap exactament quants som ?? Algú mai els ha arrivat a veure tots plegats ?? I, el que és més important, realment tots pedalan??
A part dels que hi han a la llista, jo conto: TiTi, Ferr@, Murdock, Pirat@, Capdetrons, Gegant of Pi, J.Clot ... no m'agradaria deixar-me a ningú, però es que ara mateix no recordo a cap membre més ...
Bueno, a veure si podem coincidir sino tots, la majoria ...
Bona nit !!

Anònim ha dit...

mavevk,maveck,maveck, si mires 4 missatges mes amunt vauras que jo tambe e confirmat la meva asistencia al sopar, si alla on voleu fer el sopar no es pot fer,una mica mes avall al costat del viena ja un restaurant que tambe hu fan molt be,i te la ventatge que te menjadors privats.
bona setmana per tothom,salut,pelas i fornicar cuan ens deixen

Maveck ha dit...

Ferr@ ja esetàs apuntat ...
Noi perdona s'hem va passar.
Avui he estat al Restaurant i m'ha donat els 4 menús que tenen, estàn al Local Social per si algú els vol mirar ... els preus estàn entre els 30 i 40 €. El que pinta més bé el de 35 € a base de pica pica (segons recomanació del mateix restaurant). Nois ara es cosa vostra, però hauriem de mirar de dir alguna cosa aviat per tal de poder fer la reserva, sembla que aquests dies la gent aprofita per fer bastants sopars d'aquest tipus ... vinga ja teniu tema !!
Fins aviat !

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Records desde Estambul, aqui si que saben tractar a les dones,...

Per fred la sortideta que vaig fotre jo amb la familia a Olot tot el cami gelat la temperatura vem desidir no mirarla pero tinc dos dits de la ma dreta negres(i no es merda)......per el tema del sopar alla estare per disfrutar de la vostre companya, menjar un bon vi i sobre tot bon humor molt bon humor

Maveck seguixo semse poger posar el meu nom als comentaris i aixo de dirme "anomimo" em fustra, es com si et diguesin "tu no existes", que puedo hacer?? esperando su consejo se despide de usted su fiel seguidor

A10

Murdock

Anònim ha dit...

Murduk, no siguis tan quejica, aquestes alçades i encara no saps com funciona el bloc?.
Vigila per Estambul. Els Almogàvers i varem estar fa mols anys i encara en recorden cuan volen espantar a las seves criaturas diuen, que si no es porten ve vindran els catalans, igual que fen per aquí amb l’home del sac.
El Sr. Pirata m’ha dit que conteu amb ell per sopar, avui no asclar.

Anònim ha dit...

El Sr. Anonim es molt curtet oi putamakineros.

Maveck ha dit...

Murdock, a veure si espavilem ... jejeje
Quan clickes a Publica un comentari s'obra una nova finestra amb tots el comentaris i al final hi ha un recuadre on diu "Haga su comentario." A continuació et deixa escullir una identitat, en el teu cas, si no estàs dona't d'alta (cosa que recomano) pot sel.leccionar l'opció "Otros", seguidament t'apareixen dos recuadres, un on hi pots posar el nom (Murdock) i l'altre que diu "Su Página Web" que el pot ignorar per complert ... J aetà, només et qeuda clickar a "Publicar Comentario" i llestos.
Espero que t'hagi servit.
Ningú s'ha queixat del preu del sopar ??? Haig de donar per entès que ho trobeu bé ?? Home, la veritat és que avui en dia anar a sopar a fora ja val això ...

Anònim ha dit...

bona nit a tots! kina animació ha ha x aki!!! això dl sopar pinta bastant bé eh?... una mica car x guenu... maveck algú ho havia d dir no? jo tb us vaig trobar a faltar a tots el diumenge!!! xo buenu, algun dia es pot fer alguna "puta exepcio" n? jejejej
el diumenge a sant careta o?... dic a st llorenç jajaja esk ho rel.laciono sabeu? bé nenes, jam passaré xl lokal s. a fer un "got" com diu el klega maveck!!! abraçades!!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Saludus desde Sta. Bàrbara , al costat de TORTOSA.
Aqui ni fa fred ni plou pèro a fet un dia gris.
P.D. L'anòmin sempre a tingut problemilles amb les mans, Don Antonio.
Presi estàs viu?

Anònim ha dit...

Ei, Tuner@!! Com prova ?
Algú sap si el Teletubie vindrà al sopar ?? I el Capdetrons ?? Al Titi no l'he vist mai per el bloc, se l'hi hauria de dir alguna cosa ... no ?? I el Capdetrons és una mica marikita, hem sembla !! A part de rajilles ! jejeje
Vinga nanos que de moment la cosa sembla que s'animi ... Per cert, hem deixo algú ?? ... mmmm no hi ahvia un tal J.Clot!! Sabeu si està bé ??

Anònim ha dit...

bondia makinas, maveck, acabo de perla amb el titi, NO vindra al sopar perque plega tart,pero vindra al LS a pendre un got,respecta al preu del sopar penso com l´arna@, un pel car,pero clar, tot depend del que sopis. pero vaigis on vaigis aquets dias a tot arreu es car.
adeuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Saludus desde Palma de Mallorca......molt marikita tecnic amb informatica hi ha per aqui...
senyor tuner@, totes m´ho diuen que amb les mans tinc problemes,estic fen un curs a 12 ties i 4 tios i aquesta nits les portare totes a sopar...aixo si que sera un sopar...no el de marikites que farem ja us portare fotos....Maveck seguire els teus consells i espero que funcioni, sino ja em sentiras

A10

Anònim ha dit...

Funciona...funciona...soc un crac.....tambe m´ho diuen totes

Anònim ha dit...

Ja tenim un membre nou al blog, es diu Murdock i ha desaparegut un altre que es deia anonim.

Anònim ha dit...

Ara ho has dit, un "menbre" tambe m´ho diuen totes!!!!

Anònim ha dit...

Que cabróonn!!!!!

Anònim ha dit...

Óstia, a qualsevol cosa en diuen membre !!

Anònim ha dit...

trompaaaaa trompaaaaa!!!!

Anònim ha dit...

Canalla!!!! com canalla!!!! jajajajaja

Anònim ha dit...

Hola cabrokinerus!!!!
Prime de tot jo amb trio carpaccio de peus amb bolets, com no?
Desprès saludus x tots desde Alcañiz on aquesta tarde m'han soplat 90 eurillos de aparcament.
Les desgracies no venen mai soles!!!
A veure que amb toca mès?

Anònim ha dit...

Marc com tu curres tio , de maravilla.
VISCA EL NOU ADMINISTRAD�!!!!!!

Anònim ha dit...

Conpanys:
La veritat, jo no se que amb vindrà de gust sopar el dia amb qüestió,
Igual amb ve de gust sopar….. una albergínia i que, o no!.

Anònim ha dit...

eiiiiiiiiiiiiiiii, molt bé administrador. Així si que dont gust.
Ja podeu apuntar una deeeeeeeeeeeeeeeeee-- CONFIT D´ANEC AMB PASTA FILO !.

Diuen que es car ???... doncs espereu al final, jejejeje els gots de vidre ho compliquen encara més.
Al millor no ! i tots ens portem com iaias ???? ja veurem, ja.
Bé, records per tots els que esteu fora de la nostra terra i nació estimada, i aneu en compte per tornar sans i estalvis.

Per cert, com sempre i jo crec que la culpa la te la pantalla tant fosca, quin restaurant tenim que anar ?????.

Petonets i Salut !!!!!.

Anònim ha dit...

AHHHHHHHHHH ! per cert,
torno a reclamar l´ampliació de les fotos.
Crec que la segona començan per l´esquerra, la conec.

Ce pas posible ????

adeuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Maveck ha dit...

PRESi !! Dolentot !!
Com que ja m'has demanat varies vegades si es poden fet les fotos més grans i no he pogut de cap manera ... He creat un Album web només per alegrar la vista ...
Si vas a PK_Enllaços d'interès, i clickes a Fotos de les sortides Pk !! t'emportaràs una grata sorpresa ... tú i els demés, es clar !!
Apa Bona nit !!

Maveck ha dit...

Per cert, PRESi el Restaurant és el que hi ha al costat de Cine Imperial, el que fa cantó que té una pila de pernils penjant del sostre ... Va bé pq està molt aprop del Bogey.
Ferr@ avui he parlat amb el TiTi i ja m'ha explicat quines intencions té ... jo, com ja estic veient que el dia del sopar acavarem bastant malament ... de moment ja m'he demanat el divendres festa ... per si les mosques !! Jejeje
Tuner@ ... tú si que t'ho curres !!
Vinga nois, que això ja ho tenim !!!
Bona nit !!

Anònim ha dit...

bondia a atothom, RETIRO LO DE CAR, es un sopar de collons, aixo si que es un administrador, com tu curras,, tres hurras per ell,hip hip hurra,hip hip hurra,hip hip hurra, per cert jo demano ENTRECOT A LA BRASA.
UNA ABRAÇADA A TOTHOM.

Anònim ha dit...

Sr. Administrador, e canviat de idea, are amb va de gust, un arròs caldos de llamàntol.

Anònim ha dit...

Sino, uns espaguetis a la Filo.

Anònim ha dit...

Ja soc aki!!!!!
Hola marikites!!!!
Mavec al pir@ta demana-li una sopeta de avecrem per gilip..........,
Au fins un altre estoneta
Petonets.

Anònim ha dit...

Jo me pido una de sepia, un entrecot, un bacalla, un d'anec i per postres un pijama.

Anònim ha dit...

Hola senyors

Estic fins els collons de estar a Palma amb tantes dones i plou que sembla que s´enfonsi el mont.....maveck jo em demano carpacio de vedella

A10

Anònim ha dit...

Estimad Sr. Tunero, no sigui desagradable.
Content de tornar-lo a tindre entre nosaltres.

Maveck ha dit...

Ei, makineros ... així m'agrada ...
Tlm, al Bogey m'has dit el que volies ... però ara no ho recordo ... fes-me memòria ...
Gràcies ... Només hem faltarà que s'acavi de decidir el Pirat@ i el Don Antonio.
Per cert, sabeu si el Capdetrons vindrà ??

Maveck ha dit...

Bon dia !! Avui tinc festa !!!
jejeje
Amb les presses hem vaig atavalar i no vem parlar de postres amb el Sr. Pelufo (ja sabreu qui és !!)
Ahir ho vaig solucionar ... a veure si l'he encertat !! Espero i desitjo que així sigui ... Ara ja teniu el menú complert.
Estic content !! Us heu fixat amb el número de comentaris d'aquest post ??? Quina passada !! La gent participa i aquest és el meu premi ... vuere que totes les hores que dedico a la web serveixen per algo ... ens ho estem currant tots, si no fos per el grup això no funcionaria.
M'estic posant tendre ... jejeje
Vinga senyors!! Sigueu bons que ja estem a divendres.
Demà penjaré la sortideta de diumenge: Sant Llorenç (Sense bocata). Vull deixar una mica més aquest post a veure si acavem de fulminar l'anterior rècord de participiació.

GRÀCIES A TOTS !!!

Anònim ha dit...

maveck, m´has fet plorar amb las tevas paraules tan tendres,m´han arribat al cor.
aquesta setmana no se si podre vindre, estic al 50% de venir o no,tinc un dinar i haig de estar d´hora a casa, dema ja comfirmare.
amics meus,porto 2 setmanas sensa vendre res,o sigui que ja esteu tardan en venir a comprar,amb tindre que anar a prostitui per poguer sobreviure

Anònim ha dit...

Maveck el meu segon sera el carpaccio de peus amb bolets.
Ferr@ ja se que no et consolara, pero per aqui al voltant la gent tambe es queixa de les poques vendes, jo tambe.
Espero que s'animin per a tots.

Maveck ha dit...

Hola Makines !!
Ja tinc pràcticament el plats de tothom ... hem falta l'@@pk i el Pirat@ ... a veure si ens anem decidint, eh?
Tuner@ hem de parlar d'això del porta-bicis ... a veure que tal va.
Avui tinc un sopar de companys de feina i no crec que pugui passar pel local social. Bueno i si no, a veure si ens trobem per la Rambla demà.
Ferr@, està la cosa molt malament ... a veure si ara per reis s'anima una mica ... per cert, aprofito per dir que la meva mare és representant de Thermomix !!! Si algú no sap que regalar-l'hi a la dona, mare, amant, etc ... ja sap !!!
jejejeje
Bon cap de setmana a tots !!!
Puta MàKina !!

Anònim ha dit...

uauuuuuu!!!! els comentaris pugen com l`escuma eh? felicitats maveck!!!... filo?¿... carpaccio?¿... com que és una cosa bastant desconeguda x a mi jo menjaré una hamburguesa amb moltes patates!!! ah!!! i ketchup eh? jajajaja nono, ara en serio reserva`m un peazo d`ENRTECOT A LA BRASA ok? ei.. vi xamós és vino achampañado? lambrusco dàkell no? el vi k no falti, i els chupitos tp!!! diumenge a les 8 no? fins diumenge penyaaaaa

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Diumenge si vinc a les 8 bé i si no vinc també. jejejej
Estic valorant la situació.
Petonets x totes!!!

Anònim ha dit...

Estimats amics, anb la situació que amb trobo en aquestes hores, pues, no se, …..
Amb sembla que nire a fotrem un altre COPE de cava. …..
Avia’m si sona la flauta.

Anònim ha dit...

BON DIA NENES!!!!!
Que passa que pels matins tothom dorm? o que?
Sr. Maveck el meu segon està bé. Només cal que li treguis els interrogants.
Canalla, algu sortirà el diumenge???
O només sortirem el nucli durissim??!!! jejejejeje
Avui per la tarda Barça!!!!
La meva porra Brç 4 - Rch 1
Apali, fins després.