Puta MàKina !


dilluns, 14 d’abril del 2008

Pk! Open Natura: Arenys de Munt

Bueno companys,
La sortida d'avui molt maca ... hem tingut de tot una mica, riu per a qui l'hi agrada planejar, pujadetes per suar una mica, bones vistes, baixades amb pistes en bon estat ... i no ha faltat el bon humor i el bon rotllo que ens caracteritza. Hem pogut cel.lebrar l'aniversari que teniem pendent ... en definitiva, de conya !! A destacar: La tornada del nostre estimat amic Pirat@ després de l'operació de genoll ... que, per cert, sembla que en porti un de bionic !! Quin MàKina !! També ha tornat a ciclar amb nosaltres el Sr. Clot, recordeu ?? jejeje Ha patit una mica al final però molt bé, sí senyor. També hem pogut veure les evolucions del Pepinillo Junior ... aquest nano pot ser una futura promesa dels Pk! Btt ... a veure si s'ho curra una mica i pot sortir més amb nosaltres !!

Anem a per la següent, no? Després d'una, l'altre. I el proper cap de setmana ens toca Open Natura, aquest cop a Arenys de Munt, s'ha decit de fer la pedalada de 17 kms. per poder estar a una hora prudent a casa. No he pogut vuere enlloc a quina hora comença la cursa però segurament serà al voltant de les 9. De totes maneres, miraré de posar-me en contace amb els organitzadors per què m'expliquin quatre coses més. De moment ja podeu anar fent les inscripcions al enllaç que teniu a properes sortides i, molt important, a l'hora de fer l'ingrès de la quantitat a pagar (21€ la majoria del casos) en el concepte heu de posar el vostre nom, ok ?

Res més, de moment, que tingueu una setmana curta i sense complicacions.

Fins aviat,

30 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja estic apuntat a l'Open d'Arenys!!!!!
Nomès em falta pagar , si hi ha algun voluntari que m'ho digui!!!!
Petonets

Maveck ha dit...

Companys,
La sortida de diumenge serà a les 10 a la plaça de l'esglesia, just al mitg d'Arenys. es podràn recollir dorsals a partir de les 8 del matí. Podem quedar a les 8 com sempre per carregar les bicis als cotxes i sortir tranquilament per arrivar allà a les 9. ja direu quelcom ...
Més coses, després de la pedalada tenim servei de dutxes i, el més important !! No haurem de portar esmorzar pq ens donaràn butifarra, truita de patates i pa amb tomàquet amb la corresponent beguda per acompanyar !!!

Anònim ha dit...

UAUU!!! teca teca!! és bastant tard no?? bé, es igual. inga a apuntar- se tot deu ok?? dewwwwwwwwwwwwww

Anònim ha dit...

Eiii canalla!!!!

En miniputumakinero i en Tlm ja estem inscrits i pagats per la cursa del diumenge a Arenys.
També hem aprofitat i ens hem federat mitjançant l'Open Natura.

Ah! per cert, i pels que no heu llegit l'ùltim missatge del post anterior:
Ja us explicaré, però tenim algún petit problema (que ja tinc mig solucionat) de cara al Camino de Cid.
Apali,

Anònim ha dit...

Si teniam un problemilla i ja ho tenim solucionat , no tenim cap problema, yupi!!!!
Per cert tindriem que concretar els que sortirem del LS el diumenge, dons ens em d'organitzar marikites.
Ho dic pel sr. Clot , Pitu , Murdock , Pirat@ i algun despenjat més que ara mateix no em bé al cap.
Petonets.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Records desde Lisboa, a quina hora esta prevista la arribada a Sabadell el diumenge, tinc moltes ganes de vindre a l'Open, pero tambe tinc un dinar, he de intentar ligar el tema

TLM tinc un llibre que m'han deixat de La Ruta del Cid, esta força be

Siau

Puta MàKina ! ha dit...

La sortida és a les 10 del matí, bastant tard. Per el perfil de la cursa, penso que farem un puig i mig, 17 kms en unes 2 horetes. Acavarem a les 12 (anant bé), després tenim la jalamenta, butifarra, truita de patates ...etc ... al menys sortirem d'allà a les 13:00 ... jo no contaria estar aqui avans de les 14:00 !! Però es clar, no es pot dir mai.

Anònim ha dit...

Ep canalla, torno estar per aqui bloguejant!!!!!!Som dimecres i encara no se que collons m'espera pel capde i segons la cap de protocol anem a l'emporda pero jo se que tot dependra del temps i l'estat hormonal.... per si de cas tinc la bici preparada mirant cap a la porta del garatge,dissabte us dire quelcom.
17 km despres de l'anada d'olla de sallent pinta a mariconada, no?

Anònim ha dit...

Obelix, "poz zi". 17Km semblen pocs. Però les previsions son de pluja i es clar, 17Km plovent potser son masses. jejejeje Ara que també es poden fer el recorregut de 35. Crec que en @@PK el farà. Oi?
Apali canalla, que ja estem a dijous.

Anònim ha dit...

Ah, per cert Murdock, ja passaràs informació sobre el Camí del Cid, que la cosa està que crema. jejejeje

Anònim ha dit...

Companys, com ja sabeu, jo no aniré a Areins, encara estic mol tendre per fer 17 Km, sota la pluja,
Apa que us u he deixat mol fàcil.

Anònim ha dit...

EL PRIMER RAJILLA !!!!!!
Dons sí ja tenim el primer i el segon rajilla de la setmana , el primer jo i el segon el meu company Pirat@.
Les condicions climatològiques no són les més optimes per la meva situació i m'estimo més no sortir.
Critiqueu-me , insulteu-me , crucifiqueu-me , feu el que us sembli però... menda lerenda no vindrá Diumenge.
Tingueu pietat!!!
Petonets.

Anònim ha dit...

DEPUMARE , sembla que diumenge ploura ,no marxare de finde i on anire ?
DONCS AMB BICI COLLONS!!!!
Que poc em fa falta per ser feliç...

Puta MàKina ! ha dit...

Aigua, aigua !! Força aigua ... bassals, fang ... BTT ... de puta mare!! Es presenta una sortida molt interessant !! Quines ganes de pedalar per Arenys !!
Vinga companys, que això ja està.
Ens veiem diumenge.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Jo ja estic apuntat pero anire amb el meu cotxe per poguer tornar aixi que arribi a la meta, Mariano la propera equipaciola hauras de denanar impermeable, o es perqu no es mulli la makina

Siau

Anònim ha dit...

hola compis,sortida excelent i millor companyia un 10,diumenge no vindre,encara estic agulletejat,espero esta recuperat per la proxima,petonets a tots... als rejilles tambe....

Anònim ha dit...

Hola "xavales".

Ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh, i ara quin cul seguiré? No serà el mateix sense vosté, Don Marian@, i com diria el nostre amic tlm, segur que l´aigua que caurà es deixa eixugar i els 17 kms. es deixan pedalar.
Bon cap de setmana a tothom.

Ja quedarem l´expedició Calderina.

Adéuuuuuuuuuuu!!!

Anònim ha dit...

murdock, si vols anem plegats jo tambe vull arribar aviat a house ,passo de buti ,amb la meva en tinc prou (aixo diu la meva dona).
Podem anar amb l'auto vell que el tinc de passejar sino es queda sense bateria.
Per cert si algu el vol esta en venda es un golf 4 TDI .....

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Obelix ok a anar juns, jo no puc quedar-me a la buti, que tinc dinar a casa i tinc que arribar amb gane, ja et trocare, ara per molt vell que sigui el cotxe porta fundes perque podem acabar de fang fins els collons!!!

Siau

Anònim ha dit...

Tuner@:

1º, amb l`aigua no t`escongiràs...
2º, en Pir@t@ té excusa, tu no...!!
3º, diumenge no es treballa
4º, ...marikita...





i 5º ens u passarem d puta mare Marian@!!!! elis eliiiisss!!!

amb kariñu d`@@PK, per que amagarse no???? ;-)

als demés fins diumenge!!!!

Maveck ha dit...

Obèlix, la meva senyora s'acava de treure el carnet ... quan demanes per el Golfito ?
Quines ganes de que arrivi demà !!

Anònim ha dit...

Hola nenes !

M´ha apuunto al grup de "rajilles" jejeje.
No per res, però estic acabant la habitació de la petita i el diumenge tinc força teca.

Que tingueu una curça guapa, guapa !
Ja mirarem les fotos.

Petonets !

PS. tlm, encara espèro el teu correu.

Anònim ha dit...

Companys, sentin-ho mol, jo no. I no es excusa, suposo que estic apunt per fer 17 Km. de merda, sense anar mes lluny, avui e fet 20 km per el serra del l’Obac. Matadepera 400 m. de altura, Castellsapera 939 m. de altura, estic cansat, paro de conya. A valgut la pena, per una banda, Terrassa, Sabadell, Martorell, el mar, etc...
Per l’altre Montserrat, Cadi, Pirineus tot nevat, espectacular, val la pena.
Que us u peseu mol be dema.

PD
Mariano, dema no plaurà, i si plou, mol poca cosa.

Anònim ha dit...

Precipitacions:
de matinada se n'esperen de febles a la meitat nord, les més importants al vessant sud del Pirineu i Prepirineu Occidental. A partir de migdia se n'esperen en forma de ruixat o tempesta d'intensitat entre feble i moderada a qualsevol punt, tot i que seran més probables a punts de muntanya. Les precipitacions podran anar acompanyades de calamarsa a la tarda. La cota de neu anirà de 1800 a 1600 metres.

Anònim ha dit...

Be dema a les 8 al LS amb roba de recanvi i tovallola.
Marinanu , em jugo una birra que dema al mati no plou , i pensa que si plou nomes es aigua ,titu!!!!

Anònim ha dit...

BONA CICLADA, COMPANYS !!!

deixeu bona patxada per les terres del Maresme..., que se senti....

PUTA MAKINA !! PUTA MAKINA !!

Petonets.

Maveck ha dit...

Bueno, nois, això ja està.
Ja tinc el porta-bicis apunt !!
Demà hem quedat al Local Social a les 8 per carregar les màkines. Aniria bé que porteu cadescú una tovallola, una muda de la part de dalt i un calçat de recambi. A més a més, com que la cursa comença tard, diuent de menjar alguna cosa ... però bueno, això cadescú que fagi el que l'hi sembli.
Mariano i demés rajilles, portaré el Gps i guardaré el track per si algún dia ens animem a pujar per el nostre compte ...
Apa senyors, sigueu bons i aneu a dormir aviat !

Anònim ha dit...

Estimat Tlm, que fas, que no us puc deixar sols?

Anònim ha dit...

Eiii canalla!!!!
M'estimo la TERRA i així ho demostro, jejejejejeje.
La veritat es que de moment es més espectacular que altre cosa. Per acabar amb un PK fa falta molt més que un cabron al mig del camí.
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

P.D.
Potser aquesta setmana venc quelcom. Encara que només sigui per la llàstima. jejejeje

Anònim ha dit...

Carnaval , carnaval nanana nonaino.......
Collons marikites quina cara se l'hi a posat al Pepinillo!!!!!
Celebro que no sigui res més que les rascadetes.
P.D. Tlm t'ha sembles a una gata que tenia de petit. Mitja cara d'un color i mitja d'un altre.