Puta MàKina !


dimarts, 9 de desembre del 2008

Pk! Esmorzar de Nadal

Hola companys,
Un any més, s'està organitzant un esmorzar en el que hi assitirem tots !! O al menys, tots hi som convidats ... espero poder comptar amb la presència de la majoria. El dia escollit ha esta el proper 21 de desembre, ho fem avanç de la grossa per si toca !! Ja ho haurem celebrat !!
Aprofito per dir desde aquí, que si algú vol jugar el seu dècim a mitjes amb els Pk! Btt Team no més l'ha de fer constar en el seu comentari ... seguidament generaré una llista de tots el que hi participin amb el nº que tingui cadescú i si per aquelles coses toqués un dels dècims s'hauria de repartir entre els que fomessin part de la llista publicada al blog, he dit.

Una vegada més el cap de setmana anterior s'ha cobrat a molts rajilles ... cada vegada anem pitjor !! Nois, això no pot ser ... hem de fer un pensament. Desde el Nucli Dur, es va proposar de empendre mesures per evitar aquestes faltes d'absentime no justificades a un dels membres ... i no és una mala idea. Pense'm quina mena d'accions es poden duur a terme per fomentar la participació de tothom a les sortides setmanals ... algún incentiu, es clar ... sempre constructiu! alguna cosa que aixequi la moral a la gent !!

Aquesta setmana no hi ha res programat, podeu dir la vostra ... que farem el que ens dongui la gana !!! jejeje

Bona setmana "curta" a tothom i fins diumenge !!

59 comentaris:

Anònim ha dit...

Collons el primer!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

jo proposo fer un fons de 50€ cada un i qui surti 5 diumenges seguits se li paga del fons una "xurrupailla" a sobre del LS que m'han dit que hi ha un confessionari......motivador no ?
El dia 21 +- fara un any que vaig vindre per primera vegada amb vosaltres , gracies per aguantar-me PK'S !!!! es un pler.....
Per cert Murdock com tens lespedres del ronyo ? ens les podrem fumar ja ???

Anònim ha dit...

Bona nit marikites!!
Quatre paraules per dir-vos que mendas lerenda no sortirà en bici fins el mes d' abril, del 2009, es clar!!
Així dons , ja sabeu el meu calendari.
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiii !!!

L´hivern esta a les portes i començen les invernasions polars, aixó esta bé.

Per cert @@pk, ja tinc el teu número de la meva filla Núria.

Murdok, si no son fumables podem fer uns collarets per aquest Nadal.

Bona setmana makineros.

Petonets.

Anònim ha dit...

Hola senyors

Jo em sembla que em pasare a la moto..desde que surto em bici nomes fotu pedres...sera de la pols dels camins...respiro masa...apreto molt la prostata...no prenc prouta cervesa...prenc masa orujo...me la xupen poc...la Leticia es tornara a operar...la ballena nariguda tornara a bara a les plajes de Gales...en Tarda felicitara el Rei per Nadal...La Britney Spears treura un nou disc...tinc series dubtes existencials.....seran les pedres??????

Siau

Maveck ha dit...

Murdock ! Sí que son les pedres ... però les que et fumes !!
Aquests dubtes existencials els provaca l'LSD, la Maria i altres especies al.lucenigenes !!
Si vols un consell, canvia de camell !! Ja veuràs com la cosa millorarà !!
jejejej
Bueno, avui he sortit a còrrer i sense voler he fet 15 kms. Estic fort com un roure ... aquesta setmana agafaré la bici amb moltes ganes ... a veure si desde el Nucli Dur es proposa alguna sortida interessant.
Per cert, tinc la primera confirmació d'assitència a l'esmorzar de Nadal ... la última d'arrivar ha sigut la primera d'apuntar-se !! Ja l'estem pervertint avanç de començar ... no pot ser !!
Bueno, a vuere si la gent s'hi va apuntat pq el nostre amic Pirat@ pugui anar a reservar taula al Petaskes per el dia 21, a mida que aneu confirmant anirè fent la llista al mateix blog.
El mateix dic al que fa referènica al nº de loteria ... ja direu quelcom.
Apa, nenes vaig a la dutxa i a sopar una mica ... a veure si avui tinc postres !!
Adeusiau !

Maveck ha dit...

@@pk ???? Estàs viu ??

Maveck ha dit...

Diuent les males llengues que desde que toques pèl pixat ja no ets el mateix !!

Anònim ha dit...

Hola senyors

A cerdanyola ens ha sortit competencia mireu aquesta pagina www.akytkedas.com

Siau

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Voleu fer la ciclada aquest diumenge per la Marato de TV3 sortida 50Km Cerdanyola-TV3-Cerdanyola

Ahi lo dejo

Siau

Anònim ha dit...

el capollo d'abans soc jo

Anònim ha dit...

Ah! Doncs mira!!!
No és mala idea.

Anònim ha dit...

Ah! Doncs mira!!!
No és mala idea.

Anònim ha dit...

.... diumenge fara fred, molt fred ! .... i plourà, plourà molt.

... paraula de meteosat !

Anònim ha dit...

Jo proposo ,si no voleu fer lo de la marato TV3 que potser hi haura molta gent...fer la de sant quirze que proposava en Maveck la setnana passada.
Si plou o ha de fer mes fred del compte jo fare de RAJILLA ja que no estic molt finet , em ronda quelcom que sospito que es un hibrid entre alien i grip aviar.

Anònim ha dit...

Hola senyors

Segons m'han dit les meves font de informacio, els de TV3 grabaran la ciclada de Cerdanyola fins a TV3 es un bon moment per que els putamakinerus els conegui totes catalunya i part de l'estranger

ja direu quelcom, perque si voleu anar s'ha de fer una per inscripcio

Siau

Anònim ha dit...

Murdock!!! Ja ens pots preincriure.
Però,... ens falta saber lloc i hora!

apali,

Jo el miniPK i en Don Antonio SI

Anònim ha dit...

apunta'm a mi tambe pero directe a les malalties mentals .......

Anònim ha dit...

Hola canalla!!!

Que vagi molt be la sortida de la marató, clar que si, així m'agrada, solidaris, jo aquesta setmana hem solidaritzo amb els rajilles, així que fins l'esmorzar de Nadal.

Salut i pedals.

Adéu.

Anònim ha dit...

eiiiiiiiiiiii!!!! ke pasa canalles!! ostia puta, he tingut l`ordinador abandonat tota la setmana... aixo vol dir ke no tic enganxat jejeje, el pel pixat no és el motiu, ja magradaria, esk entre una cosa i una altra no mi he ficat.
Collons Marian@ kines vacances no?? a partir del més d`abril com fallis un cop te la tallo!!!! jajaaj
Maveck, tic viu!!
Presi, merci xl numeret, akest diumenge si vens mel portes o mel guardes cm vulguis.
Bueno gent, vaig cap al Bogey a veure ke ens ha fet el Donant x sopar. apadeuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Bona nit marikites!!!!
Aixíns m'agrada a totes
Visca Pk!btt i la marató.
Ens veiem al esmorzar de Nadal , tal i com vaig anunciar "jo aniré al Petaskes am btt" (es que si no s'arrovellará, pobreta meva).
Saludus i fins després vaig a sopar.Avui mongetes amb cloïses.
Salut i Força BARÇA!!!!!!!

Anònim ha dit...

El sopar de categoria , com sempre!!!
Vaig a dormir que demà tin basquet a les 8.
Bona nit marikites, demà 7 a 0.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Ja estam apuntats, a la Marato TV3

Anònim ha dit...

La sortida es a les 09:30 de la Marisqueria Collserola a Cerdanyola, es on sempre sortim quan anem a Collserola, si us conecteu a la WEB www.akytkedas.com hi ha un panell penjat

Ja parlarem

Anònim ha dit...

La sortida es a les 09:30 de la Marisqueria Collserola a Cerdanyola, es on sempre sortim quan anem a Collserola, si us conecteu a la WEB www.akytkedas.com hi ha un panell penjat

Ja parlarem

Maveck ha dit...

Bones a tots !!
Quins nervis ... avui vaig al Camp Nou !! Demà hem solidaritzo amb els de la Marató ... això si no l'hi fotem una maneta al Madrid !!
Després de sortir del Camp la intenció és anar a dormir d'hora ... però ...

Anònim ha dit...

Hola nenetes !

la sortida de demà la decidire aquesta tarda-nit, al igual que l´óbelix estic una mica tocat de tramontana.

Bè, ens veiem aquest vespre al LS. Visca el Barça !

Petonets.

Anònim ha dit...

aixi donks a kina hora al l.s?

Anònim ha dit...

La sortida de demà la decidire aquesta tarda-nit
No se si sodelirizarme amb la Marato de tv3 o amb la meva familia, ja diré quelcom

Maveck ha dit...

VISCA EL BARÇA !!!
Quina festa !! El Camp s'enfosanva amb el gol de Messi !!
Vaig a dormir ... a vuere si demà estic visible !!
Bona nittt !!!
PD: Estic xop.

Anònim ha dit...

Bona matinada estimats,

estic de guardia, (recordant vells temps) la Laura amb una gastroenteritis desde mitja tarda.

Tal i com ús he dit, la decissió per demà és "faig el rajilla". El llit encara el tinc fred i no ser com acabara la gresca.

Pels que sortiu, aviam si ús veiem a la tele.

Petonets.

Anònim ha dit...

Bona pero rara ciclada avui...encara sento la bocina que portaven els de Cerdanyola quan tanco els ulls.....quin maldecap.....
la tornada guai ,em de apendre d'aquesstes improvitzacions ...sortim amb bici fins a tomapelcul i a les dotze agafem el tren cap a SBD i a la una i mitja a la dutxa..guai !!!
Presi que es millori la Laura que el meu fill entre la Mireia del Marianu i teva Laura noseperque pero sempre en parla......

Maveck ha dit...

Bona tarda, ja teniu les fotos d'ahir disponibles.
Salutacions i bona setmana x tothom.

Anònim ha dit...

BOOOOOOOOOOOONA NIIIIIT!! makiness!!! Kina sortideta + wapa, es x repetir eh? meñs la ultima baixada clar... jejej. tinc ganes k arrivi diumenge x nar a fer l`esmorzar i liarla molt!!!

Relament el diumenge vaig fer una verdadera tonteria baixant-me a sbd sud xk tenia el cotxe al Bogey jajajajaj ke cabrooooooon!!! buenu, aki es veu el meu coheficient intel-lectual jajajaja cagunlou...
inga gent, fins divendres i diumenge respectivament :-)))))))

Anònim ha dit...

Enhorabona per la sortida de diumenge (Marató tv3)

Final de la temporada, comencem un altre any, i per celebrar-ho, com ja sabeu farem un àpat, se suposa que serem casi tots, incloent-hi els rajillas dels que formo part activament.

Tinc l’encàrrec de reserva la taula, no espereu a l’últim dia, perquè la feina se acumula i amb peso nerviós.

Espero gaudi mols anys de la vostra companyia.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

JA HE FET LA PEDRA!!!!!!!!!!!

despres de la sortida de diumenge, no se si va ser per apretar el collons per pujar a Collserola, o el "traquetreo del tren" pero vaig pari a les 10:36 una pedreta de 8x4x2 que l'hi he posat de nom "filla de la gran puta", la setmana que ve agafare dues setmanes de merescuda baixa maternal, pero de ben segur estare a l'esmorzar de final de temporada 2008

Siau

Anònim ha dit...

Enhorabona per la pedra!!!!!
Ens veiem al esmorzar

Anònim ha dit...

oeeeeeeee, oeeeeeeee, ja som papas !

Molt bè Murdock, així m´agrada. La pots portar al Puig i li fem un monument !

Pirata, ja pots comptar amb mí.

Ja direu l´hora.

Petonets.

Maveck ha dit...

Bona nit !
Pirat@, a dalt a la dreta tens la llista dels que fins ara estàn confirmats. Falta x confirmar gent, Titi, Gigi, J.Clot, Capdetrons !! el colega del Tlm de Madrid (estaria bé que vingués !! jejeje ) l'Obelix segur que també vindrà ... i segur que hme deixo algú ... ja direu quelcom.
Bona nit.

Anònim ha dit...

Diumenge OK , proposo de portar la pedra del Murdock (bajo palio)a la cadena del puig i fer-li un "monolito" per portar-li flors ...el titol de lliga ....11-S i aquestes cosetes que es fan , tambe podem fer souvenirs, samarretes, un caganer,pipes de fumar pedres...etc ..etc...tambe proposo que per guanyar-nos l'esmorzar podem pujar per els BOMBERS fins dalt del puig!!!! AMB DOS COLLONS.

Anònim ha dit...

Hola companys.
I tant que vinc. Ens veiem Diumenge.
Adéu.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Obelix he fet la pedra.....era grosa.... pero no tant com per teurem tant pes com per veurem en cort de fer el cami del bombers...i els collons ya van fer la seva funcio per apretar la pedra....prova de treure per el pito una monjeta. i ho veuras

Siau

Anònim ha dit...

sr Murdock ara quan demani un porro de vi dire que el vull del Xiclè del teu calibre....jajajajaja,nomes de pensar-ho el ocellet s'em amaga al niuet jajajajaja....que cabroooooooon !!!! quin maaaaal !!!

Anònim ha dit...

Collons Murdock, ja tens regal de Nadal, li poses una cadeneta chula a la pedra i li regales a la dona,

...l’acronímia de guerra fa treballar el cap que te cagues...

Anònim ha dit...

Ei!! porta la pedra a l`esmorzar k ens la fumarem amb la cachimbaa!!! ESMORZAR!!! guardem una cadira x mi tb ok?? jejeje. jo dic SI a fer els bombers de pujada!!! ki s`anima +? vaaaaa. hem de ser tots ehh??

vaig a cagar XDD

Maveck ha dit...

Bona nit, companys !!
Obèlix jo també m'apunto a fer el Puig per el camí dels bombers !! La meva dona ha comprat el calendari d'ells i haig de demostrar-li que a casa també en té un !!
Pirat@, vaig anar a sopar divendres passat al teu poble .. Rest. Perez ... impresionant !!
Vaig parlar amb l'encarregat i hem va dir que també preparen esmorzars per ciclistes ... a més a més ens deixerien tancar les bicis en un local que té! Si encara no s'ha reservat taula al Petaskes proposo que ens ho rumiem ... de veritat que val la pena.
Bueno nois, vaig al catre que ja fa rato que hi hauria d'estar.
Apa !

Maveck ha dit...

Per cert, diumenge crec que serà la millor oportunitat per fer la foto del grup sencer .... per fi !!
Poseu-vos tots ben guapos ... i porteu tots el mailot verd !!
Presi pilla la camara bona i el tripode ... ara que per tripode ja tenim al murdock !! Nene, et deu haver quedat el samaler ben cardat !! jejeje

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Obelix tindras que veure pel broc gros de porro donç......fot quatres dies que he de pixar sentat....la tasa em queda petita, i pixo fora.

Siau

Anònim ha dit...

hola nois, esta molt bé aixo de
l'esmorçar, tambe hauriu de convida
a las pobres sufridoras del diumenges eh.
que ho paseu bé mariquitas.
LA PIRATILLA
PETONETS

Anònim ha dit...

Piratill@ si vols venir a esmorzar agafa la bici i el moneder i au!!!
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Óstia Murdock!!! enhorabona!!
Encara que només pensar-ho ja no se m'eixacara en molta estona. Collons quin mal!!!!!!

Ja veig que compteu amb mi, però i amb l'autentic crack?
Que el minipk també ve!! Que potser s'ho mereix més que algún rajilla.


Apali,

Anònim ha dit...

Mol bé companys:

De moment som 16 avui aniré a fer la reserva, referen a Restaurante Pérez, en una altre ocasió, ja esta mig aparaulat.

Tlm, sempre amb el punyal a les dens....., jejejeje

Anònim ha dit...

Perdo 15

Anònim ha dit...

Ep ,pero si i serem totes !!!! Quina ilu !!! podrem fer fotos amb sant Llorenç com a decorat !!!!
8h LS ?

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Hola capullo TKLm pepinillo joserp o com cony busguis!!!
El teu petit TLM. ËS mereixedor de venir a cualsevol esmorxar per macho!!!!!

Bona nit i bon profit!!!

Anònim ha dit...

aixi es parla nesticfinselscollo.......... i si cal, mira el teclat cuan escriguis... no t fagi vargonya!! XDD

VISC"A" BARCELONA
PERÒ SOC"D" EL MADRID!

8.30 O 8.00?? EL DIUMENGE?

Anònim ha dit...

per a mi , i dieu-me sargento pero.....
8h LS ,10h Puig dalt de tot....enterrem la pedra Murdock i 10:30 a taula , festa+ xerinola+xerrameca+riuremolt..
13h pugem mil llacs i 13:30 a casa +dutxa 14:30 dinar ...16:00 siesta+finalfeliç els afortunats ...FEINAFETA !!!!

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiiiiii nenes !!!

Ja soc a casa. La Molina estaba de pu... ma... . No ia res millor que anar el cap de setmana abans de nadal, tothom es troba a caseta i la montanya tota per tú. Pel que fan pagar de un forfait, tu tens que mira tot, xavalins.

Sembla que ia una dubte per l´horari, doncs NO !

Don Antonio ha confirmat a les 8:30al LS. .... i ja sabeu, si el Don diu 8:30, son 8:30.
Per tant ens veiem demà a les 8:30.

8:30 - 8:30 - 8:30 -8:30 - 8:30.

Petonets.

Anònim ha dit...

8.30 al l.s amb ganes de bombers... no els dels calendaris eh?? jajajaj a veure si dema opino el mateix!!!

fins ara!